Andreas Brändström

Andreas Brändström

Andreas Brändström är mäklare på HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby

Andreas Brändström har varit registrerad mäklare sedan 2021-02. Andreas Brändström har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 29 omdömen med ett betyg på 4.9. Andreas Brändström har haft 27 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 29 Läs vad Andreas Brändström

• sålde sin stuga med hjälp av Andreas Brändström en del av HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby
    2022-09-24 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, och en snabb och smidig affär
    2022-09-22 Verifierad kund
    Bara positivt, snabb och smidig försäljning.
  • köpte sin stuga med hjälp av Andreas Brändström en del av HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby
    2022-09-21 Verifierad kund
    Andreas hade snabb och tydlig återkoppling på mail och telefon. Bra bemötande och fint flyt vid genomgång och påskrifter av kontraktet.
    • Grönfjäll, Kittelfjäll
    2022-07-26 Verifierad kund
    Personligt och fint bemötande!!
  • köpte sitt hus med hjälp av Andreas Brändström en del av HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby
    2022-07-18 Verifierad kund
    Han hjälpte oss jättemycket, och han var snabbt att svara oss. Och vi vill tacka han jättemycket.
    Tack själva och lycka till i nya huset! Andreas Brändström
    2022-06-07 Verifierad kund
    Jag blev väldigt bra bemött av Andreas, har aldrig haft med en mäklare att göra förut och han gjorde "upplevelsen" mycket enklare.
    När vi skulle köpa Byagatan så var han en mycket bra mäklare som gav oss riktlinjer på hur vi skulle gå till väga samt att han sa att han alltid kunde hjälpa oss. Det var mycket värt.
    Tack Emma och stort lycka till med ert nya hus! Andreas Brändström
    2022-06-06 Verifierad kund
    Jag tycker det var bra bemötande genom hela processen. Lätt att samtala med och ställa frågor som man fick svar på.
    Tack för fina ord Kristoffer och stort lycka till i nya huset! Andreas Brändström
  • sålde sitt hus med hjälp av Andreas Brändström en del av HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby
    2022-06-06 Verifierad kund
    - Vi blev bemött på ett positivt sätt.
    - Han uppfyllde våra förväntningar, han svarade på våra funderingar snabbt.
    - Tryggt, trevligt bemötande, professionell, enkel att prata med.
    Tack så mycket Linda. Väldigt trevligt att jobba med er! Andreas Brändström
    • Hemavan
    2022-05-07 Verifierad kund
    Andreas bemötande var mycket trevligt, professionellt och förtroendeingivande.
    Våra förväntningar var att ge säljuppdraget till en mäklare som hade god lokalkännedom och som tog hand om hela säljprocessen. Andreas infriade alla våra förväntningar. Vi hade kontinuerlig kontakt och fick information i alla steg.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med Andreas insats genom hela säljprocessen.
    Tack så mycket, trevligt att jobba tillsammans med er! Andreas Brändström
    • Hemavan
    2022-04-21 Verifierad kund
    Andreas gjorde ett kanonbra jobb. Lättfattliga svar på frågorna jag hade. Köpet kändes tryggt och säkert. Tack för bra samarbete.
    Tack så mycket och tack själv för ett bra samarbete! Andreas Brändström