Hemny Fastighetsförmedling

Hemny Fastighetsförmedling

Ring 076-344 84 72 hemny.se

Välkommen till Hemny Fastighetsförmedling! Är det dags att skaffa nytt boende eller funderar du på att sälja din bostad? Bor du i Nybro, Månsamåla, Persmåla, Norra Ljusås, Pukaberg, Kvarnefors, Eskilsryd, Kimramåla eller Emmaboda med omnejd? Då har du hittat rätt mäklare för att förmedla din bostad. Vi hjälper dig med styling,...

47 omdömen om Hemny Fastighetsförmedling

Lisa C
Nybro

Fanny har varit hjälpsam och lätt att få tag i. Hört av sig så fort något nytt har kommit till efter visningen. Har förklarat på ett enkelt sätt vad som ska hända och hur man ska gå tillväga.

Svensk Fastighetsförmedling Öland Borgholm
4.7/5 i betyg av 356 omdömen 4.7 av 356 omdömen

Mycket trevligt bemötande, omtänksam och fin omsorg om detaljerna . Tack

Anna-Karin V Anna-Karin V
Martina R
Västeräng

En fantastisk duktig tjej som är mycket kunnig och ödmjuk! Lyssnar och förklarar så man förstår. Tillgänglig och återkommer mycket snart efter man ställt en fråga. Lugn och trygg och otroligt hjälpsam. Hjälpte till inför fotograferingen så det blev fantastiska bilder och film. Ger definitivt 10 av 10 möjliga och kan varmt rekommendera Fanny på HemNy fastighetsförmedling

Svar från Fanny Hammarström

Tack Snälla Martina och Anders. Så roligt att få hjälpa er med er försäljning! Stort lycka till framåt! :) Med vänliga hälsningar,

Eva A
Emmatorp

Mäklaren var både kunnig och lyssnande. Blev mycket väl bemött. Mäklaren arbetade mycket för att affären skulle gå igenom. Jag är mycket glad och tacksam .

Svar från Fanny Hammarström

Tack Eva för ditt omdöme! Jag hoppas att du ska trivas bra i ditt nya hus. Önskar dig en fin helg! Med vänliga hälsningar, Fanny

Fastighetsbyrån Öland
4.7/5 i betyg av 686 omdömen 4.7 av 686 omdömen

Mycket kunnig och proffsig, samtidigt ödmjuk och trevlig. Perfekt kombination

Marie B
Myrdalen

Trevligt och proffsigt bemötande. Bra tillgänglighet under hela försäljningen. Rekommenderar henne verkligen.

Svar från Fanny Hammarström

Tack Marie för ditt omdöme och för ett gott samarbete! Med vänliga hälsningar, Fanny :)

Anton Tommy Karl G
Idehult

Superbra! Väldigt personlig och hade förståelse för oss unga. Förklarade allt på ett bra sätt och hjälpte oss även med bankärendet.

Svar från Fanny Hammarström

Tack snälla för ert omdöme! Jag önskar er stort lycka till med er nya bostad! Med vänliga hälsningar, Fanny!

Sofia H
Pukeberg

Fanny är en lyhörd, kunnig och tydlig mäklare som inger trygghet och förtroende. Hon är personlig och ödmjuk och vi hade inte kunnat önskat oss mer av en mäklare än den hjälp och stöttning som vi fick i samband med vår försäljning.

Svar från Fanny Hammarström

Tack Sofia & Fredrik! Det har varit så roligt att få hjälpa er med er försäljning, Vilket teamwork! Stort lycka till i er nya bostad :) Med vänliga hälsningar, Fanny

Alice L
Pukeberg

Fanny var jättetrevlig, hon var alltid kontaktbar och vi fick alltid hjälp med våra frågor.

Svar från Fanny Hammarström

Tack Alice! Så kul att ni är nöjda! Stort lycka till i ert nya hus! Med vänliga hälsningar, Fanny!

Stanimirka D
Paradiset

Underbar tjej och professionell, hon kan sitt jobb, är glad att jag fick lära känna henne 💕

Svar från Fanny Hammarström

Tack snälla Mirka! Jag är glad att jag fått lära känna dig/er också! Stort lycka till i er nya bostad! //Fanny ☺️

Kjell Åke S
Idehult

Mycket bra bemötande. Proffsig i sin hanteting av vårt ärende. Levde upo till våra förväntningar till 110% Kan varm rekommendera Hemny till personer jag känner som vill sälja fastigheter.

Svar från Fanny Hammarström

Tack Kjelle för att jag fått hjälpa er med er försäljning! Stort lycka till i er nya bostad & ha en skön sommar! :) //Fanny

Samira M
Idehult

Trevlig, förklarar bra, bra kontakt.

Tack Samira för ditt omdöme och stort lycka till i ert nya boende! :) //Fanny

Pia H
Västeräng

Vi kände från dag ett att hon ingav ett förtroligt och kunnigt intryck och att hon var mycket inlyssnande kring våra frågor och önskemål. Vi ville ha en mäklare med kännedom om och känsla för Nybroområdet. Fanny vägledde oss med en trygghet och ett lugn genom hela affären. Fanny får toppbetyg av mig.

Svar från Fanny Hammarström

Tack Pia för dina snälla ord & tack för att jag fått hjälpa er med er försäljning! Jag önskar er stort lycka till i ert nya boende! Glad påsk! //Fanny :)

Per H
Västeräng

Fanny är väldigt lätt att ha att göra med,inga konstigheter. Bra på att lyssna och komma med tips. Man fick snabbt svar på sina frågor. Kan verkligen rekommendera Fanny känns trygg o ärlig.

Svar från Fanny Hammarström

Tack snälla Per för ditt omdöme! Det har varit ett väldigt bra teamwork och jag önskar er stort lycka till i ert nya boende! :) Glad påsk! //Fanny

Simone Madeleine L
Lindås

Otroligt bra bemötande. Hade inga särskilda förväntningar men blev glatt överraskad över hur snabbt man fick återkoppling och hur smidigt allt gick. Bara en positiv upplevelse från start till slut. Fantastisk mäklare!

Tack Simone för ditt omdöme :) Hoppas allt är bra med dig/er! //Fanny

Sofie M
Nybro

Fanny är engagerad, intresserad och lyhörd. En mycket bra mäklare vi använt både vid köp och försäljning! Rekommenderas!

Svar från Fanny Hammarström

Tack Sofie för att jag fått hjälpa er med er försäljning. Stort lycka till i er nya bostad :) // Fanny

Ami F
Nybro

Vi har haft fullt förtroende för Fanny från första kontakt till försäljningen. Hon är välutbildad och det känns tryggt. Hela processen flöt smidigt och snabbt

Svar från Fanny Hammarström

Tack Ami och Jan för att jag fått hjälpa er med er försäljning! Stort lycka till i ert nya boende ☺️//Fanny

Stanimirka D
Nybro

Trevlig,glad och duktigt, väldig bra bemötande

Tack Mirka för ditt omdöme! Lycka till i nya bostaden! ☺️//Fanny

Camilla H
Idehult

Hon var proffsig o väldigt kunnig

Svar från Fanny Hammarström

Tack Camilla för ditt omdöme & stort lycka till i er nya bostad. Det kommer att bli toppen! :) //Fanny

Jimmy L
Idehult

Vi kände oss otroligt trygga genom hela säljprocessen. Fanny är både proffsig och inlyssnande, något vi satte stort värde på.

Svar från Fanny Hammarström

Stort tack Jimmy för att jag fått hjälpa er med er försäljning! Lycka till i ert nya hus! //Fanny

Hanna C
Pukeberg

Tillgänglig, informativ, trevlig och professionell!

Tack Hanna för ditt omdöme & stort lycka till i nya bostaden :) //Fanny

Lisa S
Madesjö

Alltid lika väl bemött vid kontakt. Fanny återkopplar på ett fint sätt genom hela försäljningen, både om stort och smått, vilket ger en känsla av trygghet. Hon är väl kompetent och jag hoppas våra vägar korsas i framtiden via annat objekt.

