HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby

HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby

Välkommen till HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby!

Letar du efter bostad i Klippen, Björkfors, Laisholm, Tärnaby, Tärnafors eller Ström med omnejd. Tveka då inte att höra av dig till någon av våra duktiga mäklare. Vi på HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby har lång erfarenhet inom branschen och dessutom god lokalkännedom.

Funderar du på att sälja din bostad kan du enkelt få en fri värdering av din nuvarande bostad. du behöver inte sälja nu, men att ha kolla på din bostad och vad den är värd kan vara bra även för en framtida försäljning. Varmt välkommen att kontakta oss om du har några frågor.

Läs vad 10 kunder tycker om HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby 2

• köpte sin stuga med hjälp av Andreas Brändström en del av HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby
    • Joesjö
    2021-09-11
    Snabb på att svara när man vill ha kontakt. Ställde upp med privat visning då vi hade långt att åka, känns seriös!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Brändström en del av HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby
    2021-09-09
    Väl bemött av en kunnig mäklare som vet mycket om området och marknaden där.
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar med råge .
    Duktig mäklare som höll kontakt och visade väg under hela processen
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Brändström en del av HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby
    2021-09-09
    Trevlig, kan nog rekommendera Andreas till andra. Mycket är självklart när man gör fastighetsaffärer varje dag men inte självklart då man gör det 2 ggr i livet. Hade uppskattat mer återkoppling både före och under budgivningen. Seg budgivning.
  • sålde sin stuga med hjälp av Andreas Brändström en del av HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby
    • Joesjö
    Bra rådgivare
    Enkel samverkan
    Ärlig och rak
    Tydlig kommunikation
  • sålde sitt hus med hjälp av Andreas Brändström en del av HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby
    • Tärnaby
    2021-09-08
    Mycket professionellt bemötande som gjorde mig trygg i processen. Trots hinder på vägen hanterade Andreas försäljningen skickligt.
    Jag är mycket nöjd.
    2021-08-26
    Enkelt köpt på telefon första mötet vid övertagande.
  • köpte sitt hus med hjälp av Andreas Brändström en del av HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby
    2021-08-24
    Jag fick tips vad jag skulle kunna göra för att åtgärda problemet med huset efter köpet samt tips på fritids aktiviteter i området. Tacksam för det!
    2021-08-18
    Inget svamel kort och rakt hur man skall göra.
    Svarar alltid inom kort på sms, mail och telefonsamtal

Jag förväntade mig en mäklare som tog hand om allt och talade om för mig vad jag skall ordna och ta fram och allt vart uppfyllt.
  • skrev om Andreas Brändström en del av HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby
    2021-07-02
    Hej
    Verkligen trevligt bemötande han fixade allt och snabbt gick det bra telefon o mail kontakt
    Det blev bättre än förväntat helt nöjd med försäljningen
    Kan inte ha gott bättre så jag är supernöjd han skötte om allt perfekt kan inte blivit bättre
    Än en gång tusen tack till Andreas för hjälpen
    Lisette
  • skrev om Andreas Brändström en del av HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby
    2021-05-07
    försäljning av lägenhet i Hemavan, har fungerat klockrent