HusmanHagberg Gällivare

Storgatan 9, 982 31 Gällivare — Visa karta

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Gällivare!

Vi tillhör en av Sveriges mest omtyckta mäklarkedjor med de nöjdaste kunderna. Vi här på kontoret har både bred kompetens och stor passion för vårt yrke, och hjälper dig mer än gärna tillrätta på Gällivares bostadsmarknad.

Vi är inte låsta till vare sig försäkringsbolag eller banker, vilket gör att vi är otroligt flexibla i alla våra affärer. Våra kunders önskemål och kriterier är alltid i centrum när vi letar bostäder. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 148 kunder tycker om HusmanHagberg Gällivare

• 2020-07-30

Hans Peter B skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Mycket bra, allt gick väldigt smidigt.
    Glad jag valde dom när jag skulle sälja huset. Läs mer
    2020-07-30 Sandra A svarar Hans Peter B
    Kul att jag fick hjälpa dig med försäljningen. Vi ses till tillträdet! / Alexandra
  • 2020-07-28

Nils Harry L skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Har sålt fritidsfastighet. Mäklarens bemötande var mycket bra, med en smidig och snabb försäljning. Våra förväntningar uppfylldes av mäklarens proffsiga arbete. Jag kan rekommendera
    Husman Hagberg som mäklare. Läs mer
    2020-07-30 Sandra A svarar Nils Harry L
    Tack Harry och Agneta för förtroendet att sälja er drömstuga. /Sandra
  • 2020-06-04

Kristoffer W skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Proffsigt arbete och mycket bra bemötande, sätter kunden i fokus. Läs mer
    2020-06-04 Sandra A svarar Kristoffer W
    Tack för fin Reco och Tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen. Hoppas ni ska trivas i nya bostaden. /Sandra
  • 2020-05-20

Anders J skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt bostad

Väldigt bra bemött

Snabbare utfört än väntat väldigt bra gjort

Smidigt och snappt. Läs mer
    2020-07-01 Sandra A svarar Anders J
    Tack för fina ord, så roligt att höra att du är nöjd. Vi ses på tillträdet!

Camilla S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpte ett hus och fick hjälp av en otroligt duktig och kunnig mäklare. Enkelt och smidigt utan att tumma på kvalitén!
    Tack Linda Eriksson för all hjälp! Läs mer
    2020-07-01 Sandra A svarar Camilla S
    Tack för att du är nöjd med mig som mäklare, blir så glad. Hoppas ni ska trivas i huset när det är dags, så ses vi på tillträdet!

Linda B skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi köpte en villa. Trevligt bemötande och seriös och förtroendeingivande mäklare. Läs mer
    2020-05-19 Sandra A svarar Linda B
    Äntligen fann vi ert drömhus. Synd att ni inte kommer hänga med oss på fler visningar bara. Nu ser vi fram emot sista biten! :) / Alexandra

Birgitta Johanna M skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Har köpt bostad samt sålt bostad. Trevligt bemötande. Ganska snabba puckar och skulle nog vara lite lättare för oss om vi fått lite mer förklaring och förberedelse, speciellt inför kontraktskrivning.
    Fått tid att läsa kontraktet i lugn och ro innan. Läs mer
    2020-05-19 Sandra A svarar Birgitta Johanna M
    Det gick undan mellan budavslut och kontraktsskrivningen, men skönt att vi hittade de rätta efterträdarna till ert hus. Vi hörs igen inom kort! /Alexandra
  • 2020-05-11

Ulf Joel D skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålt ett hus i Gällivare, försäljningen gick trögt. Mäklaren, Sandra hade ett otroligt stort engagemang och har varligt väldigt kommunikativ genom hela försäljningsprocessen. Sandra får 5/5 Tack! Läs mer
    2020-05-18 Sandra A svarar Ulf Joel D
    Tusen tack både för fin reco och för att jag fick hjälpa er med försäljningen. All lycka till i nya bostaden :) /Sandra
  • 2020-05-06

Petra Ann-charlotte H skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi har köpt ett fritidshus hos Husman Hagberg i Gällivare Köpet gick väldigt smidigt till. Mäklaren Linda var jättetrevlig och gav oss konkreta svar på alla frågor vi hade. Vi är mycket nöjda med köpet. Läs mer
    2020-05-07 Sandra A svarar Petra Ann-charlotte H
    Så roligt att höra att ni känner er nöjda. Grattis till stugköpet så ses vi närmare tillträdet!
  • 2020-05-02

Hameed Shakir Hafedh H skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Glada människor och väldigt bra bemötande. Läs mer
    2020-05-04 Sandra A svarar Hameed Shakir Hafedh H
    Tack för Recon! Och fort gick det, roligt när man kan lösa det snabbt. Vi höres längre fram! / Alexandra
  • 2020-04-26

Åsa T skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi har köpt en stuga på Dundret i Gällivare. Blev fint bemötta av mäklaren. Snabba svar och bra hjälp genom processen. Vi fick möjlighet att avsluta affären i Luleå där vi är bosatta vilket var väldigt smidigt. Lite missuppfattningar kring tidpunkten för avtalsskrivning men det löste sig. Det hade varit trevligt att träffa säljarna när vi skrev på dock.
    Som helhet är vi nöjda och affären flöt på enligt förväntan. Läs mer
    2020-04-27 Sandra A svarar Åsa T
    Tack Åsa! Hoppas ni kommer trivas mer på Dundret nu. Vi ses ta hand om er! /Sandra
  • 2020-04-26

Axel K skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Mycket trevlig mäklare med stort förstånd för oss som nya husköpare Läs mer
    2020-04-27 Sandra A svarar Axel K
    Tack Alex! Vad snällt att du lämnade en reco. Vi ses till tillträdet! /Sandra
  • Anki H

2020-04-24

Anki H skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålt en ”speciell” fastighet där läget har spelat stor roll. Fick kontakt med mäklaren när vi köpte ny fastighet vid årsskiftet. Fick redan då så bra referenser hur hela affären gick! Så valet av mäklare var enkelt när vi skulle sälja Linda är påläst, snabb i sina handlingar o väldigt noggrann åt båda håll. Alltså mot både köparen och säljaren. Håller kontakten som hon lovar. Vi är jättenöjda.( Att vi från början tänkte, en liten flicksnärta vad kan hon om det här.... oj va vi har fått ta tillbaka det. Tack o lov 🥰) Läs mer
    2020-05-07 Sandra A svarar Anki H
    Tack Anki för erat otroligt fina omdöme. Jag blir så glad av nöjda säljare, tack för förtroendet och stort lycka till med flytten till erat nya hem! :)
  • 2020-04-15

Charlotte M skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi hittade ett objekt till försäljning i vårt drömkvarter och tack vare snabb kundservice och proffsigt bemötande av ansvarig mäklare kunde vi göra affär. Både före och efter husköpet fick vi bra hjälp och snabb respons på våra frågor. Vi är jättenöjda med Husman Hagberg och kan rekommendera dem som mäklarfirma till alla som går i sälj- eller köptankar! Läs mer
    2020-07-01 Sandra A svarar Charlotte M
    Hoppas ni trivs bra i ert nya fina hus, så roligt att höra att ni är nöjd med oss som mäklare. Stort lycka till med huslivet och allt som väntar er, så ses vi längre fram!
  • 2020-04-10

Mona-lisa K skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Jag har köpt ett fristående suterränghus på 110 kvm och friköpt tomt. Jag har sökt ett litet hus med egen tomt i över ett år.

Mäklaren har hjälpt mig på bästa sätt och jag är nöjd med bemötandet.

Mina förväntningar har varit att bli kontaktad av mäklaren om lämpliga objekt och det har fungerat bra.

Upplevelsen hittills är bara positivt Läs mer
    2020-04-14 Sandra A svarar Mona-lisa K
    Vad roligt att höra att du är nöjd, nu får vi hoppas det går lika smidigt med försäljningen av din lägenhet. Tack för fina ord, blir så glad av nöjda kunder.
  • 2020-04-04

Sandra E skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Jag Har köp ett kedjehus i centrala Gällivare. Mäklaren var positiv och gav ett och professionellt bemötande. Hon känns engagerad i både köparen och kunden, påläst om objektet och hade bra kontakt med säljaren.

Snabbt och enkelt skulle jag beskriva affären som. Läs mer
    2020-04-10 Sandra A svarar Sandra E
    Tack för fin rekommendation. Vi ses på tillträdet och all lycka till med det nya! /Sandra

Per Eddie Mikael V skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi har sålt ett villa och vi blev bra och positivt bemött på ett väldigt professionellt sätt. Läs mer
    2020-04-03 Sandra A svarar Per Eddie Mikael V
    Tack 🙏🏼 det har varit ett bra samarbete och stort lycka till framåt /Sandra

Sanna J skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Har köpt en villa i Gällivare, sådant bra och hjälpsamt bemötande av mäklaren är otroligt nöjd och tacksam! Läs mer
    2020-04-03 Sandra A svarar Sanna J
    Tack för en fin reco. Hoppas du ska trivas i huset. Vi ses till tillträdet!

Simone M skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Jag köpte en lägenhet.
    Mäklaren var superduktig.
    Lugn, tydlig och professionell i alla avseenden. Läs mer
    2020-04-03 Sandra A svarar Simone M
    Tack för fina ord om mig som mäklare. Lycka till i din nya lägenhet, så ses vi på tillträdet.
  • 2020-03-05

Eva Majja S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sandra på Husman Hagberg har sålt vårat hus. Vi är verkligen hur nöjda som helst! Vi startade vår process 6 månader innan huset blev sålt. Från början till slut har Sandra skött det hela fantastiskt bra. Hon har hela tiden varit noga med att lyssna på våra önskemål, och i alla funderingar vi haft har hon bidragit med sin expertis. Hon har varit ett perfekt bollplank och agerat väldigt bra i budgivningsskedet. Sammanfattningen, en otroligt duktig och kunnig mäklare med mycket hjärta i sitt jobb! ❤️ Läs mer
    2020-03-05 Sandra A svarar Eva Majja S
    Miljoner tack Majja! Det har varit ett nöje att ha er som säljare.
    Skickar en stor kram och ett stort lycka till med era nya projekt.
  • 2020-03-03

Jan Fredrik Tobias S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Mäklaren hjälpte oss sälja vårt småbostadshus.

Väldigt bra bemötande både mot oss som säljare, och även mot potentiella köpare. Professionell och lättillgänglig under hela processen.

Vi kunde inte varit mer nöjda! Hade gärna gett mer än 5/5 i betyg! Läs mer
    2020-03-05 Sandra A svarar Jan Fredrik Tobias S
    Tack Tobias! Hoppas att nybygget går bra och att ni ska trivas.
    Vi ses till tillträdet och ni är alltid välkommen på kaffe.
  • 2020-02-29

Henrik William L skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålt fastighet. Verkligen mött våra önskemål. Läs mer
    2020-03-02 Sandra A svarar Henrik William L
    Tack! För att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. All lycka til i nya huset och ta hand om er.

Sofie N skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Jätte nöjd över en super smidig affär och ett jätte bra bemötande av husmanhagberg. Mäklare med 100% tålamod som alltid finns tillgängliga.

Vi är hjärtligt tacksam och tackar er för att vi äntligen hittat HEM ❤ Läs mer
    2020-03-02 Sandra A svarar Sofie N
    Har varit så trevligt att ha er på våra visningar och extra kul att ni äntligen hittat hem! Tack för att fina ord och lycka till, vi ses snart.

Tony N skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt hus.
    Riktigt bra.
    Väldigt bra bemötande och förklarade på ett bra sätt så man förstår.
    Bara positivt Läs mer
    2020-02-28 Sandra A svarar Tony N
    Tack Tony för fina ord och tack för alla trevlig visningar vi har träffats på.
    All lycka till i nya huset!

Fredrik T skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sökte en lägenhet. Mäklarna skötte sin uppgift bra genom att ge info till oss. Hon var saklig. Läs mer
    2020-02-28 Sandra A svarar Fredrik T
    Tack för att ni tog er tid att lämna en Reco, det gör oss glada. Hoppas ni ska trivas i Gällivare och i er lägenhet. Vi får höras längre fram! / Alexandra
  • 2020-02-27

Hjördis N skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt en 2rum lägenhet. En glad och trevlig mäklare mötte oss på visningen. Vi fick den info vi behövde. Efter budgivning fick vi hjälp av husman Hagberg i Gällivare och Karlstad pga att köparen bodde i Karlstad. Förträffligt bra service av båda två. Läs mer
    2020-02-28 Sandra A svarar Hjördis N
    Tack för fina ord och det har varit ett nöje att ha er som spekulanter och nu också köpare. Jag är glad att vi tillhör en kedja där alla hjälper till. Får passa på att hälsa Hjördis välkommen hem!
  • 2020-02-14

Disa Annica N skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Huset blev såld på ett krångel fritt och smidigt sätt.
    Mäklare,som på ett mycket proffsigt bemötande och allt i klartext. Läs mer
    2020-02-14 Sandra A svarar Disa Annica N
    Tack Disa för att du tog dig tid och lämnade en Reco! Kul att du är nöjd, då är även jag nöjd! Vi höres längre fram / Alexandra
  • 2020-02-13

Jessica S skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt lägenhet, trevligt bemötande av mäklare i samband med visning. Snabb och smidig affär. Inget krångel. Läs mer
    2020-02-13 Sandra A svarar Jessica S
    Tack för positiva ord om mig som mäklare. Hoppas du ska trivas bra, vi ses snart på tillträdet!
  • 2020-02-09

Jimmy J skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Husköp!

Super smidigt och snabba beslut som jag vill ha det! Läs mer
    2020-02-13 Sandra A svarar Jimmy J
    Tack för din reco, blir glad att höra att du känner dig nöjd. Vi ses snart på tillträdet!
  • 2020-02-05

Mattias N skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt ett hus. Bra ordnat och gott bemötande. Läs mer
    2020-02-06 Sandra A svarar Mattias N
    Tack för dina ord, vi ses när det närmar sig tillträdet!
  • 2020-01-31

Linnea T skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt nytt och ska nu sälja med Husmanhagberg Gällivare. Mäklare Alexandra är trevlig, kunnig och bara ett sms bort när man har frågor. Allt går fort och smidigt. Läs mer
    2020-01-31 Sandra A svarar Linnea T
    Tack för att ni tog er tid att lämna en Reco om mig som mäklare. Kul att höra era ord. Nu ser vi fram emot nästa affär 😊👍🏼 / Alexandra
  • 2020-01-31

Miranda B skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Linda, världens gulligaste! Bästa bemötandet och super bra på kommunicera. Vi har nu köpt villa och ska även sälja en bostadsrätt via samma mäklare. Läs mer
    2020-02-06 Sandra A svarar Miranda B
    Tack Miranda för fina ord om mig som mäklare! Stort lycka till med huslivet, tack för förtroendet att sälja din lägenhet! :)
  • 2020-01-30

Robin Mikael N skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålt en villa. Trevlig och duktig mäklare Läs mer
    2020-02-06 Sandra A svarar Robin Mikael N
    Tack för förtroendet att sälja ditt hus Robin, stort lycka till med eran nybyggda villa!
  • 2019-12-09

Sofie W skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Är mycket nöjd med all hjälp jag fått i samband med mitt husköp. Dessutom väldigt fint och trevligt bemötande 💕 Läs mer
    2019-12-09 Sandra A svarar Sofie W
    Tack Sofie för att du tog dig tid att lämna en Reco, ord som dessa gör mig så oerhört glad. Vi höres längre fram! :) / Alexandra
  • 2019-11-27

Christina Margareta Å skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Vi är mycket nöjda med Lindas kunskap och engagemang vid vår husförsäljning, vi kan kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-12-23 Sandra A svarar Christina Margareta Å
    Tack Christina för din fina reco om mig som mäklare. Vi hörs inför deklarationen!
  • 2019-11-27

Phattharaporn P skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt en bostadsrätt och är mycket nöjd med bemötandet från Linda. Läs mer
    2019-11-29 Sandra A svarar Phattharaporn P
    Tack för att du är nöjd med mig som mäklare, vi ses på tillträdet!
  • 2019-11-24

Barbro Elisabet T skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålt en bostad i Gällivare.
    Vill ge bästa omdöme till mäklare Linda Eriksson för ett superbt bemötande och goda kontakter under hela försäljningsprocessen.
    Det kändes tryggt att ha dig som mäklare.
    Elisabet T Läs mer
    2019-11-29 Sandra A svarar Barbro Elisabet T
    Tack Elisabet för din fina rekommendation om mig som mäklare. Det har varit ett nöje att sälja din lägenhet. Vi ses när det närmar sig tillträdet.
  • 2019-11-22

Aina M skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålt Bostad
    Mycket bra bemötande
    Sen hade de gott kaffe på kontoret Läs mer
    2019-11-29 Sandra A svarar Aina M
    Tack för din reco.
    Du är välkommen på kaffe här när du vill!
  • 2019-11-20

Magnus H skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Jag har köpt en villa, tack vare tips om budgivningen av mäklaren blev det vi som vann budgivningen.
    Trots stor nervositet under budgivningen höll jag mig kall och följde mäklarens råd och blev den som satte högsta budet.

Tack för hjälpen Linda! Läs mer
    2019-11-20 Sandra A svarar Magnus H
    Tack för att du känner dig nöjd med mig som mäklare. Stort lycka till i erat nya hus, så ses vi på tillträdet.
  • 2019-10-27

Karl Lennart A skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Jag har haft kontakt med er mäklare Linda Eriksson då min far köpt en bostadsrätt. Linda gav mycket proffesionellt, förtroendeingivande och positivt bemötande och vi kände oss mycket trygga och betydelsefulla i mötet. Affären gick snabbt och effektivt, något som både jag och min far uppskattar. Läs mer
    2019-10-29 Sandra A svarar Karl Lennart A
    Tack för fina ord om mig som mäklare! Tack för att jag fått ha er som kunder. Stort lycka till med flytten från Malmberget, så ses vi på tillträdet!
  • 2019-10-27

Axel Markus Ö skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålt ett hus. Det var jätte bra bemötande och väldigt bra att hålla en uppdaterad Läs mer
    2019-11-19 Sandra A svarar Axel Markus Ö
    Tack Axel!
    Vad roligt att du är nöjd med mig som mäklare, det betyder mycket för mig att du känner dig nöjd.
    Vi ses på tillträdet! :)

Christoffer Z skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Jag sålde en villa vi Husman Hagberg i Gällivare. Väldigt bra bemötande och mottagande av mäklaren, hon visade ett stort engagemang, intresse och var mycket kompetent. Förväntningarna när man anlitar en mäklare är givetvis att dem sköter allt gällande försäljning m.m., och det gjorde hon över mina förväntningar, allt gick väldigt smidigt och jag blev välinformerad gällande allt. Jag fick även det bud jag hoppades på.
    Endast positiva tankar, erfarenheter, det underlättar nu när jag vet vem jag ska anlita vid nästa försäljning. Läs mer
    2019-10-28 Sandra A svarar Christoffer Z
    Tack Christoffer för att jag fick förtroendet att sälja ditt fina hus! Det har krävts ett hårt jobb från mig som mäklare och dig som säljare för att vi skulle lyckas få ut det budet vi eftersträvade.
    Stort lycka till med dina nya utmaningar i livet, så ses vi på tillträdet!

Christoffer T skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Väldigt hjälpsam, Alexandra hade svar på all frågor vi hade jätte trevlig och ordning och reda,super tjej! Läs mer
    2019-10-25 Sandra A svarar Christoffer T
    Tack Christoffer, så glad jag blir av dina ord! Kul att ni hittade ert hus till slut. / Alexandra

Emil Y skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Tack för en proffsig, snabb och smidig affär. Mvh Emil Yletyinen Läs mer
    2019-10-28 Sandra A svarar Emil Y
    Tack Emil! Har varit ett nöje att ha dig som köpare, hoppas ni får många soliga dagar på Dundret!
    Vi ses på tillträdet.

Daniel J skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Enkelt och proffsigt agerande. Läs mer
    2019-10-28 Sandra A svarar Daniel J
    Tack Daniel för din reco!
    Vi ses på tillträdet.

Vega Sofia O skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Sålde en villa. Mäklaren var supertrevlig, lyssnade på oss o kämpade bra för att sälja huset Läs mer
    2019-10-23 Sandra A svarar Vega Sofia O
    Tack för att ni tog er tid att lämna en Reco. Kul att ni är nöjd. Ses till tillträdet, hör av er vid funderingar! / Alexandra

Simon I skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt bostadsrätt, mycket bra bemött och varmt välkomnande av mäklaren. Läs mer
    2019-10-28 Sandra A svarar Simon I
    Tack Simon! Stort lycka till med din nya lägenhet så ses vi på tillträdet!

Kristina J skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Köpt lägenhet,
    Mäklaren var väldigt tillmötesgående, och ordnade en visning med kort varsel. Väldigt snabb respons på mail och sms. Tydlig genomgång av kontrakt. Allt flöt smidigt, vilket är det jag önskade mig. Läs mer
    2019-10-28 Sandra A svarar Kristina J
    Tack Kristina för din fina rekommendation. Tänk vad enkelt det kan bli ibland, att man tar visning och kontrakt samtidigt i lägenheten man köper. Det har varit ett nöje för mig att ha dig som köpare.
    Ha det så bra så länge så ses vi på tillträdet!
  • 2019-10-21

Ebba O skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Alla på husmanhagberg i Gällivare har alltid varit trevliga, kunniga och hjälpsamma på alla de olika visningar vi varit på.

Tacksam för all hjälp Linda gett oss vid vårt köp av hus för första gången. Hennes kunskap och alltid trevliga bemötande har fått oss känna oss i trygga händer där inga frågor har varit för dumma för att fråga. Hon svarar gärna på frågor och alltid snabb återkoppling. Hon har levt upp till våra förväntningar och jag skulle abslout rekommendera och själv välja husmanhagberg och Linda som mäklare om jag ska sälja/köpa.

Linda får 10/10 stjärnor! Läs mer
    2019-10-28 Sandra A svarar Ebba O
    Tusen tack Ebba för din rekommendation. Blir så oerhört glad att ni är nöjd med mig som mäklare, för jag är så nöjd att ha haft er som köpare. Stort lycka till med huslivet, det kommer att gå galant, så ses vi på tillträdet.
    Ni är alltid välkommen att kontakta mig!
    Ha det så bra så länge.
  • 2019-10-21

Peter O skrev om HusmanHagberg Gällivare
    Bra kommunikation, trevlig mäklare, inga klagomål... Läs mer
    2019-10-28 Sandra A svarar Peter O
    Tack så mycket. Har varit ett nöje att både ha dig som köpare och säljare. Ha så roligt i USA så ses vi på tillträdena!

Storgatan 9, 982 31 Gällivare