Jenny Gabrielsson

Jenny Gabrielsson

Jenny Gabrielsson är mäklare på Fastighetsbyrån Munkedal

Jenny Gabrielsson har varit registrerad mäklare sedan 2020-08. Jenny Gabrielsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-06 och har fått 12 omdömen med ett betyg på 4.8. Jenny Gabrielsson har haft 16 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

12 omdömen om Jenny Gabrielsson

Elvy A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Gabrielsson en del av Fastighetsbyrån Munkedal
Lilla Foss

Jättebra bemötande och hanterande av affären!

Mattias F
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Gabrielsson en del av Fastighetsbyrån Munkedal
Hedekas

Snabb information och bra bemötande

Thor Henning H
Sålde sitt hus med hjälp av Jenny Gabrielsson en del av Fastighetsbyrån Munkedal
Hedekas

Alltid antreffbar og förberedt. Hon er trävlig og har tålamod. Gjennomføring av förberedelser til salg, annonser og övrig gitt på räls. Hun fann den retta kunden og vi er svært tilfreds.

Hulda Anita T
Dingle

En positiv upplevelse, hon levde upp till mina förväntningar och försäljningen gick smidigt.

Jennie Maria P

Lung och professionell. Vi har känt oss väldigt trygga med Jenny under husförsäljningen.

Emelie E
Munkedal

Ett genuint möte, där vi som kunder stod i centrum. Hon tog sig tid att lyssna på vad vi hade för önskemål samt en rak och ärlig kommunikation. Att hitta vårat hus tog sin lilla tid (3 år), men med Jenny vid våran sida hela vägen kunde vi ta allt med ro.

Svar från Jenny Gabrielsson

Stort tack för att jag fick vara er mäklare, det har varit en ära att få hjälpa till!

Jan E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Gabrielsson en del av Fastighetsbyrån Munkedal
Lilla Foss

Lyhörd, trevlig och klar i sin kommunikation

Svar från Jenny Gabrielsson

Stort tack, jättekul att få hjälpa till att hitta din nya bostad!

Mathias E
Munkedal

Jenny förstod direkt vad vi sökte i vårt husletande. Hon har stenkoll på marknaden, är flexibel och professionell hela vägen. Vi kommer definitivt anlita Jenny igen.

Svar från Jenny Gabrielsson

Tack för de värmande orden! Det har varit ett nöje att få hjälpa er att hitta ert nya hem :) Med vänliga hälsningar Jenny

Marianne R

Vi er veldig fornøyde med hjelpen vi har fått ved salg av vår hytte.

Svar från Jenny Gabrielsson

Vad roligt att höra, det har ju varit längre försäljningstid på bostäder just nu men till slut så dök köparen upp :) Tack för förtroendet att få hjälpa till! Med vänliga hälsningar Jenny

Lars-ola A
Torreby

Vi fick ett gott bemötande och hon visade starkt intresse för vårt objekt. Hon motsvarade våra förväntningar och levde upp till dem så att upplevelsen blev positiv!

Svar från Jenny Gabrielsson

Tack för förtroendet att få hjälpa till i samband med er försäljning och för att du tog dig tid att lämna ett omdöme :) Med vänliga hälsningar Jenny