HusmanHagberg Gällivare

HusmanHagberg Gällivare

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Gällivare!

Vi tillhör en av Sveriges mest omtyckta mäklarkedjor med de nöjdaste kunderna. Vi här på kontoret har både bred kompetens och stor passion för vårt yrke, och hjälper dig mer än gärna tillrätta på Gällivares bostadsmarknad.

Vi är inte låsta till vare sig försäkringsbolag eller banker, vilket gör att vi är otroligt flexibla i alla våra affärer. Våra kunders önskemål och kriterier är alltid i centrum när vi letar bostäder. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 169 kunder tycker om HusmanHagberg Gällivare

• 2020-12-02

Marta L skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Toppen!! Superbra hjälp när jag behövde det på kort tid :) Läs mer
    2020-12-03 Sandra Å svarar Marta L
    Tack Marta för att jag fick hjälpa dig med ditt köp :) Ser så mycket fram emot att träffas för att lämna över nycklarna. All lycka till :) /Sandra
    Sandra Å gillar detta

Malin Ann-louise J skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi sålde vårat radhus och mäklare gjorde allt och lite till för oss. Fanns tillgänglig när man helst behövde och har verkligen skött allt med bravur! Jag hade inte kunnat önska mig en annan mäklare. Och behöver jag en i framtiden så vet jag vars jag ska gå. Tusen tusen tack! ❤ Läs mer
    2020-12-02 Sandra A svarar Malin Ann-louise J
    Tack Malin det har varit ett nöje att vara eran mäklare :)
    All lycka till framöver och vi ses snart!

Marie K skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Bra bemötande av mäklaren, visade snabbt och åtrkopplade. Tydlig genomgång av kontrakt. Läs mer
    2020-11-26 Sandra A svarar Marie K
    Tack för din reco 😀 så roligt att ni hittade vad ni sökte. Ses till tillträdet! /Sandra

Markus T skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Bra bemötande och snabba svar på samtliga frågor. Läs mer
    2020-11-26 Sandra A svarar Markus T
    Tack Markus för din reco:) Hoppas ni ska trivas i er nya bostad /Sandra
  • 2020-11-06

Thomas P skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi köpte en bostadsrätt och fick ett mycket bra bemötande av mäklaren. Vi kände att mäklaren satte oss som kunder i centrum. Mäklarens förmåga att förmedla och förklara var mycket professionellt och med både humor och empati i mäklaren bemötande kände vi oss trygga i vårt val. Vi kan verkligen rekommendera mäklaren för alla som i framtiden skall sälja eller köpa. Tack. Läs mer
    2020-11-06 Sandra A svarar Thomas P
    Tack Thomas för en mycket fin reco! Det var så trevlig att träffas både på vising och på kontoret. Hoppas att ni kommer trivas med lägenheten och att ni kommer få det fint til våren med växter på inglasningen. /Sandra
  • 2020-10-20

David R skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Bostadsrätt

Bra bemötande, positiva mäklare trots svårsålt objekt.

Överlag positiv erfarenhet. Läs mer
    2020-10-20 Sandra A svarar David R
    Tack för din reco!
    Det har varit en trevlig resa, Tack för ditt engagemang :)
  • 2020-10-02

Hannah E skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålde min etta och 4 dagar efter jag meddelat att jag ville sälja var papperna påskrivna, betydligt mycket snabbare än jag kunnat drömma om. Och bättre bemötande kan man inte få! Bästa mäklaren! Läs mer
    2020-10-02 Sandra A svarar Hannah E
    Tack för förtroendet att sälja din lägenhet:) Tack för att vi kunde lösa snabb vising och tack för den fina recon! Ses på tillträdet /Sandra
  • 2020-09-21

Hanna Karin Margareta S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Har sålt en mindre villa.
    Blev bemött mycket väl av mäklaren som var mycket engagerad och hjälpsam och la ner mycket tid.
    Mäklaren översteg mina förväntningar.
    Mycket god upplevelse. Läs mer
    2020-09-21 Sandra A svarar Hanna Karin Margareta S
    Tack för din fina reco! Har varit så fint att få hjälpa dig, jag önskar er alla lycka till i nya bostaden och hoppas att du kommer förbi och dricker kaffe när det passar. /Sandra
  • 2020-09-15

