Alla kategorier Inredningsarkitekt Stockholms län Nacka Home In Harmony

Home In Harmony

Simbagatan 11, 131 34 Nacka — Visa karta

Kom hit för att titta på kuddar, gå härifrån med en lust att göra om hela vardagsrummet. På Home in harmony är ingenting omöjligt. Kom ner så bjuder vi på en cappuccino och berättar hur vi kan hjälpa dig till ett mer harmoniskt hem.

Läs vad 5 kunder tycker om Home In Harmony

• Fredrik S
    Fredrik S skrev om Home In Harmony
  • linus h
    linus h skrev om Home In Harmony
    Bara ett besök på Home in harmony är värt den lilla resan till sickla köpkvarter. Den trevliga och kunniga personalen hjälper till med allt från färg till soffor, åk dit !
  • Rikard H
    Rikard H skrev om Home In Harmony
    Superfin butik med otroligt bra personal. Jag tar alltid en sväng förbi när jag är söder om stan. John på Home in Harmony har hjälpt mig med inredningstips till min nybyggda 2:a.
  • Thomas T
    Thomas T skrev om Home In Harmony
    En inrednings butik med stort urval av väldesignade möbler av hög kvalité. Personalen är mycket kunniga och man får bra personlig hjälp. De hjälper med allt inom färg och form och ljussättning i hemmet, och ger råd och tips som man inte har tänkt på. Medans man strosar omkring i det ca 450 kvadratmeters butiken kan man få sig en kopp kaffe för att hålla skärpan. Denna inredningsbutik som är belägen i Sickla köpkvarter får man inte missa då man besöker Sickla!
    Rikard H, Rikard H, Emma K gillar detta
  • Nadia C
    Nadia C skrev om Home In Harmony
    Här är en butik med tilltalande sortiment och kunnig personal. På Home in Harmony kan du titta på tapet, köpa soffa, kudde, lampa eller en fin lykta och hela tiden finns den trevliga personalen redo att bistå dig med tips, råd eller en kopp kaffe.
    Rikard H, Emma K gillar detta

Simbagatan 11, 131 34 Nacka