Svar från Fanny Hammarström

Tack Lisa för ditt fina omdöme. Det har varit så roligt att hjälpa dig med din försäljning! Stort lycka till i ditt nya så hoppas jag också vi ses framöver :) //Fanny

Anders P
Madesjö

Fanny är en bra mäklare som lyssnar på vad kunden fråga om.

Svar från Fanny Hammarström

Tack Anders för ditt omdöme & stort lycka till i din nya bostad! :) Jag hoppas ni ska trivas! //Fanny

Alicia B
Västeräng

Väldigt duktig och trevlig. Lugn och tydlig vid kontraktsskrivningen. Rekommenderar!!

Svar från Fanny Hammarström

Tack Alicia! Stort lycka till i er nya bostad :) Med vänliga hälsningar, Fanny.

Eva S
Västeräng

Mycket professionellt och samtidigt personligt bemötande från första stund. Lugn och metodisk genomgång av hela säljprocessen. Alltid tillgänglig och höll oss hela tiden informerade om vad som var på gång. Mina förväntningar var höga och dem levde Fanny Hammarström upp till med råge. Ville ha en kvinnlig mäklare efter tidigare erfarenheter. Kan verkligen rekommendera Fanny.

Svar från Fanny Hammarström

Tack Eva för ditt fina omdöme! Det har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen! Vilket team-work! ☺️ Önskar dig en fin helg! //Fanny

Marika L
Nybro | Idehult

Väldigt bra på att få allt förståeligt! Första gången jag säljer något och kände jag hade dålig koll men med Fanny som mäklare blev jag trygg och kände att allt kändes bra med försäljningen! Fanny har även alltid varit lätt att få tag på och svarat fort! Alltid dubbelkollat allt med oss innan något beslut tagits eller visningar bokats fått oss att känna oss involverade! Bara positiv upplevelse av Fanny och Hemny!

Svar från Fanny Hammarström

Tack Marika för att du tog dig tid och beskrev din upplevelse. Det har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen. Jag önskar er stort lycka till i ert nya boende! Varma hälsningar, Fanny :)

Linda Anette S
Nybro | Idehult

Fanny är snabb på att svara på mail och lätt att komma i kontakt med. Kunnig och har koll på marknaden.

Svar från Fanny Hammarström

Tack Linda för dina snälla ord! Stort lycka till i er nya bostad! //Fanny :)

Jonas O
Nybro | Idehult

Fanny är en professionell mäklare som gjorde försäljningen av vårat hus otroligt smidig. Hon har ett fantastiskt kundbemötande och svarar alltid på dina frågor. Hon rekommenderas varmt!

Svar från Fanny Hammarström

Tack Jonas och Johanna! Det har varit så roligt att få hjälpa er med er försäljning! Stort lycka till med ert nya boende! //Fanny

Anna H
Centralt

Jag är så glad att jag valde Fanny och Hemny när jag skulle sälja min lägenhet. Allt kändes enkelt med hennes hjälp. Hon är professionell, lyhörd, ödmjuk och har ett väldigt behagligt sätt som gör att man kan känna sig trygg genom alla steg i försäljningen. Hon fick det att kännas som hon hade fullt fokus på bara min lägenhet. En fantastisk mäklare som jag verkligen kan rekommendera!

Svar från Fanny Hammarström

Tack snälla Anna för ditt fina omdöme! Det har varit roligt att hjälpa dig med din försäljning. Önskar dig stort lycka till i ditt nya boende! :) //Fanny

Carolina F
Madesjö

Fanny har på ett proffsigt och ödmjukt sätt lotsat oss genom försäljningen av vårt hus. Jag kan varm rekommendera Hemny Fastighetsförmedling. // Carolina

Svar från Fanny Hammarström

Tack Carolina för att jag fått hjälpa er vid försäljningen av ert fina hus. Önskar er en skön sommar! ☀️//Fanny

Lisa S
Madesjö

Vi är så glada att just Fanny har hjälpt oss med vårt husköp. Hon är förstående och tydlig vilket gör att man som köpare känner sig trygg. Allt har gått väldigt smidigt och vi rekommenderar Hemny till andra!

