HusmanHagberg Gällivare

Storgatan 9, 982 31 Gällivare — Visa karta

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Gällivare!

Vi tillhör en av Sveriges mest omtyckta mäklarkedjor med de nöjdaste kunderna. Vi här på kontoret har både bred kompetens och stor passion för vårt yrke, och hjälper dig mer än gärna tillrätta på Gällivares bostadsmarknad.

Vi är inte låsta till vare sig försäkringsbolag eller banker, vilket gör att vi är otroligt flexibla i alla våra affärer. Våra kunders önskemål och kriterier är alltid i centrum när vi letar bostäder. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 109 kunder tycker om HusmanHagberg Gällivare

• 2019-10-27

Karl Lennart A skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Jag har haft kontakt med er mäklare Linda Eriksson då min far köpt en bostadsrätt. Linda gav mycket proffesionellt, förtroendeingivande och positivt bemötande och vi kände oss mycket trygga och betydelsefulla i mötet. Affären gick snabbt och effektivt, något som både jag och min far uppskattar. Läs mer
    2019-10-29 Sandra A svarar Karl Lennart A
    Tack för fina ord om mig som mäklare! Tack för att jag fått ha er som kunder. Stort lycka till med flytten från Malmberget, så ses vi på tillträdet!
  • 2019-10-27

Axel Markus Ö skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålt ett hus. Det var jätte bra bemötande och väldigt bra att hålla en uppdaterad Läs mer
    2019-11-19 Sandra A svarar Axel Markus Ö
    Tack Axel!
    Vad roligt att du är nöjd med mig som mäklare, det betyder mycket för mig att du känner dig nöjd.
    Vi ses på tillträdet! :)

Christoffer Z skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Jag sålde en villa vi Husman Hagberg i Gällivare. Väldigt bra bemötande och mottagande av mäklaren, hon visade ett stort engagemang, intresse och var mycket kompetent. Förväntningarna när man anlitar en mäklare är givetvis att dem sköter allt gällande försäljning m.m., och det gjorde hon över mina förväntningar, allt gick väldigt smidigt och jag blev välinformerad gällande allt. Jag fick även det bud jag hoppades på.
    Endast positiva tankar, erfarenheter, det underlättar nu när jag vet vem jag ska anlita vid nästa försäljning. Läs mer
    2019-10-28 Sandra A svarar Christoffer Z
    Tack Christoffer för att jag fick förtroendet att sälja ditt fina hus! Det har krävts ett hårt jobb från mig som mäklare och dig som säljare för att vi skulle lyckas få ut det budet vi eftersträvade.
    Stort lycka till med dina nya utmaningar i livet, så ses vi på tillträdet!

Christoffer T skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Väldigt hjälpsam, Alexandra hade svar på all frågor vi hade jätte trevlig och ordning och reda,super tjej! Läs mer
    2019-10-25 Sandra A svarar Christoffer T
    Tack Christoffer, så glad jag blir av dina ord! Kul att ni hittade ert hus till slut. / Alexandra

Emil Y skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Tack för en proffsig, snabb och smidig affär. Mvh Emil Yletyinen Läs mer
    2019-10-28 Sandra A svarar Emil Y
    Tack Emil! Har varit ett nöje att ha dig som köpare, hoppas ni får många soliga dagar på Dundret!

Daniel J skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Enkelt och proffsigt agerande. Läs mer
    2019-10-28 Sandra A svarar Daniel J
    Tack Daniel för din reco!

Vega Sofia O skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålde en villa. Mäklaren var supertrevlig, lyssnade på oss o kämpade bra för att sälja huset Läs mer
    2019-10-23 Sandra A svarar Vega Sofia O
    Tack för att ni tog er tid att lämna en Reco. Kul att ni är nöjd. Ses till tillträdet, hör av er vid funderingar! / Alexandra

Simon I skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt bostadsrätt, mycket bra bemött och varmt välkomnande av mäklaren. Läs mer
    2019-10-28 Sandra A svarar Simon I
    Tack Simon! Stort lycka till med din nya lägenhet så ses vi på tillträdet!

