Alla kategorier Mäklare Norrbotten Gällivare HusmanHagberg HusmanHagberg Gällivare

HusmanHagberg Gällivare

Storgatan 9, 982 31 Gällivare — Visa karta

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Gällivare!

Vi tillhör en av Sveriges mest omtyckta mäklarkedjor med de nöjdaste kunderna. Vi här på kontoret har både bred kompetens och stor passion för vårt yrke, och hjälper dig mer än gärna tillrätta på Gällivares bostadsmarknad.

Vi är inte låsta till vare sig försäkringsbolag eller banker, vilket gör att vi är otroligt flexibla i alla våra affärer. Våra kunders önskemål och kriterier är alltid i centrum när vi letar bostäder. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 9 kunder tycker om HusmanHagberg Gällivare

• Linnea W
    Linnea W skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Jätte bra bemötande! Trevlig upplevelse på visning och annan kontakt vi haft. Läs mer
    2018-02-06 Sandra A svarar Linnea W
    Tack Linnea! Hoppas att du kommer trivas när du kommer tillbaka till barndoms gatan:)
    Sandra A gillar detta
  • Annie S
    Annie S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Väldigt bra! Vår mäklare har varit otroligt hjälpsam och gjort mycket av "det lilla extra" för oss. Snabbt och effektivt. Läs mer
    2018-02-06 Sandra A svarar Annie S
    Tack för fina ord Annie! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus.
    Sandra A gillar detta
  • Robin E
    Robin E skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Bra bemötande och utmärkt service! Läs mer
    2018-01-02 Sandra A svarar Robin E
    Tack Robin för fina ord och lycka till!
  • Hans Ö
    Hans Ö skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Som kund har jag fått ett bra bemötande HusmanHagberg får ett högt betyg av mig Läs mer
    2017-12-30 Sandra A svarar Hans Ö
    Tusen tack Hans för fina ord! Det har varit trevligt att hjälpa till i din flytt, hoppas du kommer trivas i ditt nya boende. /Sandra
  • Johan B
    Johan B skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Bortsett ifrån att jag inte fick någon info om elavtal, förråds nummer och vilket datum hyran betalas och att inflyttningsdatumet sköts upp så skötte de väl det ganska bra Läs mer
    2017-12-13 Sandra A svarar Johan B
    Hej Johan! Tack för dina ord. Det var tråkigt att vi var tvungen att skjuta upp tillträdet och att du inte känner att du fått all info. Kom förbi kontoret så ska vi prata om det. /Sandra
  • Sandra K
    Sandra K skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Mycket serviceminded mäklare och assistent! Trevligt bemötande. Alltid snabba svar på telefonsamtal, mail och sms. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2017-12-08 Sandra A svarar Sandra K
    Tack för fina ord! Välkommen in på kaffe/den andra Sandra :)
  • Anna S
    Anna S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Allt var toppen! Snabb och smidig affär. Trevlig personal. Läs mer
    2017-12-08 Sandra A svarar Anna S
    Tack Anna! Hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet!
  • Jyrki L
    Jyrki L skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Kunde inte vara nöjdare dom vara helt underbara. Läs mer
    2017-12-07 Sandra A svarar Jyrki L
    Tack Jyrki! Vi är så glad att vi fick hjälpa dig med försäljningen. Du är varmt välkommen in på kaffe när du kommer upp. /Sandra
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Har blivit väl mottagen av både Sandra o Mona. Läs mer
    2017-11-02 Sandra A svarar Birgitta A
    Tack för förtroendet och våra fina samtal Birgitta!

Storgatan 9, 982 31 Gällivare