Svar från Fanny Hammarström

Så roligt att få hjälpa er hitta ert drömhus Lisa! ☀️ Jag önskar er stort lycka till och en skön sommar! //Fanny

Philip K
Nybro

Fantastiskt bemötande! Proffsigt rakt igenom, enkel och smidig. Rekommenderas starkt!

Svar från Fanny Hammarström

Tack för ditt omdöme och för ett bra samarbete Philip! :) Ha en fin sommar //Fanny

Martin A
Nybro

Sålt en etta mycket trevlig och väldigt duktig Förklarar/ går igenom processen på ett mycket bra sätt. Svar på alla frågor, lätt att få tag i.

Svar från Fanny Hammarström

Tack Martin för ditt omdöme och för ett mycket bra samarbete :) Vi hörs av när det närmar sig tillträde! //Fanny

Penelope G
Nybro

Vårt hus blev smidigt förmedlat med snabb försäljning via Hemny fastigheter! Fanny har ett mycket unikt och genuint förhållningssätt som mäklare. Hon är superprofessionell och bryr sig om både säljare och köpare i varje steg. Fler mäklare skulle lära sig av Fanny! Behöver vi mäklartjänst någon mer gång i framtiden kommer vi att vända oss till Hemny fastigheter utan tvekan.

Svar från Fanny Hammarström

Tack Penny för ett riktigt bra samarbete & för din fina rekommendation! Det gör mig så glad! :) Stort lycka till framöver & jag hoppas att ni snart ska hitta drömhuset ni söker efter... :) //Fanny

Linda J
Madesjö

Jag har sålt mitt hus med hjälp av Fanny eller rättare sagt tillsammans med henne vilket kändes väldigt bra. Fanny är lyhörd och uppmärksam och säger vad hon anser om saker och ting, vilket gav mig det stöd jag behövde för att göra försäljningen på det sätt som jag önskade. Jag rekommenderar verkligen Fanny om ska sälja ditt hus!

Svar från Fanny Hammarström

Tack Linda för en väldigt fin rekommendation och ett fantastiskt samarbete! Det har varit roligt att få hjälpa dig med försäljningen av ditt fina hus. Önskar dig fortsatt lycka till i din nya bostad! // Fanny :)

Simon André S
Madesjö

Vi köpte hus via Fanny och vi hade kollat på många innan vi hittade rätt. Fanny är den absolut trevligaste mäklaren vi stött på och vi kände oss trygga genom hela köpet. Fanny bryr sig verkligen om både säljare och köpar och gör ett superbra jobb! Extra positivt var att Fanny har samarbeten med lokala firmor som går att nyttja till rabatterat pris efter köp. Mycket positivt att värna om det lokala!

Svar från Fanny Hammarström

Tack själv Simon för ett fantastiskt omdöme, det betyder mycket! Jag tror ni kommer trivas utmärkt i ert nya hus... Vi hörs när det närmar sig tillträde! Ha en fin vecka // Fanny :)

Dzenan S
Nybro

Tack för en jätte smidigt och snabb försäljning av min bostadsrätt.

Svar från Fanny Hammarström

Tack själv Dzenan för ett gott samarbete! :) Önskar dig en fortsatt fin vecka! // Fanny

Matilda Alma Alice E
Skrev om Hemny Fastighetsförmedling

Köpt villa genom Hemny fastighetsförmedling. Fanny är en jordnära och mycket professionell mäklare. Vi är supernöjda med hennes service! Rekommenderas varmt.

Svar från Hemny Fastighetsförmedling

Tack snälla Matilda & Robban! Det har varit ert nöje att hjälpa er med ett husköp! Önskar er en fin helg! :) //Fanny

Thérese H
Emmaboda

Sålt en villa tillsammans med Fanny. Har en otroligt fin upplevelse med Fanny, från början till slut. Hon gör allt för att du ska känna dig trygg, är bra på att informera och guida dig. Fanny är lugn, kunnig och framför allt proffsig. Rekommenderar starkt!

