Jenny Kihlberg Hoffblad
Registrerad mäklare sedan 2006-05-02
Aktiv på Reco.se sedan 2019-02-20
2019-07 - 2020-06

Läs vad 5 Läs vad Jenny Kihlberg Hoffblad

• Bo Peter A sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kihlberg Hoffblad en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-05-03

Frillesås
    Jenny hade hand om min försäljning av mitt hus i Frillesås. Är mycket nöjd med Jenny och det var även av henne som jag köpte huset av för 8 år sedan. Lika nöjd som säljare som jag var som köpare. Rekomenderas. Läs mer
  • Malin H
    Malin H köpte sitt hus med hjälp av Jenny Kihlberg Hoffblad en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2019-02-22

Frillesås
    Villa i frillesås. Vänligt och mycket hjälpsamt bemötande under hela processen! Läs mer
  • Emelie Maria Viola B sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kihlberg Hoffblad en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2019-02-22

Anneberg/Älvsåker
    Jenny har på ett föredömligt sätt hjälpt oss med vår husförsäljning. Servicemind, professionell och alltid tillgänglig. Läs mer
  • Emma F köpte sitt hus med hjälp av Jenny Kihlberg Hoffblad en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2019-02-20

Anneberg/Älvsåker
    Köpt hus. Hon svarade ordentligt och snabbt på alla frågor vi hade före, under och efter visning plus var till stor hjälp när vi begärde att få ordnat ett servitut på en del av tomten som egentligen inte hörde till tomten. Inga problem eller konstigheter alls. Läs mer
  • Rolf Michael D sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kihlberg Hoffblad en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2019-02-20

Frillesås
    Bra bemötande och mycket proffsig, bra resultat vid försäljning även om min fastighet inte var en dussinfastighet. Ett proffs med stor erfarenhet! Läs mer

Senaste försäljningarna

Frillesås Violväg