HusmanHagberg Gällivare

Storgatan 9, 982 31 Gällivare — Visa karta

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Gällivare!

Vi tillhör en av Sveriges mest omtyckta mäklarkedjor med de nöjdaste kunderna. Vi här på kontoret har både bred kompetens och stor passion för vårt yrke, och hjälper dig mer än gärna tillrätta på Gällivares bostadsmarknad.

Vi är inte låsta till vare sig försäkringsbolag eller banker, vilket gör att vi är otroligt flexibla i alla våra affärer. Våra kunders önskemål och kriterier är alltid i centrum när vi letar bostäder. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 129 kunder tycker om HusmanHagberg Gällivare

• 2020-03-05

Eva Majja S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sandra på Husman Hagberg har sålt vårat hus. Vi är verkligen hur nöjda som helst! Vi startade vår process 6 månader innan huset blev sålt. Från början till slut har Sandra skött det hela fantastiskt bra. Hon har hela tiden varit noga med att lyssna på våra önskemål, och i alla funderingar vi haft har hon bidragit med sin expertis. Hon har varit ett perfekt bollplank och agerat väldigt bra i budgivningsskedet. Sammanfattningen, en otroligt duktig och kunnig mäklare med mycket hjärta i sitt jobb! ❤️ Läs mer
    2020-03-05 Sandra A svarar Eva Majja S
    Miljoner tack Majja! Det har varit ett nöje att ha er som säljare.
    Skickar en stor kram och ett stort lycka till med era nya projekt.
  • 2020-03-03

Jan Fredrik Tobias S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Mäklaren hjälpte oss sälja vårt småbostadshus.

Väldigt bra bemötande både mot oss som säljare, och även mot potentiella köpare. Professionell och lättillgänglig under hela processen.

Vi kunde inte varit mer nöjda! Hade gärna gett mer än 5/5 i betyg! Läs mer
    2020-03-05 Sandra A svarar Jan Fredrik Tobias S
    Tack Tobias! Hoppas att nybygget går bra och att ni ska trivas.
    Vi ses till tillträdet och ni är alltid välkommen på kaffe.
  • 2020-02-29

Henrik William L skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålt fastighet. Verkligen mött våra önskemål. Läs mer
    2020-03-02 Sandra A svarar Henrik William L
    Tack! För att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. All lycka til i nya huset och ta hand om er.

Sofie N skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Jätte nöjd över en super smidig affär och ett jätte bra bemötande av husmanhagberg. Mäklare med 100% tålamod som alltid finns tillgängliga.

Vi är hjärtligt tacksam och tackar er för att vi äntligen hittat HEM ❤ Läs mer
    2020-03-02 Sandra A svarar Sofie N
    Har varit så trevligt att ha er på våra visningar och extra kul att ni äntligen hittat hem! Tack för att fina ord och lycka till, vi ses snart.

Tony N skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt hus.
    Riktigt bra.
    Väldigt bra bemötande och förklarade på ett bra sätt så man förstår.
    Bara positivt Läs mer
    2020-02-28 Sandra A svarar Tony N
    Tack Tony för fina ord och tack för alla trevlig visningar vi har träffats på.
    All lycka till i nya huset!

Fredrik T skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sökte en lägenhet. Mäklarna skötte sin uppgift bra genom att ge info till oss. Hon var saklig. Läs mer
    2020-02-28 Sandra A svarar Fredrik T
    Tack för att ni tog er tid att lämna en Reco, det gör oss glada. Hoppas ni ska trivas i Gällivare och i er lägenhet. Vi får höras längre fram! / Alexandra
  • 2020-02-27

Hjördis N skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt en 2rum lägenhet. En glad och trevlig mäklare mötte oss på visningen. Vi fick den info vi behövde. Efter budgivning fick vi hjälp av husman Hagberg i Gällivare och Karlstad pga att köparen bodde i Karlstad. Förträffligt bra service av båda två. Läs mer
    2020-02-28 Sandra A svarar Hjördis N
    Tack för fina ord och det har varit ett nöje att ha er som spekulanter och nu också köpare. Jag är glad att vi tillhör en kedja där alla hjälper till. Får passa på att hälsa Hjördis välkommen hem!
  • 2020-02-14

Disa Annica N skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Huset blev såld på ett krångel fritt och smidigt sätt.
    Mäklare,som på ett mycket proffsigt bemötande och allt i klartext. Läs mer
    2020-02-14 Sandra A svarar Disa Annica N
    Tack Disa för att du tog dig tid och lämnade en Reco! Kul att du är nöjd, då är även jag nöjd! Vi höres längre fram / Alexandra
  • 2020-02-13

Jessica S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt lägenhet, trevligt bemötande av mäklare i samband med visning. Snabb och smidig affär. Inget krångel. Läs mer
    2020-02-13 Sandra A svarar Jessica S
    Tack för positiva ord om mig som mäklare. Hoppas du ska trivas bra, vi ses snart på tillträdet!
  • 2020-02-09

Jimmy J skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Husköp!