Kristina J skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt lägenhet,
    Mäklaren var väldigt tillmötesgående, och ordnade en visning med kort varsel. Väldigt snabb respons på mail och sms. Tydlig genomgång av kontrakt. Allt flöt smidigt, vilket är det jag önskade mig. Läs mer
    2019-10-28 Sandra A svarar Kristina J
    Tack Kristina för din fina rekommendation. Tänk vad enkelt det kan bli ibland, att man tar visning och kontrakt samtidigt i lägenheten man köper. Det har varit ett nöje för mig att ha dig som köpare.
    Ha det så bra så länge så ses vi på tillträdet!

Ebba O skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Alla på husmanhagberg i Gällivare har alltid varit trevliga, kunniga och hjälpsamma på alla de olika visningar vi varit på.

Tacksam för all hjälp Linda gett oss vid vårt köp av hus för första gången. Hennes kunskap och alltid trevliga bemötande har fått oss känna oss i trygga händer där inga frågor har varit för dumma för att fråga. Hon svarar gärna på frågor och alltid snabb återkoppling. Hon har levt upp till våra förväntningar och jag skulle abslout rekommendera och själv välja husmanhagberg och Linda som mäklare om jag ska sälja/köpa.

Linda får 10/10 stjärnor! Läs mer
    2019-10-28 Sandra A svarar Ebba O
    Tusen tack Ebba för din rekommendation. Blir så oerhört glad att ni är nöjd med mig som mäklare, för jag är så nöjd att ha haft er som köpare. Stort lycka till med huslivet, det kommer att gå galant, så ses vi på tillträdet.
    Ni är alltid välkommen att kontakta mig!
    Ha det så bra så länge.

Peter O skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Bra kommunikation, trevlig mäklare, inga klagomål... Läs mer
    2019-10-28 Sandra A svarar Peter O
    Tack så mycket. Har varit ett nöje att både ha dig som köpare och säljare. Ha så roligt i USA så ses vi på tillträdena!

David H skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålde min lägenhet. Blev oerhört proffsigt bemött så fort jag klev in genom dörren. Mina förväntningar var höga på de mesta, och kan inte säga annat än att dem överträffades, även saker jag inte ens hade räknat med. Fick en snabb och smidig affär, otroligt hjälpsam, och haft riktigt bra kontakt under hela försäljningstiden. Läs mer
    2019-10-28 Sandra A svarar David H
    Tack för förtroendet att jag fick sälja din lägenhet! Har varit ett nöje att samarbeta med dig. Stort lycka till i eran nya lägenhet så ses vi på tillträdet!

Adam W skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Hjälpsam och kunnig mäklare. Lätt att förstå Läs mer
    2019-10-21 Sandra A svarar Adam W
    Tack så mycket!
  • 2019-10-14

Ingrid H skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi har köpt en villa som husmanhagberg förmedlat. Glada, trevliga mäklare som efter x antal visningar hade God kännedom om vad vi letade efter och vad vi funderade på vilket gjort att de kunnat besvara och bemöta frågor väl, återkopplat snabbt och effektivt. Läs mer
    2019-10-15 Sandra A svarar Ingrid H
    Så roligt att ni känner er nöjda med oss. Och skönt för er som äntligen hittat det rätta. Skam den som ger sig! Vi håller tummarna att sista biten går enligt plan. Vi ses :) / Alexandra
  • 2019-10-12

Frida S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Har köpt en lägenheten på Lasarettsgatan 25B och mäklaren har varit tillmötesgående och väldigt trevlig och hjälpsam! Läs mer
    2019-10-12 Sandra A svarar Frida S
    Tack för fina ord! Varmt välkommen till Gällivare.
  • 2019-10-12

Julius W skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt bostadsrätt av Alexandra på HusmanHagberg i Gällivare som förklarande gjorde affären underlättande på alla plan. Läs mer
    2019-10-12 Sandra A svarar Julius W
    Så kul att du hittade lägenhet tillslut! Måste få komma förbi o kika när du donat klart. Vi ses till tillträdet! / Alexandra
  • 2019-10-11

