homeofbrands.eu

2021-04-02
    Seriöst och snabb frakt!
    Handlade på deras rea.
    2020-12-07
    Leveransen gick snabbt men fick helt fel produkt. Hade beställt en T-shirt men fick hem ett tre pack med helt fel T-shirtar dessutom. På följesedeln stod det rätt dock så måste vart en förvirrad en som packat min beställning
    Hej Nova, Vi ber så mycket om ursäkt för det inträffade. Vänligen kontakta oss via denna sida https://www.homeofbrands.eu/customer-service för att åtgärda detta och se till att du får rätt vara. Fortsatt trevlig dag! /Simon homeofbrands.eu
    2020-12-06
    Köpte en märkesmössa. Snabb leverans o bra kvalité på produkt. Nöjd med service.
    2020-10-05
    Jag beställde och betalade för en vara, men fick efter en vecka veta att den var slutsåld. Samma vara ligger fortfarande ute på nätet för försäljning. Sammanfattningsvis anser jag att varor som är slutsålda inte ska gå att beställa och betala för.
    2020-10-03
    Mycket bra och fina kläder och snabb leverans
  • Annika M
    2020-09-20
    Bra, snabb leverans mycket nöjd
    2020-09-14
    Snabb leverans och mycket fina kläder. Mycket nöjd kund
    2020-06-03
    Är jättenöjd med kläderna och
    leverans!
    2020-06-01
    Jag beställde en poncho via Brants hemsida. Lätt att beställa och snabb leverans. Kändes väldigt enkelt .
    2020-05-20
    Snabb leverans och fin kvalitet på klänningen!
  • Simon F
    2020-05-14
    Allt gick smidigt! Väldigt nöjd!
    2020-05-11
    Fick inte min beställda vara. Fick inte heller nån förklaring bara att ordern hade makulerats
    2020-05-10
    Nöjd med köp och leverans men retur onödigt dyrt när rätt stlk inte fanns i lager
    2020-04-05
    Skickar fläck på tröjan ,när jag reklamerar varan så säger de att det är jag som fläckat ner den
    2020-04-05
    Köpte en tröja från Stenströms i storlek XL vilken motsvarade storlek M.

Alltså; har ni inte bättre koll på storlekarna så är det ju knappast kläder ni skall syssla med, dels kostade denna meningslösa övning mig 59 kronor i returavgift, och dels orsakade vi ett onödigt klimatavtryck vilket kunde undvikits genom att ni har koll på storlekarna som ni säljer. Sånt här gör en bara förbannad, dessutom levererades tröjan utan konvolut, utan något skydd rakt ned i leveranspåsen, billigt!
    2020-03-17
    Köpte en klänning, men det var fel storlek. Skicka tillbaka igen och det var inga problem.
    2020-03-10
    Köpte en tröja. Smidigt och snabb leverans. Kan varmt rekommendera home of brands
    2020-03-09
    Allt gick smidigt! Supernöjd!
    2020-03-06
    Bra hemsida och mycket snabb leverans. Nöjd rakt igenom.
    2020-03-04
    Jag beställde en blus från Tommy Hilfiger. En kortärmad, ljusblå med svarta prickar.
    Den är jättesöt.
    Storleken var jättebra.
    Snabb leverans.
    Allt toppen!
    2020-03-03
    Snabb leverans och även snabbt hanterad retur med uppdatering av faktura.
    2020-02-21
    Bra kundservice och snabb leverans.
    2020-02-18
    Jag köpte en mössa. Allt har fungerat till 100% och mössan var fin
    2020-02-15
    Köpte en vara som jag returnerade utan problem då den var för liten
    2020-02-12
    Beställer och får i efterhand veta att tröjorna jag beställde var slut. Varför kan man beställa varor som ni inte har?
  • Märta S
    2020-02-12
    Beställde en tröja. Leveransen var väldigt snabb och tröjan var jättefin och hade ett bra pris. Kan definitivt tänka mig beställa mer saker från denna hemsida i framtiden ✨
    2020-02-10
    Hej jag köpte en väldig fin kjorta och allt gick som jag hade önskat. Jag fick min leverans rendan efter 2 arbetsdagar.
    Jag är otroligt nöjd och min kjorta sam hur hela precessen gick till, från min beställning till leveransen
    Tack
    2020-02-03
    Klander fritt och snabb leverans
    2020-01-31
    Snabb leverans och varan (väst) motsvarade förväntningarna.
    2020-01-23
    En skjorta,som var fin och bra kvalite. Det var bra pris och det gick fort att få den hem. Allt funkade jättebra och jag är helnöjd! Jag kommer att handla fler saker hor er och jag vill uppmuntra andra att göra det oxå! Tack.
    2020-01-23
    Väldigt snabb leverans, bra prisbild
    2020-01-22
    Snabb leverans och snygga kläder!
    2020-01-16
    Bra service, snabb leverans och byxan satt som en smäck! 😍
    2020-01-15
    Köpte en lyle and scott t-Shirt som dessvärre var sönder vid leverans, kanske skulle paketeringen varit lite bättre? Så hade kanske tröjan varit hel vid leverans, dock ligger nog ansvaret för den dåliga hanteringen mest hos DHL. Annars fick jag snabbt svar och snabb hjälp när jag anmälde reklamation.
    2020-01-13
    Jeg bor i Danmark, føler ikke at der var udfordringer med leverancen, alt var godt :-)
    En ting stemte ikke, billedet af frakken (kappan) var brun, men på hjemmesiden stod det “beige”. Jeg fik en beige frakke som jeg ønskede, så alt er godt👍
    2020-01-12
    Passade inte riktigt i storleken, har beställt en ett nummer större. Så långt helt okej. Däremot saknades returadressetikett i försändelsen. Returfrakten belastas kund. Inte okej vid internet handel med kläder tycker jag.
    2019-12-17
    Har varor uppe på sidan som inte finns i lager, meddelar dagen efter om annullerad order men inte orsak förrän man själv kontaktar företaget. De uppger då att varan inte finns i lager men låter ändå varan vara kvar uppe på sidan. Kontaktade dem återige n för att fråga om den en vecka senare finns inne då sidan är otydlig, får inget mejlsvar. Kass service.
  • 2019-11-29
    Köpte en mössa som julklapp, den bli säkert omtyckt. Bra hemsida på nätet. Inget som inte varit bra, info och leverans på ett utmärkt sätt, fortsätt så, så dimper det kanske ner flera beställningar från mig. God Jul
    2019-11-27
    Topp betyg, beställde på måndagen för att sen hämta ut på tisdagen och detta utan att betala extra för snabb leverans..