Super smidigt och snabba beslut som jag vill ha det! Läs mer
    2020-02-13 Sandra A svarar Jimmy J
    Tack för din reco, blir glad att höra att du känner dig nöjd. Vi ses snart på tillträdet!
  • 2020-02-05

Mattias N skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt ett hus. Bra ordnat och gott bemötande. Läs mer
    2020-02-06 Sandra A svarar Mattias N
    Tack för dina ord, vi ses när det närmar sig tillträdet!
  • 2020-01-31

Linnea T skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt nytt och ska nu sälja med Husmanhagberg Gällivare. Mäklare Alexandra är trevlig, kunnig och bara ett sms bort när man har frågor. Allt går fort och smidigt. Läs mer
    2020-01-31 Sandra A svarar Linnea T
    Tack för att ni tog er tid att lämna en Reco om mig som mäklare. Kul att höra era ord. Nu ser vi fram emot nästa affär 😊👍🏼 / Alexandra
  • 2020-01-31

Miranda B skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Linda, världens gulligaste! Bästa bemötandet och super bra på kommunicera. Vi har nu köpt villa och ska även sälja en bostadsrätt via samma mäklare. Läs mer
    2020-02-06 Sandra A svarar Miranda B
    Tack Miranda för fina ord om mig som mäklare! Stort lycka till med huslivet, tack för förtroendet att sälja din lägenhet! :)
  • 2020-01-30

Robin Mikael N skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålt en villa. Trevlig och duktig mäklare Läs mer
    2020-02-06 Sandra A svarar Robin Mikael N
    Tack för förtroendet att sälja ditt hus Robin, stort lycka till med eran nybyggda villa!
  • 2019-12-09

Sofie W skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Är mycket nöjd med all hjälp jag fått i samband med mitt husköp. Dessutom väldigt fint och trevligt bemötande 💕 Läs mer
    2019-12-09 Sandra A svarar Sofie W
    Tack Sofie för att du tog dig tid att lämna en Reco, ord som dessa gör mig så oerhört glad. Vi höres längre fram! :) / Alexandra
  • 2019-11-27

Christina Margareta Å skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi är mycket nöjda med Lindas kunskap och engagemang vid vår husförsäljning, vi kan kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-12-23 Sandra A svarar Christina Margareta Å
    Tack Christina för din fina reco om mig som mäklare. Vi hörs inför deklarationen!
  • 2019-11-27

Phattharaporn P skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt en bostadsrätt och är mycket nöjd med bemötandet från Linda. Läs mer
    2019-11-29 Sandra A svarar Phattharaporn P
    Tack för att du är nöjd med mig som mäklare, vi ses på tillträdet!
  • 2019-11-24

Barbro Elisabet T skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålt en bostad i Gällivare.
    Vill ge bästa omdöme till mäklare Linda Eriksson för ett superbt bemötande och goda kontakter under hela försäljningsprocessen.
    Det kändes tryggt att ha dig som mäklare.
    Elisabet T Läs mer
    2019-11-29 Sandra A svarar Barbro Elisabet T
    Tack Elisabet för din fina rekommendation om mig som mäklare. Det har varit ett nöje att sälja din lägenhet. Vi ses när det närmar sig tillträdet.
  • 2019-11-22

Aina M skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålt Bostad
    Mycket bra bemötande
    Sen hade de gott kaffe på kontoret Läs mer
    2019-11-29 Sandra A svarar Aina M
    Tack för din reco.
    Du är välkommen på kaffe här när du vill!
  • 2019-11-20

Magnus H skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Jag har köpt en villa, tack vare tips om budgivningen av mäklaren blev det vi som vann budgivningen.
    Trots stor nervositet under budgivningen höll jag mig kall och följde mäklarens råd och blev den som satte högsta budet.

Tack för hjälpen Linda! Läs mer
    2019-11-20 Sandra A svarar Magnus H
    Tack för att du känner dig nöjd med mig som mäklare. Stort lycka till i erat nya hus, så ses vi på tillträdet.
  • 2019-10-27

Karl Lennart A skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Jag har haft kontakt med er mäklare Linda Eriksson då min far köpt en bostadsrätt. Linda gav mycket proffesionellt, förtroendeingivande och positivt bemötande och vi kände oss mycket trygga och betydelsefulla i mötet. Affären gick snabbt och effektivt, något som både jag och min far uppskattar. Läs mer
    2019-10-29 Sandra A svarar Karl Lennart A
    Tack för fina ord om mig som mäklare! Tack för att jag fått ha er som kunder. Stort lycka till med flytten från Malmberget, så ses vi på tillträdet!
  • 2019-10-27

Axel Markus Ö skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålt ett hus. Det var jätte bra bemötande och väldigt bra att hålla en uppdaterad Läs mer
    2019-11-19 Sandra A svarar Axel Markus Ö
    Tack Axel!
    Vad roligt att du är nöjd med mig som mäklare, det betyder mycket för mig att du känner dig nöjd.
    Vi ses på tillträdet! :)

Christoffer Z skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Jag sålde en villa vi Husman Hagberg i Gällivare. Väldigt bra bemötande och mottagande av mäklaren, hon visade ett stort engagemang, intresse och var mycket kompetent. Förväntningarna när man anlitar en mäklare är givetvis att dem sköter allt gällande försäljning m.m., och det gjorde hon över mina förväntningar, allt gick väldigt smidigt och jag blev välinformerad gällande allt. Jag fick även det bud jag hoppades på.
    Endast positiva tankar, erfarenheter, det underlättar nu när jag vet vem jag ska anlita vid nästa försäljning. Läs mer
    2019-10-28 Sandra A svarar Christoffer Z
    Tack Christoffer för att jag fick förtroendet att sälja ditt fina hus! Det har krävts ett hårt jobb från mig som mäklare och dig som säljare för att vi skulle lyckas få ut det budet vi eftersträvade.
    Stort lycka till med dina nya utmaningar i livet, så ses vi på tillträdet!

Christoffer T skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Väldigt hjälpsam, Alexandra hade svar på all frågor vi hade jätte trevlig och ordning och reda,super tjej! Läs mer
    2019-10-25 Sandra A svarar Christoffer T
    Tack Christoffer, så glad jag blir av dina ord! Kul att ni hittade ert hus till slut. / Alexandra

Emil Y skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Tack för en proffsig, snabb och smidig affär. Mvh Emil Yletyinen Läs mer
    2019-10-28 Sandra A svarar Emil Y
    Tack Emil! Har varit ett nöje att ha dig som köpare, hoppas ni får många soliga dagar på Dundret!

Daniel J skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Enkelt och proffsigt agerande. Läs mer
    2019-10-28 Sandra A svarar Daniel J
    Tack Daniel för din reco!

Vega Sofia O skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålde en villa. Mäklaren var supertrevlig, lyssnade på oss o kämpade bra för att sälja huset Läs mer
    2019-10-23 Sandra A svarar Vega Sofia O
    Tack för att ni tog er tid att lämna en Reco. Kul att ni är nöjd. Ses till tillträdet, hör av er vid funderingar! / Alexandra

Simon I skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt bostadsrätt, mycket bra bemött och varmt välkomnande av mäklaren. Läs mer
    2019-10-28 Sandra A svarar Simon I
    Tack Simon! Stort lycka till med din nya lägenhet så ses vi på tillträdet!

Kristina J skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt lägenhet,
    Mäklaren var väldigt tillmötesgående, och ordnade en visning med kort varsel. Väldigt snabb respons på mail och sms. Tydlig genomgång av kontrakt. Allt flöt smidigt, vilket är det jag önskade mig. Läs mer
    2019-10-28 Sandra A svarar Kristina J
    Tack Kristina för din fina rekommendation. Tänk vad enkelt det kan bli ibland, att man tar visning och kontrakt samtidigt i lägenheten man köper. Det har varit ett nöje för mig att ha dig som köpare.
    Ha det så bra så länge så ses vi på tillträdet!

Ebba O skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Alla på husmanhagberg i Gällivare har alltid varit trevliga, kunniga och hjälpsamma på alla de olika visningar vi varit på.

Tacksam för all hjälp Linda gett oss vid vårt köp av hus för första gången. Hennes kunskap och alltid trevliga bemötande har fått oss känna oss i trygga händer där inga frågor har varit för dumma för att fråga. Hon svarar gärna på frågor och alltid snabb återkoppling. Hon har levt upp till våra förväntningar och jag skulle abslout rekommendera och själv välja husmanhagberg och Linda som mäklare om jag ska sälja/köpa.

