Chris Hollywood Konfektions AB

4.3

6 omdömen om Chris Hollywood Konfektions AB

johan a
Skrev om Chris Hollywood Konfektions AB

Föredrar deras internetbutik men funkar ändå helt ok

Tommy L
Skrev om Chris Hollywood Konfektions AB

Riktigt bra butik för mig, exakt den klädstilen jag är ute efter. De som hindrar mig från betyget nummer fem, är att de alltid är slut på saker jag vill ha! Men annars, riktigt fint. :)

Elvis H
Skrev om Chris Hollywood Konfektions AB

Riktigt bra butik går snabbt och beställa. Dock har dom en outlet länk där de finns massa billigare kläder att beställa också dom har oftast rea på saker i affären och ALLTID en outlänk sida på hemsidan www.hollywood.se

Johanna B
Skrev om Chris Hollywood Konfektions AB

Hollywood är en butik med street-kläder. De har mycket schyssta kepsar väskor och framförallt snygga skor! Den är lagom stor för att man ska orka titta igenom hela utbudet och det finns många mer eller mindre kända märken att välja emellan. En av många butiker värda ett besök på norrlandsgatan.

Tim F
Skrev om Chris Hollywood Konfektions AB

Trevlig & hjälpsam personal. Många olika märken och alltid ett stort utbud att välja bland.

Emma K
Skrev om Chris Hollywood Konfektions AB

Brukar alltid kika in här när jag har vägarna förbi. Snygga avslappnade kläder, en värld med kepsar och snygga T-shirts i äkta UG känsla. själv brukar jag sikta in mig på hood-tröjor och har fått med mig många favoriter härifrån.