HusmanHagberg Gällivare

HusmanHagberg Gällivare

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Gällivare!

Vi tillhör en av Sveriges mest omtyckta mäklarkedjor med de nöjdaste kunderna. Vi här på kontoret har både bred kompetens och stor passion för vårt yrke, och hjälper dig mer än gärna tillrätta på Gällivares bostadsmarknad.

Vi är inte låsta till vare sig försäkringsbolag eller banker, vilket gör att vi är otroligt flexibla i alla våra affärer. Våra kunders önskemål och kriterier är alltid i centrum när vi letar bostäder. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 283 kunder tycker om HusmanHagberg Gällivare 2

• sålde sitt hus med hjälp av Sandra Apelqvist en del av HusmanHagberg Gällivare
    • Sammakko
    2022-08-02 Verifierad kund
    Engagerad, svarar när man ringer, mycket bra mäklare.
    2022-08-02 Verifierad kund
    Sandra är glad och trevlig och ger ett förtroendeingivande intryck vid både köp och sälj.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sandra Apelqvist en del av HusmanHagberg Gällivare
    • Sammakko
    2022-07-30 Verifierad kund
    Medveten om marknaden och enkelt att jobba med!
    2022-07-28 Verifierad kund
    Mycket kunnig och snabb service
    Tack för din reco! Det har varit så trevligt att få hjälpa dig med ditt köp. Vi ses till tillträdet. /Sandra Sandra Apelqvist
    • Silfwerbrantshöjden
    2022-07-21 Verifierad kund
    Sandra har följt oss i vårt letande efter större hus i tre år. Det här huset var vi egentligen inte intresserade av men Sandra såg att det var något för oss och lyckades övertyga oss att komma och titta. Det visade sig vara en fullträff och det tyder på att Sandra verkligen läst av oss som köpare helt rätt och såg potentialen i något vi själv inte hade fått upp ögonen för. Utmärkt mäklararbete!
    Tack Jocke för så fina ord! Blir ju rörd. Det har varit ett nöje att följa ert sökande efter nytt hus. Jag vill tacka för alla roliga samtal och tack för att jag fick "tvinga" er på vising. Längtar redan efter att komma på inflyttningsfesten :) Huset kommer bli lika magiskt som ert nuvarande! Ännu en gång tack. /Sandra Sandra Apelqvist
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Apelqvist en del av HusmanHagberg Gällivare
    2022-07-18 Verifierad kund
    Lätt att prata med, är trevlig, hör av sig snabbt om hon inte kan svara direkt när man ringer. Bra service och bemötande. Känns tryggt att göra bostadsaffär med Sandra 😊
    Tack Maggi för din reco. Hoppas att ni ska trivas i nya huset och att flytten ska går bra. Tack för ett trevlig samarbete och vi ses snart. /Sandra Sandra Apelqvist
    • Norra Mosebacke
    2022-07-15 Verifierad kund
    Vi blev Väldigt positivt bemöta, Att få vårt hus sålt hyfsat snabbt då vi redan hade köpt ett nytt hem. Det blev en lyckad affär allt funkade bra.
    Tack Johnathan för din reco. Äntligen ska ni få flytta in till centrum och få lämna över ert hus till nästa familj. Hoppas att packning och flytt ska går bra så ses vi till tillträdet! /Sandra Sandra Apelqvist
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Apelqvist en del av HusmanHagberg Gällivare
    2022-07-15 Verifierad kund
    Väldigt, professsionellt!, Allting fungeradee perfekt!
    Frikionsfritt!
    Jag är väldigt nöjd!
    Tusen tack Marita! Det har varit ett nöje att följa din flytt från hus till lägenhet. Tack för att fina samtal under denna tid och hoppas du ska trivas i din lägenhet. /Sandra Sandra Apelqvist
    2022-07-14 Verifierad kund
    Sandra har ett mycket trevligt och professionellt bemötande. Vi blev väldigt nöjda med hennes arbete vid försäljningen av vårat hus
    Tack för dina fina ord! Det har varit så trevligt att få samarbeta med er vid både köp och sälj. Hoppas ni ska trivas i nya huset och att ni får många timmar i stugan med fiske och naturliv. Vi ses till tillträdet. Många tack /Sandra Sandra Apelqvist
    • Muorjevaara
    2022-07-10 Verifierad kund
    Mycket bra och trevlig o uppdaterar läget
    2022-07-09 Verifierad kund
    Underbart trevlig o ha o göra med
    Tack Håkan. Det var varit så roligt att få telefon terrorisera dig under några veckor :)
    Hoppas ni ska trivas med livet i byn och att flytten går smidigt. Vi ses till tillträdet. /Sandra
    Sandra Apelqvist
  • sålde sin stuga med hjälp av Sandra Apelqvist en del av HusmanHagberg Gällivare
    • Sikträsk
    2022-07-08 Verifierad kund
    Alltid positiv och glad, och framförallt hjälpsam.
    Tack Åsa för din reco! Det är ett nöje att göra affärer tillsammans med er. Hoppas ni ska hitta upp hit trots försäljningen. Ni är alltid välkommen hit på en kaffe:)
    /Sandra
    2022-07-05 Verifierad kund
    Så nöjd från början till slut.Skönt med en mäklare med erfarenhet och väldigt lättsam att prata med.Bra på att informera om de olika stegen vid en försäljning.Man kände sig trygg från det första mötet och längs hela resan.
    Tack så mycket det värmer mitt hjärta att du känner dig trygg. Det har varit så roligt att får hjälpa dig med din försäljning. Hoppas verkligen att flytten går bra och att du kommer trivas i din nya lägenhet :) /Sandra Sandra Apelqvist
    • Forsvallen
    2022-07-04 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och organaniserad. Blev en snabb och bra affär
    • Muorjevaara
    2022-06-30 Verifierad kund
    Det kändes jättebra med Linda, det blev en snabb och smidig affär och vi kände oss trygga med henne.
    Tusen tack Anna för din fina reco, jag blir innerligt glad att höra att ni känner ett förtroende till mig. Stort lycka till med försäljningen nu, så ses vi helt säkert i framtiden.
    Ha en fantastisk sommar! :)
    2022-06-22 Verifierad kund
    Rekommenderar verkligen Sandra! Hjälpsam, förklarar på ett bra sätt och samtidigt professionell! Tack för allting
    Tack Johanna! Så roligt att ni äntligen hittade erat hus :)
    Hoppas ni ska trivas och njut av sommaren.
    /Sandra
    2022-06-21 Verifierad kund
    Det var ett otroligt, professionellt men ändå varmt bemötande av kunden. Lyssnade in kundens behov, jag kunde med stort förtroende överlämna uppdraget till henne.
    BÄSTA MÄKLAREN I GÄLLIVARE
    Tusen tack Marita för din fina reco. Jag blir innerligt glad över att läsa hur nöjd du har varit under försäljningsprocessens gång. Jag kan inte mer än att tacka dig över att jag fick det stora förtroendet att sälja ditt livsverk.
    Ha en underbar sommar! :)
    • Heden
    2022-06-15 Verifierad kund
    Blev snabbt och bra bemöta efter kontakt via mejl. Snabb på att höra av sig löste det mesta som vi hade frågor och funderingar på. Affären gick väldigt smidigt och snabbt,
    Tack för en fin reco, nu får vi hoppas det går lika bra med försäljningen av erat hus.
    Ha det bra! :)
    • Björkmansheden
    2022-06-11 Verifierad kund
    Personligt mycket professionellt! Höga förväntningar efter tidigare affär/försäljning, som även denna gång både infriades och överträffades. Kan varmt rekommendera, en kunnig, kreativ och personlig mäklare 💓
    Tack Carola för din fina reco! Det värmer mitt hjärta att få hjälpa er och jag hoppas att ni kommer trivas på er nya hem ort och att ni kommer hem ibland och att jag får bjuda på en kaffe. Stort tack och lycka till med alla i söder! /Sandra Sandra Apelqvist
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Eriksson en del av HusmanHagberg Gällivare
    2022-06-10 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och har som säljare känt mig trygg genom hela processen.
    Tack Erik för dina fina ord, jag blir verkligen glad att läsa. Extra roligt är att vi fick rekordpris på din lägenhet, stort lycka till med ditt nya boende, jag är övertygad om att du kommer trivas. Vi ses på tillträdet! :) Linda Eriksson
    2022-06-08 Verifierad kund
    Med Linda gick försäljningen hur bra som helst, från början till slut! Engagerad och gjorde sitt yttersta för oss som säljare.
    Tack Nisse för din fina reco, jag blir så glad att höra att ni är nöjd med mitt engagemang. Det har varit roligt att jobba tillsammans med er. Lycka till med flytten, så ses vi på tillträdet! :) Linda Eriksson
    2022-06-07 Verifierad kund
    Engagerad i oss som säljare från första stund. Toppen från början till slut!
    Tack Lisa för din reco, det blev en bra affär, med rekordpris i föreningen dessutom. Stort lycka till med flytten nu till erat fina hus, så ses vi på tillträdet! :) Linda Eriksson
    2022-06-04 Verifierad kund
    Vi blev så tryggt bemötta av Sandra, affären gick snabbt, smidigt och tryggt!
    Tack Johanna för din reco! Det har varit ett nöje att ha er på visningar och at äntligen få hjälpa er med att hitta hem. Stort lycka till med ert nya hem :) /Sandra Sandra Apelqvist
    • Centrum Gällivare
    2022-06-04 Verifierad kund
    Sandra har en utmärkt energi. Allt gick så smidigt med försäljning och köp av ny bostad. Vi hade tur att ha Sandra som mäklare. Underbart bemötande, noggranhet och kvalite erbjuder hon till sina kunder.
    Tusen tack för din reco! Det har vart et nöje att hjälpa dig i både köp och försäljning. Hoppas du får en fin sommar med barnen och dina föräldrar. Ses snart/Sandra Sandra Apelqvist
    2022-06-03 Verifierad kund
    Sandra har ett mycket trevligt bemötande och var tydlig och korrekt vid kontrakt skrivandet.
    Tack för din reco! Hoppas att ni ska trivas i ert nya hus med närhet till jobb och centrum. Hoppas ni har en fin dag. /Sandra Sandra Apelqvist
    2022-06-03 Verifierad kund
    Blev mycket bra bemött av Linda väldigt trevlig och proffesionell ,hade lite högre förväntningar av priset men är nedåt gående trend i Gällivare och Linda lyckades verkligen ändå ge bra för både mig och köparen tycker jag .Husmanhagberg ska vara väldigt rädd om henne hon är ett guldkorn mvh Mathias
    Tack Mathias för dina fina ord om mig som mäklare, jag blir verkligen glad att läsa detta. Stort lycka till med flytten så ses vi på tillträdet när det är dags att överlämna nycklarna.

Ha det fint så länge och njut av sommaren och av ditt nya boende! :)
    • Silfwerbrantshöjden
    2022-06-02 Verifierad kund
    Sandra var snabb att svara när man tog kontakt, kunde hjälpa oss med att organisera digital visning, och styrde budgivningsprocessen på ett föredömligt sätt. Tryggt att köpa av henne!
    Tack Olle för din reco! Det har varit ett nöje att hjälpa er hem till Gällivare. Stort lycka till med flytt och nya hem. /Sandra Sandra Apelqvist
    • Leipojärvi
    2022-05-21 Verifierad kund
    jättebra mäklare ordnar alla papper rekomenderar sandra
    Tack Henry för dina ord. Det värmer mig att allt löste sig till det bästa. Stort lycka till i Luleå. /Sandra Sandra Apelqvist
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Eriksson en del av HusmanHagberg Gällivare
    2022-05-20 Verifierad kund
    Väldigt lättsam att ha att göra med!

Alltid trevlig och bemötande samt hjälpsam vid alla funderingar.
    Tack för din fina reco Jonathan! Tänk, tillslut fick du en lägenhet i det hus du sökt länge i. Vi ses på tillträdet! :) Linda Eriksson
    2022-05-18 Verifierad kund
    Bra bemött och fortlöpande info. Hade inga speciella förväntningar, försäljningen har utfallit till belåtenhet. Rekommenderas.
    Tack för förtroendet att hjälpa dig sälja din fina lägenhet. Lycka till med flytten, vi ses på tillträdet! :) Linda Eriksson
    2022-05-06 Verifierad kund
    Linda har varit både proffsig och påläst. Utöver det har hon varit engagerad och beredd att göra "det lilla extra". Hon har ett väldigt fint bemötande och jag har känt mig väldigt trygg i vår kontakt. Linda är en riktig stjärna som jag varmt rekommenderar 🌟.
    Tack för ditt fina omdöme Lina! Jag blir så glad att höra att du är nöjd med mig som mäklare, har varit ett nöje att hjälpa dig med köpet av en ny lägenhet. Stort lycka till, jag vet att ni kommer stortrivas.
    2022-05-05 Verifierad kund
    ❤️❤️❤️🌹🌹🌹 Mycket duktig och positivt mäklare.
    Jag är jättenöjd med allt.
    Tack för ditt fina omdöme Jonny! Det är ett nöje att göra affärer tillsammans med dig.
    Lycka till med renoveringen, och hoppas ni kommer att trivas! :)
    2022-04-23 Verifierad kund
    Super trevlig och bra att ha och göra med, kommer välja Linda för alla framtida affärer. Vi hade inga förväntningar eftersom det va första gången vi gjorde något sånt här, men det blev så bra det bara kunde. Vi är super nöjda!
    Tack Moa för din fina reco! Det har varit ett nöje att hjälpa er att hitta er första gemensamma bostad. Jag kommer alltid att hjälpa er, med alla framtida affärer.
    Stort lycka till, vi ses på tillträdet! :)
    2022-04-23 Verifierad kund
    Jag tycker att allt var professionellt rakt igenom bra förklarat bra hanterat,
    Tack Filip, jag blir så glad att ni känner er nöjda.
    Stort lycka till med renoveringen! :)
  • sålde en tomt med hjälp av Sandra Apelqvist en del av HusmanHagberg Gällivare
    2022-04-17 Verifierad kund
    It has been a pleasure to work with Sandra! She was very helpful and took us through the process seamlessly. I would gladly recommend her as a real estate agent!
    Thank you very much for your nice recommendation! Hope you have a nice spring and that the sun shines extra brightly on you. Thank you for helping me with your sales. / Sandra Sandra Apelqvist
    • Mellanområdet
    2022-04-12 Verifierad kund
    Bra bemötande.
    Allting flöt på jättebra, bra kommunikation och en snabb försäljning.

Vi är jättenöjda.
    Så roligt att höra att ni känner er jättenöjd med min insats som mäklare. Det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen. STORT lycka till i erat nybyggda hus, vi ses på tillträdet! :) Linda Eriksson
    2022-04-11 Verifierad kund
    Mycket tillmötesgående. Kunnig och mycket effektiv. Vi blev verkligen förtjusta i henne. Det måste vara svårt att hitta en bättre mäklare.
    Nu återstår deklarationen som hon skall fixa. Hoppas att hon ka ligitimera alla våra kostnader för renovering som vi gjort.
    Tack Rune för ert fina omdöme. Så roligt att ni är nöjd med mig som mäklare, det har varit ett nöje från min sida att hjälpa er med försäljningen av huset. Stort lycka till nu med flytten till södra Sverige! :) Linda Eriksson
  • Suzanne Janet W
    sålde sitt hus med hjälp av Sandra Apelqvist en del av HusmanHagberg Gällivare
    • Hakkas
    2022-04-10 Verifierad kund
    Jag har bara gott att säga om min upplevelse av Sandra som med varmt engagemang hjälpt mig igenom hela processen att genomföra säljandet av mitt hus. Det gick mycket smidigt och jag känner mig mycket nöjd med hennes arbete. Varmt Tack!
    Tack för dina fina ord. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med din försäljning. Hoppas du ska trivas i din nya bostad och att det ska gå bra med studierna. Tack så mycket för ett fint samarbete. /Sandra Sandra Apelqvist
  • Suzanne Janet W
    2022-04-10 Verifierad kund
    Jag har bara gott att säga om min upplevelse av bemötande och varmt engagemang vid visning och sedan köpet av bostad. Allt var mycket smidigt och Linda var till stor hjälp för att jag skulle få köpet genomfört. Stort Tack!
    Tack för din fina reco Suzanne! Och, tänk vad roligt att vi lyckades hitta en lägenhet till dig.
    Stort lycka till med tömningen av huset så ses vi på tillträdet, ha det bäst! :)
    2022-04-09 Verifierad kund
    Bra bemötande och god kontakt under budgivningen. Snabba svar vid frågor och genuin vilja att hjälpa till.
    Tack för din reco Ida, och välkommen till Gällivare! Stort lycka till i erat nya hus tillsammans med familjen! :) Linda Eriksson
    2022-04-09 Verifierad kund
    Proffesionellt och trevligt bemötande, väldigt kommunikativ. Flexibel och förstående.
    Tack Rasmus för ditt fina omdöme, det har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen, att vi fick ett riktigt bra slutpris var ju också en bonus.
    Njut nu av påsken och lugnet, så ses vi sedan till tillträdet! :)
    2022-04-07 Verifierad kund
    Jag blivit bra bemött under hela försäljningstiden. Vi har haft tät kontakt och jag har fått svar på de frågor som dykt upp. Allt har gått supersmidigt!
    Tack för din fina reco Emma!
    Har varit ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen.
    Stort lycka till med huset! :)
    2022-04-07 Verifierad kund
    Tack för en snabb och smidig affär!
    Hoppas ni kommer trivas bra i lägenheten. Stort lycka till med allt som väntar er! :) Linda Eriksson
  • sålde en tomt med hjälp av Sandra Apelqvist en del av HusmanHagberg Gällivare
    2022-04-07 Verifierad kund
    Right from the start Sandra had a professional approach and was determined to provide as much assistance as she could. As the sale process moved forward, Sandra continued providing a lot of support and help with paperwork and other queries that came up along the way. I highly recommend Sandra as a real estate agent.
    Thank you for your nice reco! It has been a pleasure to help you with the sale of your plot. Thank you for letting me help you and hope you have a nice spring to enjoy. / Sandra Sandra Apelqvist
    2022-04-03 Verifierad kund
    Bättre resultat än väntat. Mycket nöjd med vad mäklaren gjorde under säljprosessen.
    Tack för ditt omdöme Jari!
    Har varit ett nöje att hjälpa dig med försäljningen.
    2022-04-01 Verifierad kund
    Bra bemötande, snabb och effektiv försäljning. Tack ☺️
    Tack Bertil för din reco! Hoppas livet i byn gör er gott i pensionärstider. Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er. Vi ses till tillträdet. /Sandra Sandra Apelqvist
  • Amelia Kristina K
    skrev om Sandra Apelqvist en del av HusmanHagberg Gällivare
    2022-03-31 Spontant omdöme
    Snabbt och smidigt, gick bara någon timme mellan visning och kontraktsskrivning. Jättenöjda!
    Det är så roligt att ni äntligen hittade ert hus! Tack för en smidig affär och tack för att jag fick vara en del i erat husköp. Vi ses Till tillträdet. /Sandra Sandra Apelqvist
    2022-03-31 Verifierad kund
    Bra och snabbt bemötande. Förväntningarna uppfyllde. Tät kommunikation.
    Tack Ulla för din fina reco! Jag tycker det var varit ett nöje att hjälpa er med förberedelserna att pensionärslivet. Hoppas att ni ska trivas och att flytten går bra. Ses på tillträdet/Sandra Sandra Apelqvist
    2022-03-27 Verifierad kund
    Utmärkt jobb av Linda! Proffsigt bemötande och så hjälpsam 👏
    Tack Isabelle för din fina reco. Blir så glad att ni är nöjd med mitt jobb.
    Nu ser vi framemot tillträdet! :)
    /Linda
    2022-03-27 Verifierad kund
    Otroligt proffsigt och snabb försäljning!
    Tack för förtroendet att sälja erat hus. Blir så glad att du är nöjd med mitt jobb.
    /Linda