Linda får 10/10 stjärnor! Läs mer
    2019-10-28 Sandra A svarar Ebba O
    Tusen tack Ebba för din rekommendation. Blir så oerhört glad att ni är nöjd med mig som mäklare, för jag är så nöjd att ha haft er som köpare. Stort lycka till med huslivet, det kommer att gå galant, så ses vi på tillträdet.
    Ni är alltid välkommen att kontakta mig!
    Ha det så bra så länge.

Peter O skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Bra kommunikation, trevlig mäklare, inga klagomål... Läs mer
    2019-10-28 Sandra A svarar Peter O
    Tack så mycket. Har varit ett nöje att både ha dig som köpare och säljare. Ha så roligt i USA så ses vi på tillträdena!

David H skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålde min lägenhet. Blev oerhört proffsigt bemött så fort jag klev in genom dörren. Mina förväntningar var höga på de mesta, och kan inte säga annat än att dem överträffades, även saker jag inte ens hade räknat med. Fick en snabb och smidig affär, otroligt hjälpsam, och haft riktigt bra kontakt under hela försäljningstiden. Läs mer
    2019-10-28 Sandra A svarar David H
    Tack för förtroendet att jag fick sälja din lägenhet! Har varit ett nöje att samarbeta med dig. Stort lycka till i eran nya lägenhet så ses vi på tillträdet!

Adam W skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Hjälpsam och kunnig mäklare. Lätt att förstå Läs mer
    2019-10-21 Sandra A svarar Adam W
    Tack så mycket!
  • 2019-10-14

Ingrid H skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi har köpt en villa som husmanhagberg förmedlat. Glada, trevliga mäklare som efter x antal visningar hade God kännedom om vad vi letade efter och vad vi funderade på vilket gjort att de kunnat besvara och bemöta frågor väl, återkopplat snabbt och effektivt. Läs mer
    2019-10-15 Sandra A svarar Ingrid H
    Så roligt att ni känner er nöjda med oss. Och skönt för er som äntligen hittat det rätta. Skam den som ger sig! Vi håller tummarna att sista biten går enligt plan. Vi ses :) / Alexandra
  • 2019-10-12

Frida S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Har köpt en lägenheten på Lasarettsgatan 25B och mäklaren har varit tillmötesgående och väldigt trevlig och hjälpsam! Läs mer
    2019-10-12 Sandra A svarar Frida S
    Tack för fina ord! Varmt välkommen till Gällivare.
  • 2019-10-12

Julius W skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt bostadsrätt av Alexandra på HusmanHagberg i Gällivare som förklarande gjorde affären underlättande på alla plan. Läs mer
    2019-10-12 Sandra A svarar Julius W
    Så kul att du hittade lägenhet tillslut! Måste få komma förbi o kika när du donat klart. Vi ses till tillträdet! / Alexandra
  • 2019-10-11

Pia Katarina H skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Mycket nöjd, bra och proffsiga säljare på Husman Hagberg. Läs mer
    2019-10-14 Sandra A svarar Pia Katarina H
    Så roligt att du är nöjd med oss! Skönt att det gick fort, och snart får du landa i nya boendet, lagom till vintern! / Alexandra
  • 2019-10-11

Per Anders P skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Kunnig och engagerad. Bra kontakt och kommunikation. Läs mer
    2019-10-12 Sandra A svarar Per Anders P
    Tack för positiv respons! Hoppas posten hittar rätt! / Alexandra
  • 2019-10-07

Marcus I skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Mycket trevlig och kunnig mäklare när jag köpte mitt hus. Själva affären gick smidigt när mäklaren är flexibel. Läs mer
    2019-10-28 Sandra A svarar Marcus I
    Tack Marcus! Stort lycka till i Skaulo, så ses vi på tillträdet!
  • 2019-10-02

Josef Daniel L skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi har sålt våran villa och vi är jättenöjda med mäklarens entusiasm för att sälja vårat hus.
    Mäklaren har levt upp till våra förväntningar och har hållt oss uppdaterad under hela processen.
    Vi är nöjda med hela processen från start till mål. Läs mer
    2019-10-08 Sandra A svarar Josef Daniel L
    Tack för att jag fick förtroendet att sälja erat fina hus. Det har varit ett nöje att ha er som säljare, njut av sista tiden i huset och lycka till med nya utmaningar i Norge!
    Vi ses på tillträdet!
  • 2019-09-30

Phillip A skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Bra upplevelse vid vårt husköp. Smidigt, snabbt och bra bemötande från mäklaren.
    Så som man förväntar sig och vill att det ska vara vid en sådan affär. Läs mer
    2019-10-08 Sandra A svarar Phillip A
    Vad glad jag blir att du känner dig nöjd! Hoppas ni ska trivas riktigt bra i erat nya fina hus.
    Vi ses på tillträdet!
  • 2019-09-30

Sandra J skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt en 3a. Positiv upplevelse. Glad och trevlig mäklare! Läs mer
    2019-10-01 Sandra A svarar Sandra J
    Tack snälla, det var riktigt kul att få hjälpa dig att hitta en bostad. Hoppas du kommer trivas riktigt bra! /Josefine
  • 2019-09-26

Lotta S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Trevligt bemötande, positiv attityd. Allt ordnades snabbt och utan krångel. Läs mer
    2019-09-26 Sandra A svarar Lotta S
    Så roligt att ni är nöjd, och så kul att ni hittat erat hus!
  • 2019-09-24

Annika Yvonne Å skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Har sålt vår villa via HusmanHagberg. Vår mäklare Sandra Appelqvist var fantastisk, vi fick förtroende för henne direkt vid vårt första möte. Hon tog sig an uppdraget på ett mycket proffsigt sätt, hon var dessutom väldigt tydlig och rättfram. Hon var lätt att få tag på när vi sökte svar på våra frågor under processens gång och dessutom jättetrevlig. Vi är nöjda och glada att vi fick sälja vårt hus till det pris vi önskade, och att processen gick så smidigt. Vi rekommenderar verkligen HusmanHagberg till andra säljare. Läs mer
    2019-09-24 Sandra A svarar Annika Yvonne Å
    Tusen tack Annika för fina ord! Tack för förtroendet att sälja ert hus. Det har varit ett nöje alla samtal med er. Grattis till pension och ”nya” livet i fjällen. /Sandra
  • 2019-09-24

John Tomas Y skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Väldigt trevlig och tillmötesgåend kan verkligen rekomendera henne.1 Sålt min stuga i Norrland.2 Ett fint och proffsigt beteende.3 Levde verkligen upp till förväntningarna svarade alltid på mina meil fort.Eftersom jag visste att huset kunde bli svårsålt så gav hon aldrig upp. Läs mer
    2019-09-24 Sandra A svarar John Tomas Y
    Tack snälla för fint betyg. Så roligt att höra din ärlighet även fast vi fick kämpa. Men som sagt ska man aldrig ge upp. Nu ser vi fram emot den sista biten och de sista delarna av affären! / Alexandra
  • 2019-09-22

Erika D skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Mycket trevligt gäng!
    Däremot kunde väldigt få frågor svaras på under visningen 😊 Läs mer
    2019-09-30 Sandra A svarar Erika D
    Hoppas du ska trivas bra i din nya lägenhet!
  • 2019-09-18

Kent Tore Jonny B skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Jag har sålt ett hus. Mäklaren har varit väldigt trevlig. Jag förväntade mig precis vad jag fick. En snabb försäljning på ett säkert och lätt sätt. Enda minus är arvodet, det är lite väl högt kan jag tycka. Läs mer
    2019-09-26 Sandra A svarar Kent Tore Jonny B
    Tack för förtroendet! Så roligt att du kände att försäljningen gick som du hade förväntat dig.
  • 2019-09-17

Pontus A skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt hus och säljer lägenhet samt ett antal visningar.
    Mycket bra bemötande, ordning och reda.
    Sammanfattningsvis så rekommenderar jag verkligen HH som mäklare Läs mer
    2020-03-02 Sandra A svarar Pontus A
    Tack Pontus för din fina reco! Har alltid varit ett nöje att hjälpa er.
  • 2019-09-17

Ingrid P skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Bostadsrätt,trevligt bemöttande,kunnig,hjälpsam.
    Förväntningarn blev över mina funderingar,
    Mäklare informerade under hela försäljning-
    processen.+++++ till mäklaren.

Kanonbra genomförande av mäklare.😁 Läs mer
    2019-09-17 Sandra A svarar Ingrid P
    Vad glad jag blir att ni är nöjda med försäljningen och mig som mäklare! Har varit ett nöje att hjälpa er.
    Vi ses på tillträdet! :)
  • 2019-09-06

Tina M skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Jag och min familj har köpt ett hus. Vi har blivit bra bemötta och de har verkligen försökt hjälpa oss att hitta ett hus. Läs mer
    2019-09-12 Sandra A svarar Tina M
    Så glad för er skull att ni hittade hus tillslut. Stort lycka till!

Storgatan 9, 982 31 Gällivare