Hemny Fastighetsförmedling

Hemny Fastighetsförmedling

Välkommen till Hemny Fastighetsförmedling!

Är det dags att skaffa nytt boende eller funderar du på att sälja din bostad? Bor du i Nybro, Månsamåla, Persmåla, Norra Ljusås, Pukaberg, Kvarnefors, Eskilsryd, Kimramåla eller Emmaboda med omnejd? Då har du hittat rätt mäklare för att förmedla din bostad.

Vi hjälper dig med styling, fri värdering och rådgivning inför din försäljning. Vårt mål är att du som kund alltid ska vara nöjd med oss. Vi ser till att lägga ner lite extra tid på försäljning och gillar att hålla det personligt hela vägen. Vi har god lokalkännedom vad det gäller områdena kring Nybro och Emmaboda. Varmt välkommen in till oss!

Läs vad 20 kunder tycker om Hemny Fastighetsförmedling 2

• sålde sitt hus med hjälp av Fanny Hammarström en del av Hemny Fastighetsförmedling
    2021-06-29
    Fanny har på ett proffsigt och ödmjukt sätt lotsat oss genom försäljningen av vårt hus. Jag kan varm rekommendera Hemny Fastighetsförmedling.
    // Carolina
    Tack Carolina för att jag fått hjälpa er vid försäljningen av ert fina hus. Önskar er en skön sommar! ☀️//Fanny Fanny Hammarström
  • köpte sitt hus med hjälp av Fanny Hammarström en del av Hemny Fastighetsförmedling
    2021-06-28
    Vi är så glada att just Fanny har hjälpt oss med vårt husköp. Hon är förstående och tydlig vilket gör att man som köpare känner sig trygg. Allt har gått väldigt smidigt och vi rekommenderar Hemny till andra!
    Så roligt att få hjälpa er hitta ert drömhus Lisa! ☀️ Jag önskar er stort lycka till och en skön sommar! //Fanny Fanny Hammarström
    2021-06-10
    Fantastiskt bemötande!
    Proffsigt rakt igenom, enkel och smidig.

Rekommenderas starkt!
    Tack för ditt omdöme och för ett bra samarbete Philip! :) Ha en fin sommar //Fanny Fanny Hammarström
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fanny Hammarström en del av Hemny Fastighetsförmedling
    2021-05-31
    Sålt en etta
    mycket trevlig och väldigt duktig
    Förklarar/ går igenom processen på ett mycket bra sätt.
    Svar på alla frågor, lätt att få tag i.
    Tack Martin för ditt omdöme och för ett mycket bra samarbete :) Vi hörs av när det närmar sig tillträde! //Fanny Fanny Hammarström
  • Penelope G
    2021-05-11
    Vårt hus blev smidigt förmedlat med snabb försäljning via Hemny fastigheter!

Fanny har ett mycket unikt och genuint förhållningssätt som mäklare. Hon är superprofessionell och bryr sig om både säljare och köpare i varje steg.

Fler mäklare skulle lära sig av Fanny! Behöver vi mäklartjänst någon mer gång i framtiden kommer vi att vända oss till Hemny fastigheter utan tvekan.
    Tack Penny för ett riktigt bra samarbete & för din fina rekommendation! Det gör mig så glad! :) Stort lycka till framöver & jag hoppas att ni snart ska hitta drömhuset ni söker efter... :) //Fanny Fanny Hammarström
    2021-04-01
    Jag har sålt mitt hus med hjälp av Fanny eller rättare sagt tillsammans med henne vilket kändes väldigt bra. Fanny är lyhörd och uppmärksam och säger vad hon anser om saker och ting, vilket gav mig det stöd jag behövde för att göra försäljningen på det sätt som jag önskade. Jag rekommenderar verkligen Fanny om ska sälja ditt hus!
    Tack Linda för en väldigt fin rekommendation och ett fantastiskt samarbete! Det har varit roligt att få hjälpa dig med försäljningen av ditt fina hus. Önskar dig fortsatt lycka till i din nya bostad! // Fanny :) Fanny Hammarström
    2021-04-01
    Vi köpte hus via Fanny och vi hade kollat på många innan vi hittade rätt. Fanny är den absolut trevligaste mäklaren vi stött på och vi kände oss trygga genom hela köpet.
    Fanny bryr sig verkligen om både säljare och köpar och gör ett superbra jobb!
    Extra positivt var att Fanny har samarbeten med lokala firmor som går att nyttja till rabatterat pris efter köp. Mycket positivt att värna om det lokala!
    Tack själv Simon för ett fantastiskt omdöme, det betyder mycket! Jag tror ni kommer trivas utmärkt i ert nya hus... Vi hörs när det närmar sig tillträde! Ha en fin vecka // Fanny :) Fanny Hammarström
    2021-03-16
    Tack för en jätte smidigt och snabb försäljning av min bostadsrätt.
    Tack själv Dzenan för ett gott samarbete! :) Önskar dig en fortsatt fin vecka! // Fanny Fanny Hammarström
  • Matilda Alma Alice E
    skrev om Hemny Fastighetsförmedling
    2021-03-11
    Köpt villa genom Hemny fastighetsförmedling. Fanny är en jordnära och mycket professionell mäklare. Vi är supernöjda med hennes service! Rekommenderas varmt.
    Tack snälla Matilda & Robban! Det har varit ert nöje att hjälpa er med ett husköp! Önskar er en fin helg! :) //Fanny Hemny Fastighetsförmedling
    • Emmaboda
    2021-03-08
    Sålt en villa tillsammans med Fanny. Har en otroligt fin upplevelse med Fanny, från början till slut. Hon gör allt för att du ska känna dig trygg, är bra på att informera och guida dig. Fanny är lugn, kunnig och framför allt proffsig. Rekommenderar starkt!
    Tack snälla Therese! Det har varit så roligt att få hjälpa er med er försäljning. Jag önskar er all lycka i ert nya boende //Fanny Fanny Hammarström
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fanny Hammarström en del av Hemny Fastighetsförmedling
    • Lindås
    2021-03-01
    Köpte en bostadsrätt. Väldigt bra och proffesionellt bemötande. Rekommenderar denna mäklarfirman
    Tack Magnus för din rekommendation! Önskar dig en solig tisdag! :) //Fanny Fanny Hammarström
    • Paradiset
    2021-02-13
    Vi köpte en Lägenhet
    Förklarade bra o bemötte oss med bra hjälpte till med frågor o vi fick snabba svar!
    Tack Olliver för er recension. Jag tror ni kommer trivas kanon i er nya bostad. Vi ses när det är dags för tillträde! :) //Fanny Fanny Hammarström
    • Paradiset
    2021-02-11
    Bra koll och vägledning vid köp, tacksamt att hon erbjuder släp att låna kostnadsfritt
    Tack Valentina! Vi ses till tillträdet. Trevlig helg! :) //Fanny Fanny Hammarström
    2021-02-09
    Mycket trevlig o kompetent mäklare som sålde vårat hus
    Tack Björn för ert fina omdöme och för ett gott samarbete vid försäljningen av ert hus! Hälsa familjen så ses vi när det är dags för tillträde //Fanny Fanny Hammarström
    • Lindås
    2020-12-23
    köpt en bostadsrätt, blev bemött positivt och proffsigt. Inga särskilda förväntningar däremot så var allt okomplicerat och enkelt för mig som köpare, precis som man förväntar sig att en affär skall genomföras. Allt har gått enligt mäklarens beskrivning och helhetsintrycket är gott.
    Tack Albin för ditt omdöme! Stort lycka till i ditt nya boende. Jag tror det kommer att bli toppen! Önskar dig ett gott nytt år! Vänliga hälsningar, Fanny Fanny Hammarström
    2020-12-18
    Köpt bostad och är nöjd med hur allting har skötts. Jag rekommenderar Fanny vidare då hon är ödmjuk och mån om sina kunder!
    Tack snälla Rebecka för ditt omdöme! Önskar er en God jul så ses vi vid tillträdet! Vänliga hälsningar, Fanny Fanny Hammarström
    2020-11-29
    Vi sålde vårt hus tillsammans med Fanny. En otroligt proffsig och kunnig mäklare.

Hon stylade vårt hus så fint att vi nästan inte ville sälja. Vi rekommenderar att sälja med Fanny!
    Tack snälla Frida för ditt omdöme! Stort lycka till med renoveringarna i ert nya hus! :) Vänliga hälsningar, Fanny Fanny Hammarström
    2020-11-28
    Köpte ett underbart hus av Fanny! En otroligt duktig mäklare som man verkligen kan prata med! Nöjd med allt gällande köp och förmedling!
    Tack Jimmy för dina snälla ord! Lycka till med att förbereda flytten så ses vi till tillträde ;) Vänliga hälsningar, Fanny Fanny Hammarström
  • Emma W
    2020-11-27
    Både sålt och köpt av Fanny. Väldigt bra mäklare med sinne för detaljer och mycket bra kundkontakt . Rekommenderas starkt
    Tack Emma för er rekommendation. Jag hoppas att ni ska trivas i nya huset och jag kikar gärna in när ni är klara med planerade renoveringar ;) Vänliga hälsningar, Fanny Fanny Hammarström
  • skrev om Fanny Hammarström en del av Hemny Fastighetsförmedling
    2020-11-20
    Väldigt professionell och personlig mäklare. Inget kringsnack utan rakt på sak. Även väldigt goda idéer till renovering för ökning av värde. Rekommenderar!
    Tack Herman för er rekommendation! Stort lycka till med kommande renoveringar! Varma hälsningar, Fanny. Fanny Hammarström