Maja Johanna N skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålt ett hus.
    Bra bemött.
    Tänkte att de skulle vara lättare att sälja via en mäklare. Då jag tidigare sålt privat. Tyvärr så är det MYCKET mer jobb att sälja via mäklare. Och en anledning till varför vi valde mäklare va för slippa ha kontakt med köparen. Men köparen skriver och frågar orelevanta saker ofta vilket jag inte tycker är okej.
    Från början va upplevelsen bra men nu är den riktigt usel. Läs mer
    2020-09-15 Sandra A svarar Maja Johanna N
    Tråkigt att ni upplever det som en belastning att köparen är frågvis. Hör av er till mig så hittar vi på en annan lösning med alla frågor! / Alexandra
  • 2020-09-14

Annika Helen H skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Har sålt en villa i Gällivare. Bemötandet har varit mycket gott och förtroendefullt.
    Alexandra levde upp till alla våra förväntningar och lite till. Hon har på ett mycket fint sätt guidat genom hela processen. Hennes sätt har gjort oss trygga.
    Jag kommer varmt rekommendera henne och HusmanHagberg till våra vänner och bekanta Läs mer
    2020-09-15 Sandra A svarar Annika Helen H
    Så glad jag blir Annika. Det har varit en rolig försäljning med er. Stort lycka till på nya orten! / Alexandra
  • 2020-09-14

Eje Thomas H skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Det var bra bemötande och bra information . Läs mer
    2020-09-15 Sandra A svarar Eje Thomas H
    Tack för Recon! Vi har samarbetat bra och allt gick enligt plan, om kanske inte lite bättre. Vi ses till tillträdet! / Alexandra
  • 2020-09-02

Anna E skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålt lägenhet.Mycket bra bemötande. Läs mer
    2020-09-03 Sandra A svarar Anna E
    Tack Anna för Recon! Önskar dig stort lycka till med allt vad det nya innebär! / Alexandra
  • 2020-08-29

Cecilia K skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Varit på ett flertal visningar och blev sen uppringd av Sandra som sa att hon hittat det vi söker och mycket riktigt! Hon har verkligen lyckats! Vi blev förälskade i huset och vi blir nu kullebor! Rekommenderar verkligen Husman Hagberg när det gäller att hitta sitt boende! Läs mer
    2020-08-31 Sandra A svarar Cecilia K
    Tack för en fin reco! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus, vi ses snart! /Sandra
  • 2020-08-27

Monica S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Med det STORA engagemang som min mäklare, Linda Eriksson, hade är hon den bästa mäklaren man kan ha. Läs mer
    2020-08-28 Sandra A svarar Monica S
    Tusen tack Monica för förtroendet att sälja erat hus. Tack för fina ord om mig som mäklare, jag blir så glad. Lycka till med allt det nya i Boden! :)
  • 2020-08-27

Joakim V skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpte lägenhet, var riktigt smidigt och allt var bra förklarat. Läs mer
    2020-08-28 Sandra A svarar Joakim V
    Vad kul att du känner dig nöjd, lycka till i din nya lägenhet!
  • 2020-08-22

Ella Ingegärd O skrev om HusmanHagberg Gällivare
    En jättebra upplevelse. Linda sålde mina föräldrars villa. Kan definitivt rekommendera Linda som är professionell, påläst och trevlig. Läs mer
    2020-08-24 Sandra A svarar Ella Ingegärd O
    Tack för era fina ord om mig som mäklare. Lycka till i Boden, så ses vi förhoppningsvis på tillträdet.
  • 2020-08-22

Susanna S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Hon var riktigt bra hjälp vid köp av vårat hus. Rekommenderar henne verkligen. Läs mer
    2020-08-24 Sandra A svarar Susanna S
    Tack Susanna, lycka till med huslivet så ses vi på tillträdet!
  • Tommy J

2020-08-20

Tommy J skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpte en villa och fick utmärkt hjälp av mäklaren.

Hon var trevlig, behjälplig och har gjort sitt jobb utmärkt Läs mer
    2020-08-24 Sandra A svarar Tommy J
    Tack för ditt fina omdöme. Stort lycka till med huslivet!
  • 2020-08-17

Serkan G skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt hus via Linda hos HusmanHagberg i Gällivare. Hon har förstått min situation och hjälpt med mitt köp på bästa möjliga sett. Återkommer till HusmanHagberg om/när behöver sälja eller köpa bostad! Läs mer
    2020-08-17 Sandra A svarar Serkan G
    Tack för fina ord om mig som mäklare. Hoppas du ska trivas bra i ditt nya hus, vi ses på tillträdet!
  • 2020-08-14

Joakim N skrev om HusmanHagberg Gällivare
    köpt hus. snabbt och smidigt utan krångel, så allt var bra! Läs mer
    2020-08-17 Sandra A svarar Joakim N
    Tack för ett fint omdöme, hoppas ni ska trivas bra i huset! Vi ses på tillträdet.
  • Ulrika T

