Jenny Kihlberg Hoffblad

Jenny Kihlberg Hoffblad

Jenny Kihlberg Hoffblad är mäklare på HusmanHagberg Kungsbacka

Jenny Kihlberg Hoffblad har varit registrerad mäklare sedan 2006-05. Jenny Kihlberg Hoffblad har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 4.9. Jenny Kihlberg Hoffblad har haft 5 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 9 Läs vad Jenny Kihlberg Hoffblad

• sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kihlberg Hoffblad en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    2021-02-22
    Genomgående snabb och förstklassig service. Jenny är en engagerad mäklare som tar sig an sitt objekt som om det vore hennes egna hem. Likt en grävande journalist plockar hon fram svar och fakta för att tillgodose både säljare och köpare på bästa sätt. Kan varmt rekommendera Jenny Kihlberg Hoffblad!
  • köpte sitt hus med hjälp av Jenny Kihlberg Hoffblad en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    2020-11-21
    Seriös, proffsig och angelägen om lösningar.
    2020-11-21
    Har sålt mitt hus och fått ett fantastiskt bemötande. En positiv och glad mäklare som gjort ett bra jobb
    • Kungsbacka - Tölö
    2020-10-09
    Sålt vår bostad med hjälp av Jenny.
    J är positiv och idérik, väldigt inlyssnande till oss köpare och påläst samt kunnig.
    Vi känner stort förtroende för J och skulle absolut vända oss till henne igen om vi skulle sälja hus i framtiden.
    2020-05-03
    Jenny hade hand om min försäljning av mitt hus i Frillesås. Är mycket nöjd med Jenny och det var även av henne som jag köpte huset av för 8 år sedan. Lika nöjd som säljare som jag var som köpare. Rekomenderas.
  • Malin H
    2019-02-22
    Villa i frillesås. Vänligt och mycket hjälpsamt bemötande under hela processen!
    2019-02-22
    Jenny har på ett föredömligt sätt hjälpt oss med vår husförsäljning. Servicemind, professionell och alltid tillgänglig.
    2019-02-20
    Köpt hus. Hon svarade ordentligt och snabbt på alla frågor vi hade före, under och efter visning plus var till stor hjälp när vi begärde att få ordnat ett servitut på en del av tomten som egentligen inte hörde till tomten. Inga problem eller konstigheter alls.
    • Stråvalla - Frillesås
    2019-02-20
    Bra bemötande och mycket proffsig, bra resultat vid försäljning även om min fastighet inte var en dussinfastighet. Ett proffs med stor erfarenhet!