Sandra Apelqvist

Sandra Apelqvist

Sandra Apelqvist är mäklare på HusmanHagberg Gällivare

Sandra Apelqvist har varit registrerad mäklare sedan 2012-03. Sandra Apelqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 213 omdömen med ett betyg på 4.8. Sandra Apelqvist har haft 81 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

213 omdömen om Sandra Apelqvist

Alexander W
Sålde sin stuga med hjälp av Sandra Apelqvist en del av HusmanHagberg Gällivare
Leipojärvi

Mycket trevlig och duktig mäklare

Svar från Sandra Apelqvist

Tack för din reco Alex! Njut av nya stugan och hoppas att ni känner er glada över bytet. Vi ses snart :)

Monika Lis Marie S
Repisvaara

Proffsig! Bra bemötande och lätt att nå. Uppfyllde förväntningarna över förväntan.

Svar från Sandra Apelqvist

Tack Monika för att jag fått vara en del av hela detta bygge, från byggstart och värderingar til nu en lyckad försäljning. Tack för alla samtal och fina stunder. Jag hoppas att vi ses snart igen på en ny visning:) /Sandra

Adnan V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Apelqvist en del av HusmanHagberg Gällivare
Repisvaara

Sandra är en fantastisk och professionell mäklare som levererar 100% . Rekommenderar Sandra

Svar från Sandra Apelqvist

Tack Adnan! Hoppas allt går bra med bebis och livet i söder. Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen. All lycka till framöver! /Sandra

Kjell Åke A
Nattavaara

Mycket bra och seriöst bemötande. Snabb handläggning och det blev också en snabb affär.

Svar från Sandra Apelqvist

Tack för din reco Kejll Åke! Tack för en trevlig affär. Hoppas att resan hem gick bättre än resan till Gällivare. Vi ses till överlämningen av nycklarna. /Sandra

Emma W
Apelqvistheden

Proffsig och kunnig i sitt yrke. Ger en trygg känsla för mig som köpare med kanske livets största investering.

Svar från Sandra Apelqvist

Tack Emma! Så kul att jag fick vara en del av ditt hus köp. Är så kul att få höra ditt glädjehopp. Vi ses till trädet /Sandra

Bengt Marcus B
Koskullskulle

Finns inte så mycket att säga förutom att hon är helt fantastisk

Svar från Sandra Apelqvist

Tack Markus för din reco! Tack för att jag fick hjälpa dig med både försäljningen och köpet at husen, vi ses till tillträdet! /Sandra

Axel Å
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Apelqvist en del av HusmanHagberg Gällivare
Centrum Gällivare

Trevlig och hjälpsam. Gjorde processen av köpet lätt att förstå. Mycket bra mäklare!

Svar från Sandra Apelqvist

Tack för din reco! Hoppas resan är bra och att du kommer trivas i din nya lägenhet när du kommer hem. Ses till tillträdet. /Sandra

Mårten L
Söderbergskullar

Positivt överraskad av Sandras proffessionalitet och genuina sätt. Skapar en trygg miljö för mig som köpare. Stort kunnande om både aktuellt objekt och kommunen i allmänhet.

Svar från Sandra Apelqvist

Tack för att du tog dig tid att skicka denna reco! Jag är så glad att ni gör detta äventyret med familjen, Välkommen till Gällivare. /Sandra

Kristoffer N
Folkets Park

Sandra har ett varmt och glatt bemötande. Man känner sig hörd av Sandra.

Svar från Sandra Apelqvist

Tack för din reco, och varmt välkommen hem till Gällivare! Hoppas att flytten ska gå bra norröver. Ta hand om er och kör försiktigt:) /Sandra

Gabriella K
Folkets Park

Hög kompetens och svarar snabbt och enkelt på frågor. Flexibel och hög tillgänglighet Snabba svar och alltid tillmötesgående med bra bemötande. En oberoende part i ett husköpet som vill det bästa för både säljare och köpare.

Svar från Sandra Apelqvist

Vill börja med att säga välkommen till Gällivare! Så roligt att ni hittade er plats och att jag fått vara en del av ert hus letande. Tack för att du tog dig tid att lämna denna reco! Ser fram emot att ses till tillträdet. /Sandra