2020-08-13

Ulrika T skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi har sålt vårat hus och våran mäklare uppfyllde alla våra förväntningar. Hon var helt suverän på sitt jobb. Läs mer
    2020-08-13 Sandra A svarar Ulrika T
    Tack Ulrika för fint omdöme, stort lycka till med allt som väntar er.
  • 2020-07-30

Hans Peter B skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Mycket bra, allt gick väldigt smidigt.
    Glad jag valde dom när jag skulle sälja huset. Läs mer
    2020-07-30 Sandra A svarar Hans Peter B
    Kul att jag fick hjälpa dig med försäljningen. Vi ses till tillträdet! / Alexandra
  • 2020-07-28

Nils Harry L skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Har sålt fritidsfastighet. Mäklarens bemötande var mycket bra, med en smidig och snabb försäljning. Våra förväntningar uppfylldes av mäklarens proffsiga arbete. Jag kan rekommendera
    Husman Hagberg som mäklare. Läs mer
    2020-07-30 Sandra A svarar Nils Harry L
    Tack Harry och Agneta för förtroendet att sälja er drömstuga. /Sandra
  • 2020-06-04

Kristoffer W skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Proffsigt arbete och mycket bra bemötande, sätter kunden i fokus. Läs mer
    2020-06-04 Sandra A svarar Kristoffer W
    Tack för fin Reco och Tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen. Hoppas ni ska trivas i nya bostaden. /Sandra
  • 2020-05-20

Anders J skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt bostad

Väldigt bra bemött

Snabbare utfört än väntat väldigt bra gjort

Smidigt och snappt. Läs mer
    2020-07-01 Sandra A svarar Anders J
    Tack för fina ord, så roligt att höra att du är nöjd. Vi ses på tillträdet!

Camilla S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpte ett hus och fick hjälp av en otroligt duktig och kunnig mäklare. Enkelt och smidigt utan att tumma på kvalitén!
    Tack Linda Eriksson för all hjälp! Läs mer
    2020-07-01 Sandra A svarar Camilla S
    Tack för att du är nöjd med mig som mäklare, blir så glad. Hoppas ni ska trivas i huset när det är dags, så ses vi på tillträdet!

Linda B skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi köpte en villa. Trevligt bemötande och seriös och förtroendeingivande mäklare. Läs mer
    2020-05-19 Sandra A svarar Linda B
    Äntligen fann vi ert drömhus. Synd att ni inte kommer hänga med oss på fler visningar bara. Nu ser vi fram emot sista biten! :) / Alexandra

Birgitta Johanna M skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Har köpt bostad samt sålt bostad. Trevligt bemötande. Ganska snabba puckar och skulle nog vara lite lättare för oss om vi fått lite mer förklaring och förberedelse, speciellt inför kontraktskrivning.
    Fått tid att läsa kontraktet i lugn och ro innan. Läs mer
    2020-05-19 Sandra A svarar Birgitta Johanna M
    Det gick undan mellan budavslut och kontraktsskrivningen, men skönt att vi hittade de rätta efterträdarna till ert hus. Vi hörs igen inom kort! /Alexandra
  • 2020-05-11

Ulf Joel D skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålt ett hus i Gällivare, försäljningen gick trögt. Mäklaren, Sandra hade ett otroligt stort engagemang och har varligt väldigt kommunikativ genom hela försäljningsprocessen. Sandra får 5/5 Tack! Läs mer
    2020-05-18 Sandra A svarar Ulf Joel D
    Tusen tack både för fin reco och för att jag fick hjälpa er med försäljningen. All lycka till i nya bostaden :) /Sandra
  • 2020-05-06

Petra Ann-charlotte H skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi har köpt ett fritidshus hos Husman Hagberg i Gällivare Köpet gick väldigt smidigt till. Mäklaren Linda var jättetrevlig och gav oss konkreta svar på alla frågor vi hade. Vi är mycket nöjda med köpet. Läs mer
    2020-05-07 Sandra A svarar Petra Ann-charlotte H
    Så roligt att höra att ni känner er nöjda. Grattis till stugköpet så ses vi närmare tillträdet!
  • 2020-05-02

Hameed Shakir Hafedh H skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Glada människor och väldigt bra bemötande. Läs mer
    2020-05-04 Sandra A svarar Hameed Shakir Hafedh H
    Tack för Recon! Och fort gick det, roligt när man kan lösa det snabbt. Vi höres längre fram! / Alexandra
  • 2020-04-26