Pia Katarina H skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Mycket nöjd, bra och proffsiga säljare på Husman Hagberg. Läs mer
    2019-10-14 Sandra A svarar Pia Katarina H
    Så roligt att du är nöjd med oss! Skönt att det gick fort, och snart får du landa i nya boendet, lagom till vintern! / Alexandra
  • 2019-10-11

Per Anders P skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Kunnig och engagerad. Bra kontakt och kommunikation. Läs mer
    2019-10-12 Sandra A svarar Per Anders P
    Tack för positiv respons! Hoppas posten hittar rätt! / Alexandra
  • 2019-10-07

Marcus I skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Mycket trevlig och kunnig mäklare när jag köpte mitt hus. Själva affären gick smidigt när mäklaren är flexibel. Läs mer
    2019-10-28 Sandra A svarar Marcus I
    Tack Marcus! Stort lycka till i Skaulo, så ses vi på tillträdet!
  • 2019-10-02

Josef Daniel L skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi har sålt våran villa och vi är jättenöjda med mäklarens entusiasm för att sälja vårat hus.
    Mäklaren har levt upp till våra förväntningar och har hållt oss uppdaterad under hela processen.
    Vi är nöjda med hela processen från start till mål. Läs mer
    2019-10-08 Sandra A svarar Josef Daniel L
    Tack för att jag fick förtroendet att sälja erat fina hus. Det har varit ett nöje att ha er som säljare, njut av sista tiden i huset och lycka till med nya utmaningar i Norge!
    Vi ses på tillträdet!
  • 2019-09-30

Phillip A skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Bra upplevelse vid vårt husköp. Smidigt, snabbt och bra bemötande från mäklaren.
    Så som man förväntar sig och vill att det ska vara vid en sådan affär. Läs mer
    2019-10-08 Sandra A svarar Phillip A
    Vad glad jag blir att du känner dig nöjd! Hoppas ni ska trivas riktigt bra i erat nya fina hus.
    Vi ses på tillträdet!
  • 2019-09-30

Sandra J skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt en 3a. Positiv upplevelse. Glad och trevlig mäklare! Läs mer
    2019-10-01 Sandra A svarar Sandra J
    Tack snälla, det var riktigt kul att få hjälpa dig att hitta en bostad. Hoppas du kommer trivas riktigt bra! /Josefine
  • 2019-09-26

Lotta S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Trevligt bemötande, positiv attityd. Allt ordnades snabbt och utan krångel. Läs mer
    2019-09-26 Sandra A svarar Lotta S
    Så roligt att ni är nöjd, och så kul att ni hittat erat hus!
  • 2019-09-24

Annika Yvonne Å skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Har sålt vår villa via HusmanHagberg. Vår mäklare Sandra Appelqvist var fantastisk, vi fick förtroende för henne direkt vid vårt första möte. Hon tog sig an uppdraget på ett mycket proffsigt sätt, hon var dessutom väldigt tydlig och rättfram. Hon var lätt att få tag på när vi sökte svar på våra frågor under processens gång och dessutom jättetrevlig. Vi är nöjda och glada att vi fick sälja vårt hus till det pris vi önskade, och att processen gick så smidigt. Vi rekommenderar verkligen HusmanHagberg till andra säljare. Läs mer
    2019-09-24 Sandra A svarar Annika Yvonne Å
    Tusen tack Annika för fina ord! Tack för förtroendet att sälja ert hus. Det har varit ett nöje alla samtal med er. Grattis till pension och ”nya” livet i fjällen. /Sandra
  • 2019-09-24

John Tomas Y skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Väldigt trevlig och tillmötesgåend kan verkligen rekomendera henne.1 Sålt min stuga i Norrland.2 Ett fint och proffsigt beteende.3 Levde verkligen upp till förväntningarna svarade alltid på mina meil fort.Eftersom jag visste att huset kunde bli svårsålt så gav hon aldrig upp. Läs mer
    2019-09-24 Sandra A svarar John Tomas Y
    Tack snälla för fint betyg. Så roligt att höra din ärlighet även fast vi fick kämpa. Men som sagt ska man aldrig ge upp. Nu ser vi fram emot den sista biten och de sista delarna av affären! / Alexandra
  • 2019-09-22

