Mäklare Halland Kungsbacka HusmanHagberg Kungsbacka Jenny Kihlberg Hoffblad
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-05 - 2019-04

Läs vad 4 Läs vad Jenny Kihlberg Hoffblad

• Malin H
    Malin H köpte sitt hus med hjälp av Jenny Kihlberg Hoffblad en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2019-02-22

Frillesås
    Villa i frillesås. Vänligt och mycket hjälpsamt bemötande under hela processen! Läs mer
  • Emelie Maria Viola B sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kihlberg Hoffblad en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2019-02-22

Anneberg/Älvsåker
    Jenny har på ett föredömligt sätt hjälpt oss med vår husförsäljning. Servicemind, professionell och alltid tillgänglig. Läs mer
  • Emma F köpte sitt hus med hjälp av Jenny Kihlberg Hoffblad en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2019-02-20

Anneberg/Älvsåker
    Köpt hus. Hon svarade ordentligt och snabbt på alla frågor vi hade före, under och efter visning plus var till stor hjälp när vi begärde att få ordnat ett servitut på en del av tomten som egentligen inte hörde till tomten. Inga problem eller konstigheter alls. Läs mer
  • Rolf Michael D sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kihlberg Hoffblad en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2019-02-20

Frillesås
    Bra bemötande och mycket proffsig, bra resultat vid försäljning även om min fastighet inte var en dussinfastighet. Ett proffs med stor erfarenhet! Läs mer

Senaste försäljningarna

Frillesåsvägen