Helsinge Klimat AB

Helsinge Klimat AB

www.helsingeklimat.se

Välkommen till Helsinge Klimat AB! Vi erbjuder och är specialiserade på energieffektiva lösningar för hem och företag med fokus på installation och service av luftvärmepumpar samt utförande av olika elinstallationer. Vårt fokus är att kunna göra ditt liv enklare på ett hållbart vis. Våra installatörer och elektriker är erfarna...

7 omdömen om Helsinge Klimat AB

Kenneth L
Skrev om Helsinge Klimat AB

Professionellt, effektivt och prisvärt. Jag är helnöjd.

Bertil J
Skrev om Helsinge Klimat AB

Profsiginstallatin av luftvärmepump bra bemött Mycket nöjd

Helsinge Klimat AB gillar detta
Svar från Helsinge Klimat AB

Vi tackar för förtroendet att få installera just er luftvärmepump och vi från Helsinge Klimat hoppas att ni ska bli riktigt nöjd med er nya luftvärmepump. Med Vänliga Hälsingar Håkan på Helsinge Klimat AB

Ann V
Skrev om Helsinge Klimat AB

Bra och tydlig offert, Mycket bra utförande och trevlig installatör!

Antes B
Skrev om Helsinge Klimat AB

Helt perfekt, snabb och professionell. Rekommenderas!

Svar från Helsinge Klimat AB

Vi tackar för förtroendet att få installera just er frånlufts fläkt och vi från Helsinge Klimat hoppas att ni ska bli riktigt nöjd med er nya evakuerings fläkt. Med Vänliga Hälsingar

Birgitta G
Skrev om Helsinge Klimat AB

Väldigt trevligt bemött!. Mycket bra arbete!

Svar från Helsinge Klimat AB

Vi tackar för förtroendet att få serva just er luftvärmepump och hoppas på att ni får ut mer av er pump nu när den är underhållen. Med Vänliga Hälsingar

Therese B
Skrev om Helsinge Klimat AB

Bra och snabb hjälp. serviceinriktad.

Svar från Helsinge Klimat AB

Vi tackar för förtroendet att få installera just er luftvärmepump och vi från Helsinge Klimat hoppas att ni ska bli riktigt nöjd med er nya och energieffektiva luftvärmepump. Med Vänliga Hälsingar Håkan på Helsinge Klimat AB

Jörgen R
Skrev om Helsinge Klimat AB

Snabba och trevliga och gör fina installationer!

Svar från Helsinge Klimat AB

Vi tackar för förtroendet att få installera just er luftvärmepump och hoppas ni ska bli riktigt nöjd med er nya pump. Med Vänliga Hälsingar Håkan på Helsinge Klimat AB