Erika D skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Mycket trevligt gäng!
    Däremot kunde väldigt få frågor svaras på under visningen 😊 Läs mer
    2019-09-30 Sandra A svarar Erika D
    Hoppas du ska trivas bra i din nya lägenhet!
  • 2019-09-18

Kent Tore Jonny B skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Jag har sålt ett hus. Mäklaren har varit väldigt trevlig. Jag förväntade mig precis vad jag fick. En snabb försäljning på ett säkert och lätt sätt. Enda minus är arvodet, det är lite väl högt kan jag tycka. Läs mer
    2019-09-26 Sandra A svarar Kent Tore Jonny B
    Tack för förtroendet! Så roligt att du kände att försäljningen gick som du hade förväntat dig.
  • 2019-09-17

Pontus A skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt hus och säljer lägenhet samt ett antal visningar.
    Mycket bra bemötande, ordning och reda.
    Sammanfattningsvis så rekommenderar jag verkligen HH som mäklare Läs mer
  • 2019-09-17

Ingrid P skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Bostadsrätt,trevligt bemöttande,kunnig,hjälpsam.
    Förväntningarn blev över mina funderingar,
    Mäklare informerade under hela försäljning-
    processen.+++++ till mäklaren.

Kanonbra genomförande av mäklare.😁 Läs mer
    2019-09-17 Sandra A svarar Ingrid P
    Vad glad jag blir att ni är nöjda med försäljningen och mig som mäklare! Har varit ett nöje att hjälpa er.
    Vi ses på tillträdet! :)
  • 2019-09-06

Tina M skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Jag och min familj har köpt ett hus. Vi har blivit bra bemötta och de har verkligen försökt hjälpa oss att hitta ett hus. Läs mer
    2019-09-12 Sandra A svarar Tina M
    Så glad för er skull att ni hittade hus tillslut. Stort lycka till!
  • 2019-09-03

Simon O skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt en lägenhet i Gällivare, vi är så nöjda med allt,Linda är så kunnig inom sitt yrke och kunde inte gjort det bättre, vi kände verkligen att hon ville hjälpa oss hitta vårt drömboende. Vi kommer absolut anlita henne i framtiden om vi ska köpa eller sälja något.
    Med vänlig hälsning. Otroligt nöjda kunder. Läs mer
    2019-09-12 Sandra A svarar Simon O
    Så glad jag blir! Tusen, tusen tack för de fina ord om mig som mäklare. Ni är alltid välkommen att kontakta mig, stort lycka till med flytten och varmt välkommen till Gällivare! :)
  • 2019-09-02

Olivia A skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi har precis köpt en superfin lägenhet, allt genom hela köpet från visning till kontraktskrivning har gått så himla smidigt, stor eloge till Linda Eriksson på husmanhagberg, så proffsig och kunnig, man känner sig så otroligt väl bemött, hon har hjälpt oss på alla sätt, hon kunde inte gjort det bättre.
    Wow, den tjejen kommer gå långt!

Kommer vi att sälja/köpa i framtiden kommer vi utan tvekan kontakta Linda.
    Mvh. Otroligt nöjda kunder. Läs mer
    2019-09-12 Sandra A svarar Olivia A
    Så glad jag blir! Tusen, tusen tack för de otroliga ord om mig som mäklare. Det är ni som köpare som gör mitt jobb så fantastiskt! Ni är alltid välkommen att kontakta mig, jag ställer alltid upp.
    Stort lycka till med flytten nu och hälsa familjen :)

Varmt välkommen till Gällivare!
  • 2019-08-23

Jochen R skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Mycket vänligt bemötande, bra kunskap om ämnet och bra hjälp med handläggning av alla nödvändiga processer. Rekommenderas! Läs mer
    2019-08-25 Sandra A svarar Jochen R
    Tack Jochen för snälla ord! Kul att du hittade upp till Norrland, stort lycka till med projektet. / Alexandra
  • 2019-08-16

