Jenny Kihlberg Hoffblad

Jenny Kihlberg Hoffblad

Jenny Kihlberg Hoffblad är mäklare på HusmanHagberg Kungsbacka

och har varit registrerad mäklare sedan 2006. Jenny Kihlberg Hoffblad har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 6 omdömen sedan 2019-02-20. Jenny Kihlberg Hoffblad har haft 3 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 6 Läs vad Jenny Kihlberg Hoffblad

• Sålt vår bostad med hjälp av Jenny. J är positiv och idérik, väldigt inlyssnande till oss köpare och påläst samt kunnig. Vi känner stort förtroende för J och skulle absolut vända oss till henne igen om vi skulle sälja hus i framtiden.
    Lisbeth J sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kihlberg Hoffblad en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    2020-10-09
    • 154.0 m²
    • Kungsbacka - Tölö
    2020-10-09
  • Jenny hade hand om min försäljning av mitt hus i Frillesås. Är mycket nöjd med Jenny och det var även av henne som jag köpte huset av för 8 år sedan. Lika nöjd som säljare som jag var som köpare. Rekomenderas.
    Bo Peter A sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kihlberg Hoffblad en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    2020-05-03
    • 120.0 m²
    • Frillesås
    2020-05-03
  • Villa i frillesås. Vänligt och mycket hjälpsamt bemötande under hela processen!
    Malin H
    Malin H köpte sitt hus med hjälp av Jenny Kihlberg Hoffblad en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    • 105.0 m²
    • Frillesås
    2019-02-22
  • Jenny har på ett föredömligt sätt hjälpt oss med vår husförsäljning. Servicemind, professionell och alltid tillgänglig.
    Emelie Maria Viola B sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kihlberg Hoffblad en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    • 190.0 m²
    • Anneberg/Älvsåker
    2019-02-22
  • Köpt hus. Hon svarade ordentligt och snabbt på alla frågor vi hade före, under och efter visning plus var till stor hjälp när vi begärde att få ordnat ett servitut på en del av tomten som egentligen inte hörde till tomten. Inga problem eller konstigheter alls.
    Emma F köpte sitt hus med hjälp av Jenny Kihlberg Hoffblad en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    • 190.0 m²
    • Anneberg/Älvsåker
    2019-02-20
  • Bra bemötande och mycket proffsig, bra resultat vid försäljning även om min fastighet inte var en dussinfastighet. Ett proffs med stor erfarenhet!
    Rolf Michael D sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kihlberg Hoffblad en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    • 80.0 m²

Frillesåsvägen
Slutpris: 3 850 000 kr
Kyrkobolsvägen
Slutpris: 6 125 000 kr

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte