HeLiO Juridik AB

HeLiO Juridik AB

heliojuridik.se
  • Badge2024

HeLiO Juridik AB grundades av affärsjuristen Helena Lindqvist Olsson i början på 2021. Helena brinner för att förenkla juridiken och göra den tillgänglig och lättförståelig för kunden. Helenas sätt att göra detta på är att hela tiden ha dialog med kunden, lägga upp en plan och bryta ner komplexa frågor till mindre delfrågor...

23 omdömen om HeLiO Juridik AB

Tommy H
Skrev om HeLiO Juridik AB

Var jätte trevligt som jag blev bemött

Britta T
Skrev om HeLiO Juridik AB

Jag blev vänligt och proffesionellt bemött. Fick den tjänst jag hade efterfrågat.

Kristina L
Skrev om HeLiO Juridik AB

Bra bemötande och tycker att jag fick den hjälp jag var i behov av/ Kristina

Catherine T
Skrev om HeLiO Juridik AB

Har alltid fått den hjälp jag efterfrågat , både med bouppteckningen efter min mamma och nu senast hjälp med deklarationen. Tycker att Helena verkligen är rätt kvinna på rätt plats !

Björn J
Skrev om HeLiO Juridik AB

Väldigt kompetent och duktig! Riktigt bra service! Rekommenderas starkt! Kommer anlita HeLiO igen!

Ingo K
Skrev om HeLiO Juridik AB

HeLiO Juridik AB has been a great support in managing and submitting my tax matters/declaration. Flexible and reliable service! Highly recommended

Svafar G
Skrev om HeLiO Juridik AB

Bra, snabb och personlig service.

Nils-Ivar B
Skrev om HeLiO Juridik AB

Fick min deklaration utförd snabbt och enkelt 👍

Ylva O
Skrev om HeLiO Juridik AB

HeLiO juridik visar en unik omsorg om sina klienter. Mycket hög kompetens och kvalitet, exceptionell service och tillgänglighet samt ett varmt bemötande och handfasta, hållbara juridiska råd i vår vardag. Upplevelsen blev högt över våra förväntningar. Tjänster vi nyttjat hittills är familjejuridik, arvskifte, beskattningsrätt, gåvobrev, testamente och allmän juridisk rådgivning.

Svar från HeLiO Juridik AB

Hej Ylva! Tack så mycket för ditt fina omdöme! Det betyder oerhört mycket att ni känner er sedda av oss och att ni får den hjälp som just ni behöver!

Gösta J
Skrev om HeLiO Juridik AB

Vi är nöjda med.bemötandet och förklaringarma till våra frågor. Vi återkommer gärna.

Svar från HeLiO Juridik AB

Hej Gösta! Tusen tack för att du tagit dig tid att bedöma vårt arbete. Jag är väldigt glad att ni fick svar på alla era frågor - och att det var som ni är nöjda med! Ni är varmt välkomna tillbaka!

Agneta L
Skrev om HeLiO Juridik AB

Mycket trevligt bemötande. Fick professionell hjälp angående testamente och framtidsfullmakt. Kommer ta hjälp av Helena om det behövs igen. Rekommenderas varmt./ Agneta

Helena L gillar detta
Svar från HeLiO Juridik AB

Hej Agneta! Tack så mycket för dina fina ord! Det betyder mycket att du tar dig tid att rekommendera oss!

Inger K
Skrev om HeLiO Juridik AB

Mycket nöyd. Fikk skrevet felles testamente.

Svar från HeLiO Juridik AB

Hej Inger! Tusen tack för att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse av HeLiO Juridik och mig. :) Jag är så glad att ni äntligen fick er vilja nedskriven så att era barn (och andra arvingar) vet hur ni önskar att det blir!

Marika N
Skrev om HeLiO Juridik AB

Jag fick ett väldigt bra bemötande. Helena var lyhörd och skrev ett avtal som passade oss.

Svar från HeLiO Juridik AB

Hej Marika! Tusen tack för att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse av HeLiO Juridik och mig. Tack för att du lyfter just lyhördheten, en av de viktigaste egenskaperna hos en jurist om du frågar mig. Avtalet måste vara skrivet för just er eftersom det är ett avtal! 😊

Åsa G
Skrev om HeLiO Juridik AB

Positivt, förtroendeingivande. Förklarade på ett enkelt sätt, då det finns en mängd krångliga ord i denna bransch. Kommer absolut att anlita HeLiO Juridik när tillfälle uppstår.

Svar från HeLiO Juridik AB

Hej Åsa! Tusen tack för att du tar dig att tid att dela med dig av din upplevelse av HeLiO Juridik och mig. Vad härligt att höra att ni känner att ni förstår både situationen med arvsrätten och samäganderätten!

Jenny 0
Skrev om HeLiO Juridik AB

Mycket trevligt och proffsigt bemötande.

Svar från HeLiO Juridik AB

Hej Jenny! Tusen tack för att du tar dig tid att dela din upplevelse av HeLiO Juridik 🤩 Vi är ju inte riktigt klara med ärendet ännu men det är väldigt viktigt för mig att du känner dig sedd och förstådd redan i första mötet med mig.

Uno A
Skrev om HeLiO Juridik AB

Allt fungrade till belåtenhet.

Svar från HeLiO Juridik AB

Hej Uno! Tusen tack för att ni tar er tid att dela er upplevelse av HeLiO Juridik :) Att ni är nöjda betyder allt för mig!

Birgitta L
Skrev om HeLiO Juridik AB

Bilaffärer. Min önskan om hjälp uppfylldes. Klara koncisa besked och proffsigt genomfört arbete. Hade helst sett att jag kunde ha fått hjälp i ett annat ärende också. Tacksam för den hjälp jag fick.. Med vänlig hälsning Birgitta Larsson

Svar från HeLiO Juridik AB

Hej Birgitta! Tack så mycket för att du tar dig tid att dela din upplevelse av HeLiO Juridik. Nu har vi setts igen och gått igenom även ditt andra ärende och jag hoppas att det kommer lösa sig till din fördel - även om det tyvärr inte låg inom min expertis!

Inger A
Skrev om HeLiO Juridik AB

varmt bemøtande, prof hjelp. mycket nøgd

Svar från HeLiO Juridik AB

Tack snälla Inger! Det betyder mycket att du verkligen känner dig sedd i mötet med oss! :)

Eva D
Skrev om HeLiO Juridik AB

Så bra, kommer anlita Helio igen om jag behöver.

Svar från HeLiO Juridik AB

Tack för att du tar dig tid att dela din upplevelse av HeLiO Juridik! :) Jag hoppas såklart att ni inte behöver återkomma, men om ni behöver hjälp i något annat ärende är ni hjärtligt välkomna!

Kjell P
Skrev om HeLiO Juridik AB

Mycket nöjd med hjälpen med bouppteckningen samt testamente. Rekommenderas varmt

Svar från HeLiO Juridik AB

Tack för att du tar dig tid att dela din upplevelse av HeLiO Juridik Kjell! Tusen tack för din rekommendation :)

Karin A
Skrev om HeLiO Juridik AB

Vi blev väldigt bra bemötta, förväntningarna var höga innan men hon fick det hela till en högre nivå. Vi fick hjälp med en framtidsfullmakt. Kan rekommendera henne, hon är väldigt proffsig på sitt jobb.

Svar från HeLiO Juridik AB

Tack för att du tar dig tid att dela din upplevelse av HeLiO Juridik Karin :) Tusen tack för dina fina ord och din rekommendation, det betyder mycket! Som jag sa när vi sågs, framtidsfullmakten är ett av de viktigare dokumenten du skriver som privatperson så det är viktigt att den blir korrekt och att ni känner er trygga!

Ingrid H
Skrev om HeLiO Juridik AB

Trevligt och kompetent bemötande. Framför allt mot en äldre person. Vill mycket gärna rekommendera Helio vad gäller som för min del ett arv.

Svar från HeLiO Juridik AB

Tack för att du tar dig tid att dela din upplevelse av HeLiO Juridik :) Det är viktigt att ditt arv hamnar hos rätt person och jag är glad att vi kunnat hjälpa dig att finna ro i denna fråga.

Peter H
Skrev om HeLiO Juridik AB

Mycket proffesionella och effiktiva samt trevliga. Bra på alla vis!

Svar från HeLiO Juridik AB

Tack så mycket för att du tar dig tid att dela din upplevelse av HeLiO Juridik och för de fina orden Peter! :)