Första gången Valezka klippte mig. Resultatet blev jättebra. Det kändes att hon var en mycket kunnig frisör.
49 omdömen om Valezka Allendes
Sedan starten hos Reco 2025
Skrev om
Valezka Allendes en del av
Headlines Mörbylånga
Skrev om
Valezka Allendes en del av
Headlines Mörbylånga
Bra bemötande och bra klippt😀
Skrev om
Valezka Allendes en del av
Headlines Mörbylånga
Första gången vi träffades, hon var mycket trevlig. Jag är nöjd med resultatet.
Skrev om
Valezka Allendes en del av
Headlines Mörbylånga
Är jättenöjd - själva stilen har håll i sig sen jag var hos Valezka - sen uppskattade jag vårt samtal - ser fram emot den 27 augusti då hon ska få klippa mig igen - genom er önskar jag henne en trevlig sommar . Mvh Marie Wallerton
Skrev om
Valezka Allendes en del av
Headlines Mörbylånga
Inte nöjd.Klippte i torrt hår.''Blåste o skulle lägga" till håret när det var torrt. Ojämnt klippt vid öronen
Skrev om
Valezka Allendes en del av
Headlines Mörbylånga
Bara positivt. Jag blev jättenöjd.
Skrev om
Valezka Allendes en del av
Headlines Mörbylånga
Kändes helt ok. Köpte schampo .
Skrev om
Valezka Allendes en del av
Headlines Mörbylånga
Bra klippt och trevligt bemötande.
Skrev om
Valezka Allendes en del av
Headlines Mörbylånga
Mycket duktig och noggrann. Trevligt och gulligt bemötande👏
Skrev om
Valezka Allendes en del av
Headlines Mörbylånga
Lyhörd och duktig. Mjukt och noggrant arbete med saxen. Fint och genomarbetat resultat.