John Nilsson

John Nilsson

John Nilsson är mäklare på HusmanHagberg Boden

John Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2008-11. John Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-03 och har fått 158 omdömen med ett betyg på 4.6. John Nilsson har haft 39 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

158 omdömen om John Nilsson

Sedan starten hos Reco 2023
Jesper V
Sålde sin lägenhet med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Boden
Centrala Boden

Blev väldigt bra bilder, skötte allt felfritt

Emma L
Köpte sitt hus med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Boden
Sävast

Upplevde att man blev dumförklarad, framförallt i budgivningen då han blev upprörd över ett bud och skulle då ”läxa” upp oss i hur en budgivning fungerar. Inte alls tillmötesgående. Kommer inte anlita han vid försäljning. Detta var vårat första bostadsköp så vi förväntade oss en trevlig, snabb och allert mäklare, detta var raka motsatsen. Han fick oss att känna oss väldigt dumma när vi hade dialog med honom.

Ulf J
S:a Svartbyn

Mycket kompetent och lyssnande mäklare, han gav mig många bra råd som jag också anammade.

Liselott T
Sävast

Bra bemötande. Vi hade nog förväntat oss en helgvisning och kanske skyltar utomhus. I övrigt var allt toppen.

Krister T

Bra bemötande Löser problem Uthållig i ansträngningar att sälja Bra kontakter

Bo W
Köpte sin stuga med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Boden
Överkalix- Svartbyn

Mycket trevligt bemötande och hjälpsam, vilket underlättade genomförandet.

Solveig H
Notviken

Trevligt bemötande och och mycket hjälpsam med att svara på mina frågor En helt novis husläkare och lägenhets köpare

Nathalie W
Kalix - Centrum

Proffsigt bemötande och flexibel! Lätt att samarbeta med och stöttade oss i vår affär. Vi har både köpt och sålt via John! Rekommenderas starkt honom

Emma M
Köpte sin stuga med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Luleå
Kusån

Han sa att det var kommunalt avlopp och vatten när vi köpte det. Men nämnde inget om att vi själv var tvungna att stå för inkopplingen av det, utan sa att det redan var betalt, det landade på närmare 90k. Om inte ägarna själva skulle berättat detta för oss precis innan vi köpte det hade vi varit helt omedvetna om detta.

Björn M
Månsbyn

Super proffsigt genomförd mäkling.