Hemny Fastighetsförmedling

Sankt Sigfrid 407, 382 92 Nybro — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Hemny Fastighetsförmedling

• 2020-11-29

Frida M skrev om Fanny Hammarström en del av Hemny Fastighetsförmedling
    Vi sålde vårt hus tillsammans med Fanny. En otroligt proffsig och kunnig mäklare.

Hon stylade vårt hus så fint att vi nästan inte ville sälja. Vi rekommenderar att sälja med Fanny! Läs mer
    2020-11-30 Fanny H svarar Frida M
    Tack snälla Frida för ditt omdöme! Stort lycka till med renoveringarna i ert nya hus! :) Vänliga hälsningar, Fanny
  • 2020-11-28

Jimmy W skrev om Fanny Hammarström en del av Hemny Fastighetsförmedling
    Köpte ett underbart hus av Fanny! En otroligt duktig mäklare som man verkligen kan prata med! Nöjd med allt gällande köp och förmedling! Läs mer
    2020-11-30 Fanny H svarar Jimmy W
    Tack Jimmy för dina snälla ord! Lycka till med att förbereda flytten så ses vi till tillträde ;)
    Vänliga hälsningar,
    Fanny
  • Emma W

2020-11-27

Emma W skrev om Fanny Hammarström en del av Hemny Fastighetsförmedling
    Både sålt och köpt av Fanny. Väldigt bra mäklare med sinne för detaljer och mycket bra kundkontakt . Rekommenderas starkt Läs mer
    2020-11-28 Fanny H svarar Emma W
    Tack Emma för er rekommendation. Jag hoppas att ni ska trivas i nya huset och jag kikar gärna in när ni är klara med planerade renoveringar ;)
    Vänliga hälsningar,
    Fanny
  • 2020-11-20

Herman B skrev om Fanny Hammarström en del av Hemny Fastighetsförmedling
    Väldigt professionell och personlig mäklare. Inget kringsnack utan rakt på sak. Även väldigt goda idéer till renovering för ökning av värde. Rekommenderar! Läs mer
    2020-11-20 Fanny H svarar Herman B
    Tack Herman för er rekommendation! Stort lycka till med kommande renoveringar!
    Varma hälsningar, Fanny.

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte