HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby

HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby

Välkommen till HusmanHagberg Hemavan!

Vi strävar efter att leverera en mäklartjänst som är anpassad efter fastighetsmarknaden i Tärnafjällen och med högsta servicenivå. Tveka inte att kontakta oss om du har funderingar kring försäljning, köp, eller värdering av din bostad eller fritidshus. Vi är hemma överallt i Tärnafjällen och ser fram emot att träffa dig. Över en kopp kaffe diskuterar vi gärna tankar kring din bostadsaffär!

Besök vårt kontor mitt emot ICA i Hemavan eller ring oss på 0954-25044.

Vi börjar där andra nöjer sig!

Läs vad 34 kunder tycker om HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby 2

• sålde sin stuga med hjälp av Andreas Brändström en del av HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby
    • Hemavan/Tärnaby
    2022-09-28 Verifierad kund
    En grundlig genomgång av fastigheten och god kontakt med såväl mig som säljare som de intresserade köparna ledde till en väl genomförd affär.
    • Marsfjäll
    2022-09-28 Verifierad kund
    Fastighetsmäklaren Andreas Brändström sålde vårt fritidshus under sommaren 2022 och gjorde det med fullt uppvisat ansvar och proffsighet. Vi inser att Brändström utnyttjade alla till buds stående medel för att finna rätt köpare och högsta möjliga pris för fastigheten. Okomplicerat och tjafslöst.
    En mäklare vi varmt kan rekommendera.
    Tack Tommy för dom fina orden. Ni var väldigt trevliga att jobba tillsamman med. Andreas Brändström
  • sålde sin bostad med hjälp av Andreas Brändström en del av HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby
    • Slussfors
    2022-09-28 Verifierad kund
    Bra att ha att göra med. Allt fungerade bra.
    Tack för ett bra samarbete och lycka till i nya huset! Andreas Brändström
  • köpte sin stuga med hjälp av Andreas Brändström en del av HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby
    2022-09-28 Verifierad kund
    Först på visningen tyckte jag att mäklaren var trevlig. Senare i processen kände jag mig mycket pressad till att ta snabba beslut och besvärlig som kund när jag ville besiktiga objektet innan beslut (undersökningsplikt gäller ju enligt information från mäklaren). Trots att det inte var många som var intresserade av att gå in i budgivning så pressades vi till att ge snabba beslut. Jag blev ifrågasatt som kund (alltså det jag hade funderingar kring) vilket gjorde att jag började fästa mig vid de misstag och de mindre trevliga bemötandet som jag upplevde. För att må bra och känna oss nöjda med vårat köp hade vi snarare behövt en mäklare som inte hetsade utan gav oss tid att fundera och prata innan beslut. Nu lever jag/vi med en känsla av osäkerhet, dock kommer vi vid vårt nästa bostadsköp att ha mer skinn på näsan och vara mer besvärliga så att det känns bättre för mig/oss.
    Tack för den konstruktiva kritiken. Det är viktigt för oss med feedback för att utveckla vår tjänst och vår service. Jag tar till mig detta till 100% och ska göra allt för att ni ska känna er trygga framöver. Hör gärna av dig om du har några frågor så hjälper jag mer än gärna till. Allt gott! Andreas Brändström
  • köpte sin bostad med hjälp av Andreas Brändström en del av HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby
    • Slussfors
    2022-09-28 Verifierad kund
    Fantastisk mäklare, han hjälpte oss grundligt genom hela vårt husköp!
    Tack för de fina orden. Lycka till i nya huset och tveka inte att höra av er om det dyker upp funderingar framöver. Andreas Brändström
    2022-09-24 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, och en snabb och smidig affär
    Tack så mycket, vad roligt att ni är nöjda! Andreas Brändström
    2022-09-22 Verifierad kund
    Bara positivt, snabb och smidig försäljning.
    Tack så mycket, vad roligt att ni är nöjda! Andreas Brändström
    2022-09-21 Verifierad kund
    Andreas hade snabb och tydlig återkoppling på mail och telefon. Bra bemötande och fint flyt vid genomgång och påskrifter av kontraktet.
    Tack så mycket! Tack själv för ett trevligt bemötande, lycka till med nya huset! Andreas Brändström
    • Grönfjäll, Kittelfjäll
    2022-07-26 Verifierad kund
    Personligt och fint bemötande!!
    Tack så mycket, trevligt att höra! Andreas Brändström
  • köpte sitt hus med hjälp av Andreas Brändström en del av HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby
    2022-07-18 Verifierad kund
    Han hjälpte oss jättemycket, och han var snabbt att svara oss. Och vi vill tacka han jättemycket.
    Tack själva och lycka till i nya huset! Andreas Brändström
    2022-06-07 Verifierad kund
    Jag blev väldigt bra bemött av Andreas, har aldrig haft med en mäklare att göra förut och han gjorde "upplevelsen" mycket enklare.
    När vi skulle köpa Byagatan så var han en mycket bra mäklare som gav oss riktlinjer på hur vi skulle gå till väga samt att han sa att han alltid kunde hjälpa oss. Det var mycket värt.
    Tack Emma och stort lycka till med ert nya hus! Andreas Brändström
    2022-06-06 Verifierad kund
    Jag tycker det var bra bemötande genom hela processen. Lätt att samtala med och ställa frågor som man fick svar på.
    Tack för fina ord Kristoffer och stort lycka till i nya huset! Andreas Brändström
  • sålde sitt hus med hjälp av Andreas Brändström en del av HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby
    2022-06-06 Verifierad kund
    - Vi blev bemött på ett positivt sätt.
