Holland Hair Södermalm

Holland Hair Södermalm

www.hollandhair.se
  • Badge2024
Boka tid Ring 08-555 535 00 Dela

Vi har två salonger i Stockholm, en på sköna Södermalm och en i hjärtat av Vasastan. Vi står för kvalitet, kunskap, kreativitet och service sedan 1988 och erbjuder allt inom hårvård och på vår salong Holland Hair Södermalm har vi även hudvårdsbehandlingar, massage & friskvårdsbehandlingar Hos oss ingår alltid konsultation med...

157 omdömen om Holland Hair Södermalm

Sedan starten hos Reco 2011

Leonora E

Trevligt bemötande Tips och råd Jätte fin klippning

Mona J
Skrev om Holland Hair Södermalm

Tacksam för att ni kunde fixa till mitt hår. Hade blivit så felklippt hos annan frisör.

Viktor K

Mycket nöjd, proffsig personal

Barbro J
Skrev om Holland Hair Södermalm

Mycket trevligt.Blev väldigt nöjd .

Lill P
Skrev om Holland Hair Södermalm

Mycket bra bemötande. Klippning och tvättning av hår, mycket nöjd och bra utfört av Anna.

Stefan C
Skrev om Holland Hair Södermalm

Toppen! Trevliga, duktiga, toppen massage och nöjd med klippningen!

Sandra C
Skrev om Holland Hair Södermalm

Mycket kunnig frisör. Jättenöjd! Tack Tania!

Janica S
Skrev om Holland Hair Södermalm

Så otroligt trevligt bemötande och en härlig pratstund! Väldigt nöjd med resultatet!

Ulla R
Skrev om Holland Hair Södermalm

Jag bkev klippt precis som jag ville

Ulla Å
Skrev om Holland Hair Södermalm

Fick tid direkt och det är alltid så där. Jag får tid exakt när jag vill. Bokar på nätet. Frisören fick mitt fulla förtroende och klippte mitt halvlånga hår kort. Supernöjd. Köpte en produkt men har i te provat den än. Jag gillar Holland hair på Ringvägen.

Hanna S
Skrev om Holland Hair Södermalm

Jag blev bemött hjärtligt och respekterande. Jag har besökt Holland hair tidigare och visste vad de var kapabla till och de levde upp till de förväntningarna. Jag kunde förklara min vision/ önskan och få den uppfylld genom en vänlig diskussion; jag fick superbra rådgivning på vägen.

Elisabeth S
Skrev om Holland Hair Södermalm

Jag är nöjd , duktig och trevlig personal.

Amanda D
Skrev om Holland Hair Södermalm

Jag är så nöjd med min upplevelse på Holland Hair Södermalm. Frisörerna bemöter mig och alla kunder på bästa sätt som alltid! Tjejen som gjorde mitt hår levde till hundra procent upp till mina förväntningar! Hon gjorde det till och med bättre än förväntan.

Kajsa H
Skrev om Holland Hair Södermalm

Bra som vanligt & väldigt snyggt resultat. Filippa är kanon, omhändertagande och duktig.

Sandra L
Skrev om Holland Hair Södermalm

Alltid nöjd med resultatet och fint bemötande

Amira G
Skrev om Holland Hair Södermalm

Blev väldigt nöjd över både bemötande och klippning, samt styling! Proffsig!

Julia J
Skrev om Holland Hair Södermalm

Viktoria är en klippa, jag har varit kund hos henne under flera olika behandlingar. Hon är fantastiskt hudterapeut och mkt noggrann , ödmjuk, trevlig och super duktigt -) Rekommenderar på topp !!!

Anette L
Skrev om Holland Hair Södermalm

Marina såg direkt vad som behövdes för att få fason på mitt hår!

Gunilla S
Skrev om Holland Hair Södermalm

Jättebra frisör ! Proffsig och trevlig.

Eva L
Skrev om Holland Hair Södermalm

Klippningen var perfekt men jag tror inte frisören förstod min idé om stajling.

Ann-Marie A

Positiv professionell och engagerad

Karin R
Skrev om Holland Hair Södermalm

Den var bra! Trevligt o proffsigt

Ida L
Skrev om Holland Hair Södermalm

Toppen, supertrevligt och duktig!!

Ursula Ö
Skrev om Holland Hair Södermalm

JAG TVÄTTADE OCH FÖNADE HÅRET. MEN.... .HÅRET VAR JU FUKTIGT NÄR JAG KOM UT OCH DET BLEV TYVÄRR HELT RAKT - UTAN DE FINA BÖJARNA SOM VARIT STRAX INNAN.

Sara A
Skrev om Holland Hair Södermalm

Tack för superbra behandling! Kom ut som en ny människa :).

Anita B
Skrev om Holland Hair Södermalm

Trevligt bemötande när jag kom. Mitt hår förvandlades till en kort och lättskött frisyr. Precis som jag ville ha det. Så jag kommer igen. Tack.

Sofia E
Skrev om Holland Hair Södermalm

Så duktig frisör, noga och goda råd och tips

Isabel E
Skrev om Holland Hair Södermalm

Supertrevliga och duktiga! Har gått hit och fixat fransar och bryn i flera år och alltid varit supernöjd! Rekommenderar starkt

Annas Ruf´s A
Skrev om Holland Hair Södermalm

Bästa!! Kunnig personal, bra bemötande och så avslappnande.

