Alla kategorier Mäklare Norrbotten Gällivare HusmanHagberg HusmanHagberg Gällivare

HusmanHagberg Gällivare

Storgatan 9, 982 31 Gällivare — Visa karta

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Gällivare!

Vi tillhör en av Sveriges mest omtyckta mäklarkedjor med de nöjdaste kunderna. Vi här på kontoret har både bred kompetens och stor passion för vårt yrke, och hjälper dig mer än gärna tillrätta på Gällivares bostadsmarknad.

Vi är inte låsta till vare sig försäkringsbolag eller banker, vilket gör att vi är otroligt flexibla i alla våra affärer. Våra kunders önskemål och kriterier är alltid i centrum när vi letar bostäder. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 66 kunder tycker om HusmanHagberg Gällivare

• 2019-07-18

Thomas S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Jätte bra service .Linda Eriksson på husman Hagberg . Min bostads rätt blev såld på två dagar å allt har gått smidigt och enkelt ! Tack Linda.
    Mvh Thomas Läs mer
    2019-07-18 Sandra A svarar Thomas S
    Tack för förtroendet! Och tack för de fina ord om mig som mäklare.
  • 2019-07-15

Johan B skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Bra bemötande av mäklaren, rekomenderar starkt detta företag till andra som går i köp eller säljtankar! Läs mer
    2019-07-18 Sandra A svarar Johan B
    Tack för fina ord. det är ett nöje att ha er som både köpare och säljare! All lycka till /Sandra
  • 2019-07-08

Leif Evert S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Har sålt bostads hus. Blev på ett väldigt trevligt sätt bemött av mäklare Läs mer
    2019-07-18 Sandra A svarar Leif Evert S
    Tack för att jag fick hjälpa er att sälja huset, nu får vi hoppas stugan går lika bra!
  • 2019-07-04

Eleonora J skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålt en 2 a, utmärkt bemötande med utmärkt resultat.
    Priset var över våra förväntningar.
    Vi har tidigare erfarenhet av mäklarna och vi blev ej besvikna.
    Sammanfattning, allt bara positivt. Läs mer
    2019-07-04 Sandra A svarar Eleonora J
    Tusen tack för bra samarbete. Så roligt att ni är nöjda över mig som mäklare och slutpriset på lägenheten, som även blev rekordpris i föreningen. Vi ses på tillträdet!
  • 2019-07-04

Carl Jörgen W skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålde en enplansvilla, och fick in ett bud vi accepterade två timmar efter den lagts in som kommande objekt. Mycket bra bemötande av mäklaren som förstod hur vi hade tänkt. Läs mer
    2019-07-04 Sandra A svarar Carl Jörgen W
    Tack för fina ord, det går fort när huset ligger ute som kommande. Tack för bra samarbete och stort lycka till med flytten, så ses vi på tillträdet.
  • 2019-07-03

Kristoffer S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålde min bostadsrätt. Allt gick enkelt till med kontrakt och att hitta intressenter. Läs mer
    2019-07-04 Sandra A svarar Kristoffer S
    Tack för förtroendet att sälja din lägenhet, lycka till med flytten så ses vi på tillträdet.
  • 2019-06-27

Carl John Henrik I skrev om HusmanHagberg Gällivare
    En småhusvilla

Bra bemött

Det gick bra men väldigt snabbt med allt Läs mer
    2019-06-27 Sandra A svarar Carl John Henrik I
    Det gick undan! Nu väntar vi på besiktningen. Ha en bra semester nu när du åker iväg! / Alexandra
  • Dennis E

2019-06-25

Dennis E skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Linda som mäklare agerade väldigt proffesionellt och man märker inte att hon är ny i gemet hon är en fantastiskt duktig tjej!/dennis Läs mer
    2019-06-25 Sandra A svarar Dennis E
    Tusen tack Dennis för fina ord om mig som mäklare! Stort lycka till med huslivet, så ses vi på tillträdet.
  • 2019-06-19

Linn V skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Super nöjd, bra bemötande och kontakt under tiden 😊 Läs mer
    2019-06-25 Sandra A svarar Linn V
    Tack för fina ord! Vi ses på tillträdet :)
  • 2019-06-09

