Fanny Hammarström

Fanny Hammarström

Fanny Hammarström är mäklare på Hemny Fastighetsförmedling

Fanny Hammarström har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Fanny Hammarström har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 39 omdömen med ett betyg på 4.9. Fanny Hammarström har haft 13 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 39 Läs vad Fanny Hammarström

• sålde sin lägenhet med hjälp av Fanny Hammarström en del av Hemny Fastighetsförmedling
    • Paradiset
    2022-04-29 Verifierad kund
    Underbar tjej och professionell, hon kan sitt jobb, är glad att jag fick lära känna henne 💕
    Tack snälla Mirka! Jag är glad att jag fått lära känna dig/er också! Stort lycka till i er nya bostad! //Fanny ☺️ Fanny Hammarström
  • sålde sitt hus med hjälp av Fanny Hammarström en del av Hemny Fastighetsförmedling
    2022-04-22 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande.
    Proffsig i sin hanteting av vårt ärende.
    Levde upo till våra förväntningar till 110%
    Kan varm rekommendera Hemny till personer jag känner som vill sälja fastigheter.
    Tack Kjelle för att jag fått hjälpa er med er försäljning! Stort lycka till i er nya bostad & ha en skön sommar! :) //Fanny Fanny Hammarström
  • köpte sitt hus med hjälp av Fanny Hammarström en del av Hemny Fastighetsförmedling
    2022-04-22 Verifierad kund
    Trevlig, förklarar bra, bra kontakt.
    Tack Samira för ditt omdöme och stort lycka till i ert nya boende! :) //Fanny Fanny Hammarström
    • Västeräng
    2022-04-11 Verifierad kund
    Vi kände från dag ett att hon ingav ett förtroligt och kunnigt intryck och att hon var mycket inlyssnande kring våra frågor och önskemål. Vi ville ha en mäklare med kännedom om och känsla för Nybroområdet. Fanny vägledde oss med en trygghet och ett lugn genom hela affären. Fanny får toppbetyg av mig.
    Tack Pia för dina snälla ord & tack för att jag fått hjälpa er med er försäljning! Jag önskar er stort lycka till i ert nya boende! Glad påsk! //Fanny :) Fanny Hammarström
    • Västeräng
    2022-04-11 Verifierad kund
    Fanny är väldigt lätt att ha att göra med,inga konstigheter.
    Bra på att lyssna och komma med tips.
    Man fick snabbt svar på sina frågor.
    Kan verkligen rekommendera Fanny känns trygg o ärlig.
    Tack snälla Per för ditt omdöme! Det har varit ett väldigt bra teamwork och jag önskar er stort lycka till i ert nya boende! :) Glad påsk! //Fanny Fanny Hammarström
    • Lindås
    2022-03-28 Verifierad kund
    Otroligt bra bemötande.
    Hade inga särskilda förväntningar men blev glatt överraskad över hur snabbt man fick återkoppling och hur smidigt allt gick.

Bara en positiv upplevelse från start till slut.

Fantastisk mäklare!
    Tack Simone för ditt omdöme :) Hoppas allt är bra med dig/er! //Fanny Fanny Hammarström
    2022-03-09 Verifierad kund
    Fanny är engagerad, intresserad och lyhörd. En mycket bra mäklare vi använt både vid köp och försäljning! Rekommenderas!
    Tack Sofie för att jag fått hjälpa er med er försäljning. Stort lycka till i er nya bostad :) // Fanny Fanny Hammarström
    2022-02-24 Verifierad kund
    Vi har haft fullt förtroende för Fanny från första kontakt till försäljningen.
    Hon är välutbildad och det känns tryggt.
    Hela processen flöt smidigt och snabbt
    Tack Ami och Jan för att jag fått hjälpa er med er försäljning! Stort lycka till i ert nya boende ☺️//Fanny Fanny Hammarström
    2022-02-23 Verifierad kund
    Trevlig,glad och duktigt, väldig bra bemötande
    Tack Mirka för ditt omdöme! Lycka till i nya bostaden! ☺️//Fanny Fanny Hammarström
    2022-02-06 Verifierad kund
    Hon var proffsig o väldigt kunnig
    Tack Camilla för ditt omdöme & stort lycka till i er nya bostad. Det kommer att bli toppen! :) //Fanny Fanny Hammarström