Andreas Brändström

Andreas Brändström

Andreas Brändström är mäklare på HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby

Andreas Brändström har varit registrerad mäklare sedan 2021-02. Andreas Brändström har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 92 omdömen med ett betyg på 4.6. Andreas Brändström har haft 64 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

92 omdömen om Andreas Brändström

Sedan starten hos Reco 2021
Per L
Sålde sin stuga med hjälp av Andreas Brändström en del av HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby
Kittelfjäll

Proffsigt bemötande , kunnig Trevlig, lätt att få kontakt med via telefon eller sms vid frågor från oss. Har givit fortlöpande information om vad som händer Försäljningen har gått snabbt och smidigt

Patrick H
Köpte sin stuga med hjälp av Andreas Brändström en del av HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby
Kittelfjäll

Allt har fungerat mycket bra, bra bemötande, smidig affär

Karl Magnus S
Tärnaby

Proffsig och grymt bra rakt genom👍

Kenneth V
Hemavan

Fantastisk god oppfølging og flott service👍👏👏

Gun-marie H
Kittelfjäll

Mycket vänligt och professionellt. Han har gett oss all info vi behövt och affären har gått snabbt och smidigt.

Kenneth V
Sålde en tomt med hjälp av Andreas Brändström en del av HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby

God og fantastisk service og god oppfølging med salget👍

Mikael K
Hemavan

Utmärkt och professionellt bemötande. Har dock inte träffat honom "fysiskt" utan alla kontakter har skett per telefon. Mkt nöjd hittills.

Kenneth R
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Brändström en del av HusmanHagberg Hemavan/Tärnaby

Får objektiva och snabba svar på alla frågor utan att han är irriterad. Man tvekar inte att kontakta och han håller vad han lovar

Jacques Roger Joseph B

Très bonaccueilet très bonne explication .

Pål J

En ryddig og konkret selger. Gjorde rede for spørsmål fra oss og virket meget profesjonell. Vi ser frem til videre samarbeide med Andreas.