Ellinor G skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Jag har sålt en lägenhet, med Linda som mäklare.
    Linda har varit väldigt professionell och vetat vad hon hållt på med.
    Affären gick fort och smidigt, med bra återkoppling till mig som säljare. Det bästa med att anlita henne var att jag kunde släppa allt och lita på henne till fullo.
    Var inget problem att få kontakt med henne, oavsett dag och tid på dygnet.
    Jag skulle absolut rekommendera henne som mäklare till andra! Läs mer
    2019-06-09 Sandra A svarar Ellinor G
    Tusen tack för fina ord om mig som mäklare. Det är nöjda säljare som dig, som gör jobbet så roligt. Stort lycka till med hundvalpen och njut av semestern så ses vi på tillträdet!
  • 2019-06-04

Karl Bertil K skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt en 1:a i Gällivare. Endast kortare Mail och tel kontakt med mäklaren. Har fungerat bra Läs mer
    2019-06-09 Sandra A svarar Karl Bertil K
    Roligt att höra att ni tycker det fungerat bra. Lycka till!
  • 2019-06-02

Niklas H skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Jag tycker att har blivit bra bemött.
    Bra svar på mina frågor Läs mer
    2019-06-09 Sandra A svarar Niklas H
    Har varit roligt att hjälpa dig hitta lägenhet, hoppas du ska trivas riktigt bra!
  • 2019-05-31

Therese N skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålt en etta i centrum, allt gick smidigt och vi är nöjda. Läs mer
    2019-06-09 Sandra A svarar Therese N
    Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen, roligt att ni är nöjda. Lycka till i nya lägenheten!
  • 2019-05-28

Emma F skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi är väldigt nöjda med Linda som mäklare vid köpet av vår nya bostad. Hon är snabb, tydlig i kommunikationen och vi upplever henne som påläst och uppaterad. Läs mer
    2019-05-31 Sandra A svarar Emma F
    Tack för fina ord Emma! Hoppas ni kommer trivas i eran nya lägenhet. Så roligt att veta att ni är nöjd med mig som mäklare. Vi ses snart på tillträdet!
  • Antti L

2019-05-23

Antti L skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpte en lägenhet genom denne mäklare och det var en enbart positiv upplevelse!
    Linda Eriksson var trevlig, kunnig och tillmötesgående.
    Jobbade snabbt, noggrant och höll mig hela tiden uppdaterad! Mycket professionellt och trevligt bemötande, fick alltid snabbt svar, även på kvällarna. Läs mer
    2019-05-24 Sandra A svarar Antti L
    Tack för fina ord! Har varit så roligt att hjälpa dig med att hitta lägenhet. Vi ses på tillträdet!
    Antti L, Sandra A gillar detta
  • 2019-05-19

Liz J skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Jag har sålt min bostadsrätt.
    Linda Eriksson, Husmanhagberg var/är min mäklare och allt har gått väldigt smidigt. Eftersom jag redan hade fått ett nytt boende så ville jag ha ett snabbt avslut, vilket jag tyckte hon lyckades bra med. Så jag är nöjd på alla sätt och vis. Läs mer
    2019-05-24 Sandra A svarar Liz J
    Det har varit ett nöje från min sida att hjälpa dig. Tusen tack för fina ord, jag blir så glad! Hoppas du ska trivas bra i din nya lägenhet.
  • 2019-05-08

Cederstrand D skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Mycket bra Läs mer
    2019-05-08 Sandra A svarar Cederstrand D
    Tack ska du ha! Det gick snabbt och smidigt, vi ses på tillträdet! / Alexandra
  • Sven Magnus S

2019-05-08

Sven Magnus S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Har just skrivit kontrakt med en köpare av mitt gamla hus. Linda Eriksson på Husman Hagberg i Gällivare har hittills skött det hela professionellt och korrekt. Hon har varit lätt att tala med, känns tom. som att personkemin funkat bra. Detta i synnerhet eftersom jag tidigare hade gått till en annan mäklare som jag helt tappade förtroendet för pga. både inkorrekt handlande och sliskigt inställsamt smicker. Läs mer
    2019-05-08 Sandra A svarar Sven Magnus S
    Tusen tack för fina ord om mig som mäklare, och för att jag fick förtroendet att ta över försäljningen av ditt hus. Det har varit ett nöje för mig att sälja det huset. Stort lycka till med det nya huset i Tjautjas, så ses vi på tillträdet!
  • 2019-05-08

Sofi I skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Bra bemötande. God information och duktig på att svara på frågor.
    Väldigt nöjd! Läs mer
    2019-05-08 Sandra A svarar Sofi I
    Tack för fina ord. Stort lycka till med huslivet, så ses vi snart på tillträdet!
  • Fredrik E

2019-05-06

Fredrik E skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi köpte ett hus och upplevelsen med mäklaren har varit kanon, mäklaren visste sin sak och var väldig informativt samt trevlig som förklarade allt för oss från punkt till punkt. Läs mer
    2019-05-06 Sandra A svarar Fredrik E
    Tusen tack för fina ord. Lycka till med huslivet!
  • 2019-05-02

Hans G skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt bostadsrätt.
    Mycket professionellt och bra bemötande från mäklaren Linda Eriksson. Fick bra och snabba svar på frågor om bostaden och även en planskiss. Hela processen flöt på smidigt och bra.
    Underskriften av köpehandlingarna gick smidigt och vi fick bra information om tillträdesdag, städning och hur betalning ska gå till. Samt vad som gäller om köpet ev hävs.
    Mäklaren levde med råge upp till vad vi önskade. Och vi rekommenderar gärna Husman Hagberg samt Linda Eriksson till andra personer. Läs mer
    2019-05-02 Sandra A svarar Hans G
    Det har varit ett nöje att hjälpa er hitta en lägenhet. Tusen tack för en fin rekommendation, det är nöjda köpare som er som gör jobbet så roligt och värt varenda sekund. Vi ses snart igen på tillträdet. Ha det så bra så länge!
  • 2019-04-18

Johanna M skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt ett hus, blev riktigt bra bemött. Kommer såklart välja att sälja/köpa via husmanhagberg igen! Läs mer
    2019-04-23 Sandra A svarar Johanna M
    Tack för fina ord! Alltid roligt att hjälpa er. Stort lycka till med huset, så ses vi på tillträdet :)
  • Jonathan Karl Albert O

2019-04-17

Jonathan Karl Albert O skrev om HusmanHagberg Gällivare
    villa i gällivare
    mycket bra bemötande och service
    5 av 5 toasters :) Läs mer
    2019-04-17 Sandra A svarar Jonathan Karl Albert O
    Det har varit så roligt att hjälpa er att sälja huset, även att vi gjorde det så fort som möjligt. Tusen tack för bra rekommendation, lycka till i Sikträsk! :)
  • 2019-04-16

Lars Fredrik S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Mkt nöjd med våran mäklare. Seriös och informativ från början till slut.

Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-04-17 Sandra A svarar Lars Fredrik S
    Tusen tack för den fina rekommendationen! Stort lycka till med huset, så ses vi på tillträdet! :)
  • 2019-04-10

Glenn H skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Suveränt och proffsigt bemötande mycket nöjd och en trygg känsla inför ett av livets största köp. Läs mer
    2019-04-10 Sandra A svarar Glenn H
    Tack Glenn för fina ord, de värmer! Hoppas att ni ska trivas i stan nu :) /Sandra
  • 2019-04-01

Madelene E skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Snabb och smidig affär av ett husköp
    väldigt trevlig och glad mäklare som tillgodosett våra önskemål Läs mer
    2019-04-05 Sandra A svarar Madelene E
    Tack för fin respons! Nu kör vi sista biten, sen hoppas jag att ni ska trivas i erat nya hus. / Alexandra
  • 2019-03-27

Ellinor H skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Bra bemötande, snabb återkoppling, väldigt nöjd! Läs mer
    2019-04-01 Sandra A svarar Ellinor H
    Tusen tack, har varit ett nöje att hjälpa dig. Ses på tillträdet!
  • Jaime R

2019-03-22

Jaime R skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Med hjälp av Linda Eriksson köpte jag en lägenhet.
    Linda är trevlig och hjälpsam, hon är engagerad och vill verkligen att både köparen och säljaren ska vara nöjda med affären.
    Jag vill varmt rekommendera Linda till de som behöver mäklarhjälp. Läs mer
    2019-04-01 Sandra A svarar Jaime R
    Det har varit så roligt att hjälpa dig med att hitta en lägenhet och sälja en lägenhet. Tusen tack för fina ord, blir så glad. Nu ser vi fram emot tillträdet, ses då!
  • 2019-03-20

Malin J skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Väldigt nöjd med mäklaren som skött sitt jobb proffsigt. Har tidigare köpt hus samt sålt lägenhet genom husmanhagberg och har varit väldigt nöjd då, därför anlitade vi dom igen. Läs mer
    2019-03-20 Sandra A svarar Malin J
    Tack Malin för fin reco! Jag är så glad att jag fått följa dig genom dessa bostadsaffärer. All lycka till och njut av lite semester nu närmast. /Sandra
  • 2019-03-20

Tim A skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Snabbt och smidigt köp av hus.. Läs mer
    2019-03-20 Sandra A svarar Tim A
    Tack för omdömet Tim! Jag vill passa på att skicka ett stort Lycka till! /Sandra
  • 2019-03-13

Andreas P skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Bra service och snabb och smidig affär. Läs mer
    2019-03-14 Sandra A svarar Andreas P
    Tusen tack, varmt välkommen till Gällivare!
  • 2019-03-11

Roger Jan Olov E skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Har sålt vårat hus. Har haft en mäklare som varit snabb, professionell och alltid ett gott bemötande.
    Hon levde verkligen upp till våra förväntningar o vi kan inte önska oss något mer än det hon gjort Läs mer
    2019-03-11 Sandra A svarar Roger Jan Olov E
    Tusen tack för att jag fick hjälpa er och för det fina omdömmet! Hoppas ni ska trivas bra i eran nya lägenhet så ses vi på tillträdet.
  • 2019-03-11

Maria P skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt hus.
    Trevlig proffsig mäklare
    Sammanfattningsvis en bra och snabb och tillmötesgående mäklare som gjorde vårat husköp till en trevlig och minnesvärd händelse Läs mer
    2019-03-11 Sandra A svarar Maria P
    Tack för fina ord. Varmt välkommen till Gällivare, hoppas ni ska trivas bra i huset.
  • 2019-03-08

Maria M skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Bra bemötande och trevliga möten.
    Jag har både sålt och köpt och båda processerna har gått smidigt. Läs mer
    2019-03-08 Sandra A svarar Maria M
    Tack Maria, det är alltid ett nöje att hjälpa dig, hoppas du ska trivas i ditt nya hem!
  • 2019-02-25

Stina Linnéa Ubani M skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålt huset! Mäklaren var mycket effektiv och lyhörd för våra behov. Vi är jättenöjda! Läs mer
    2019-02-25 Sandra A svarar Stina Linnéa Ubani M
    Tusen tack Linnéa! Hoppas att ni kommer trivas nere i söder och Stort lycka till med företaget!
    /Sandra
  • 2019-02-09

Rune Sven Erik S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Mäklaren Linda Eriksson på Gällivare kontoret sålde vår villa på ett mycket proffsigt sätt. Det blev en snabb och bra affär och hon var mycket duktig. Bra bemötande och information! Läs mer
    2019-02-09 Sandra A svarar Rune Sven Erik S
    Tack för fina ord! Hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet.
  • 2019-02-06

Louise O skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålt vår lägenhet. Väldigt fint bemötande, otroligt serviceminded och duktig mäklare. Vi är supernöjda med försäljningen och vår mäklare Linda, kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-02-06 Sandra A svarar Louise O
    Tusen tack för fina ord och den fina rekommendationen!
    Hoppas ni ska i ert nya hus, så ses vi på tillträdet.
  • 2019-02-04

Mari Elisabeth J skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Alltid bra bemötande!
    Mäklaren bryr sig om både köpare och säljare och är mån om att båda ska göra så bra affär som möjligt. Läs mer
    2019-02-04 Sandra A svarar Mari Elisabeth J
    Tack för din fina rekommendation! Det har varit ett nöje att hjälpa dig i dina bostadsaffärer! Många kramar till dig!/Sandra
  • 2019-02-04

