HusmanHagberg Gällivare

HusmanHagberg Gällivare

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Gällivare!

Vi tillhör en av Sveriges mest omtyckta mäklarkedjor med de nöjdaste kunderna. Vi här på kontoret har både bred kompetens och stor passion för vårt yrke, och hjälper dig mer än gärna tillrätta på Gällivares bostadsmarknad.

Vi är inte låsta till vare sig försäkringsbolag eller banker, vilket gör att vi är otroligt flexibla i alla våra affärer. Våra kunders önskemål och kriterier är alltid i centrum när vi letar bostäder. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 196 kunder tycker om HusmanHagberg Gällivare 2

• Mellanområdet
    2021-07-29
    Vi blev väldigt proffsigt bemött av en skicklig mäklare. Hon, Sandra Apelqvist kunde sin sak! De förväntningar vi hade uppfyllde hon.
    Försäljningen av vår bostad gick väldigt fort och är till vår belåtenhet. Vi är mycket nöjda!
  • köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Gällivare
    • Kvikkjokk
    2021-07-27
    Mycket bra bemötande och snabba svar.
    Jag fick dock oklar information om den vidare processen efter att jag vunnit budgivningen. Muntlig info från mäklaren stämde inte överens med info som skickades via mejl.
    Jag hade även förväntat mig tydligare information om vem som sköter vilka kontakter med min bank.
    2021-07-05
    Utmärkt service med kunnig personal
    Tack för din reco! Nu inväntar vi bara tillträdet och överlämningen av nycklar! Lycka till i Lägenheten! /Sandra HusmanHagberg Gällivare
    • Norra Mosebacke
    2021-07-01
    Jag blev fint och okonstlat bemött,allt gick enkelt och smidigt.
    Tack för din reco! Hoppas att det går bra med flytten, Ses på tillträdet! /Sandra HusmanHagberg Gällivare
    • Norra Mosebacke
    2021-06-28
    Sandra är grym ! Och vi är jätte nöjda.
    Tack för en fin reco! Tack för att vi äntligen fick hitta ert hus:) ÄR så glad att ni äntligen hittat hem! Ses snart ta hand om er /Sandra HusmanHagberg HusmanHagberg Gällivare
    • Fjällnäs
    2021-06-21
    Bemötande och administration fungerade fint. Det resulterade inte i en försäljning eller budgivning. Köpare av lägenheten löste jag själv.
    Tack för din reco. Vad roligt att din bästa vän köpte lägenheten och roligt att det löste sig för er båda:) Det har varit ett nöje att få hjälp er i köp och försäljning. All lycka till med nya vardagen i villa. /Sandra HusmanHagberg Gällivare
    • Apelqvistheden
    2021-06-20
    Helt ok!
    Vi har blivit väl bemötta och har ingey att klaga på.
    Tack för din reco! Hoppas ni är laddade inför flytten, ses på tillträdet /Sandra HusmanHagberg Gällivare
    • Koskullskulle
    2021-06-17
    Arvodet värre än dom värsta skojarna
    2021-06-07
    Anpassat efter våra behov och tider.
    Tack Cecilia för sin reco! Tack för att jag fått vara en del i er flytt 🙏🏼/Sandra HusmanHagberg Gällivare
    • Andra sidan
    2021-05-28
    Köpt en lägenhet och sålt ett hus.
    Mycket trevligt bemötande, väl utfört arbete.
    Tusen tack för din Reco! Har varit ett nöje att hjälpa till i dessa affärer. /Alexandra HusmanHagberg Gällivare
    2021-05-25
    Sandra var tillmötesgående och hjälpsam i samband med husköpet. Hon förklarade bra och hjälpte oss att förstå vad allt betyder i kontraktet, samt förklarade alla steg vad som händer här näst.
    Tack för en fin reco Petra! Hoppa ni kommer trivas i ert nya hus, ses till tillträdet! /Sandra HusmanHagberg Gällivare
    2021-05-24
    Bra hjälp med försäljningen och väldigt smidigt löst med tanke på vad vi ville.
    Tack Martin för er reco! Hoppas att allt går smidigt med flytten :) Vi ses snart /Sandra HusmanHagberg Gällivare
  • Linnea H
    köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Gällivare
    2021-05-07
    Köpte en lägenhet av Alexandra och vi är supernöjda med hennes service och bemötande!
    Tack Linnea för Recon! Och tack för servicen med posten, klockrent!! Vi hörs till veckan / Alexandra HusmanHagberg Gällivare
    • Mellanområdet
    2021-05-04
    Vi köpte en nyproducerad lägenhet.

Bemötandet var vänligt, kunnigt och mycket proffsigt.

Mina förväntningar på den blivande lägenhetsaffären uppfylldes på ett bra sätt.

Vi känner att mäklaren hade oss i centrum och verkligen tog hänsyn och hjälpte oss med våra frågor och funderingar, och även kom med en hel del tips.

Vi är mycket nöjda så här långt och ser fram mot att kvittera ut nycklarna till den nya bostaden.
    Det har varit ett nöje att hjälpa er köpa lägenhet och sälja ert hus:) Ni är fantastiska kunder! Tack Tack Tack för att jag fick vara en del av er flytt. /Sandra HusmanHagberg Gällivare
    • Repisvaara
    2021-04-30
    Sandra är professionell, trevlig, flexibel och tillgänglig. Kommer definitivt anlita henne vid nästa bostadsaffär.
    Tack! Hoppas att ni ska trivas och tack för alla trevliga samtal :) Hört av när ni får nycklarna till lägenheten /Sandra HusmanHagberg Gällivare
    2021-03-23
    Sålt min lägenhet och mäklare var Väldigt trevligt
    Tack Said! Det har varit roligt att få följa dig i både ditt köp av ny lägenhet och försäljning. Hoppas att du ska trivas i nya lägenheten :) /Sandra HusmanHagberg Gällivare
    2021-03-19
    Mäklaren var riktigt trevlig, hon förklarade allt för mig med sin erfarenhet. Allt gjordes i en bra atmosfär
    Tack för fin reco. Hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet. /Sandra HusmanHagberg Gällivare
    2021-03-15
    Villaförsäljning

Proffsig i sitt bemötande, ärlig, väldigt charmig och trevlig mäklare.

Det märktes att det fanns lokalkännedom och erfarenhet eftersom huset blev bra värderat från första början.

Tror nästan jag tar med henne söderut när jag flyttar, husman hagberg finns ju där med.
    Men tack snälla för din fina Reco. Så glad jag blir. Ring mig nästa gång du ska sälja så lovar jag att hjälpa till på något sätt, även fast det kanske inte är här på orten. Allt gott! / Alexandra HusmanHagberg Gällivare
    • Centrum Gällivare
    2021-03-05
    Very nice home and the broker was really nice in communicating with me about the apartment and the entire process. I was treated well and the broker was up to the task. My expectations were met with such an excellent delivery of service. The time to take me through the contract alone was enough satisfaction for me.
    2021-03-04
    Sandra har hjälpt mig att sälja min lägenhet och jag är supernöjd med allting.
    Tack Nina för dina ord! Värmer mycket:) Jag hoppas att ni ska trivas i nya huset och tack för att jag fick vara en dela av försäljningen. /Sandra HusmanHagberg Gällivare
    • Södra Mosebacke
    2021-03-03
    Vi har köpt hus och jag är väldigt nöjd med mäklaren. Vi har setts en hel del under tiden vi letat hus och genom detta har vi fått hjälp att hitta det vi ville ha. Mäklaren tipsade oss om detta hus och fixade oss visning och det blev bra!
    Tillslut fann ni drömhuset med drömläget. Det har varit roligt att ha med er på våra visningar, men ännu roligare att ni nu ska få landa i det nya. Vi ses till tillträdet! / Alexandra HusmanHagberg Gällivare
    2021-03-01
    Så proffsig och smidig affär med Alexandra som mäklare. Allt från att hjälpa oss fixa papper till rådgivning med snabba svar. Vilken stjärna! ⭐️
    Tack för fina ord! Hoppas ni ska trivas med det nya 🍀 / Alexandra HusmanHagberg Gällivare
    2021-02-28
    Sålde vårt hus via HusmanHagberg och blev proffsigt bemött och det var en trygghet att vi fick en tidplan på händelseförloppet - allt från fotografering till visningar osv.
    Tack Linda för att du lämnade en fin Reco! Från stress och press till harmoni 🙏🏼 Vi ses längre fram!/Alexandra HusmanHagberg Gällivare
    2021-02-12
    Har köpt en ville i centrala Gällivare. Sandra på Husman Hagberg i Gällivare har med oerhört engagemang och expertis hjälpt oss med detta husköp. Sandra levde upp till alla våra förväntningar. Tack för all hjälp!
    Tack för era fina ord, jag hoppas att ni ska trivas i ett nya hus! Vi ses snart! /Sandra HusmanHagberg Gällivare
    • Hakkas
    2021-02-03
    Sålt ett nybyggt hus ute i en by. Väldigt bra bemött av mäklaren, har alltid funnits tillgänglig, hjälpt och funnits som stöttning i frågor och funderingar.

Rekommenderar starkt Husmanhagberg.
    Tack Cilla för din Reco. Det har varit roligt att hjälpa er med försäljningen av ert fantastiska hus. Hoppas ni ska trivas med allt det nya. Hälsa Emil, han är alltid välkommen att ringa 😂 Allt gott! / Alexandra HusmanHagberg Gällivare
  • köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Gällivare
    • Dundret
    2021-01-25
    Mycket positivt. Kunnig och trevlig.
    Tack för fin reco! Tack för trevlig samtal och stort lycka till med ert nya boende. /Sandra HusmanHagberg Gällivare
    • Andra Sidan
    2020-12-09
    Köpt ett jättefint hus av en väldigt duktig och proffsig mäklare.
    Tack Jim! All lycka till i nya huset och tack för en fin affär, ses till tillträdet! /Sandra HusmanHagberg Gällivare
  • skrev om HusmanHagberg Gällivare
    2020-12-02
    Toppen!! Superbra hjälp när jag behövde det på kort tid :)
    Tack Marta för att jag fick hjälpa dig med ditt köp :) Ser så mycket fram emot att träffas för att lämna över nycklarna. All lycka till :) /Sandra HusmanHagberg Gällivare
    2020-11-26
    Vi sålde vårat radhus och mäklare gjorde allt och lite till för oss. Fanns tillgänglig när man helst behövde och har verkligen skött allt med bravur! Jag hade inte kunnat önska mig en annan mäklare. Och behöver jag en i framtiden så vet jag vars jag ska gå. Tusen tusen tack! ❤
    Tack Malin det har varit ett nöje att vara eran mäklare :) All lycka till framöver och vi ses snart! /Sandra HusmanHagberg Gällivare
    2020-11-26
    Bra bemötande av mäklaren, visade snabbt och åtrkopplade. Tydlig genomgång av kontrakt.
    Tack för din reco 😀 så roligt att ni hittade vad ni sökte. Ses till tillträdet! /Sandra HusmanHagberg Gällivare
    2020-11-26
    Bra bemötande och snabba svar på samtliga frågor.
    Tack Markus för din reco:) Hoppas ni ska trivas i er nya bostad /Sandra HusmanHagberg Gällivare
    2020-11-06
    Vi köpte en bostadsrätt och fick ett mycket bra bemötande av mäklaren. Vi kände att mäklaren satte oss som kunder i centrum. Mäklarens förmåga att förmedla och förklara var mycket professionellt och med både humor och empati i mäklaren bemötande kände vi oss trygga i vårt val. Vi kan verkligen rekommendera mäklaren för alla som i framtiden skall sälja eller köpa. Tack.
    Tack Thomas för en mycket fin reco! Det var så trevlig att träffas både på vising och på kontoret. Hoppas att ni kommer trivas med lägenheten och att ni kommer få det fint til våren med växter på inglasningen. /Sandra HusmanHagberg Gällivare
    • Centrum Gällivare
    2020-10-20
    Bostadsrätt

Bra bemötande, positiva mäklare trots svårsålt objekt.

