Daniel Aslan

Daniel Aslan

Daniel Aslan är mäklare på Hjorth Fastighetsförmedling

Daniel Aslan har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Daniel Aslan har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 49 omdömen med ett betyg på 4.9. Daniel Aslan har haft 32 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-04

49 omdömen om Daniel Aslan

Tajib A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Aslan en del av Hjorth Fastighetsförmedling

Daniel har varit toppen och professionell.

Ümran C

Daniel Aslan är en lyhörd och transparent mäklare. Han var tillgänglig från början till slut och har under processen varit fantastisk. Trygg affär för oss som köpare och för säljarna, båda parterna var oerhört nöjda. Vi rekommenderar honom varmt för din bostadsaffär!

Louice L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Aslan en del av Hjorth Fastighetsförmedling

Daniel är seriös och kunnig. Han är kommunikativ, väldigt tillgänglig och har överlag ett mycket gott bemötande. Jag kan varmt rekommendera Daniel Aslan till både köpare och säljare.

Navid A

Det är sällsynt att hitta en mäklare som kan lyssna ordentligt. Daniel är fantastisk, han är tålmodig och tar sig tiden att förklara varje steg ordentligt. Daniel är otrolig duktig på att förstå och ger raka svar. Är imponerad av hans proffessionalitet och jag rekommenderar honom starkt!

Kristi G
Enskede

I had a good communication with Daniel and he kept me updated of the status of the sale. I was satisfied with the how the apartment was presented on Hemnet and the broker's website.

Marat T

Daniel har varit mycket professionell under hela processen. Hans tal- och presentationsförmåga är toppen! Hans expertis och djupa förståelse för marknaden har hjälpt oss att överträffa prismålet i dessa svåra marknadsförhållanden. Rekommenderas verkligen!

Ann-Charlotte L

Ett professionellt bemötande från början till slut. Han överträffade våra förväntningar.

Berith N

Daniel är mycket noggrann och trevlig. Han är tydlig och lugn i sin yrkesroll och det uppskattas väldigt mycket. Jag kan verkligen rekommendera honom som mäklare. Berith Nordström

Lennart L

- Korrekt bemötande och strukturerad återkoppling - våra förväntningar levde han upp till och mer där till, - Som tidigare skrivet så var det en bra genomfört försäljning där vi bara blev kontaktad när det verkligen gällde.

Ava K
Södermalm

Daniel är en stjärna, 10/10 utan tvekan! Från första stunden till kontraktsskrivningen har Daniel vart målinriktad, drivande och engagerad. Jag är så imponerad av hans dedikation och även när marknaden vart som tuffast har Daniels driv och expertis vart avgörande för att få min lägenhet såld och dessutom över förväntan! Han är en toppmäklare som alltid haft mig som kund som sin första prioritering. Daniel förtjänar all eloge, en mäklare i toppklass!