Alla kategorier Mäklare Norrbotten Gällivare HusmanHagberg HusmanHagberg Gällivare

HusmanHagberg Gällivare

Storgatan 9, 982 31 Gällivare — Visa karta

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Gällivare!

Vi tillhör en av Sveriges mest omtyckta mäklarkedjor med de nöjdaste kunderna. Vi här på kontoret har både bred kompetens och stor passion för vårt yrke, och hjälper dig mer än gärna tillrätta på Gällivares bostadsmarknad.

Vi är inte låsta till vare sig försäkringsbolag eller banker, vilket gör att vi är otroligt flexibla i alla våra affärer. Våra kunders önskemål och kriterier är alltid i centrum när vi letar bostäder. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 83 kunder tycker om HusmanHagberg Gällivare

• 2019-09-18

Kent Tore Jonny B skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Jag har sålt ett hus. Mäklaren har varit väldigt trevlig. Jag förväntade mig precis vad jag fick. En snabb försäljning på ett säkert och lätt sätt. Enda minus är arvodet, det är lite väl högt kan jag tycka. Läs mer
  • 2019-09-17

Pontus A skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt hus och säljer lägenhet samt ett antal visningar.
    Mycket bra bemötande, ordning och reda.
    Sammanfattningsvis så rekommenderar jag verkligen HH som mäklare Läs mer
  • 2019-09-17

Ingrid P skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Bostadsrätt,trevligt bemöttande,kunnig,hjälpsam.
    Förväntningarn blev över mina funderingar,
    Mäklare informerade under hela försäljning-
    processen.+++++ till mäklaren.

Kanonbra genomförande av mäklare.😁 Läs mer
    2019-09-17 Sandra A svarar Ingrid P
    Vad glad jag blir att ni är nöjda med försäljningen och mig som mäklare! Har varit ett nöje att hjälpa er.
    Vi ses på tillträdet! :)
  • 2019-09-06

Tina M skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Jag och min familj har köpt ett hus. Vi har blivit bra bemötta och de har verkligen försökt hjälpa oss att hitta ett hus. Läs mer
    2019-09-12 Sandra A svarar Tina M
    Så glad för er skull att ni hittade hus tillslut. Stort lycka till!
  • 2019-09-03

Simon O skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt en lägenhet i Gällivare, vi är så nöjda med allt,Linda är så kunnig inom sitt yrke och kunde inte gjort det bättre, vi kände verkligen att hon ville hjälpa oss hitta vårt drömboende. Vi kommer absolut anlita henne i framtiden om vi ska köpa eller sälja något.
    Med vänlig hälsning. Otroligt nöjda kunder. Läs mer
    2019-09-12 Sandra A svarar Simon O
    Så glad jag blir! Tusen, tusen tack för de fina ord om mig som mäklare. Ni är alltid välkommen att kontakta mig, stort lycka till med flytten och varmt välkommen till Gällivare! :)
  • 2019-09-02

Olivia A skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi har precis köpt en superfin lägenhet, allt genom hela köpet från visning till kontraktskrivning har gått så himla smidigt, stor eloge till Linda Eriksson på husmanhagberg, så proffsig och kunnig, man känner sig så otroligt väl bemött, hon har hjälpt oss på alla sätt, hon kunde inte gjort det bättre.
    Wow, den tjejen kommer gå långt!

Kommer vi att sälja/köpa i framtiden kommer vi utan tvekan kontakta Linda.
    Mvh. Otroligt nöjda kunder. Läs mer
    2019-09-12 Sandra A svarar Olivia A
    Så glad jag blir! Tusen, tusen tack för de otroliga ord om mig som mäklare. Det är ni som köpare som gör mitt jobb så fantastiskt! Ni är alltid välkommen att kontakta mig, jag ställer alltid upp.
    Stort lycka till med flytten nu och hälsa familjen :)

Varmt välkommen till Gällivare!
  • 2019-08-23

Jochen R skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Mycket vänligt bemötande, bra kunskap om ämnet och bra hjälp med handläggning av alla nödvändiga processer. Rekommenderas! Läs mer
    2019-08-25 Sandra A svarar Jochen R
    Tack Jochen för snälla ord! Kul att du hittade upp till Norrland, stort lycka till med projektet. / Alexandra
  • 2019-08-16

Sten Erik Allan Å skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Har sålt en villa.
    Vår mäklare Linda har bemött oss väl och har lotsat oss genom försäljningsproceduren på ett seriöst sätt.
    Hon har gjort ett bra jobb och har hållit oss uppdaterade hela tiden så vi är nöjda. Läs mer
    2019-09-12 Sandra A svarar Sten Erik Allan Å
    Tack för ett otroligt bra samarbete genom hela försäljningen. Tusen tack vad glad jag blir att ni är nöjd med mig som mäklare.
    Lycka till med flytten så ses vi på tillträdet!
  • 2019-08-15

Gun Viola O skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köper en fin 2a

På ett mycket trevligt sätt av en duktig kvinna

Förväntningarna blev större o större och med mäklarens information kände jag att den här lägenheten skulle passa mig.

Ja nu kom mina förväntningar ovan. Nja inte o van uran å van. Ord kan ställa till en hel del ! Läs mer
    2019-09-12 Sandra A svarar Gun Viola O
    Tack Gun för att du känner dig nöjd med mig som mäklare. Stort lycka till i din nya fina lägenhet, och med flytten!
    Vi ses på tillträdet :)
  • 2019-08-13

Yvonne L skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Har köpt en villa
    Mötet med mäklaren var och är positivt. Hon är lugn, påläst och service minded. Hon känns ärlig och äkta, vilket vi tycker är viktigast av allt.
    Kan inte säga att vi haft några större förväntningar. Hon har gett oss all information vi bett om och vi är nöjda. Läs mer
    2019-09-12 Sandra A svarar Yvonne L
    Tack Yvonne! Blir så glad att läsa det ni skriver. Stort lycka till med det nya huset! :)
  • 2019-08-12

Ulla Inga-Britt K skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt bostadsrätt,sålt ett hus .Mäklarna på Husman Hagberg har verkligen levt upp till mina förväntningar. Trevliga, engagerade,vänligt bemötande, klar och tydlig information. Mycket trevligt att göra affärer med. Läs mer
    2019-08-13 Sandra A svarar Ulla Inga-Britt K
    Tack Ulla! För fina ord och det var varit ett nöje att hjälpa dig hitta en lägenhet och sälja ditt hus. Tack för att vi fick förtroendet att både köpa och sälja med dig. All lycka till i nya lägenheten och hoppas att du kommer trivas /Sandra
  • 2019-08-10

Anna Liisa L skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Jag har sålt en bostadsrätt och är mycket nöjd över bemötandet, duktig och trevlig mäklare. Allt jag förväntade mig levde ni upp till. Läs mer
    2019-09-12 Sandra A svarar Anna Liisa L
    Tusen tack! Lycka till i den nya bostaden! :)
  • 2019-08-07

Moa Larsson T skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi har köpt hus.
    vi blev bemött på ett bra och professionellt sätt.
    Vi hade nog inte några förväntningar då vi aldrig har haft med mäklare att göra tidigare.
    snabbt och smidigt. Läs mer
    2019-08-08 Sandra Å svarar Moa Larsson T
    Tack Moa för fina ord! Stort lycka till med flytten, hoppas ni ska trivas bra i erat nya hus. Vi ses på tillträdet!
  • 2019-08-06

Pierre K skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt en 3:a i centrala Gällivare. Jag blev jätte bra bemött och hon var jätte trevlig och professionell. Mina förväntningar blev som jag hade tänkte mig och ännu bättre tack vare mäklaren. Väldigt bra allt måste jag säga. 🙂 Läs mer
    2019-08-08 Sandra Å svarar Pierre K
    Tusen tack Pierre för de fina ord om mig som mäklare! Har varit ett nöje att hjälpa dig hitta en lägenhet. Stort lycka till med den nya lägenheten så ses vi på tillträdet :)
  • 2019-08-05

Chatarina R skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi har köpt en lägenhet och har blivit bra bemött av mäklaren. Läs mer
    2019-08-08 Sandra Å svarar Chatarina R
    Hoppas ni ska trivas med den nya lägenheten. Stort lycka till med flytten så ses vi på tillträdet!
  • Sixten Georg A

2019-08-03

Sixten Georg A skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Villa på Gruvbyggarvägen
    Professionellt & exceptionellt bemötande. Lyhörd och förstående tjej. Inga som helst konstigheter med hennes tydliga förklaringar. Hade inga tidigare erfarenheter med husförsäljning och hon levde upp till alla förväntningar. Helt enkelt världsklass på Linda Eriksson. Om jag behöver en mäklare igen i framtiden kommer jag definitivt kontakta henne igen. Läs mer
    2019-08-08 Sandra Å svarar Sixten Georg A
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er. Tusen tack för de fina ord om mig som mäklare, det är nöjda säljare som er som gör att jag älskar mitt jobb. Du är varmt välkommen att kontakta mig, ha det så bra så länge och hälsa alla! :)
  • 2019-07-21

Sopiko S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Har köpt tvåan i Gällivare, Linda Eriksson var min mäklare hon är så hjälpsam och flitig att jobba med. Tusen tack jag är så nöjd :)) Läs mer
    2019-08-08 Sandra Å svarar Sopiko S
    Tack för fina ord Sopiko! Var ett nöje att hjälpa dig, hoppas du ska trivas bra :)
  • 2019-07-18

Thomas S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Jätte bra service .Linda Eriksson på husman Hagberg . Min bostads rätt blev såld på två dagar å allt har gått smidigt och enkelt ! Tack Linda.
    Mvh Thomas Läs mer
    2019-07-18 Sandra A svarar Thomas S
    Tack för förtroendet! Och tack för de fina ord om mig som mäklare.
  • 2019-07-15

Johan B skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Bra bemötande av mäklaren, rekomenderar starkt detta företag till andra som går i köp eller säljtankar! Läs mer
    2019-07-18 Sandra A svarar Johan B
    Tack för fina ord. det är ett nöje att ha er som både köpare och säljare! All lycka till /Sandra
  • 2019-07-08

Leif Evert S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Har sålt bostads hus. Blev på ett väldigt trevligt sätt bemött av mäklare Läs mer
    2019-07-18 Sandra A svarar Leif Evert S
    Tack för att jag fick hjälpa er att sälja huset, nu får vi hoppas stugan går lika bra!
  • 2019-07-04

Eleonora J skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålt en 2 a, utmärkt bemötande med utmärkt resultat.
    Priset var över våra förväntningar.
    Vi har tidigare erfarenhet av mäklarna och vi blev ej besvikna.
    Sammanfattning, allt bara positivt. Läs mer
    2019-07-04 Sandra A svarar Eleonora J
    Tusen tack för bra samarbete. Så roligt att ni är nöjda över mig som mäklare och slutpriset på lägenheten, som även blev rekordpris i föreningen. Vi ses på tillträdet!
  • 2019-07-04

Carl Jörgen W skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålde en enplansvilla, och fick in ett bud vi accepterade två timmar efter den lagts in som kommande objekt. Mycket bra bemötande av mäklaren som förstod hur vi hade tänkt. Läs mer
    2019-07-04 Sandra A svarar Carl Jörgen W
    Tack för fina ord, det går fort när huset ligger ute som kommande. Tack för bra samarbete och stort lycka till med flytten, så ses vi på tillträdet.
  • 2019-07-03

Kristoffer S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålde min bostadsrätt. Allt gick enkelt till med kontrakt och att hitta intressenter. Läs mer
    2019-07-04 Sandra A svarar Kristoffer S
    Tack för förtroendet att sälja din lägenhet, lycka till med flytten så ses vi på tillträdet.
  • 2019-06-27

Carl John Henrik I skrev om HusmanHagberg Gällivare
    En småhusvilla

Bra bemött

Det gick bra men väldigt snabbt med allt Läs mer
    2019-06-27 Sandra A svarar Carl John Henrik I
    Det gick undan! Nu väntar vi på besiktningen. Ha en bra semester nu när du åker iväg! / Alexandra
  • Dennis E

2019-06-25

Dennis E skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Linda som mäklare agerade väldigt proffesionellt och man märker inte att hon är ny i gemet hon är en fantastiskt duktig tjej!/dennis Läs mer
    2019-06-25 Sandra A svarar Dennis E
    Tusen tack Dennis för fina ord om mig som mäklare! Stort lycka till med huslivet, så ses vi på tillträdet.
  • 2019-06-19

Linn V skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Super nöjd, bra bemötande och kontakt under tiden 😊 Läs mer
    2019-06-25 Sandra A svarar Linn V
    Tack för fina ord! Vi ses på tillträdet :)
  • 2019-06-09

Ellinor G skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Jag har sålt en lägenhet, med Linda som mäklare.
    Linda har varit väldigt professionell och vetat vad hon hållt på med.
    Affären gick fort och smidigt, med bra återkoppling till mig som säljare. Det bästa med att anlita henne var att jag kunde släppa allt och lita på henne till fullo.
    Var inget problem att få kontakt med henne, oavsett dag och tid på dygnet.
    Jag skulle absolut rekommendera henne som mäklare till andra! Läs mer
    2019-06-09 Sandra A svarar Ellinor G
    Tusen tack för fina ord om mig som mäklare. Det är nöjda säljare som dig, som gör jobbet så roligt. Stort lycka till med hundvalpen och njut av semestern så ses vi på tillträdet!
  • 2019-06-04

Karl Bertil K skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt en 1:a i Gällivare. Endast kortare Mail och tel kontakt med mäklaren. Har fungerat bra Läs mer
    2019-06-09 Sandra A svarar Karl Bertil K
    Roligt att höra att ni tycker det fungerat bra. Lycka till!
  • 2019-06-02

Niklas H skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Jag tycker att har blivit bra bemött.
    Bra svar på mina frågor Läs mer
    2019-06-09 Sandra A svarar Niklas H
    Har varit roligt att hjälpa dig hitta lägenhet, hoppas du ska trivas riktigt bra!
  • 2019-05-31

Therese N skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålt en etta i centrum, allt gick smidigt och vi är nöjda. Läs mer
    2019-06-09 Sandra A svarar Therese N
    Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen, roligt att ni är nöjda. Lycka till i nya lägenheten!
  • 2019-05-28

Emma F skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi är väldigt nöjda med Linda som mäklare vid köpet av vår nya bostad. Hon är snabb, tydlig i kommunikationen och vi upplever henne som påläst och uppaterad. Läs mer
    2019-05-31 Sandra A svarar Emma F
    Tack för fina ord Emma! Hoppas ni kommer trivas i eran nya lägenhet. Så roligt att veta att ni är nöjd med mig som mäklare. Vi ses snart på tillträdet!
  • Antti L

2019-05-23

Antti L skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpte en lägenhet genom denne mäklare och det var en enbart positiv upplevelse!
    Linda Eriksson var trevlig, kunnig och tillmötesgående.
    Jobbade snabbt, noggrant och höll mig hela tiden uppdaterad! Mycket professionellt och trevligt bemötande, fick alltid snabbt svar, även på kvällarna. Läs mer
    2019-05-24 Sandra A svarar Antti L
    Tack för fina ord! Har varit så roligt att hjälpa dig med att hitta lägenhet. Vi ses på tillträdet!
    Antti L, Sandra A gillar detta
  • 2019-05-19