Svar från Fanny Hammarström

Tack snälla Therese! Det har varit så roligt att få hjälpa er med er försäljning. Jag önskar er all lycka i ert nya boende //Fanny

Magnus G
Lindås

Köpte en bostadsrätt. Väldigt bra och proffesionellt bemötande. Rekommenderar denna mäklarfirman

Tack Magnus för din rekommendation! Önskar dig en solig tisdag! :) //Fanny

Olliver E
Paradiset

Vi köpte en Lägenhet Förklarade bra o bemötte oss med bra hjälpte till med frågor o vi fick snabba svar!

Svar från Fanny Hammarström

Tack Olliver för er recension. Jag tror ni kommer trivas kanon i er nya bostad. Vi ses när det är dags för tillträde! :) //Fanny

Valentina D
Paradiset

Bra koll och vägledning vid köp, tacksamt att hon erbjuder släp att låna kostnadsfritt

Tack Valentina! Vi ses till tillträdet. Trevlig helg! :) //Fanny

Björn B
Nybro

Mycket trevlig o kompetent mäklare som sålde vårat hus

Svar från Fanny Hammarström

Tack Björn för ert fina omdöme och för ett gott samarbete vid försäljningen av ert hus! Hälsa familjen så ses vi när det är dags för tillträde //Fanny

Albin P
Lindås

köpt en bostadsrätt, blev bemött positivt och proffsigt. Inga särskilda förväntningar däremot så var allt okomplicerat och enkelt för mig som köpare, precis som man förväntar sig att en affär skall genomföras. Allt har gått enligt mäklarens beskrivning och helhetsintrycket är gott.

Svar från Fanny Hammarström

Tack Albin för ditt omdöme! Stort lycka till i ditt nya boende. Jag tror det kommer att bli toppen! Önskar dig ett gott nytt år! Vänliga hälsningar, Fanny

Rebecka P
Nybro

Köpt bostad och är nöjd med hur allting har skötts. Jag rekommenderar Fanny vidare då hon är ödmjuk och mån om sina kunder!

Svar från Fanny Hammarström

Tack snälla Rebecka för ditt omdöme! Önskar er en God jul så ses vi vid tillträdet! Vänliga hälsningar, Fanny

Frida M
Hanemåla

Vi sålde vårt hus tillsammans med Fanny. En otroligt proffsig och kunnig mäklare. Hon stylade vårt hus så fint att vi nästan inte ville sälja. Vi rekommenderar att sälja med Fanny!

Svar från Fanny Hammarström

Tack snälla Frida för ditt omdöme! Stort lycka till med renoveringarna i ert nya hus! :) Vänliga hälsningar, Fanny

Jimmy W
Hanemåla

Köpte ett underbart hus av Fanny! En otroligt duktig mäklare som man verkligen kan prata med! Nöjd med allt gällande köp och förmedling!

Svar från Fanny Hammarström

Tack Jimmy för dina snälla ord! Lycka till med att förbereda flytten så ses vi till tillträde ;) Vänliga hälsningar, Fanny

Emma W
Hanemåla

Både sålt och köpt av Fanny. Väldigt bra mäklare med sinne för detaljer och mycket bra kundkontakt . Rekommenderas starkt

Svar från Fanny Hammarström

Tack Emma för er rekommendation. Jag hoppas att ni ska trivas i nya huset och jag kikar gärna in när ni är klara med planerade renoveringar ;) Vänliga hälsningar, Fanny

Herman B

Väldigt professionell och personlig mäklare. Inget kringsnack utan rakt på sak. Även väldigt goda idéer till renovering för ökning av värde. Rekommenderar!

Svar från Fanny Hammarström

Tack Herman för er rekommendation! Stort lycka till med kommande renoveringar! Varma hälsningar, Fanny.