Alla kategorier Övrigt Skåne Malmö HIHD AB

VIMPELGATAN 17 5TR 1404, 211 14 Malmö — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om HIHD AB

• Hippie C
    Hippie C skrev om HIHD AB
    Det står INGENSTANS när jag registrerade mig på eran hemsida att man MÅSTE ha ha paypal för att använda er! I erat utskick står det dock att man MÅSTE ha det och ni beskriver det som "ett tryggt och enkelt sätt att betala på" men det kan inte vara mer fel. De blåser 1000 tals personer på pengar årligen enligt maffia metoder och det finns 10'000-tals webbsidor som beskriver hur folk blivit blåsta eller fått sina företag förstörda av paypal.

Klantigt av er att inte kolla noggranne vilket företag ni gör affärer med och sedan kräva att man ska ge sina kontouppgifter till er företag som är välkända för ta pengar från sina användares konto. Smart!

Och att ni skriver "många sidor såsom Tradera och Ebay använder sig av PayPal". Vet ni inte att ebay äger både paypal och tradera och på ebay är alla alternativ annat än paypal förbjudna, samma sak försöker de införa på svenska tradera som de köpte för snart 10 år sedan!

Detta hade kunnat bli en bra tjänst men eran miss på hur vi faktiskt betalar för saker i sverige bådar inte gott för er. Swish hade passat er, eller varför inte payson?

Sen kan man ju undra varför ni inte skriver ut företagsnamnet eller organisationsnumret på hemsidan. Är det för att HIHD AB inte haft några inkomster alls på två år och ändå gott 145'000-'240'00 back per år?

VIMPELGATAN 17 5TR 1404, 211 14 Malmö