homeofbrands.eu

Läs vad 26 kunder tycker om homeofbrands.eu

• 2020-04-05

Madelaine B skrev om homeofbrands.eu
    Skickar fläck på tröjan ,när jag reklamerar varan så säger de att det är jag som fläckat ner den Läs mer
  • 2020-04-05

Mats A skrev om homeofbrands.eu
    Köpte en tröja från Stenströms i storlek XL vilken motsvarade storlek M.

Alltså; har ni inte bättre koll på storlekarna så är det ju knappast kläder ni skall syssla med, dels kostade denna meningslösa övning mig 59 kronor i returavgift, och dels orsakade vi ett onödigt klimatavtryck vilket kunde undvikits genom att ni har koll på storlekarna som ni säljer. Sånt här gör en bara förbannad, dessutom levererades tröjan utan konvolut, utan något skydd rakt ned i leveranspåsen, billigt! Läs mer
  • 2020-03-17

Lisbeth N skrev om homeofbrands.eu
    Köpte en klänning, men det var fel storlek. Skicka tillbaka igen och det var inga problem. Läs mer
  • 2020-03-10

linda j skrev om homeofbrands.eu
    Köpte en tröja. Smidigt och snabb leverans. Kan varmt rekommendera home of brands Läs mer
  • 2020-03-09

Theres R skrev om homeofbrands.eu
    Allt gick smidigt! Supernöjd! Läs mer
  • 2020-03-06

Matilda S skrev om homeofbrands.eu
    Bra hemsida och mycket snabb leverans. Nöjd rakt igenom. Läs mer
  • 2020-03-04

Iréne B skrev om homeofbrands.eu
    Jag beställde en blus från Tommy Hilfiger. En kortärmad, ljusblå med svarta prickar.
    Den är jättesöt.
    Storleken var jättebra.
    Snabb leverans.
    Allt toppen! Läs mer
  • 2020-03-03

Christel B skrev om homeofbrands.eu
    Snabb leverans och även snabbt hanterad retur med uppdatering av faktura. Läs mer
  • 2020-02-21

Robert S skrev om homeofbrands.eu
    Bra kundservice och snabb leverans. Läs mer
  • 2020-02-18

Monica W skrev om homeofbrands.eu
    Jag köpte en mössa. Allt har fungerat till 100% och mössan var fin Läs mer
  • 2020-02-15

Ibrahim A skrev om homeofbrands.eu
    Köpte en vara som jag returnerade utan problem då den var för liten Läs mer
  • 2020-02-12

Peter I skrev om homeofbrands.eu
    Beställer och får i efterhand veta att tröjorna jag beställde var slut. Varför kan man beställa varor som ni inte har? Läs mer
  • Märta S

2020-02-12

Märta S skrev om homeofbrands.eu
    Beställde en tröja. Leveransen var väldigt snabb och tröjan var jättefin och hade ett bra pris. Kan definitivt tänka mig beställa mer saker från denna hemsida i framtiden ✨ Läs mer
  • 2020-02-10

Alain N skrev om homeofbrands.eu
    Hej jag köpte en väldig fin kjorta och allt gick som jag hade önskat. Jag fick min leverans rendan efter 2 arbetsdagar.
    Jag är otroligt nöjd och min kjorta sam hur hela precessen gick till, från min beställning till leveransen
    Tack Läs mer
  • 2020-02-03

Carolina B skrev om homeofbrands.eu
    Klander fritt och snabb leverans Läs mer
  • 2020-01-31

Malin E skrev om homeofbrands.eu
    Snabb leverans och varan (väst) motsvarade förväntningarna. Läs mer
  • 2020-01-23

Ulrika S skrev om homeofbrands.eu
    En skjorta,som var fin och bra kvalite. Det var bra pris och det gick fort att få den hem. Allt funkade jättebra och jag är helnöjd! Jag kommer att handla fler saker hor er och jag vill uppmuntra andra att göra det oxå! Tack. Läs mer
  • 2020-01-23

Lena L skrev om homeofbrands.eu
    Väldigt snabb leverans, bra prisbild Läs mer
  • 2020-01-22

Malena R skrev om homeofbrands.eu
    Snabb leverans och snygga kläder! Läs mer
  • 2020-01-16

Karolina L skrev om homeofbrands.eu
    Bra service, snabb leverans och byxan satt som en smäck! 😍 Läs mer
  • 2020-01-15

Lina S skrev om homeofbrands.eu
    Köpte en lyle and scott t-Shirt som dessvärre var sönder vid leverans, kanske skulle paketeringen varit lite bättre? Så hade kanske tröjan varit hel vid leverans, dock ligger nog ansvaret för den dåliga hanteringen mest hos DHL. Annars fick jag snabbt svar och snabb hjälp när jag anmälde reklamation. Läs mer
  • 2020-01-13

Nicole R skrev om homeofbrands.eu
    Jeg bor i Danmark, føler ikke at der var udfordringer med leverancen, alt var godt :-)
    En ting stemte ikke, billedet af frakken (kappan) var brun, men på hjemmesiden stod det “beige”. Jeg fik en beige frakke som jeg ønskede, så alt er godt👍 Läs mer
  • 2020-01-12

Tomas T skrev om homeofbrands.eu
    Passade inte riktigt i storleken, har beställt en ett nummer större. Så långt helt okej. Däremot saknades returadressetikett i försändelsen. Returfrakten belastas kund. Inte okej vid internet handel med kläder tycker jag. Läs mer
  • 2019-12-17

Valentina B skrev om homeofbrands.eu
    Har varor uppe på sidan som inte finns i lager, meddelar dagen efter om annullerad order men inte orsak förrän man själv kontaktar företaget. De uppger då att varan inte finns i lager men låter ändå varan vara kvar uppe på sidan. Kontaktade dem återige n för att fråga om den en vecka senare finns inne då sidan är otydlig, får inget mejlsvar. Kass service. Läs mer
  • 2019-11-29

Lars-gunnar L skrev om homeofbrands.eu
    Köpte en mössa som julklapp, den bli säkert omtyckt. Bra hemsida på nätet. Inget som inte varit bra, info och leverans på ett utmärkt sätt, fortsätt så, så dimper det kanske ner flera beställningar från mig. God Jul Läs mer
  • 2019-11-27

Stefan S skrev om homeofbrands.eu
    Topp betyg, beställde på måndagen för att sen hämta ut på tisdagen och detta utan att betala extra för snabb leverans.. Läs mer