Hot Help

Hot Help

hothelp.se
  • BadgeSixYears

Hot Help är snabb, uppmärksam och professionell teknisk och IT-support för både privatpersoner och företag. Vi arbetar inom Stockholms län och kan besöka dig på plats eller assistera dig på distans med många tekniska och datorrelaterade problem. Vårt team är litet, vilket gör att du kan välja din favorit-tekniker för framtida...

636 omdömen om Hot Help

Sedan starten hos Reco 2019

Olle H
Skrev om Hot Help

Fantastiskt trevliga och kunniga killar, ja jag hade två olika killar hemma, som hjälpte mig igång med TV-apparaterna. Alla våra förväntningar och förhoppningar uppfylldes. //Olle Hz

Eva B
Skrev om Hot Help

Enkelt och snabbt att få kontakt och tekniker på plats nästa dag. Parvaiz var kunnig hjälpsam och trevlig, gav sig tid att förklara och kolla upp att allt funkade. Var mån om att jag skulle förstå 🤗

Rolf J
Skrev om Hot Help

Mycket snabb och skicklig hjälp med den döda telefonen, Teknikern fixa felet på en kvart

Marie R
Skrev om Hot Help

Mycket proffsig och prisvärd hjälp. Rekommenderas när tekniken krånglar!

Hans B
Skrev om Hot Help

Blev bemött på bästa sätt. Jag var övertygad om att jag var utsatt för en hackeratack i datorn vilket Ilya Zubkov teknikern från HotHelp informerade om direkt att så inte var fallet, pust,. Min dator är gammal och väldigt långsam har länge funderat att skaffa en ny med inte blivit av, Ilya erbjöd sig att ta med sig min dator och samtidigt visade han vad han skulle göra och kostnaden för detta. Två timmar senare kom han tillbaka med datorn som nu funkade näst intill som då den var ny och till en mer än en rimlig kostnad. Vänligen Hans Benner

Svar från Hot Help

Hej Hans! Vi tackar för att vi fick uppdraget att hjälpa dig med ditt datorproblem. Det var trevligt att läsa ditt omdöme och vi är glada för dina positiva ord.

Auni K
Skrev om Hot Help

Snabbt, kunnigt, pålitligt och trevlig bemötande.

Svar från Hot Help

Hej Auni! Vi är glada för att du ger Hot Help ett så positivt omdöme. Tack för dina fem poäng. Ha en trevlig sommar med en fungerande TV.

Christian H
Skrev om Hot Help

Trevligt proffsigt och snabbt på plats

Svar från Hot Help

Hej Christian! Det var trevligt att läsa din positiva ord om Hot Help. Vi tackar för att du ger oss maxpoäng och hälsar dig välkommen åter om tekniken krånglar i framtiden.

Maria A
Skrev om Hot Help

Professionell hjälp, fick en tid snabbt, rekommenderar Hot Help för att få akut hjälp med datorproblem i hemmet.

Svar från Hot Help

Hej Maria! Stort tack för ditt positiva omdöme och fem poäng. Det var trevligt att få hjälpa dig, så om tekniken krånglar igen är du välkommen att höra av dig. Ha en trevlig sommar.

Britta B
Skrev om Hot Help

Toppenbra, snabb och vänlig service. Jag har använt Hot Help vid flera tillfällen - alltid lika nöjd och har rekommenderat dem till många andra.

Svar från Hot Help

Hej Britta! Tack för att du tog dig tid att skriva om oss på Reco. Vi tackar för dina positiva ord om oss. Det är trevligt att ha dig som stamkund när tekniken krånglar. Ha en bra sommar.

Hans E
Skrev om Hot Help

Besökande tekniker löste våra problem på ett bra sätt. Han kunde även förklara vad han gjorde och varför. Vi hade problem med nätverket samt Sonos-produkter. Allt är nu i ordning och vi är glada😃

Svar från Hot Help

Hej Hans! Vad trevligt att få din rapport om att nätverket nu fungerar som det skall. Stort tack för dina positiva ord om den hjälp du fick. Du är välkommen åter om tekniken krånglar i framtiden.

Lucette N
Skrev om Hot Help

Svaret och hjälp kom fort och det var mycket värdefullt. Ilya vet vad han gör, och är mycket kompetent. Han hittade fort felet på min dator. Jag tyckte väl att det kostade lite för mycket för den tiden han behövde vara här. Det är värdefullt att han kommer till våra hem. Tack

Svar från Hot Help

Hej Lucette! Tack för att vi fick hjälpa dig att lösa ditt problem så du blev nöjd. Vi är ledsna att det blev två istället för ett besök, som berodde på omständigheter utanför vår kontroll.

Ulf Z
Skrev om Hot Help

Väldigt trevlig och kunnig personal som kan sitt jobb. Även nöjd med rabatten på 25 % som glad pensionär.

Svar från Hot Help

Hej Ulf! Vi är tacksamma att vi fick möjlighet att hjälpa dig. Kul att du uppskattar vår insats och vi tackar för ditt positiva omdöme. Bra att du kunde utnyttja vår kampanjrabatt i juni.

Five A

Fantastisk hjälp . Kan verkligen rekommendera

Svar från Hot Help

Hej Five A! Vi tackar och bockar för ditt fina omdöme om Hot Help här på Reco. Välkommen åter om tekniken krånglar framöver. Vi bistår dig gärna igen.

Kristina Elisabeth F

Mycket bra och kunnig person Jag har stort förtroende och ingen väntetid utan kom direkt

Svar från Hot Help

Hej Kristina! Vi tackar och bockar för ditt positiva omdöme om Hot Help. Våra tekniker är beredda att hjälpa dig igen vid framtida teknikproblem.

Hans O
Skrev om Hot Help

Kunnigt. Snsbbt. Ksn inte bli bättre!!!

Svar från Hot Help

Hej Hans! Mycket stort tack för att du ger Hot Help maxpoäng här på Reco. Vi uppskattar dina fina ord om oss och önskar dig välkommen åter som kund vid behov.

Fabian C
Skrev om Hot Help

Proffsig och vänlig kom före utsatt tid Löste problemet snabbt

Svar från Hot Help

Hej Fabian! Så trevligt att läsa ditt positiva omdöme om den hjälp du fick av vår tekniker. Får du problem igen är du hjärtligt välkommen att höra av dig igen. Stort tack.

Rolf S
Skrev om Hot Help

Kanonbra, snabb hantering snabbt till skott och duktig montör min kund nöjd

Svar från Hot Help

Hej Rolf! Vår målsättning är förstås att ha nöjda kunder, så det är kul att läsa att vi fått en till. Tack för fem poäng här på Reco. Vi uppskattar ditt positiva omdöme.

Karin W
Skrev om Hot Help

Han kom exakt på tiden. Han förstod vad jag önskade. Han visade det nya och hjälpte mig förstå det nya och även göra det själv. Jag blev bemött på ett bra och trevligt sätt och med humor. Jag är mer än nöjd.

Svar från Hot Help

Hej Karin! Det var ett nöje och en trevlig uppgift att få hjälpa dig. Vi tackar för dina positiva ord om vår tekniker och önskar dig välkommen åter om du behöver mer hjälp igen.

Kent O
Skrev om Hot Help

Bra förtroende vid bokning och hemhjälpen kom i tid och upplevdes kunnig. Rekommenderar företaget.

Svar från Hot Help

Hej Kent! Det är trevligt att få veta att Hot Help levde upp till dina förväntningar. Vi tackar och bockar för att du ger oss fem poäng på Reco, Vi hjälper dig gärna igen om du får behov av tekniksupport i framtiden.

Orvar B
Skrev om Hot Help

Jag behövde hjälp med vissa filer inte gick att ta bort och användningen av Goggle. Jag som är ordförande i en brf vet att vi hade fått hjälp i ett annat ärende och det var positivt. Jag hade en förväntan om hjälp men vilken service. Man ringde och berättade att man var försenad p g a annat ärende. Fick ytterligare ett tfnsamtal om nästan exakt tid när man kunde komma p g a trafik. Har aldirg hänt förr med entereprenörer. Jag köpte en timmes tjänst och fick precis det som jag behövde. Dessutom en senare fråga via mail...

Svar från Hot Help

Hej Orvar! Vi är glada att vi fick förtroendet att bistå dig när tekniken krånglade. Tack för ditt positiva omdöme om Hot Help här på Reco och för att du ger oss fem poäng. Välkommen åter.

Olle H
Skrev om Hot Help

Teknikern var artig trevlig kunnig utför sitt jobb till min belåtenhet

Svar från Hot Help

Hej Olle! Vi är glada för att du är en i skaran av nöjda kunder hos Hot Help. Tack för ditt positiva omdöme på Reco. Du är välkommen åter om tekniken krånglar igen.

Bo S
Skrev om Hot Help

Trevlig och kunnig ung man som hjälpte oss att lösa flera IT-problem

Svar från Hot Help

Hej Bo! Tack för att du tog dig tid att svara på enkäten hos Reco. Vi uppskattar dina positiva ord om Hot Help, och vi hjälper dig gärna igen om behov av teknikhjälp uppstår.

Solveig B
Skrev om Hot Help

Jag behövde snabb hjälp för att bli av med virusvarningar. Hitta Hot Help på nätet och mailade. En trevlig och duktig tekniker dök upp redan dagen efter och löste problemet snabbt.Han visade också hur jag i framtiden kan avhjälpa liknande problem. Efter avdrag för Rut var priset överkomligt. Jag kan absolut rekommendera denna firma.

Svar från Hot Help

Hej Solveig! Det är jätteirriterande med virusvarningar, så det var bra att vi kunde hjälpa dig att bli av med dem. Tack för dina fem poäng och ett trevligt omdöme.

Arita H
Skrev om Hot Help

Vi fick hjälp med vårt internet. Den bästa hjälp jag har fått. Suverän kille snabb o vänlig.

Svar från Hot Help

Hej Anita! Vi tackar för dina positiva ord om den hjälp du fick med din internetuppkoppling. Det var trevligt att få hjälpa dig och vi är beredda att ställa upp igen, vid behov.

Christer C
Skrev om Hot Help

Snabb, kunnig och trevlig hjälp!

Svar från Hot Help

Hej Christer! Vi tackar och bockar för de fem poäng du ger Hot Help. Kul att läsa ditt positiva omdöme. Du är välkommen åter om teknikstrul uppstår igen.

Mattias L
Skrev om Hot Help

Otroligt! Jag ringde för att ställa en snabb fråga och en halvtimme senare hade Hot Help skickat ut någon. Mycket kunnig och hjälpsam! Tack tack tack tack!!!

Svar från Hot Help

Hej Mattias! Kul att du uppskattar att vi kunde hjälp dig snabbt. Om din dator krånglar i framtiden är du välkommen att höra av dig. Vi är beredda att bistå dig igen.

Karl T
Skrev om Hot Help

Snabbt och proffsigt utfört. bra information och tips.

Svar från Hot Help

Hej Karl! Vi är glada att vi fick förtroendet att hjälpa dig. Tack för ditt positiva omdöme här på reco.se. Du är alltid välkommen åter vid behov av teknisk hjälp.

Lars S
Skrev om Hot Help

De svarade snabbt i telefon. Föreslog en tekniker på min adress samma dag. Det passade inte min planering så vi bokade in dagen efter utan problem. Tekniken dök upp exakt på överenskommen tid. Felsökte, hittar du felet Och installerade ny server trots krångliga installationsproblem. Allt klart på under 1 timme. Ovanligt bra service. Rekommenderas varmt.

Svar från Hot Help

Hej Lars! Det var trevligt att få hjälpa dig. Vi tackar och bockar för ditt omdöme om Hot Help och för de fem poäng vi fått av dig. Vi hjälper dig gärna igen om teknikkrångel uppstår igen.

Jannet A
Skrev om Hot Help

Allting var super bra och vi köpte data inställning

Svar från Hot Help

Hej Jannet! Så trevligt att få veta att du är en nöjd kund. Vi tackar för dina positiva ord och önskar dig välkommen åter om tekniken krånglar framöver.

Olle A
Skrev om Hot Help

Toppen ! Toppen ! Toppen ! Toppen ! Toppen ! Toppen ! Toppen ! Toppen ! Toppen ! Toppen ! Toppen ! Toppen ! Toppen ! Toppen ! Toppen ! Nu är det mer. Än 30?

Svar från Hot Help

Hej Olle! Det var toppen att läsa ditt omdöme. Vi tackar för att du ger Hot Help fem poäng och önskar dig ett trevligt nationaldagsfirande imorgon. Välkommen åter när du behöver mer teknikhjälp.

Dackeby A
Skrev om Hot Help

Fick tips om Anton Broms på Hot Help av en vän som har fått hjälp av honom tidigare och på hennes företag var de väldigt nöjda för att han hjälpt dem med lite allt möjligt och inget kändes för för litet problem vilket är skönt när man är egenföretagare utan ITavdelning. Jag har en ny dator och för första gången hade jag installerat mina program själv i den och jag behövde hjälp att gå igenom så att det nya Office-paketet funkade som det skulle, installera drivrutiner för mina skrivare och hitta förslag på tillbehör som jag...

Svar från Hot Help

Hej A Dackeby! Tack för din utförliga beskrivning av hur du upplevt dina kontakter med Hot Help. Det är trevligt att läsa att du uppskattade vår tekniker Antons insats. Du är välkommen igen om du får fler teknikproblem framöver.

Claes P
Skrev om Hot Help

Helt suverän och proffsig support på min strulande PC. Ringde torsdag eftermiddag och redan nästa förmiddag stod en vänlig grabb och plingade på dörren! En timme senare var både dator och laserskrivare fixade! Rekommenderar Hot Help varmt!

Svar från Hot Help

Hej Claes! Det var trevligt att läsa ditt positiva omdöme om Hot Help och vår tekniker. Om datorn eller annan teknik krånglar, då kommer vi gärna och hjälper dig igen.

Sophia G
Skrev om Hot Help

Hot Help är utmärkta, de är mycket kunniga, trevliga och har löst alla mina IT problem snabbt. De är lika bra med datorn, som med mobilen. Rekommenderas varmt!

Svar från Hot Help

Hej Sophia! Det är trevligt att ha dig som återkommande kund när du får problem med tekniken. Vi tackar för dina berömmande ord och för att du ger Hot Help fem poäng.

Berit W
Skrev om Hot Help

Mycket bra, pedagogiska, kunniga och snabba, tusen tack. Gillar också att ni stöder barncancerfonden. Med vänlig hälsninig Berit Wenngren

Svar från Hot Help

Hej Berit! Vi tackar för förtroendet att få hjälpa dig. Det gör vi gärna igen om du får problem med tekniken. Tack för att du ger Hot Help fem poäng.

Leif L
Skrev om Hot Help

Jag hade problem med installation av en NAS. Efter att ha kontaktat Ho Help fick jag dagen efter hjälp av en mycket kompetent tekniker. Jag är mycket nöjd och kommer att kontakta dem igen om jag får problem.

Svar från Hot Help

Hej Leif! Trevligt att läsa ditt positiva omdöme om den hjälp du fick med din NAS. Vi tackar för att du ger Hot Help maxpoäng. Du är välkommen åter om du får nya teknikproblem.

Jonzon H
Skrev om Hot Help

Kompetent hjälp. Duktig kille som gjorde jobbet och dessutom kunde förklara problem och åtgärder på ett begripligt sätt. Det tog några timmar men färre än jag befarat.

Svar från Hot Help

Hej Jonzon! Vad trevligt att få ta del av hur du upplevde Hot Help och teknikern som hjälpte dig. Vi tackar för ditt positiva omdöme och låter dig veta at vi gärna hjälper dig igen.

Jean-Pierre B

Jag fick hjälp direkt och fått bra service. Rekommenderas mest! 👍👍👍

Svar från Hot Help

Hej Jean-Pierre! Det är trevligt att se att du är en nöjd kund. Vi tackar för ditt positiva omdöme här på reco.se och önskar dig välkommen åter som kund.

Kenth D
Skrev om Hot Help

Kom snabbt och avhjälpte det akuta problemet samt hjälpte mig med andra problem som handlade om säkerhetsinställningar. Jag är supernöjd. Snabbt, kunnigt och trevligt bemötande.

Svar från Hot Help

Hej Kenth! Vi tar tacksamt emot dina fina ord om Hot Help. Kul att vi kunde hjälpa dig så vi har en nöjd kund. Stort tack för att du ger oss maxpoäng.

Lennart H
Skrev om Hot Help

Bra hjälp. En kunnig man hjälpte med datorproblemen.

Svar från Hot Help

Hej Lennart! Vi uppskattar ditt positiva omdöme om Hot Help här på reco.se. Stort tack för fem poäng. Vi välkomnar dig åter om du behöver hjälp i framtiden.

Margaretha K

Jättebra, han förstod direkt vad vi behövde hjälp med!

Svar från Hot Help

Hej Mararetha! Kul att se ditt positiva omdöme och att du ger Hot Help maxpoäng. Dyker det upp fler teknikproblem är du hjärtligt välkommen åter.

Mats S
Skrev om Hot Help

Inget att klaga på nu går tvn som en klocka Mats

Svar från Hot Help

Hej Mats! Tack för informationen om att din TV funkar som den skall. Vi tackar för att du anlitade Hot Help för att hjälpa dig. Du är välkommen att kontakta oss igen om du får teknikproblem nå’n annan gång.

Jan P
Skrev om Hot Help

Väntar på hörselkomp. till Tv då ni återkommer som planerat.

Svar från Hot Help

Hej Jan! Tack för dina fem poäng. Vi hjälper dig gärna igen när dina komponenter anlänt.

Jan-erik H
Skrev om Hot Help

Snabb service och tekniskt kunnande.

Svar från Hot Help

Hej Jan-Erik! Vi tackar och bockar för att du gett os fem poäng och ett positivt omdöme här på Reco.se. Det var trevligt att få hjälpa dig och vi bistår dig gärna igen om du får nya teknikproblem.

Nb A
Skrev om Hot Help

Ilya har alltid levererat och även denna gång. Jag rekommenderar varmt Hot Help. :)

Svar från Hot Help

Hej Nordiskbyggentreprenad! Det är trevligt att ha dig som återkommande kund, när nya problem uppstår. Vi uppskattar ditt positiva omdöme om Hot Help och önskar dig välkommen åter.

Peder L
Skrev om Hot Help

Fick hjälp med min dator som jag önskade/Tack

Svar från Hot Help

Hej Peder! Tack för att du tog tillfälle att betygssätta Hot Help här på Reco.se. Vi tackar för ditt positiva omdöme och önskar dig välkommen åter om datorn krånglar igen.

Bengt A

Snabbt, effektivt och trevligt

Svar från Hot Help

Hej Bengt! Vi tackar för dina positiva ord om Hot Help. Det var trevligt att få hjälpa dig, och vi gör det gärna igen om problem uppstår.

Elisabeth O
Skrev om Hot Help

Snabb hjälp o. trevligt bemötande. Kan jag verkligen rekommendera. Elizabeth Olsson

Svar från Hot Help

Hej Elisabet! Tack för att vi fick i uppdrag att hjälpa dig med din TV. Trevligt att se att du är en nöjd kund som ger oss maxpoäng. Vi hjälper dig gärna igen om nya problem uppkommer.

Daniela rita paola C

Kan inte tacka Hot Help tillräckligt för all den hjälp jag har fått. Ilya har löst så många problem med emailkonton och program att man tappar hakan. Också fantastiskt prisvärt. Fem stjärnor till detta fantastiska företag.

Svar från Hot Help

Hej Daniela! Vi tackar och bockar för dina fina ord och för att du ger Hot Help fem poäng. Det är alltid trevligt att få hjälpa dig med problemlösning, och vi gör det gärna igen om tekniken krånglar.

Lennart S
Skrev om Hot Help

Toppen service och mycket snabba

Svar från Hot Help

Hej Lennart! Tack för ditt fina omdöme om Hot Help. När tekniken krånglar vill våra kunder oftast ha en snabb lösning. Så, vi anstränger oss för att kunna hjälpa dem snabbt. Kul att det funkade för dig.

Nina P
Skrev om Hot Help

Fantastiskt snabb hjälp!! Så nöjd!

Svar från Hot Help

Hej Nina! Kul att vi kunde hjälpa dig snabbt. Vi heter ju Hot Help och det förpliktigar. Tack för fem poäng och ett positivt ömdöme.