Läs vad 6 Läs vad Fanny Hammarström

• 2020-12-23
    köpt en bostadsrätt, blev bemött positivt och proffsigt. Inga särskilda förväntningar däremot så var allt okomplicerat och enkelt för mig som köpare, precis som man förväntar sig att en affär skall genomföras. Allt har gått enligt mäklarens beskrivning och helhetsintrycket är gott.
    Albin P
    • 2:a
    • 64.0 m²
    • Lindås
    köpte sin lägenhet med hjälp av Fanny Hammarström en del av Hemny Fastighetsförmedling
    Tack Albin för ditt omdöme! Stort lycka till i ditt nya boende. Jag tror det kommer att bli toppen! Önskar dig ett gott nytt år! Vänliga hälsningar, Fanny

• 2020-12-18
    Köpt bostad och är nöjd med hur allting har skötts. Jag rekommenderar Fanny vidare då hon är ödmjuk och mån om sina kunder!
    Rebecka P
    • 150.0 m²
    • Nybro
    köpte sitt hus med hjälp av Fanny Hammarström en del av Hemny Fastighetsförmedling
    Tack snälla Rebecka för ditt omdöme! Önskar er en God jul så ses vi vid tillträdet! Vänliga hälsningar, Fanny

• 2020-11-29
    Vi sålde vårt hus tillsammans med Fanny. En otroligt proffsig och kunnig mäklare.

Hon stylade vårt hus så fint att vi nästan inte ville sälja. Vi rekommenderar att sälja med Fanny!
    Frida M
    • Hanemåla
    sålde sitt hus med hjälp av Fanny Hammarström en del av Hemny Fastighetsförmedling
    Tack snälla Frida för ditt omdöme! Stort lycka till med renoveringarna i ert nya hus! :) Vänliga hälsningar, Fanny

• 2020-11-28
    Köpte ett underbart hus av Fanny! En otroligt duktig mäklare som man verkligen kan prata med! Nöjd med allt gällande köp och förmedling!
    Jimmy W
    • Hanemåla
    Tack Jimmy för dina snälla ord! Lycka till med att förbereda flytten så ses vi till tillträde ;) Vänliga hälsningar, Fanny

• 2020-11-27
    Både sålt och köpt av Fanny. Väldigt bra mäklare med sinne för detaljer och mycket bra kundkontakt . Rekommenderas starkt
    Emma W
    Emma W
    • Hanemåla
    Tack Emma för er rekommendation. Jag hoppas att ni ska trivas i nya huset och jag kikar gärna in när ni är klara med planerade renoveringar ;) Vänliga hälsningar, Fanny

• 2020-11-20
    Väldigt professionell och personlig mäklare. Inget kringsnack utan rakt på sak. Även väldigt goda idéer till renovering för ökning av värde. Rekommenderar!
    Tack Herman för er rekommendation! Stort lycka till med kommande renoveringar! Varma hälsningar, Fanny.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte