Fanny Hammarström är mäklare på Hemny Fastighetsförmedling

Fanny Hammarström har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Fanny Hammarström har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 22 omdömen med ett betyg på 5.0. Fanny Hammarström har haft 24 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-10 - 2021-08

Läs vad 22 Läs vad Fanny Hammarström

• köpte sitt hus med hjälp av Fanny Hammarström en del av Hemny Fastighetsförmedling
    • Nybro | Idehult
    2021-09-01
    Fanny är snabb på att svara på mail och lätt att komma i kontakt med.
    Kunnig och har koll på marknaden.
    Tack Linda för dina snälla ord! Stort lycka till i er nya bostad!
    //Fanny :)
    Fanny Hammarström
  • sålde sitt hus med hjälp av Fanny Hammarström en del av Hemny Fastighetsförmedling
    • Nybro | Idehult
    2021-09-01
    Fanny är en professionell mäklare som gjorde försäljningen av vårat hus otroligt smidig. Hon har ett fantastiskt kundbemötande och svarar alltid på dina frågor. Hon rekommenderas varmt!
    Tack Jonas och Johanna! Det har varit så roligt att få hjälpa er med er försäljning! Stort lycka till med ert nya boende! //Fanny Fanny Hammarström
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fanny Hammarström en del av Hemny Fastighetsförmedling
    • Centralt
    2021-08-18
    Jag är så glad att jag valde Fanny och Hemny när jag skulle sälja min lägenhet. Allt kändes enkelt med hennes hjälp. Hon är professionell, lyhörd, ödmjuk och har ett väldigt behagligt sätt som gör att man kan känna sig trygg genom alla steg i försäljningen. Hon fick det att kännas som hon hade fullt fokus på bara min lägenhet. En fantastisk mäklare som jag verkligen kan rekommendera!
    Tack snälla Anna för ditt fina omdöme! Det har varit roligt att hjälpa dig med din försäljning. Önskar dig stort lycka till i ditt nya boende! :)
    //Fanny
    2021-06-29
    Fanny har på ett proffsigt och ödmjukt sätt lotsat oss genom försäljningen av vårt hus. Jag kan varm rekommendera Hemny Fastighetsförmedling.
    // Carolina
    Tack Carolina för att jag fått hjälpa er vid försäljningen av ert fina hus. Önskar er en skön sommar! ☀️//Fanny Fanny Hammarström
    2021-06-28
    Vi är så glada att just Fanny har hjälpt oss med vårt husköp. Hon är förstående och tydlig vilket gör att man som köpare känner sig trygg. Allt har gått väldigt smidigt och vi rekommenderar Hemny till andra!
    Så roligt att få hjälpa er hitta ert drömhus Lisa! ☀️ Jag önskar er stort lycka till och en skön sommar!
    //Fanny
    2021-06-10
    Fantastiskt bemötande!
    Proffsigt rakt igenom, enkel och smidig.

Rekommenderas starkt!
    Tack för ditt omdöme och för ett bra samarbete Philip! :) Ha en fin sommar //Fanny Fanny Hammarström
    2021-05-31
    Sålt en etta
    mycket trevlig och väldigt duktig
    Förklarar/ går igenom processen på ett mycket bra sätt.
    Svar på alla frågor, lätt att få tag i.
    Tack Martin för ditt omdöme och för ett mycket bra samarbete :) Vi hörs av när det närmar sig tillträde! //Fanny Fanny Hammarström
  • Penelope G
    2021-05-11
    Vårt hus blev smidigt förmedlat med snabb försäljning via Hemny fastigheter!

Fanny har ett mycket unikt och genuint förhållningssätt som mäklare. Hon är superprofessionell och bryr sig om både säljare och köpare i varje steg.

Fler mäklare skulle lära sig av Fanny! Behöver vi mäklartjänst någon mer gång i framtiden kommer vi att vända oss till Hemny fastigheter utan tvekan.
    Tack Penny för ett riktigt bra samarbete & för din fina rekommendation! Det gör mig så glad! :) Stort lycka till framöver & jag hoppas att ni snart ska hitta drömhuset ni söker efter... :) //Fanny Fanny Hammarström
    2021-04-01
    Jag har sålt mitt hus med hjälp av Fanny eller rättare sagt tillsammans med henne vilket kändes väldigt bra. Fanny är lyhörd och uppmärksam och säger vad hon anser om saker och ting, vilket gav mig det stöd jag behövde för att göra försäljningen på det sätt som jag önskade. Jag rekommenderar verkligen Fanny om ska sälja ditt hus!
    Tack Linda för en väldigt fin rekommendation och ett fantastiskt samarbete! Det har varit roligt att få hjälpa dig med försäljningen av ditt fina hus. Önskar dig fortsatt lycka till i din nya bostad! // Fanny :) Fanny Hammarström
    2021-04-01
    Vi köpte hus via Fanny och vi hade kollat på många innan vi hittade rätt. Fanny är den absolut trevligaste mäklaren vi stött på och vi kände oss trygga genom hela köpet.
    Fanny bryr sig verkligen om både säljare och köpar och gör ett superbra jobb!
    Extra positivt var att Fanny har samarbeten med lokala firmor som går att nyttja till rabatterat pris efter köp. Mycket positivt att värna om det lokala!
    Tack själv Simon för ett fantastiskt omdöme, det betyder mycket! Jag tror ni kommer trivas utmärkt i ert nya hus... Vi hörs när det närmar sig tillträde! Ha en fin vecka // Fanny :) Fanny Hammarström