homeofbrands.eu

41 omdömen om homeofbrands.eu

Sedan starten hos Reco 2019

Jan-Olov E
Skrev om homeofbrands.eu

Har fortfarande efter 14 dagar inte fått beställda varor.

Lena H
Skrev om homeofbrands.eu

Mycket bra. Servicen bra fick den hjälp som jag behövde

Maria K
Skrev om homeofbrands.eu

Seriöst och snabb frakt! Handlade på deras rea.

Nova S
Skrev om homeofbrands.eu

Leveransen gick snabbt men fick helt fel produkt. Hade beställt en T-shirt men fick hem ett tre pack med helt fel T-shirtar dessutom. På följesedeln stod det rätt dock så måste vart en förvirrad en som packat min beställning

Svar från homeofbrands.eu

Hej Nova, Vi ber så mycket om ursäkt för det inträffade. Vänligen kontakta oss via denna sida https://www.homeofbrands.eu/customer-service för att åtgärda detta och se till att du får rätt vara. Fortsatt trevlig dag! /Simon

Margaretha T
Skrev om homeofbrands.eu

Köpte en märkesmössa. Snabb leverans o bra kvalité på produkt. Nöjd med service.

Li M
Skrev om homeofbrands.eu

Jag beställde och betalade för en vara, men fick efter en vecka veta att den var slutsåld. Samma vara ligger fortfarande ute på nätet för försäljning. Sammanfattningsvis anser jag att varor som är slutsålda inte ska gå att beställa och betala för.

Ahmad A
Skrev om homeofbrands.eu

Mycket bra och fina kläder och snabb leverans

Annika M
Skrev om homeofbrands.eu

Bra, snabb leverans mycket nöjd

Annika F
Skrev om homeofbrands.eu

Snabb leverans och mycket fina kläder. Mycket nöjd kund

Juha M
Skrev om homeofbrands.eu

Är jättenöjd med kläderna och leverans!

Britt-mari V
Skrev om homeofbrands.eu

Jag beställde en poncho via Brants hemsida. Lätt att beställa och snabb leverans. Kändes väldigt enkelt .

Carina B
Skrev om homeofbrands.eu

Snabb leverans och fin kvalitet på klänningen!

Simon F
Skrev om homeofbrands.eu

Allt gick smidigt! Väldigt nöjd!

David W
Skrev om homeofbrands.eu

Fick inte min beställda vara. Fick inte heller nån förklaring bara att ordern hade makulerats

Jenny R
Skrev om homeofbrands.eu

Nöjd med köp och leverans men retur onödigt dyrt när rätt stlk inte fanns i lager

Madelaine B
Skrev om homeofbrands.eu

Skickar fläck på tröjan ,när jag reklamerar varan så säger de att det är jag som fläckat ner den

Mats A
Skrev om homeofbrands.eu

Köpte en tröja från Stenströms i storlek XL vilken motsvarade storlek M. Alltså; har ni inte bättre koll på storlekarna så är det ju knappast kläder ni skall syssla med, dels kostade denna meningslösa övning mig 59 kronor i returavgift, och dels orsakade vi ett onödigt klimatavtryck vilket kunde undvikits genom att ni har koll på storlekarna som ni säljer. Sånt här gör en bara förbannad, dessutom levererades tröjan utan konvolut, utan något skydd rakt ned i leveranspåsen, billigt!

Lisbeth N
Skrev om homeofbrands.eu

Köpte en klänning, men det var fel storlek. Skicka tillbaka igen och det var inga problem.

linda j
Skrev om homeofbrands.eu

Köpte en tröja. Smidigt och snabb leverans. Kan varmt rekommendera home of brands

THERÉS R
Skrev om homeofbrands.eu

Allt gick smidigt! Supernöjd!

Matilda S
Skrev om homeofbrands.eu

Bra hemsida och mycket snabb leverans. Nöjd rakt igenom.

Iréne B
Skrev om homeofbrands.eu

Jag beställde en blus från Tommy Hilfiger. En kortärmad, ljusblå med svarta prickar. Den är jättesöt. Storleken var jättebra. Snabb leverans. Allt toppen!

