Huddinge Djurklinik

3.0

4 omdömen om Huddinge Djurklinik

Bridgett rose S
Skrev om Huddinge Djurklinik

Har gått hos honom med både vår katt och vår hund i flera år. Har alltid varit nöjd och det är humana priser. Han har engagerat sig i mina djur och förklarat saker på ett bra sätt, haft bra sätt med djuren också. Det går att kontakta honom akut även utanför öppettiderna och han är snäll.

NATALIA D
Skrev om Huddinge Djurklinik

Aldrig varit med om en otrevligare, obrydd veterinär någonsin. Vägrade skicka min hunds journalanteckningar trots att jag med bevis kunde visa att jag enligt Jordbruksverket är min hunds ägare (omplaceringshund). Jag påtalade flera gånger att min hund är sjuk och att jag behöver dessa journalanteckningar i ett pågående veterinärärende. Gör dig och ditt djur en tjänst och sök upp en annan veterinär!

Caroline F
Skrev om Huddinge Djurklinik

Vilken fantastisk veterinär och vilket engagemang. Min 18åriga katt blev hastigt sjuk så jag mailade Thair en söndag och han mailade tillbaka samma dag så jag kunde ringa upp å få en snabb tid redan på onsdagen. Jag förberedde min son på att vi nog skulle få låta Bazze somna in men Thair undersökte noggrant, tog massa prover och var så intresserad och noggrann när han kollade Lilla Bazze. Han förklarade även för min 9åriga son Milton vad han gjorde. Milton viskade i mitt öra -mamma jag gillar den här doktorn. ...

Andreas D
Skrev om Huddinge Djurklinik

Obegriplig, rabblar upp fakta utan att applicera till hur ens hund ska behandlas, ingen uppföljning av hur man ska gå vidare. Man känner sig inte tagen på allvar när man sagt att djuret har ont och behöver smärtstillande. Är lättillgänglig på ett sätt, negativt också att veterinären jobbar utan någon djurskötare. Skulle aldrig tex låta djuret ta bort tandsten som kräver narkos, mer ett ställe för lätta fall.