Överlag positiv erfarenhet.
    Tack för din reco! Det har varit en trevlig resa, Tack för ditt engagemang :) /Sandra HusmanHagberg Gällivare
    2020-10-02
    Sålde min etta och 4 dagar efter jag meddelat att jag ville sälja var papperna påskrivna, betydligt mycket snabbare än jag kunnat drömma om. Och bättre bemötande kan man inte få! Bästa mäklaren!
    Tack för förtroendet att sälja din lägenhet:) Tack för att vi kunde lösa snabb vising och tack för den fina recon! Ses på tillträdet /Sandra HusmanHagberg Gällivare
    2020-09-21
    Har sålt en mindre villa.
    Blev bemött mycket väl av mäklaren som var mycket engagerad och hjälpsam och la ner mycket tid.
    Mäklaren översteg mina förväntningar.
    Mycket god upplevelse.
    Tack för din fina reco! Har varit så fint att få hjälpa dig, jag önskar er alla lycka till i nya bostaden och hoppas att du kommer förbi och dricker kaffe när det passar. /Sandra HusmanHagberg Gällivare
    • Hakkas
    2020-09-15
    Sålt ett hus.
    Bra bemött.
    Tänkte att de skulle vara lättare att sälja via en mäklare. Då jag tidigare sålt privat. Tyvärr så är det MYCKET mer jobb att sälja via mäklare. Och en anledning till varför vi valde mäklare va för slippa ha kontakt med köparen. Men köparen skriver och frågar orelevanta saker ofta vilket jag inte tycker är okej.
    Från början va upplevelsen bra men nu är den riktigt usel.
    Tråkigt att ni upplever det som en belastning att köparen är frågvis. Hör av er till mig så hittar vi på en annan lösning med alla frågor! / Alexandra HusmanHagberg Gällivare
    2020-09-14
    Har sålt en villa i Gällivare. Bemötandet har varit mycket gott och förtroendefullt.
    Alexandra levde upp till alla våra förväntningar och lite till. Hon har på ett mycket fint sätt guidat genom hela processen. Hennes sätt har gjort oss trygga.
    Jag kommer varmt rekommendera henne och HusmanHagberg till våra vänner och bekanta
    Så glad jag blir Annika. Det har varit en rolig försäljning med er. Stort lycka till på nya orten! / Alexandra HusmanHagberg Gällivare
    2020-09-14
    Det var bra bemötande och bra information .
    Tack för Recon! Vi har samarbetat bra och allt gick enligt plan, om kanske inte lite bättre. Vi ses till tillträdet! / Alexandra HusmanHagberg Gällivare
    2020-09-02
    Sålt lägenhet.Mycket bra bemötande.
    Tack Anna för Recon! Önskar dig stort lycka till med allt vad det nya innebär! / Alexandra HusmanHagberg Gällivare
    2020-08-29
    Varit på ett flertal visningar och blev sen uppringd av Sandra som sa att hon hittat det vi söker och mycket riktigt! Hon har verkligen lyckats! Vi blev förälskade i huset och vi blir nu kullebor! Rekommenderar verkligen Husman Hagberg när det gäller att hitta sitt boende!
    Tack för en fin reco! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus, vi ses snart! /Sandra HusmanHagberg Gällivare
    2020-08-27
    Med det STORA engagemang som min mäklare, Linda Eriksson, hade är hon den bästa mäklaren man kan ha.
    Tusen tack Monica för förtroendet att sälja erat hus. Tack för fina ord om mig som mäklare, jag blir så glad. Lycka till med allt det nya i Boden! :) /Linda HusmanHagberg Gällivare
    2020-08-27
    Köpte lägenhet, var riktigt smidigt och allt var bra förklarat.
    Vad kul att du känner dig nöjd, lycka till i din nya lägenhet! /Linda HusmanHagberg Gällivare
    2020-08-22
    En jättebra upplevelse. Linda sålde mina föräldrars villa. Kan definitivt rekommendera Linda som är professionell, påläst och trevlig.
    Tack för era fina ord om mig som mäklare. Lycka till i Boden, så ses vi förhoppningsvis på tillträdet. /Linda HusmanHagberg Gällivare
    2020-08-22
    Hon var riktigt bra hjälp vid köp av vårat hus. Rekommenderar henne verkligen.
    Tack Susanna, lycka till med huslivet så ses vi på tillträdet! /Linda HusmanHagberg Gällivare
  • Tommy J
    köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Gällivare
    2020-08-20
    Köpte en villa och fick utmärkt hjälp av mäklaren.

Hon var trevlig, behjälplig och har gjort sitt jobb utmärkt
    Tack för ditt fina omdöme. Stort lycka till med huslivet! /Linda HusmanHagberg Gällivare
    2020-08-17
    Köpt hus via Linda hos HusmanHagberg i Gällivare. Hon har förstått min situation och hjälpt med mitt köp på bästa möjliga sett. Återkommer till HusmanHagberg om/när behöver sälja eller köpa bostad!
    Tack för fina ord om mig som mäklare. Hoppas du ska trivas bra i ditt nya hus, vi ses på tillträdet! /Linda HusmanHagberg Gällivare
    2020-08-14
    köpt hus. snabbt och smidigt utan krångel, så allt var bra!
    Tack för ett fint omdöme, hoppas ni ska trivas bra i huset! Vi ses på tillträdet. /Linda HusmanHagberg Gällivare
  • Ulrika T
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Gällivare
    2020-08-13
    Vi har sålt vårat hus och våran mäklare uppfyllde alla våra förväntningar. Hon var helt suverän på sitt jobb.
    Tack Ulrika för fint omdöme, stort lycka till med allt som väntar er. /Linda HusmanHagberg Gällivare
    2020-07-30
    Mycket bra, allt gick väldigt smidigt.
    Glad jag valde dom när jag skulle sälja huset.
    Kul att jag fick hjälpa dig med försäljningen. Vi ses till tillträdet! / Alexandra HusmanHagberg Gällivare
  • sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Gällivare
    2020-07-28
    Har sålt fritidsfastighet. Mäklarens bemötande var mycket bra, med en smidig och snabb försäljning. Våra förväntningar uppfylldes av mäklarens proffsiga arbete. Jag kan rekommendera
    Husman Hagberg som mäklare.
    Tack Harry och Agneta för förtroendet att sälja er drömstuga. /Sandra HusmanHagberg Gällivare