Alla kategorier Mäklare Norrbotten Gällivare HusmanHagberg HusmanHagberg Gällivare

HusmanHagberg Gällivare

Storgatan 9, 982 31 Gällivare — Visa karta

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Gällivare!

Vi tillhör en av Sveriges mest omtyckta mäklarkedjor med de nöjdaste kunderna. Vi här på kontoret har både bred kompetens och stor passion för vårt yrke, och hjälper dig mer än gärna tillrätta på Gällivares bostadsmarknad.

Vi är inte låsta till vare sig försäkringsbolag eller banker, vilket gör att vi är otroligt flexibla i alla våra affärer. Våra kunders önskemål och kriterier är alltid i centrum när vi letar bostäder. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 19 kunder tycker om HusmanHagberg Gällivare

• Karl-Johan I
    Karl-Johan I skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Har sålt en bostadsrätt och allt har fungerat mycket bra. Läs mer
    2018-08-01 Sandra A svarar Karl-Johan I
    Tack för att vi fick hjälpa till med försäljningen av din lägenhet. Lycka till på nya stället! / Alexandra
  • Johanna T
    Johanna T skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Bra bemötande av Mäklaren när vi köpte en lägenhet. Läs mer
    2018-07-13 Sandra A svarar Johanna T
    Tack Johanna! Hoppas att ni ska trivas och njut av sommaren och värmen mellan jobbet och flytt. /Sandra
  • Sven L
    Sven L skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Trevligt och proffesionellt bemötande
    Saklig och bra information om gällande regelverk m.m Läs mer
    2018-07-10 Sandra A svarar Sven L
    Tack för fint betyg! Hoppas ni ska trivas i stugan och njut av semestern. / Alexandra
  • Mats Lennart E
    Mats Lennart E skrev om HusmanHagberg Gällivare
    villa5rok. Trevlig mäklare som verkade kompetent. Hoppades på att utgångsbudet skulle gälla, fick 100000:- mer. Mäklaren gjorde ett utmärkt jobb. Läs mer
    2018-07-10 Sandra A svarar Mats Lennart E
    Hej Mats! Tack för fina ord och förtroendet att ta hand om din försäljning /Sandra
  • Lisbeth F
    Lisbeth F skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt en bostad. Mycket hjälpsam mot både mig och säljaren. Kunnig och trevlig. Överträffade mina förväntningar och rekommenderar dom gärna Läs mer
    2018-06-29 Sandra A svarar Lisbeth F
    Tack Lisbeth! Så fina ord du skriver, hoppas att du och katten kommer trivas bra på balkongen :) /Sandra
  • Josef N
    Josef N skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Bra bemötande och ger ett förtroende givande intryck, inget att klaga på :-) Läs mer
    2018-06-01 Sandra A svarar Josef N
    Vad roligt att höra! Flytta lugnt och ha det så bra i nya boendet. / Alexandra
  • Sigvard J
    Sigvard J skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi har sålt en villafastighet och blivit bemötta på utmärkt sätt .
    Förväntningar som vi hade har uppfyllts. Vi har haft frågor och fått dom besvarade och mäklaren har visat ett stort engagemang.
    Vi hoppas att den sista delen också kommer att fungera, vilket kommer att göra oss supernöjda . Läs mer
    2018-05-24 Sandra A svarar Sigvard J
    Tack snälla för era fina ord. Nu ser vi fram emot slutet och tillträdet! / Alexandra
  • Jennie K
    Jennie K skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Superbra service - rekommenderas! Läs mer
    2018-05-08 Sandra A svarar Jennie K
    Tack för fina ord och förtroendet Jennie! Hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet. /Sandra
  • Anna B
    Anna B skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Mycket bra bemötande hela vägen. Det var intressant att följa hela processen. En ny upplevelse att få sitta "på andra sidan bordet", denna gång som säljare. Tack till er alla på kontoret!
    /Anna Läs mer
    2018-03-27 Sandra A svarar Anna B
    Tack Anna! Det har varit ett nöje att hjälpa er. Tack för förtroendet och på återhörande. /Sandra
  • Roland I
    Roland I skrev om HusmanHagberg Gällivare
    En bra upplevelse från start till mål. Priset blev lägre än förväntat men det går inte att belasta Sandra för det. Skulle rekommendera Sandra till andra som har behov av en mäklare. Läs mer
    2018-03-23 Sandra A svarar Roland I
    Tusen Tack för fina ord! Skulle rekommendera er som säljare alla dagar, tack för ett fint samarbete och trevliga samtal! /Sandra
  • Linnea W
    Linnea W skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Jätte bra bemötande! Trevlig upplevelse på visning och annan kontakt vi haft. Läs mer
    2018-02-06 Sandra A svarar Linnea W
    Tack Linnea! Hoppas att du kommer trivas när du kommer tillbaka till barndoms gatan:)
  • Annie S
    Annie S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Väldigt bra! Vår mäklare har varit otroligt hjälpsam och gjort mycket av "det lilla extra" för oss. Snabbt och effektivt. Läs mer
    2018-02-06 Sandra A svarar Annie S
    Tack för fina ord Annie! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus.
  • Robin E
    Robin E skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Bra bemötande och utmärkt service! Läs mer
    2018-01-02 Sandra A svarar Robin E
    Tack Robin för fina ord och lycka till!
  • Hans Ö
    Hans Ö skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Som kund har jag fått ett bra bemötande HusmanHagberg får ett högt betyg av mig Läs mer
    2017-12-30 Sandra A svarar Hans Ö
    Tusen tack Hans för fina ord! Det har varit trevligt att hjälpa till i din flytt, hoppas du kommer trivas i ditt nya boende. /Sandra
  • Johan B
    Johan B skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Bortsett ifrån att jag inte fick någon info om elavtal, förråds nummer och vilket datum hyran betalas och att inflyttningsdatumet sköts upp så skötte de väl det ganska bra Läs mer
    2017-12-13 Sandra A svarar Johan B
    Hej Johan! Tack för dina ord. Det var tråkigt att vi var tvungen att skjuta upp tillträdet och att du inte känner att du fått all info. Kom förbi kontoret så ska vi prata om det. /Sandra
  • Sandra K
    Sandra K skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Mycket serviceminded mäklare och assistent! Trevligt bemötande. Alltid snabba svar på telefonsamtal, mail och sms. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2017-12-08 Sandra A svarar Sandra K
    Tack för fina ord! Välkommen in på kaffe/den andra Sandra :)
  • Anna S
    Anna S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Allt var toppen! Snabb och smidig affär. Trevlig personal. Läs mer
    2017-12-08 Sandra A svarar Anna S
    Tack Anna! Hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet!
  • Jyrki L
    Jyrki L skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Kunde inte vara nöjdare dom vara helt underbara. Läs mer
    2017-12-07 Sandra A svarar Jyrki L
    Tack Jyrki! Vi är så glad att vi fick hjälpa dig med försäljningen. Du är varmt välkommen in på kaffe när du kommer upp. /Sandra
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Har blivit väl mottagen av både Sandra o Mona. Läs mer
    2017-11-02 Sandra A svarar Birgitta A
    Tack för förtroendet och våra fina samtal Birgitta!

Storgatan 9, 982 31 Gällivare