    - Han uppfyllde våra förväntningar, han svarade på våra funderingar snabbt.
    - Tryggt, trevligt bemötande, professionell, enkel att prata med.
    Tack så mycket Linda. Väldigt trevligt att jobba med er! Andreas Brändström
    2022-05-07 Verifierad kund
    Andreas bemötande var mycket trevligt, professionellt och förtroendeingivande.
    Våra förväntningar var att ge säljuppdraget till en mäklare som hade god lokalkännedom och som tog hand om hela säljprocessen. Andreas infriade alla våra förväntningar. Vi hade kontinuerlig kontakt och fick information i alla steg.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med Andreas insats genom hela säljprocessen.
    Tack så mycket, trevligt att jobba tillsammans med er! Andreas Brändström
    2022-04-21 Verifierad kund
    Andreas gjorde ett kanonbra jobb. Lättfattliga svar på frågorna jag hade. Köpet kändes tryggt och säkert. Tack för bra samarbete.
    Tack så mycket och tack själv för ett bra samarbete! Andreas Brändström
    • Dikanäs Kittelfjäll
    2022-04-19 Verifierad kund
    Vi blev mycket bra bemött av Andreas.
    Försäljningen gick snabbt och utan problem.
    Tack! Kul att höra! Andreas Brändström
  • Torbjörn U
    2022-04-17 Verifierad kund
    Eftersom vi känner varandra sedan tidigare var det naturligt att anlita Andreas. Han trevliga och positiva så är han enkel att ha göra med. 2021 sålde han grannlögenheten vilket också gick snabbt och bra.
    Tack! Andreas Brändström
    2022-03-09 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Andreas bemötande och snabba tydliga svar.
    Trots avstånd och distansvisning förmedlades objektet på ett för oss mycket bra och trovärdigt sätt.
    Tack för dom fina orden! Andreas Brändström
    • Blåviksjön
    2022-02-02 Verifierad kund
    Thank you Andreas for your fantastic support and effort. Very smart, wonderful presentation, could answer absolut all questions around the object and property. I never had such a confident to a marklären before.
    2021-12-12 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig och jag fick information regelbundet. Är nöjd
    • Kittelfjäll
    2021-12-02 Verifierad kund
    Ett mycket bra bemötande.
    Mina förväntningar var över de jag hade.
    Jag är mer än nöjd över den hjälp och vägledning jag fått i försäljningen av min fastighet.
    • Kittelfjäll
    2021-11-30 Verifierad kund
    Trevligt, lugnt, personligt och proffesionellt bemötande med tydlig och bra information om objektet. Mäklare Andreas gav intryck av att vara mkt kompetent och seriös med bra och snabb återkoppling. Jag hade ej förväntningar om att köp av Borkan 761 skulle vara möjlig men under resans gång så kan jag säga att att mäklare Andreas personliga och seriösa engagemang bidrog starkt till att köpet gick i lås och drömmen blev sann.
  • sålde en tomt med hjälp av Andreas Brändström en del av HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby
    • Borkasjö
    2021-11-08 Verifierad kund
    Snabb respons på vår förfrågan och ett vänligt bemötande.
    Våra förväntningar av försäljningen infriades definitivt och vi kan starkt rekommendera Andreas Brändström.
    2021-11-04 Verifierad kund
    Bra mäklare. Hanterade affären professionellt och hjälpte till med det som behövdes.
    • Joesjö
    2021-09-11 Verifierad kund
    Snabb på att svara när man vill ha kontakt. Ställde upp med privat visning då vi hade långt att åka, känns seriös!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Brändström en del av HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby
    2021-09-09 Verifierad kund
    Väl bemött av en kunnig mäklare som vet mycket om området och marknaden där.
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar med råge .
    Duktig mäklare som höll kontakt och visade väg under hela processen
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Brändström en del av HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby
    2021-09-09 Verifierad kund
    Trevlig, kan nog rekommendera Andreas till andra. Mycket är självklart när man gör fastighetsaffärer varje dag men inte självklart då man gör det 2 ggr i livet. Hade uppskattat mer återkoppling både före och under budgivningen. Seg budgivning.
    • Joesjö
    Bra rådgivare
    Enkel samverkan
    Ärlig och rak
    Tydlig kommunikation
    • Tärnaby
    2021-09-08 Verifierad kund
    Mycket professionellt bemötande som gjorde mig trygg i processen. Trots hinder på vägen hanterade Andreas försäljningen skickligt.
    Jag är mycket nöjd.
    2021-08-26 Verifierad kund
    Enkelt köpt på telefon första mötet vid övertagande.
    2021-08-24 Verifierad kund
    Jag fick tips vad jag skulle kunna göra för att åtgärda problemet med huset efter köpet samt tips på fritids aktiviteter i området. Tacksam för det!
    2021-08-18 Verifierad kund
    Inget svamel kort och rakt hur man skall göra.
    Svarar alltid inom kort på sms, mail och telefonsamtal

Jag förväntade mig en mäklare som tog hand om allt och talade om för mig vad jag skall ordna och ta fram och allt vart uppfyllt.
    • Tärnaby
    2021-07-02 Verifierad kund
    Hej
    Verkligen trevligt bemötande han fixade allt och snabbt gick det bra telefon o mail kontakt
    Det blev bättre än förväntat helt nöjd med försäljningen
    Kan inte ha gott bättre så jag är supernöjd han skötte om allt perfekt kan inte blivit bättre
    Än en gång tusen tack till Andreas för hjälpen
    Lisette
    2021-05-07 Verifierad kund
    försäljning av lägenhet i Hemavan, har fungerat klockrent