Liz J skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Jag har sålt min bostadsrätt.
    Linda Eriksson, Husmanhagberg var/är min mäklare och allt har gått väldigt smidigt. Eftersom jag redan hade fått ett nytt boende så ville jag ha ett snabbt avslut, vilket jag tyckte hon lyckades bra med. Så jag är nöjd på alla sätt och vis. Läs mer
    2019-05-24 Sandra A svarar Liz J
    Det har varit ett nöje från min sida att hjälpa dig. Tusen tack för fina ord, jag blir så glad! Hoppas du ska trivas bra i din nya lägenhet.
  • 2019-05-08

Cederstrand D skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Mycket bra Läs mer
    2019-05-08 Sandra A svarar Cederstrand D
    Tack ska du ha! Det gick snabbt och smidigt, vi ses på tillträdet! / Alexandra
  • Sven Magnus S

2019-05-08

Sven Magnus S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Har just skrivit kontrakt med en köpare av mitt gamla hus. Linda Eriksson på Husman Hagberg i Gällivare har hittills skött det hela professionellt och korrekt. Hon har varit lätt att tala med, känns tom. som att personkemin funkat bra. Detta i synnerhet eftersom jag tidigare hade gått till en annan mäklare som jag helt tappade förtroendet för pga. både inkorrekt handlande och sliskigt inställsamt smicker. Läs mer
    2019-05-08 Sandra A svarar Sven Magnus S
    Tusen tack för fina ord om mig som mäklare, och för att jag fick förtroendet att ta över försäljningen av ditt hus. Det har varit ett nöje för mig att sälja det huset. Stort lycka till med det nya huset i Tjautjas, så ses vi på tillträdet!
  • 2019-05-08

Sofi I skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Bra bemötande. God information och duktig på att svara på frågor.
    Väldigt nöjd! Läs mer
    2019-05-08 Sandra A svarar Sofi I
    Tack för fina ord. Stort lycka till med huslivet, så ses vi snart på tillträdet!
  • Fredrik E

2019-05-06

Fredrik E skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi köpte ett hus och upplevelsen med mäklaren har varit kanon, mäklaren visste sin sak och var väldig informativt samt trevlig som förklarade allt för oss från punkt till punkt. Läs mer
    2019-05-06 Sandra A svarar Fredrik E
    Tusen tack för fina ord. Lycka till med huslivet!
  • 2019-05-02

Hans G skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt bostadsrätt.
    Mycket professionellt och bra bemötande från mäklaren Linda Eriksson. Fick bra och snabba svar på frågor om bostaden och även en planskiss. Hela processen flöt på smidigt och bra.
    Underskriften av köpehandlingarna gick smidigt och vi fick bra information om tillträdesdag, städning och hur betalning ska gå till. Samt vad som gäller om köpet ev hävs.
    Mäklaren levde med råge upp till vad vi önskade. Och vi rekommenderar gärna Husman Hagberg samt Linda Eriksson till andra personer. Läs mer
    2019-05-02 Sandra A svarar Hans G
    Det har varit ett nöje att hjälpa er hitta en lägenhet. Tusen tack för en fin rekommendation, det är nöjda köpare som er som gör jobbet så roligt och värt varenda sekund. Vi ses snart igen på tillträdet. Ha det så bra så länge!
  • 2019-04-18

Johanna M skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt ett hus, blev riktigt bra bemött. Kommer såklart välja att sälja/köpa via husmanhagberg igen! Läs mer
    2019-04-23 Sandra A svarar Johanna M
    Tack för fina ord! Alltid roligt att hjälpa er. Stort lycka till med huset, så ses vi på tillträdet :)
  • Jonathan Karl Albert O

2019-04-17

Jonathan Karl Albert O skrev om HusmanHagberg Gällivare
    villa i gällivare
    mycket bra bemötande och service
    5 av 5 toasters :) Läs mer
    2019-04-17 Sandra A svarar Jonathan Karl Albert O
    Det har varit så roligt att hjälpa er att sälja huset, även att vi gjorde det så fort som möjligt. Tusen tack för bra rekommendation, lycka till i Sikträsk! :)
  • 2019-04-16

Lars Fredrik S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Mkt nöjd med våran mäklare. Seriös och informativ från början till slut.

Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-04-17 Sandra A svarar Lars Fredrik S
    Tusen tack för den fina rekommendationen! Stort lycka till med huset, så ses vi på tillträdet! :)
  • 2019-04-10

Glenn H skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Suveränt och proffsigt bemötande mycket nöjd och en trygg känsla inför ett av livets största köp. Läs mer
    2019-04-10 Sandra A svarar Glenn H
    Tack Glenn för fina ord, de värmer! Hoppas att ni ska trivas i stan nu :) /Sandra
  • 2019-04-01

Madelene E skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Snabb och smidig affär av ett husköp
    väldigt trevlig och glad mäklare som tillgodosett våra önskemål Läs mer
    2019-04-05 Sandra A svarar Madelene E
    Tack för fin respons! Nu kör vi sista biten, sen hoppas jag att ni ska trivas i erat nya hus. / Alexandra
  • 2019-03-27

Ellinor H skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Bra bemötande, snabb återkoppling, väldigt nöjd! Läs mer
    2019-04-01 Sandra A svarar Ellinor H
    Tusen tack, har varit ett nöje att hjälpa dig. Ses på tillträdet!
  • Jaime R

2019-03-22

Jaime R skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Med hjälp av Linda Eriksson köpte jag en lägenhet.
    Linda är trevlig och hjälpsam, hon är engagerad och vill verkligen att både köparen och säljaren ska vara nöjda med affären.
    Jag vill varmt rekommendera Linda till de som behöver mäklarhjälp. Läs mer
    2019-04-01 Sandra A svarar Jaime R
    Det har varit så roligt att hjälpa dig med att hitta en lägenhet och sälja en lägenhet. Tusen tack för fina ord, blir så glad. Nu ser vi fram emot tillträdet, ses då!
  • 2019-03-20

Malin J skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Väldigt nöjd med mäklaren som skött sitt jobb proffsigt. Har tidigare köpt hus samt sålt lägenhet genom husmanhagberg och har varit väldigt nöjd då, därför anlitade vi dom igen. Läs mer
    2019-03-20 Sandra A svarar Malin J
    Tack Malin för fin reco! Jag är så glad att jag fått följa dig genom dessa bostadsaffärer. All lycka till och njut av lite semester nu närmast. /Sandra
  • 2019-03-20

Tim A skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Snabbt och smidigt köp av hus.. Läs mer
    2019-03-20 Sandra A svarar Tim A
    Tack för omdömet Tim! Jag vill passa på att skicka ett stort Lycka till! /Sandra
  • 2019-03-13

Andreas P skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Bra service och snabb och smidig affär. Läs mer
    2019-03-14 Sandra A svarar Andreas P
    Tusen tack, varmt välkommen till Gällivare!
  • 2019-03-11

Roger Jan Olov E skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Har sålt vårat hus. Har haft en mäklare som varit snabb, professionell och alltid ett gott bemötande.
    Hon levde verkligen upp till våra förväntningar o vi kan inte önska oss något mer än det hon gjort Läs mer
    2019-03-11 Sandra A svarar Roger Jan Olov E
    Tusen tack för att jag fick hjälpa er och för det fina omdömmet! Hoppas ni ska trivas bra i eran nya lägenhet så ses vi på tillträdet.
  • 2019-03-11

Maria P skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt hus.
    Trevlig proffsig mäklare
    Sammanfattningsvis en bra och snabb och tillmötesgående mäklare som gjorde vårat husköp till en trevlig och minnesvärd händelse Läs mer
    2019-03-11 Sandra A svarar Maria P
    Tack för fina ord. Varmt välkommen till Gällivare, hoppas ni ska trivas bra i huset.

Storgatan 9, 982 31 Gällivare