Jelena L
Skrev om Holland Hair Södermalm

Bästa behandling , alltid skönt att fiksa sina fötter...

Gunilla J
Skrev om Holland Hair Södermalm

Jag var helt nöjd, snabbt och enkelt

Caroline K
Skrev om Holland Hair Södermalm

Slingor och klippning. Mycket nöjd men orimligt dyrt. 4000kr. Tyvärr blir det ju ekonomiskt svårt att gå tillbaka.

Maria W
Skrev om Holland Hair Södermalm

Gick på behaglig och professionell ansiktsbehandling.

Kerstin H
Skrev om Holland Hair Södermalm

Toppen! Både i bemötande och utfört arbete. Är mycket nöjd!

Alexandra K
Skrev om Holland Hair Södermalm

Så nöjd med hur håret blev. Väldigt inlyssnande frisör och väldigt trevlig. Lugn och harmonisk atmosfär också

Elisabeth T
Skrev om Holland Hair Södermalm

Utmärkt frans och ögonbryn. Tredje gången jag får denna länk. Inte lika seriöst som det utmärkta bemötande jag fick. Skärpning

Anna W
Skrev om Holland Hair Södermalm

Jag har haft kontakt med Filippa på Holland Hair Södermalm. Kontakten med henne har varit fantastisk från det att jag bokade en tid till det att jag gick ut från salongen med en ny frisyr, som jag är mycket nöjd med. Jag fick hela tiden diskutera med Filippa om hur jag ville ha håret. Hon var lyhörd och gav jättebra råd alltifrån om hur klippningen passade mitt ansikte till färg på slingor, som jag ville ha i håret. Hon arbetade också snabbt och effektivt och tog hand om mig på ett sätt som gjorde att jag kände att hon verkligen...

Maria M
Skrev om Holland Hair Södermalm

Trevliga och superduktiga på både färg och klipp samt styling.

Karin A
Skrev om Holland Hair Södermalm

Har under många år haft Holland Hair som frisör. Sist hade jag en inpackning med skön huvudmassage och efter det klippning. Jag har alltid blivit väl bemött och har kunnat diskutera min klippning med kunnig personal.

Anne C
Skrev om Holland Hair Södermalm

Christina är alltid lyhörd, noggrann och professionell!

Majvor J
Skrev om Holland Hair Södermalm

Mycket bra bemötande vid både tidsbeställning och även duktig frisör. Inget stressande och skön massage vid tvättning av håret. MJ

Ebba S
Skrev om Holland Hair Södermalm

Fantastiskt upplevelse!! Vi vart trevligt bemötta och hella upplevelsen var bara jättebra men fantastiskt hår på slutet

Lydia S
Skrev om Holland Hair Södermalm

Tania var supertrevlig och lyhörd gällande mina önskemål. Vi samtalade kring tillvägagångssätt och kom gemensamt fram till vad som skulle göra slutresultatet så nära mitt önskemål som möjligt. Resultatet blev precis som jag önskade!

Jeanette L
Skrev om Holland Hair Södermalm

Alktid lika nöjd nör man kommer från salongen ,alla proffsiga och trevligta men extra guldstjärna till Veronica👍

Maud R
Skrev om Holland Hair Södermalm

Jag har besökt salongen många gånger och varit nöjd med frisören Christina och är nöjd med hennes arbete. Mitt missnöje berör inte henne specifikt utan andra på salongen. Vid de senaste besöket fick jag och nära anhörig erfara bristen på förmågan att hanterade en negativa kundupplevelse av en behandling. Min nära anhörig fick behandling samtidigt som jag, vi hade bokat olika behandlingar. Missnöjet handlar om bristen att se sitt ansvar och kunna möta oss som missnöjda kunder på ett bra sätt. Salongen var inte alls...

Svar från Holland Hair Södermalm

Hej. Vi är så glada att du är nöjd med ditt hår hos Christina. Angående ditt dotters behandling så är det med midjelångt hår nästan omöjligt att säga exakt hur lång tid en Foilyage tar. Ja hennes fintrådiga hår trasslade sig och behövde lite längre tid för att reda ut pga av längden. Vi har förståelse för att du blev besviken över tidsåtgången men försäkrar dig om att håret inte tog skada. Din dotter och frisören hade god kommunikation under hela behandlingen och färgen blev helt enligt önskemål och bilden din dotter visade....

Tarek N
Skrev om Holland Hair Södermalm

Fantastisk upplevelse! Man blir väl bemött, de förstår vad man är ute efter och de är också väldigt duktiga, speciellt Christina!

Agneta L
Skrev om Holland Hair Södermalm

Känner mig alltid väl omhändertagen och nöjd med ansiktsprydnaden och hårklippning.

Carina G
Skrev om Holland Hair Södermalm

Som en drottning.såg mig, lyssna på mig

Vanja B
Skrev om Holland Hair Södermalm

Blev trevligt och proffsigt bemött. Mycket nöjd, visste inte riktigt vad jag förväntade mig av behandlingen, men en kort tid har förflutit och förväntar mig bra resultat på sikt.

Henrik S

Ett superställe! Kan varmt rekommendera! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️