Sten Erik Allan Å skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Har sålt en villa.
    Vår mäklare Linda har bemött oss väl och har lotsat oss genom försäljningsproceduren på ett seriöst sätt.
    Hon har gjort ett bra jobb och har hållit oss uppdaterade hela tiden så vi är nöjda. Läs mer
    2019-09-12 Sandra A svarar Sten Erik Allan Å
    Tack för ett otroligt bra samarbete genom hela försäljningen. Tusen tack vad glad jag blir att ni är nöjd med mig som mäklare.
    Lycka till med flytten så ses vi på tillträdet!
  • 2019-08-15

Gun Viola O skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köper en fin 2a

På ett mycket trevligt sätt av en duktig kvinna

Förväntningarna blev större o större och med mäklarens information kände jag att den här lägenheten skulle passa mig.

Ja nu kom mina förväntningar ovan. Nja inte o van uran å van. Ord kan ställa till en hel del ! Läs mer
    2019-09-12 Sandra A svarar Gun Viola O
    Tack Gun för att du känner dig nöjd med mig som mäklare. Stort lycka till i din nya fina lägenhet, och med flytten!
    Vi ses på tillträdet :)
  • 2019-08-13

Yvonne L skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Har köpt en villa
    Mötet med mäklaren var och är positivt. Hon är lugn, påläst och service minded. Hon känns ärlig och äkta, vilket vi tycker är viktigast av allt.
    Kan inte säga att vi haft några större förväntningar. Hon har gett oss all information vi bett om och vi är nöjda. Läs mer
    2019-09-12 Sandra A svarar Yvonne L
    Tack Yvonne! Blir så glad att läsa det ni skriver. Stort lycka till med det nya huset! :)
  • 2019-08-12

Ulla Inga-Britt K skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt bostadsrätt,sålt ett hus .Mäklarna på Husman Hagberg har verkligen levt upp till mina förväntningar. Trevliga, engagerade,vänligt bemötande, klar och tydlig information. Mycket trevligt att göra affärer med. Läs mer
    2019-08-13 Sandra A svarar Ulla Inga-Britt K
    Tack Ulla! För fina ord och det var varit ett nöje att hjälpa dig hitta en lägenhet och sälja ditt hus. Tack för att vi fick förtroendet att både köpa och sälja med dig. All lycka till i nya lägenheten och hoppas att du kommer trivas /Sandra
  • 2019-08-10

Anna Liisa L skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Jag har sålt en bostadsrätt och är mycket nöjd över bemötandet, duktig och trevlig mäklare. Allt jag förväntade mig levde ni upp till. Läs mer
    2019-09-12 Sandra A svarar Anna Liisa L
    Tusen tack! Lycka till i den nya bostaden! :)
  • 2019-08-07

Moa Larsson T skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi har köpt hus.
    vi blev bemött på ett bra och professionellt sätt.
    Vi hade nog inte några förväntningar då vi aldrig har haft med mäklare att göra tidigare.
    snabbt och smidigt. Läs mer
    2019-08-08 Sandra Å svarar Moa Larsson T
    Tack Moa för fina ord! Stort lycka till med flytten, hoppas ni ska trivas bra i erat nya hus. Vi ses på tillträdet!
  • 2019-08-06

Pierre K skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt en 3:a i centrala Gällivare. Jag blev jätte bra bemött och hon var jätte trevlig och professionell. Mina förväntningar blev som jag hade tänkte mig och ännu bättre tack vare mäklaren. Väldigt bra allt måste jag säga. 🙂 Läs mer
    2019-08-08 Sandra Å svarar Pierre K
    Tusen tack Pierre för de fina ord om mig som mäklare! Har varit ett nöje att hjälpa dig hitta en lägenhet. Stort lycka till med den nya lägenheten så ses vi på tillträdet :)
  • 2019-08-05

Chatarina R skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi har köpt en lägenhet och har blivit bra bemött av mäklaren. Läs mer
    2019-08-08 Sandra Å svarar Chatarina R
    Hoppas ni ska trivas med den nya lägenheten. Stort lycka till med flytten så ses vi på tillträdet!
  • Sixten Georg A

2019-08-03

Sixten Georg A skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Villa på Gruvbyggarvägen
    Professionellt & exceptionellt bemötande. Lyhörd och förstående tjej. Inga som helst konstigheter med hennes tydliga förklaringar. Hade inga tidigare erfarenheter med husförsäljning och hon levde upp till alla förväntningar. Helt enkelt världsklass på Linda Eriksson. Om jag behöver en mäklare igen i framtiden kommer jag definitivt kontakta henne igen. Läs mer
    2019-08-08 Sandra Å svarar Sixten Georg A
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er. Tusen tack för de fina ord om mig som mäklare, det är nöjda säljare som er som gör att jag älskar mitt jobb. Du är varmt välkommen att kontakta mig, ha det så bra så länge och hälsa alla! :)
  • 2019-07-21

Sopiko S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Har köpt tvåan i Gällivare, Linda Eriksson var min mäklare hon är så hjälpsam och flitig att jobba med. Tusen tack jag är så nöjd :)) Läs mer
    2019-08-08 Sandra Å svarar Sopiko S
    Tack för fina ord Sopiko! Var ett nöje att hjälpa dig, hoppas du ska trivas bra :)
  • 2019-07-18

Thomas S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Jätte bra service .Linda Eriksson på husman Hagberg . Min bostads rätt blev såld på två dagar å allt har gått smidigt och enkelt ! Tack Linda.
    Mvh Thomas Läs mer
    2019-07-18 Sandra A svarar Thomas S
    Tack för förtroendet! Och tack för de fina ord om mig som mäklare.
  • 2019-07-15

Johan B skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Bra bemötande av mäklaren, rekomenderar starkt detta företag till andra som går i köp eller säljtankar! Läs mer
    2019-07-18 Sandra A svarar Johan B
    Tack för fina ord. det är ett nöje att ha er som både köpare och säljare! All lycka till /Sandra
  • 2019-07-08

Leif Evert S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Har sålt bostads hus. Blev på ett väldigt trevligt sätt bemött av mäklare Läs mer
    2019-07-18 Sandra A svarar Leif Evert S
    Tack för att jag fick hjälpa er att sälja huset, nu får vi hoppas stugan går lika bra!
  • 2019-07-04

Eleonora J skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålt en 2 a, utmärkt bemötande med utmärkt resultat.
    Priset var över våra förväntningar.
    Vi har tidigare erfarenhet av mäklarna och vi blev ej besvikna.
    Sammanfattning, allt bara positivt. Läs mer
    2019-07-04 Sandra A svarar Eleonora J
    Tusen tack för bra samarbete. Så roligt att ni är nöjda över mig som mäklare och slutpriset på lägenheten, som även blev rekordpris i föreningen. Vi ses på tillträdet!
  • 2019-07-04

Carl Jörgen W skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålde en enplansvilla, och fick in ett bud vi accepterade två timmar efter den lagts in som kommande objekt. Mycket bra bemötande av mäklaren som förstod hur vi hade tänkt. Läs mer
    2019-07-04 Sandra A svarar Carl Jörgen W
    Tack för fina ord, det går fort när huset ligger ute som kommande. Tack för bra samarbete och stort lycka till med flytten, så ses vi på tillträdet.
  • 2019-07-03

Kristoffer S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålde min bostadsrätt. Allt gick enkelt till med kontrakt och att hitta intressenter. Läs mer
    2019-07-04 Sandra A svarar Kristoffer S
    Tack för förtroendet att sälja din lägenhet, lycka till med flytten så ses vi på tillträdet.
  • 2019-06-27

Carl John Henrik I skrev om HusmanHagberg Gällivare
    En småhusvilla

Bra bemött

Det gick bra men väldigt snabbt med allt Läs mer
    2019-06-27 Sandra A svarar Carl John Henrik I
    Det gick undan! Nu väntar vi på besiktningen. Ha en bra semester nu när du åker iväg! / Alexandra

Storgatan 9, 982 31 Gällivare