Sandra Apelqvist är mäklare på HusmanHagberg Gällivare

Sandra Apelqvist har varit registrerad mäklare sedan 2012-03. Sandra Apelqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 87 omdömen med ett betyg på 4.7. Sandra Apelqvist har haft 15 försäljningar sen 2022-01 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-01 - 2022-04

Läs vad 87 Läs vad Sandra Apelqvist

• sålde sitt hus med hjälp av Sandra Apelqvist en del av HusmanHagberg Gällivare
    • Leipojärvi
    2022-05-21 Verifierad kund
    jättebra mäklare ordnar alla papper rekomenderar sandra
  • sålde en tomt med hjälp av Sandra Apelqvist en del av HusmanHagberg Gällivare
    • Repisvaara
    2022-04-17 Verifierad kund
    It has been a pleasure to work with Sandra! She was very helpful and took us through the process seamlessly. I would gladly recommend her as a real estate agent!
    Thank you very much for your nice recommendation! Hope you have a nice spring and that the sun shines extra brightly on you. Thank you for helping me with your sales. / Sandra Sandra Apelqvist
  • Suzanne Janet W
    sålde sitt hus med hjälp av Sandra Apelqvist en del av HusmanHagberg Gällivare
    • Hakkas
    2022-04-10 Verifierad kund
    Jag har bara gott att säga om min upplevelse av Sandra som med varmt engagemang hjälpt mig igenom hela processen att genomföra säljandet av mitt hus. Det gick mycket smidigt och jag känner mig mycket nöjd med hennes arbete. Varmt Tack!
    Tack för dina fina ord. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med din försäljning. Hoppas du ska trivas i din nya bostad och att det ska gå bra med studierna. Tack så mycket för ett fint samarbete. /Sandra Sandra Apelqvist
  • sålde en tomt med hjälp av Sandra Apelqvist en del av HusmanHagberg Gällivare
    • Repisvaara
    2022-04-07 Verifierad kund
    Right from the start Sandra had a professional approach and was determined to provide as much assistance as she could. As the sale process moved forward, Sandra continued providing a lot of support and help with paperwork and other queries that came up along the way. I highly recommend Sandra as a real estate agent.
    Thank you for your nice reco! It has been a pleasure to help you with the sale of your plot. Thank you for letting me help you and hope you have a nice spring to enjoy. / Sandra Sandra Apelqvist
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Apelqvist en del av HusmanHagberg Gällivare
    • Centrala Gällivare
    2022-04-01 Verifierad kund
    Bra bemötande, snabb och effektiv försäljning. Tack ☺️
    Tack Bertil för din reco! Hoppas livet i byn gör er gott i pensionärstider. Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er. Vi ses till tillträdet. /Sandra Sandra Apelqvist
  • 2022-03-31 Spontant omdöme
    Snabbt och smidigt, gick bara någon timme mellan visning och kontraktsskrivning. Jättenöjda!
    Det är så roligt att ni äntligen hittade ert hus! Tack för en smidig affär och tack för att jag fick vara en del i erat husköp. Vi ses Till tillträdet. /Sandra Sandra Apelqvist
    • Centrala Gällivare
    2022-03-31 Verifierad kund
    Bra och snabbt bemötande. Förväntningarna uppfyllde. Tät kommunikation.
    Tack Ulla för din fina reco! Jag tycker det var varit ett nöje att hjälpa er med förberedelserna att pensionärslivet. Hoppas att ni ska trivas och att flytten går bra. Ses på tillträdet/Sandra Sandra Apelqvist
    • Mellanområdet
    2022-03-21 Verifierad kund
    Sandra toppade våra förväntningar, och som alltid så sköttes allting väldigt proffsigt.
    Tack för din reco! Det värmer i hjärtat att vet att ni är nöjd och jag hoppas att ni ska trivas i ert nya hus. Tusen tack för att jag fick hjälpa er. /Sandra Sandra Apelqvist
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Apelqvist en del av HusmanHagberg Gällivare
    • Centrum Gällivare
    2022-02-04 Verifierad kund
    Bra återkoppling i hela processen
    Tack för fina samtal och så roligt att ni hittade rätt lägenhet! Ska bli roligt att kunna bjuda på en kaffe när ni kommer upp till Gällivare. Allt gott /Sandra Sandra Apelqvist
    2022-01-25 Verifierad kund
    Mycket trevlig bemötande! De tog tag i mitt ärende av försäljning av mitt hus enligt mina förväntningar på ett mycket professionellt sätt.
    Det var enkelt att samarbeta med HusmanHqgber i Gällivare.
    Tack Eva!
    Tack för att jag fick hjälpa till vid din försäljning och flytt. Det har varit ett nöje att ha dig som kund. Hoppas ni ska trivas bra på bondgården och att ni kommer in på kaffe nästa gång ni kommer upp till Gällivare. /Sandra