Alla kategorier Husvagnar Skåne Helsingborg Helsingborgs Fritidscenter

Helsingborgs Fritidscenter

Gevärsgatan 8, 254 66 Helsingborg — Visa karta

Hos oss hittar du allt du behöver för din husvagns- eller husbilssemester!

Vi säljer både begagnat och nytt och erbjuder alltid olika modeller från flera stora märken. I butiken kan du även hitta massor av tillbehör till din husbil, husvagn eller båt.

Vi tror att ett bra husbils- eller husvagnsägande bygger på att du har en trygg punkt även efter genomfört köp. I vår verkstad reparerar samt utför vi fullservice på både husbil och husvagn.

Behöver du originaldelar till Pilote, Bavaria eller Mooveo husbilar? Vi har det också!

Läs vad 31 kunder tycker om Helsingborgs Fritidscenter

• Johan S
    Johan S skrev om Helsingborgs Fritidscenter
    Trevligt bemötande även om det tog rätt lång tid innan bi fick hjälp
  • Helen T
    Helen T skrev om Helsingborgs Fritidscenter
    Ett toppen företag med bra service o trevlig personal med ett bra bemötande o kunden i centrum
  • Erik W
    Erik W skrev om Helsingborgs Fritidscenter
    Fortfarande fungerar inte min tv där jag bor! Annars är jag nöjd.
  • Dan N
    Dan N skrev om Helsingborgs Fritidscenter
    Köpt ny fin husbil och fått bra service.
  • Denniz
    Denniz skrev om Helsingborgs Fritidscenter
    Bra service. inget att klaga på
  • Alf Benny E
    Alf Benny E skrev om Helsingborgs Fritidscenter
    Den dagen man beställde vart man fantastiskt bemött när leveransen var klar så försvann all gemytligheten , dom har inte fixat skyddet för kylskåpet på utsidan dom har beställt å skickat vilket är lögn på lögn fuktesten tog ca 6 månader att få efter ca 10 påringningar i övrigt vagnen var ej gasol testdad ej urstädad vilket är dåligt vid kontant betalning ni får gärna kontakta mig för diskussion om detta men troligtvis törs firman inte göra det , kan absolut inte rekomdera företaget för andra mvh Benny Ejestål 076 394 82 38
  • Gun K
    Gun K skrev om Helsingborgs Fritidscenter
    Posetivt bemötande. Kunnig försäljare. Vi kan rekommendera.
  • Jimmy H
    Jimmy H skrev om Helsingborgs Fritidscenter
    Trevligt och kunnigt bemötande, bra genomgång av nyköpet, trevlig personal. Vi kommer rekommendera dom till vänner och bekanta.
  • Lena N
    Lena N skrev om Helsingborgs Fritidscenter
    Kanonservice på verkstaden. Trevligt bemötande i försäljningen. Kunniga.
  • Anders K
    Anders K skrev om Helsingborgs Fritidscenter
    Det funka de bra!
    Bra service, löste ett fel på en vagn över en helg
  • Ingela N
    Ingela N skrev om Helsingborgs Fritidscenter
    Bra mottagande o service. Vi är nöjda med helheten.
  • Lisbeth S
    Lisbeth S skrev om Helsingborgs Fritidscenter
    Lång väntetid, endast en man på husbilförsäljningen.Ej seriös.Krockad husbil vid leverans som medförde att vi fick ta chefens bil hem!!! Uppskjuten leverans av inköpt husbil då reservdelar ej lev. Vi hämtning av lagad husbil är vår inbytade husbil krockskadad av anställd. Aldrig mer kontakt med denna firma
    2017-02-08 Helsingborgs Fritidscenter svarar Lisbeth S
    Beklagar verkligen det , vi har numera mer folk på plats bl.a. ny säljare och ny eftermarknads ansvarig. Vad vi minns så fick ni kompensation för att leveransen blev försenad av eran ny inköpta husbil.
    Parkerings skadade husbilen var ju inbytad och hade inte så mycket med själva leveransen av eran ny inköpta husbil att göra. Om det är något vi kan göra för att få erat förtroende tillbaka så kontakta gärna Roland. Vi hoppas på att få en chans till att bevisa en helt annan upplevelse för er här hos oss på Helsingborgs Fritidscenter.
  • Peter L
    Peter L skrev om Helsingborgs Fritidscenter
    Väldigt ivriga på att sälja. Mindre villiga att ta itu mee de problem och felaktigheter som uppstått efter leverans.
    2017-02-08 Helsingborgs Fritidscenter svarar Peter L
    Vi har en ny eftermarknads ansvarig Roland
    kontakta honom så löser det sig säkert.
    Vi har varit underbemannade innan, beklagar verkligen. Tråkigt att du har upplevt att vi inte
    är villiga att hjälpa dig med problem.
  • Kjell N
    Kjell N skrev om Helsingborgs Fritidscenter
    Bra bemötande
    God service
    Lätt att få hjälp vid problem
    I stort sett helnöjd kund
  • Mattias D
    Mattias D skrev om Helsingborgs Fritidscenter
    Snabb och trevlig service. Höll överenskommelse. Enkel finansiering. Leverans i tid. Ställer alltid upp.
  • Jens Erik W
    Jens Erik W skrev om Helsingborgs Fritidscenter
    Försäljaren var trevlig det var en begagnad vagn 🚃 till bra pris och den är jag nöjd med
    2017-02-08 Helsingborgs Fritidscenter svarar Jens Erik W
    När vi läser din rekommendation så förstår jag det som att du var nöjd med oss?
    Men du gav oss sämsta betyg:-)
  • Claes P
    Claes P skrev om Helsingborgs Fritidscenter
    Försäljningen är bra men personalen i butiken är kass
  • Mats L
    Mats L skrev om Helsingborgs Fritidscenter
    Mycket bra personal. Väldigt tillmötesgående och trevliga.
  • Stefan C
    Stefan C skrev om Helsingborgs Fritidscenter
    Bra bemötande och service vänliga. Önskar ett större samarbete mellan fritidscenter olika delar i Sverige.
  • Bodil W
    Bodil W skrev om Helsingborgs Fritidscenter
    Bra och snabb service. Kunnig personal.
  • Lars E
    Lars E skrev om Helsingborgs Fritidscenter
    Vi köpte en Kabe 810 husbil efter att ha varit och tittat åtskilliga gånger. Hela tiden ett trevligt bemötande och svar på alla frågor. Bra leveransgenomgång. Min upplevelse gör att jag kan rekommendera Hbg Fritidscenter.
  • Mats H
    Mats H skrev om Helsingborgs Fritidscenter
    Kunde ha varit bättre, tycker inte att jag fick den service som man kan begära när man köper en son dyr produkt
    2017-02-08 Helsingborgs Fritidscenter svarar Mats H
    Tråkigt att du känner så ,vad jag minns så gjorde vi leverans och montera extra utr samma dag du kom ner och bestämde dig för vagnen.
    Vi satte allt åt sidan och fixade din vagn för att du skulle slippa komma en gång till.
  • Ben N
    Ben N skrev om Helsingborgs Fritidscenter
    Proffsigt och trevligt bemötande. Även efter avslutad affär. Kan varmt rekommendera!
  • Olle N
    Olle N skrev om Helsingborgs Fritidscenter
    Bytte in bil och husvagn mot en ny husbil
  • Mats F
    Mats F skrev om Helsingborgs Fritidscenter
    Själva affären gick smidigt . Men försäljaren LOVADE att skicka protokollet för fuktmätningen på våran vagn .
    Men den delen av avtalet verkar han fullständigt skita i. Så jag vet faktiskt inte om jag kan rekommendera företaget vidare eller om jag ska klassa dom som skojare.//Mats
  • Cecilia J
    Cecilia J skrev om Helsingborgs Fritidscenter
    Allt ok! Trevligt och proffsigt bemötande.
  • Per Olof H
    Per Olof H skrev om Helsingborgs Fritidscenter
    Bra mottagande. Trevlig personal. Håller vad dom lovar
  • Niklas A
    Niklas A skrev om Helsingborgs Fritidscenter
    Under all kritik. Dom håller inte vad dom lovar gällande garantierna.
    2017-02-08 Helsingborgs Fritidscenter svarar Niklas A
    Våran största ambition är att hålla vad vi lovar.
    Vet inte vad problemet är men ta kontakt med
    Roland våran nya eftermarknads ansvarig så löser det sig säkert. Vi har varit underbemannade innan.
  • Claes D
    Claes D skrev om Helsingborgs Fritidscenter
    Hej
    Gällande service uppdraget så var allt kanon bra, med bra kontakt med Roland som hade koll på läget.
    Men jag kommer aldrig att köpa eller rekommendera andra att köpa en husvagn
    På husvagnscenter i Helsingborg
    För vi blev väldigt illa bemöta när vi skulle hämta nya vagnen
    2017-02-07 Helsingborgs Fritidscenter svarar Claes D
    Hej vi beklagar verkligen för det, vi hade ont om personal just då och säljaren ni köpte vagnen av hade slutat hos oss. Ny personal nu som ni själva nämner Bl.a. Roland. Hoppas ni kan få förtroende för oss igen.
  • Conny A
    Conny A skrev om Helsingborgs Fritidscenter
    Kan verkligen rekommendera denna firma ,bra service och vänligt kundbemötande..Kommer att handla för gånger där !
  • Benny L
    Benny L skrev om Helsingborgs Fritidscenter