Ninni

73 omdömen om Ninni

Sedan starten hos Reco 2017
Louise B
Skrev om Ninni en del av Hope by Lena

Jag klipper mig en gång i månaden hos Ninni och är alltid supernöjd! Väldigt trevligt bemötande och härlig stämning på salongen. Jag skulle varmt rekommendera Ninni till alla, hon känner alltid in kundens behov och är väldigt lyhörd och otroligt proffsig. Världsklass!

Ulla A
Skrev om Ninni en del av Hope by Lena

Den tjänst jag köpte var en hårklippning. Ninni är alltid mjuk och behaglig. Man känner sig alltid välkommen.

Annika B
Skrev om Ninni en del av Hope by Lena

Klippning, otroligt väl bemött! Kompetent och proffsig, rekommenderar varmt!

Ingalill F
Skrev om Ninni en del av Hope by Lena

Salongen är ok. Lena är duktig.Men hon ska inte argumentera mot mina önskemål. Jag har köpt en toppen hårsprej.

Linda G
Skrev om Ninni en del av Hope by Lena

Ninni är helt fantastisk på att färga hår! Innan jag klippte mig senast fick jag de sista veckorna jätte många komplimanger för min fina färg på håret, jag tänker att det verkligen är en komplimang till frisören för ett väl utfört jobb! Jag är supernöjd, rekommenderas varmt!!!

Vita G
Skrev om Ninni en del av Hope by Lena

Jag har tjockt och ganska mörkt hår och hade utmaning att hitta en frisör som kan hantera det. Nini har lyckats att fixa en perfekt blond färg utan att hårkvaliteten försämrats. Hon tänker långsiktigt och är verkligen jätteduktig! Rekommenderar varmt!

Agneta W
Skrev om Ninni en del av Hope by Lena

Tjänst! MYCKET BRA! JAAA! Bästa frisör jag varit hos någonsin!

Pontus E
Skrev om Ninni en del av Hope by Lena

Trevlig salong och Ninni är ett riktigt proffs.

Malin F
Skrev om Ninni en del av Hope by Lena

Jag blir alltid lika nöjd med mitt klipp/färg/slingor hos Ninni. Hon lyssnar alltid på mina önskemål och jag lämnar salongen med mina förväntningar uppfyllda. Ses igen!

Frida L
Skrev om Ninni en del av Hope by Lena

Jag går till Ninni på Hope by Lena regelbundet och färgar och klipper mig. Superfin service och väldigt bra resultat. Alltid lika nöjd!