Åsa T skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi har köpt en stuga på Dundret i Gällivare. Blev fint bemötta av mäklaren. Snabba svar och bra hjälp genom processen. Vi fick möjlighet att avsluta affären i Luleå där vi är bosatta vilket var väldigt smidigt. Lite missuppfattningar kring tidpunkten för avtalsskrivning men det löste sig. Det hade varit trevligt att träffa säljarna när vi skrev på dock.
    Som helhet är vi nöjda och affären flöt på enligt förväntan. Läs mer
    2020-04-27 Sandra A svarar Åsa T
    Tack Åsa! Hoppas ni kommer trivas mer på Dundret nu. Vi ses ta hand om er! /Sandra
  • 2020-04-26

Axel K skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Mycket trevlig mäklare med stort förstånd för oss som nya husköpare Läs mer
    2020-04-27 Sandra A svarar Axel K
    Tack Alex! Vad snällt att du lämnade en reco. Vi ses till tillträdet! /Sandra
  • Anki H

2020-04-24

Anki H skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålt en ”speciell” fastighet där läget har spelat stor roll. Fick kontakt med mäklaren när vi köpte ny fastighet vid årsskiftet. Fick redan då så bra referenser hur hela affären gick! Så valet av mäklare var enkelt när vi skulle sälja Linda är påläst, snabb i sina handlingar o väldigt noggrann åt båda håll. Alltså mot både köparen och säljaren. Håller kontakten som hon lovar. Vi är jättenöjda.( Att vi från början tänkte, en liten flicksnärta vad kan hon om det här.... oj va vi har fått ta tillbaka det. Tack o lov 🥰) Läs mer
    2020-05-07 Sandra A svarar Anki H
    Tack Anki för erat otroligt fina omdöme. Jag blir så glad av nöjda säljare, tack för förtroendet och stort lycka till med flytten till erat nya hem! :)
  • 2020-04-15

Charlotte M skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi hittade ett objekt till försäljning i vårt drömkvarter och tack vare snabb kundservice och proffsigt bemötande av ansvarig mäklare kunde vi göra affär. Både före och efter husköpet fick vi bra hjälp och snabb respons på våra frågor. Vi är jättenöjda med Husman Hagberg och kan rekommendera dem som mäklarfirma till alla som går i sälj- eller köptankar! Läs mer
    2020-07-01 Sandra A svarar Charlotte M
    Hoppas ni trivs bra i ert nya fina hus, så roligt att höra att ni är nöjd med oss som mäklare. Stort lycka till med huslivet och allt som väntar er, så ses vi längre fram!
  • 2020-04-10

Mona-lisa K skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Jag har köpt ett fristående suterränghus på 110 kvm och friköpt tomt. Jag har sökt ett litet hus med egen tomt i över ett år.

Mäklaren har hjälpt mig på bästa sätt och jag är nöjd med bemötandet.

Mina förväntningar har varit att bli kontaktad av mäklaren om lämpliga objekt och det har fungerat bra.

Upplevelsen hittills är bara positivt Läs mer
    2020-04-14 Sandra A svarar Mona-lisa K
    Vad roligt att höra att du är nöjd, nu får vi hoppas det går lika smidigt med försäljningen av din lägenhet. Tack för fina ord, blir så glad av nöjda kunder.
  • 2020-04-04

Sandra E skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Jag Har köp ett kedjehus i centrala Gällivare. Mäklaren var positiv och gav ett och professionellt bemötande. Hon känns engagerad i både köparen och kunden, påläst om objektet och hade bra kontakt med säljaren.

Snabbt och enkelt skulle jag beskriva affären som. Läs mer
    2020-04-10 Sandra A svarar Sandra E
    Tack för fin rekommendation. Vi ses på tillträdet och all lycka till med det nya! /Sandra

Per Eddie Mikael V skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi har sålt ett villa och vi blev bra och positivt bemött på ett väldigt professionellt sätt. Läs mer
    2020-04-03 Sandra A svarar Per Eddie Mikael V
    Tack 🙏🏼 det har varit ett bra samarbete och stort lycka till framåt /Sandra

Sanna J skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Har köpt en villa i Gällivare, sådant bra och hjälpsamt bemötande av mäklaren är otroligt nöjd och tacksam! Läs mer
    2020-04-03 Sandra A svarar Sanna J
    Tack för en fin reco. Hoppas du ska trivas i huset. Vi ses till tillträdet!