Kajsa J skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Har på gång ett bostadsrättsköp.
    Har på ett lättfattligt sätt, både skriftligt och muntligt, fått den information som jag behövt och behöver för att föra köpet framåt. Läs mer
    2019-02-04 Sandra A svarar Kajsa J
    Tack för fina ord och fin rekommendation!
    Jag ser framemot att lämna över nycklarna till er nya bostadsrätt!/Sandra
  • 2019-01-23

Martin W skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi har köpt ett fristående hus i Gällivare där vi blev bra bemött och fick hjälpa att köpa huset innan budgivning. Läs mer
    2019-01-23 Sandra A svarar Martin W
    Tack Martin! Äntligen hittade ni ert hus. Lycka till med lilla familjen! /Sandra
  • 2019-01-23

Sandra K skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi har sålt vårat hus och är jätte nöjd med Sandra. Hon har hjälpt oss med allt och alla våra funderingar Läs mer
    2019-01-23 Sandra A svarar Sandra K
    Tack Sandra. Det har varit ett nöje att hjälpa er, all lycka till i nya huset! Vi ses, till tillträdet om inte förr/Sandra
  • 2019-01-16

Torbjörn N skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi har sålt en villa och blivit bemött på ett kunnigt och proffesionellt sätt.
    Dem guidade oss genom hela processen på ett föredömligt sätt, bra gjort. Läs mer
    2019-01-16 Sandra A svarar Torbjörn N
    Tack för fina ord Tobbe! Hoppas att flytten kommer gå bra :) /Sandra
  • 2019-01-07

Bo O skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålt lägenhet.
    Fantastiskt trevligt bemötande
    Otroligt serviceminded
    Kan verkligen rekommendera denna mäklare Läs mer
    2019-01-14 Sandra A svarar Bo O
    Tusen tack för fina ord! /Linda
  • Anton Magalhaes M

2018-11-19

Anton Magalhaes M skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi har sålt en villa.
    Vi blev super bra bemött, alla är så glada och trevliga på kontoret!
    Vi förväntade oss en trevlig och kunnig mäklare och det var precis vad vi ficka Läs mer
  • Jonathan Olausson R

2018-09-15

Jonathan Olausson R skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Bra bemötande, jag är väldigt nöjd. Läs mer
    2018-09-17 Sandra A svarar Jonathan Olausson R
    Tack vad kul! Hoppas du ska trivas i Luleå och lycka till med studierna. / Alexandra
  • 2018-09-09

Tamara K skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi fick sålt vårat hus som ligger i Malmberget. Mäklaren var Sandra husmanhagberg. Vi var riktigt nöjda och glada med henne, hon gjorde ett riktigt bra jobb, vi rekommenderar henne starkt!
    Mvh. Tamara Kragovic, Miodrag Milic Läs mer
    2018-09-10 Sandra A svarar Tamara K
    Tusen tack för fina ord! Det har varit ett nöje att ha er som säljare. Jag önskar er all lycka till i Uppsala och hoppas att ni kommer in för en kopp kaffe när ni är uppe och hälsar på. / Sandra
  • 2018-09-01

Cathrine G skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Mycket tillmötesgående och bra omhändertagande. Kan varmt rekommendera Läs mer
    2018-09-01 Sandra A svarar Cathrine G
    Tack för fina ord och ett bra samarbete under resans gång! /Sandra
  • 2018-08-01

Karl-Johan I skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Har sålt en bostadsrätt och allt har fungerat mycket bra. Läs mer
    2018-08-01 Sandra A svarar Karl-Johan I
    Tack för att vi fick hjälpa till med försäljningen av din lägenhet. Lycka till på nya stället! / Alexandra
  • 2018-07-13

Johanna T skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Bra bemötande av Mäklaren när vi köpte en lägenhet. Läs mer
    2018-07-13 Sandra A svarar Johanna T
    Tack Johanna! Hoppas att ni ska trivas och njut av sommaren och värmen mellan jobbet och flytt. /Sandra
  • 2018-07-06

Sven L skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Trevligt och proffesionellt bemötande
    Saklig och bra information om gällande regelverk m.m Läs mer
    2018-07-10 Sandra A svarar Sven L
    Tack för fint betyg! Hoppas ni ska trivas i stugan och njut av semestern. / Alexandra

Storgatan 9, 982 31 Gällivare