Christel B
Skrev om homeofbrands.eu

Snabb leverans och även snabbt hanterad retur med uppdatering av faktura.

Robert S
Skrev om homeofbrands.eu

Bra kundservice och snabb leverans.

Monica W

Jag köpte en mössa. Allt har fungerat till 100% och mössan var fin

Ibrahim A
Skrev om homeofbrands.eu

Köpte en vara som jag returnerade utan problem då den var för liten

Peter I
Skrev om homeofbrands.eu

Beställer och får i efterhand veta att tröjorna jag beställde var slut. Varför kan man beställa varor som ni inte har?

Märta S
Skrev om homeofbrands.eu

Beställde en tröja. Leveransen var väldigt snabb och tröjan var jättefin och hade ett bra pris. Kan definitivt tänka mig beställa mer saker från denna hemsida i framtiden ✨

Alain N
Skrev om homeofbrands.eu

Hej jag köpte en väldig fin kjorta och allt gick som jag hade önskat. Jag fick min leverans rendan efter 2 arbetsdagar. Jag är otroligt nöjd och min kjorta sam hur hela precessen gick till, från min beställning till leveransen Tack

Carolina B
Skrev om homeofbrands.eu

Klander fritt och snabb leverans

Malin E
Skrev om homeofbrands.eu

Snabb leverans och varan (väst) motsvarade förväntningarna.

Ulrika S
Skrev om homeofbrands.eu

En skjorta,som var fin och bra kvalite. Det var bra pris och det gick fort att få den hem. Allt funkade jättebra och jag är helnöjd! Jag kommer att handla fler saker hor er och jag vill uppmuntra andra att göra det oxå! Tack.

Lena L
Skrev om homeofbrands.eu

Väldigt snabb leverans, bra prisbild

Malena R
Skrev om homeofbrands.eu

Snabb leverans och snygga kläder!

Karolina L
Skrev om homeofbrands.eu

Bra service, snabb leverans och byxan satt som en smäck! 😍

Lina S
Skrev om homeofbrands.eu

Köpte en lyle and scott t-Shirt som dessvärre var sönder vid leverans, kanske skulle paketeringen varit lite bättre? Så hade kanske tröjan varit hel vid leverans, dock ligger nog ansvaret för den dåliga hanteringen mest hos DHL. Annars fick jag snabbt svar och snabb hjälp när jag anmälde reklamation.

Nicole R
Skrev om homeofbrands.eu

Jeg bor i Danmark, føler ikke at der var udfordringer med leverancen, alt var godt :-) En ting stemte ikke, billedet af frakken (kappan) var brun, men på hjemmesiden stod det “beige”. Jeg fik en beige frakke som jeg ønskede, så alt er godt👍

Tomas T
Skrev om homeofbrands.eu

Passade inte riktigt i storleken, har beställt en ett nummer större. Så långt helt okej. Däremot saknades returadressetikett i försändelsen. Returfrakten belastas kund. Inte okej vid internet handel med kläder tycker jag.

Valentina B
Skrev om homeofbrands.eu

Har varor uppe på sidan som inte finns i lager, meddelar dagen efter om annullerad order men inte orsak förrän man själv kontaktar företaget. De uppger då att varan inte finns i lager men låter ändå varan vara kvar uppe på sidan. Kontaktade dem återige n för att fråga om den en vecka senare finns inne då sidan är otydlig, får inget mejlsvar. Kass service.

Lars-gunnar L
Skrev om homeofbrands.eu

Köpte en mössa som julklapp, den bli säkert omtyckt. Bra hemsida på nätet. Inget som inte varit bra, info och leverans på ett utmärkt sätt, fortsätt så, så dimper det kanske ner flera beställningar från mig. God Jul

homeofbrands.eu gillar detta
Stefan S
Skrev om homeofbrands.eu

Topp betyg, beställde på måndagen för att sen hämta ut på tisdagen och detta utan att betala extra för snabb leverans..

homeofbrands.eu gillar detta