Simone M skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Jag köpte en lägenhet.
    Mäklaren var superduktig.
    Lugn, tydlig och professionell i alla avseenden. Läs mer
    2020-04-03 Sandra A svarar Simone M
    Tack för fina ord om mig som mäklare. Lycka till i din nya lägenhet, så ses vi på tillträdet.
  • 2020-03-05

Eva Majja S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sandra på Husman Hagberg har sålt vårat hus. Vi är verkligen hur nöjda som helst! Vi startade vår process 6 månader innan huset blev sålt. Från början till slut har Sandra skött det hela fantastiskt bra. Hon har hela tiden varit noga med att lyssna på våra önskemål, och i alla funderingar vi haft har hon bidragit med sin expertis. Hon har varit ett perfekt bollplank och agerat väldigt bra i budgivningsskedet. Sammanfattningen, en otroligt duktig och kunnig mäklare med mycket hjärta i sitt jobb! ❤️ Läs mer
    2020-03-05 Sandra A svarar Eva Majja S
    Miljoner tack Majja! Det har varit ett nöje att ha er som säljare.
    Skickar en stor kram och ett stort lycka till med era nya projekt.
  • 2020-03-03

Jan Fredrik Tobias S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Mäklaren hjälpte oss sälja vårt småbostadshus.

Väldigt bra bemötande både mot oss som säljare, och även mot potentiella köpare. Professionell och lättillgänglig under hela processen.

Vi kunde inte varit mer nöjda! Hade gärna gett mer än 5/5 i betyg! Läs mer
    2020-03-05 Sandra A svarar Jan Fredrik Tobias S
    Tack Tobias! Hoppas att nybygget går bra och att ni ska trivas.
    Vi ses till tillträdet och ni är alltid välkommen på kaffe.
  • 2020-02-29

Henrik William L skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålt fastighet. Verkligen mött våra önskemål. Läs mer
    2020-03-02 Sandra A svarar Henrik William L
    Tack! För att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. All lycka til i nya huset och ta hand om er.

Sofie N skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Jätte nöjd över en super smidig affär och ett jätte bra bemötande av husmanhagberg. Mäklare med 100% tålamod som alltid finns tillgängliga.

Vi är hjärtligt tacksam och tackar er för att vi äntligen hittat HEM ❤ Läs mer
    2020-03-02 Sandra A svarar Sofie N
    Har varit så trevligt att ha er på våra visningar och extra kul att ni äntligen hittat hem! Tack för att fina ord och lycka till, vi ses snart.

Tony N skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt hus.
    Riktigt bra.
    Väldigt bra bemötande och förklarade på ett bra sätt så man förstår.
    Bara positivt Läs mer
    2020-02-28 Sandra A svarar Tony N
    Tack Tony för fina ord och tack för alla trevlig visningar vi har träffats på.
    All lycka till i nya huset!

Fredrik T skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sökte en lägenhet. Mäklarna skötte sin uppgift bra genom att ge info till oss. Hon var saklig. Läs mer
    2020-02-28 Sandra A svarar Fredrik T
    Tack för att ni tog er tid att lämna en Reco, det gör oss glada. Hoppas ni ska trivas i Gällivare och i er lägenhet. Vi får höras längre fram! / Alexandra
  • 2020-02-27

Hjördis N skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt en 2rum lägenhet. En glad och trevlig mäklare mötte oss på visningen. Vi fick den info vi behövde. Efter budgivning fick vi hjälp av husman Hagberg i Gällivare och Karlstad pga att köparen bodde i Karlstad. Förträffligt bra service av båda två. Läs mer
    2020-02-28 Sandra A svarar Hjördis N
    Tack för fina ord och det har varit ett nöje att ha er som spekulanter och nu också köpare. Jag är glad att vi tillhör en kedja där alla hjälper till. Får passa på att hälsa Hjördis välkommen hem!
  • 2020-02-14

Disa Annica N skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Huset blev såld på ett krångel fritt och smidigt sätt.
    Mäklare,som på ett mycket proffsigt bemötande och allt i klartext. Läs mer
    2020-02-14 Sandra A svarar Disa Annica N
    Tack Disa för att du tog dig tid och lämnade en Reco! Kul att du är nöjd, då är även jag nöjd! Vi höres längre fram / Alexandra
  • 2020-02-13

Jessica S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt lägenhet, trevligt bemötande av mäklare i samband med visning. Snabb och smidig affär. Inget krångel. Läs mer
    2020-02-13 Sandra A svarar Jessica S
    Tack för positiva ord om mig som mäklare. Hoppas du ska trivas bra, vi ses snart på tillträdet!
  • 2020-02-09

Jimmy J skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Husköp!

Super smidigt och snabba beslut som jag vill ha det! Läs mer
    2020-02-13 Sandra A svarar Jimmy J
    Tack för din reco, blir glad att höra att du känner dig nöjd. Vi ses snart på tillträdet!
    Sandra A gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte