Alla kategorier Hotell Halland Halmstad Sweden Hotels Hotel Continental

Läs vad 1 kund tycker om Sweden Hotels Hotel Continental

• per  e
    per e skrev om Sweden Hotels Hotel Continental
    VARNING FÖR HOTELL CONTINENTAL

Jag har inget gott att säga om detta hotell. Jag fick en känsla av att dom har satt i system att boka in dig i ett standard rum när du egentligen har bokat ett Delux rum. Detta genom att ha extremt missvisande bilder på hemsidan hur rummen ser ut så att man ska tro att man bor i ett deluxe rum. Jag bokade ett deluxe rum, åker 50 mil för att spendera en WE med min flickvän. Anländer och får kortet till rummet men någonting känns fel. Jag går då ner för att fråga vad för rum jag bor i. Killen i receptionen svarar nervöst att vi bor i ett standard rum. Jag förklarar storyn för han och han lovar då att han ska lösa det. Summan av kardemumman ingenting blev löst. Blev erbjuden gratis spa för 190kr men när ska jag använda det när solen lyser och man
    VARNING FÖR HOTELL CONTINENTAL

vill ligga på stranden. Sedan erbjuder dom ett presentkort på 6000kr för 3 nya nätter. Men som jag förklarade i ren ilska ”det är väl klart att jag inte vill komma tillbaka hit igen. Säger att jag vill ha tillbaka mina pengar för rummet då jag inte fått vad jag beställt. Då har dom mage att säga med en extremt otrevlig röst att det dom kan ge är mellan skillnaden på rummen som då skulle vara enligt dom 600kr totalt :S Gick in och kolla de i deras bokningssystem och även detta var ju så klart en lögn.
    Så varning för detta hotell.

Dom gör allt för att blåsa sina kunder på pengar. Det finns klart bättre hotell att välja i halmstad.

Kungsgatan 5, 302 45 Halmstad