Alla kategorier Restaurang Gävleborg Gävle Helt enkelt Bar & Kök

Norra Kungsgatan 3, 803 20 Gävle — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Helt enkelt Bar & Kök

• Eva E
    Eva E skrev om Helt enkelt Bar & Kök
    Mysigt och prisvärt ställe oavsett om man kommer dit för middag eller en drink. Familjär känsla och god kundservice!
  • Peter H
    Peter H skrev om Helt enkelt Bar & Kök
    På Helt Enkelt blir alla gäster bemötta på ett vänligt sätt. Jag skulle säga att de ligger i topp i Gävle när det gäller kundservice. God mat med bra priser men som sagt, det jag tänker på först är servicen.
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Helt enkelt Bar & Kök
    Vi var ett gäng på väg från Sundsvall hem till Stockholm och stannade i Gävle för middag. När vi frågade en kvinna på stan om ett shysst middagställe rekomenderade hon det här. Vi gick dit och alla blev nöjda! God mat till överkomligt pris, trevligt personal och mysiga lokaler.
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Helt enkelt Bar & Kök
    Ett mycket bra ställe. Perfekt om man ska börja kvällen med middag och senare ge sig på baren:) Alltid mycket folk och bra stämning. God hamburgertallrik.
  • Madeleine N
    Madeleine N skrev om Helt enkelt Bar & Kök
    Ett riktigt trevligt stället. Toppen och lagom meny och mat. Riktigt trevlig personal och mysig miljö. Trevlig ställe att äta på liksom att bara ta sig en drink!
  • Erika H
    Erika H skrev om Helt enkelt Bar & Kök
    God mat med en bra meny och serviceinriktad personal, jag blri alltid nöjd här.
  • Anna H
    Anna H skrev om Helt enkelt Bar & Kök
    Har ätit Robbans heta fräsare och till det potatisgratäng och det var hur gott som helst. Väldigt trevlig personal som tog sig tid att prata med gästerna. Fräscha lokaler som känns väldigt mysiga.
    Efterrätten var helt underbar, panacotta med lakritssås, den bästa panavcottan jag ätit!

Norra Kungsgatan 3, 803 20 Gävle