Alla kategorier Mäklare Norrbotten Gällivare HusmanHagberg HusmanHagberg Gällivare

HusmanHagberg Gällivare

Storgatan 9, 982 31 Gällivare — Visa karta

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Gällivare!

Vi tillhör en av Sveriges mest omtyckta mäklarkedjor med de nöjdaste kunderna. Vi här på kontoret har både bred kompetens och stor passion för vårt yrke, och hjälper dig mer än gärna tillrätta på Gällivares bostadsmarknad.

Vi är inte låsta till vare sig försäkringsbolag eller banker, vilket gör att vi är otroligt flexibla i alla våra affärer. Våra kunders önskemål och kriterier är alltid i centrum när vi letar bostäder. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 51 kunder tycker om HusmanHagberg Gällivare

• 2019-05-19

Liz J skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Jag har sålt min bostadsrätt.
    Linda Eriksson, Husmanhagberg var/är min mäklare och allt har gått väldigt smidigt. Eftersom jag redan hade fått ett nytt boende så ville jag ha ett snabbt avslut, vilket jag tyckte hon lyckades bra med. Så jag är nöjd på alla sätt och vis. Läs mer
  • 2019-05-08

Cederstrand D skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Mycket bra Läs mer
    2019-05-08 Sandra A svarar Cederstrand D
    Tack ska du ha! Det gick snabbt och smidigt, vi ses på tillträdet! / Alexandra
  • Sven Magnus S

2019-05-08

Sven Magnus S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Har just skrivit kontrakt med en köpare av mitt gamla hus. Linda Eriksson på Husman Hagberg i Gällivare har hittills skött det hela professionellt och korrekt. Hon har varit lätt att tala med, känns tom. som att personkemin funkat bra. Detta i synnerhet eftersom jag tidigare hade gått till en annan mäklare som jag helt tappade förtroendet för pga. både inkorrekt handlande och sliskigt inställsamt smicker. Läs mer
    2019-05-08 Sandra A svarar Sven Magnus S
    Tusen tack för fina ord om mig som mäklare, och för att jag fick förtroendet att ta över försäljningen av ditt hus. Det har varit ett nöje för mig att sälja det huset. Stort lycka till med det nya huset i Tjautjas, så ses vi på tillträdet!
  • 2019-05-08

Sofi I skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Bra bemötande. God information och duktig på att svara på frågor.
    Väldigt nöjd! Läs mer
    2019-05-08 Sandra A svarar Sofi I
    Tack för fina ord. Stort lycka till med huslivet, så ses vi snart på tillträdet!
  • Fredrik E

2019-05-06

Fredrik E skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi köpte ett hus och upplevelsen med mäklaren har varit kanon, mäklaren visste sin sak och var väldig informativt samt trevlig som förklarade allt för oss från punkt till punkt. Läs mer
    2019-05-06 Sandra A svarar Fredrik E
    Tusen tack för fina ord. Lycka till med huslivet!
  • 2019-05-02

Hans G skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt bostadsrätt.
    Mycket professionellt och bra bemötande från mäklaren Linda Eriksson. Fick bra och snabba svar på frågor om bostaden och även en planskiss. Hela processen flöt på smidigt och bra.
    Underskriften av köpehandlingarna gick smidigt och vi fick bra information om tillträdesdag, städning och hur betalning ska gå till. Samt vad som gäller om köpet ev hävs.
    Mäklaren levde med råge upp till vad vi önskade. Och vi rekommenderar gärna Husman Hagberg samt Linda Eriksson till andra personer. Läs mer
    2019-05-02 Sandra A svarar Hans G
    Det har varit ett nöje att hjälpa er hitta en lägenhet. Tusen tack för en fin rekommendation, det är nöjda köpare som er som gör jobbet så roligt och värt varenda sekund. Vi ses snart igen på tillträdet. Ha det så bra så länge!
  • 2019-04-18

Johanna M skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt ett hus, blev riktigt bra bemött. Kommer såklart välja att sälja/köpa via husmanhagberg igen! Läs mer
    2019-04-23 Sandra A svarar Johanna M
    Tack för fina ord! Alltid roligt att hjälpa er. Stort lycka till med huset, så ses vi på tillträdet :)
  • Jonathan Karl Albert O

2019-04-17

Jonathan Karl Albert O skrev om HusmanHagberg Gällivare
    villa i gällivare
    mycket bra bemötande och service
    5 av 5 toasters :) Läs mer
    2019-04-17 Sandra A svarar Jonathan Karl Albert O
    Det har varit så roligt att hjälpa er att sälja huset, även att vi gjorde det så fort som möjligt. Tusen tack för bra rekommendation, lycka till i Sikträsk! :)
  • 2019-04-16

Lars Fredrik S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Mkt nöjd med våran mäklare. Seriös och informativ från början till slut.

Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-04-17 Sandra A svarar Lars Fredrik S
    Tusen tack för den fina rekommendationen! Stort lycka till med huset, så ses vi på tillträdet! :)
  • 2019-04-10

Glenn H skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Suveränt och proffsigt bemötande mycket nöjd och en trygg känsla inför ett av livets största köp. Läs mer
    2019-04-10 Sandra A svarar Glenn H
    Tack Glenn för fina ord, de värmer! Hoppas att ni ska trivas i stan nu :) /Sandra
  • 2019-04-01

Madelene E skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Snabb och smidig affär av ett husköp
    väldigt trevlig och glad mäklare som tillgodosett våra önskemål Läs mer
    2019-04-05 Sandra A svarar Madelene E
    Tack för fin respons! Nu kör vi sista biten, sen hoppas jag att ni ska trivas i erat nya hus. / Alexandra
  • 2019-03-27

Ellinor H skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Bra bemötande, snabb återkoppling, väldigt nöjd! Läs mer
    2019-04-01 Sandra A svarar Ellinor H
    Tusen tack, har varit ett nöje att hjälpa dig. Ses på tillträdet!
  • Jaime R

2019-03-22

Jaime R skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Med hjälp av Linda Eriksson köpte jag en lägenhet.
    Linda är trevlig och hjälpsam, hon är engagerad och vill verkligen att både köparen och säljaren ska vara nöjda med affären.
    Jag vill varmt rekommendera Linda till de som behöver mäklarhjälp. Läs mer
    2019-04-01 Sandra A svarar Jaime R
    Det har varit så roligt att hjälpa dig med att hitta en lägenhet och sälja en lägenhet. Tusen tack för fina ord, blir så glad. Nu ser vi fram emot tillträdet, ses då!
  • 2019-03-20

Malin J skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Väldigt nöjd med mäklaren som skött sitt jobb proffsigt. Har tidigare köpt hus samt sålt lägenhet genom husmanhagberg och har varit väldigt nöjd då, därför anlitade vi dom igen. Läs mer
    2019-03-20 Sandra A svarar Malin J
    Tack Malin för fin reco! Jag är så glad att jag fått följa dig genom dessa bostadsaffärer. All lycka till och njut av lite semester nu närmast. /Sandra
  • 2019-03-20

Tim A skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Snabbt och smidigt köp av hus.. Läs mer
    2019-03-20 Sandra A svarar Tim A
    Tack för omdömet Tim! Jag vill passa på att skicka ett stort Lycka till! /Sandra
  • 2019-03-13

Andreas P skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Bra service och snabb och smidig affär. Läs mer
    2019-03-14 Sandra A svarar Andreas P
    Tusen tack, varmt välkommen till Gällivare!
  • 2019-03-11

Roger Jan Olov E skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Har sålt vårat hus. Har haft en mäklare som varit snabb, professionell och alltid ett gott bemötande.
    Hon levde verkligen upp till våra förväntningar o vi kan inte önska oss något mer än det hon gjort Läs mer
    2019-03-11 Sandra A svarar Roger Jan Olov E
    Tusen tack för att jag fick hjälpa er och för det fina omdömmet! Hoppas ni ska trivas bra i eran nya lägenhet så ses vi på tillträdet.
  • 2019-03-11

Maria P skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt hus.
    Trevlig proffsig mäklare
    Sammanfattningsvis en bra och snabb och tillmötesgående mäklare som gjorde vårat husköp till en trevlig och minnesvärd händelse Läs mer
    2019-03-11 Sandra A svarar Maria P
    Tack för fina ord. Varmt välkommen till Gällivare, hoppas ni ska trivas bra i huset.
  • 2019-03-08

Maria M skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Bra bemötande och trevliga möten.
    Jag har både sålt och köpt och båda processerna har gått smidigt. Läs mer
    2019-03-08 Sandra A svarar Maria M
    Tack Maria, det är alltid ett nöje att hjälpa dig, hoppas du ska trivas i ditt nya hem!
  • 2019-02-25

Stina Linnéa Ubani M skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålt huset! Mäklaren var mycket effektiv och lyhörd för våra behov. Vi är jättenöjda! Läs mer
    2019-02-25 Sandra A svarar Stina Linnéa Ubani M
    Tusen tack Linnéa! Hoppas att ni kommer trivas nere i söder och Stort lycka till med företaget!
    /Sandra
  • 2019-02-09

Rune Sven Erik S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Mäklaren Linda Eriksson på Gällivare kontoret sålde vår villa på ett mycket proffsigt sätt. Det blev en snabb och bra affär och hon var mycket duktig. Bra bemötande och information! Läs mer
    2019-02-09 Sandra A svarar Rune Sven Erik S
    Tack för fina ord! Hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet.
  • 2019-02-06

Louise O skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålt vår lägenhet. Väldigt fint bemötande, otroligt serviceminded och duktig mäklare. Vi är supernöjda med försäljningen och vår mäklare Linda, kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-02-06 Sandra A svarar Louise O
    Tusen tack för fina ord och den fina rekommendationen!
    Hoppas ni ska i ert nya hus, så ses vi på tillträdet.
  • 2019-02-04

Mari Elisabeth J skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Alltid bra bemötande!
    Mäklaren bryr sig om både köpare och säljare och är mån om att båda ska göra så bra affär som möjligt. Läs mer
    2019-02-04 Sandra A svarar Mari Elisabeth J
    Tack för din fina rekommendation! Det har varit ett nöje att hjälpa dig i dina bostadsaffärer! Många kramar till dig!/Sandra
  • 2019-02-04

Kajsa J skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Har på gång ett bostadsrättsköp.
    Har på ett lättfattligt sätt, både skriftligt och muntligt, fått den information som jag behövt och behöver för att föra köpet framåt. Läs mer
    2019-02-04 Sandra A svarar Kajsa J
    Tack för fina ord och fin rekommendation!
    Jag ser framemot att lämna över nycklarna till er nya bostadsrätt!/Sandra
  • 2019-01-23

Martin W skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi har köpt ett fristående hus i Gällivare där vi blev bra bemött och fick hjälpa att köpa huset innan budgivning. Läs mer
    2019-01-23 Sandra A svarar Martin W
    Tack Martin! Äntligen hittade ni ert hus. Lycka till med lilla familjen! /Sandra
  • 2019-01-23

Sandra K skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi har sålt vårat hus och är jätte nöjd med Sandra. Hon har hjälpt oss med allt och alla våra funderingar Läs mer
    2019-01-23 Sandra A svarar Sandra K
    Tack Sandra. Det har varit ett nöje att hjälpa er, all lycka till i nya huset! Vi ses, till tillträdet om inte förr/Sandra
  • 2019-01-16

Torbjörn N skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi har sålt en villa och blivit bemött på ett kunnigt och proffesionellt sätt.
    Dem guidade oss genom hela processen på ett föredömligt sätt, bra gjort. Läs mer
    2019-01-16 Sandra A svarar Torbjörn N
    Tack för fina ord Tobbe! Hoppas att flytten kommer gå bra :) /Sandra
  • 2019-01-07

Bo O skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålt lägenhet.
    Fantastiskt trevligt bemötande
    Otroligt serviceminded
    Kan verkligen rekommendera denna mäklare Läs mer
    2019-01-14 Sandra A svarar Bo O
    Tusen tack för fina ord! /Linda
  • Anton Magalhaes M

2018-11-19

Anton Magalhaes M skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi har sålt en villa.
    Vi blev super bra bemött, alla är så glada och trevliga på kontoret!
    Vi förväntade oss en trevlig och kunnig mäklare och det var precis vad vi ficka Läs mer
  • Jonathan Olausson R

2018-09-15

Jonathan Olausson R skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Bra bemötande, jag är väldigt nöjd. Läs mer
    2018-09-17 Sandra A svarar Jonathan Olausson R
    Tack vad kul! Hoppas du ska trivas i Luleå och lycka till med studierna. / Alexandra
  • 2018-09-09

Tamara K skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi fick sålt vårat hus som ligger i Malmberget. Mäklaren var Sandra husmanhagberg. Vi var riktigt nöjda och glada med henne, hon gjorde ett riktigt bra jobb, vi rekommenderar henne starkt!
    Mvh. Tamara Kragovic, Miodrag Milic Läs mer
    2018-09-10 Sandra A svarar Tamara K
    Tusen tack för fina ord! Det har varit ett nöje att ha er som säljare. Jag önskar er all lycka till i Uppsala och hoppas att ni kommer in för en kopp kaffe när ni är uppe och hälsar på. / Sandra
  • 2018-09-01

Cathrine G skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Mycket tillmötesgående och bra omhändertagande. Kan varmt rekommendera Läs mer
    2018-09-01 Sandra A svarar Cathrine G
    Tack för fina ord och ett bra samarbete under resans gång! /Sandra
  • 2018-08-01

Karl-Johan I skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Har sålt en bostadsrätt och allt har fungerat mycket bra. Läs mer
    2018-08-01 Sandra A svarar Karl-Johan I
    Tack för att vi fick hjälpa till med försäljningen av din lägenhet. Lycka till på nya stället! / Alexandra
  • 2018-07-13

Johanna T skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Bra bemötande av Mäklaren när vi köpte en lägenhet. Läs mer
    2018-07-13 Sandra A svarar Johanna T
    Tack Johanna! Hoppas att ni ska trivas och njut av sommaren och värmen mellan jobbet och flytt. /Sandra
  • 2018-07-06

Sven L skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Trevligt och proffesionellt bemötande
    Saklig och bra information om gällande regelverk m.m Läs mer
    2018-07-10 Sandra A svarar Sven L
    Tack för fint betyg! Hoppas ni ska trivas i stugan och njut av semestern. / Alexandra
  • 2018-07-03

Mats Lennart E skrev om HusmanHagberg Gällivare
    villa5rok. Trevlig mäklare som verkade kompetent. Hoppades på att utgångsbudet skulle gälla, fick 100000:- mer. Mäklaren gjorde ett utmärkt jobb. Läs mer
    2018-07-10 Sandra A svarar Mats Lennart E
    Hej Mats! Tack för fina ord och förtroendet att ta hand om din försäljning /Sandra
  • Lisbeth F

2018-06-29

Lisbeth F skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt en bostad. Mycket hjälpsam mot både mig och säljaren. Kunnig och trevlig. Överträffade mina förväntningar och rekommenderar dom gärna Läs mer
    2018-06-29 Sandra A svarar Lisbeth F
    Tack Lisbeth! Så fina ord du skriver, hoppas att du och katten kommer trivas bra på balkongen :) /Sandra
  • 2018-05-31

Josef N skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Bra bemötande och ger ett förtroende givande intryck, inget att klaga på :-) Läs mer
    2018-06-01 Sandra A svarar Josef N
    Vad roligt att höra! Flytta lugnt och ha det så bra i nya boendet. / Alexandra
  • 2018-05-22

Sigvard J skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi har sålt en villafastighet och blivit bemötta på utmärkt sätt .
    Förväntningar som vi hade har uppfyllts. Vi har haft frågor och fått dom besvarade och mäklaren har visat ett stort engagemang.
    Vi hoppas att den sista delen också kommer att fungera, vilket kommer att göra oss supernöjda . Läs mer
    2018-05-24 Sandra A svarar Sigvard J
    Tack snälla för era fina ord. Nu ser vi fram emot slutet och tillträdet! / Alexandra
  • 2018-05-08

Jennie K skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Superbra service - rekommenderas! Läs mer
    2018-05-08 Sandra A svarar Jennie K
    Tack för fina ord och förtroendet Jennie! Hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet. /Sandra
  • Anna B

2018-03-25

Anna B skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Mycket bra bemötande hela vägen. Det var intressant att följa hela processen. En ny upplevelse att få sitta "på andra sidan bordet", denna gång som säljare. Tack till er alla på kontoret!
    /Anna Läs mer
    2018-03-27 Sandra A svarar Anna B
    Tack Anna! Det har varit ett nöje att hjälpa er. Tack för förtroendet och på återhörande. /Sandra
  • 2018-03-23

Roland I skrev om HusmanHagberg Gällivare
    En bra upplevelse från start till mål. Priset blev lägre än förväntat men det går inte att belasta Sandra för det. Skulle rekommendera Sandra till andra som har behov av en mäklare. Läs mer
    2018-03-23 Sandra A svarar Roland I
    Tusen Tack för fina ord! Skulle rekommendera er som säljare alla dagar, tack för ett fint samarbete och trevliga samtal! /Sandra
  • 2018-02-06

Linnea W skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Jätte bra bemötande! Trevlig upplevelse på visning och annan kontakt vi haft. Läs mer
    2018-02-06 Sandra A svarar Linnea W
    Tack Linnea! Hoppas att du kommer trivas när du kommer tillbaka till barndoms gatan:)
  • 2018-02-02

Annie S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Väldigt bra! Vår mäklare har varit otroligt hjälpsam och gjort mycket av "det lilla extra" för oss. Snabbt och effektivt. Läs mer
    2018-02-06 Sandra A svarar Annie S
    Tack för fina ord Annie! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus.
  • 2018-01-02

Robin E skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Bra bemötande och utmärkt service! Läs mer
    2018-01-02 Sandra A svarar Robin E
    Tack Robin för fina ord och lycka till!
  • 2017-12-30

Hans Ö skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Som kund har jag fått ett bra bemötande HusmanHagberg får ett högt betyg av mig Läs mer
    2017-12-30 Sandra A svarar Hans Ö
    Tusen tack Hans för fina ord! Det har varit trevligt att hjälpa till i din flytt, hoppas du kommer trivas i ditt nya boende. /Sandra
  • 2017-12-13

Johan B skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Bortsett ifrån att jag inte fick någon info om elavtal, förråds nummer och vilket datum hyran betalas och att inflyttningsdatumet sköts upp så skötte de väl det ganska bra Läs mer
    2017-12-13 Sandra A svarar Johan B
    Hej Johan! Tack för dina ord. Det var tråkigt att vi var tvungen att skjuta upp tillträdet och att du inte känner att du fått all info. Kom förbi kontoret så ska vi prata om det. /Sandra
  • 2017-12-08

Sandra K skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Mycket serviceminded mäklare och assistent! Trevligt bemötande. Alltid snabba svar på telefonsamtal, mail och sms. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2017-12-08 Sandra A svarar Sandra K
    Tack för fina ord! Välkommen in på kaffe/den andra Sandra :)
  • 2017-12-08

Anna S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Allt var toppen! Snabb och smidig affär. Trevlig personal. Läs mer
    2017-12-08 Sandra A svarar Anna S
    Tack Anna! Hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet!
  • 2017-12-07

Jyrki L skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Kunde inte vara nöjdare dom vara helt underbara. Läs mer
    2017-12-07 Sandra A svarar Jyrki L
    Tack Jyrki! Vi är så glad att vi fick hjälpa dig med försäljningen. Du är varmt välkommen in på kaffe när du kommer upp. /Sandra

Storgatan 9, 982 31 Gällivare