HusmanHagberg Partille Lerum

HusmanHagberg Partille Lerum

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Partille och Lerum! Vi kan områdena här i Partille & Lerums kommun och lovar dig en trygg bostadsaffär. Vi har lång erfarenhet och tillhör en rikstäckande kedja med över 100 olika kontor i landet som växer för varje år.

Bostäder och affärer är vår högsta passion. Kontakta oss om du vill sälja, köpa eller diskutera dina planer. Tillsammans följer dig genom en av dina största affärer i livet. Genom att välja rätt säljstrategi för din fastighet så ger vi det rätt möjligheter från början till slut. Vi börjar där andra nöjer sig!

Läs vad 78 kunder tycker om HusmanHagberg Partille Lerum 2

2022-07-19 Verifierad kund
    Nöjd med mitt val av mäklare! Allt har fungerat smidigt mäklaren har varit lätt att ha och göra med.

Rekommenderar Husmanhagberg som mäklare!
    2022-06-30 Verifierad kund
    Väldigt bra behandlad ! Pålitlig och tillmötesgående mäklare !
    Blev lugn i min osäkerhet !
    Försäljningen gick bra och snabbt !
    Slutpriset blev över förväntan efter budgivningen !
    • Björndammsterrassen
    2022-05-05 Verifierad kund
    Roger som var mäklare vid nya köpet kommer såklart vara säljare för vår gamla lägenhet 👍
    • Lerum Centrum
    2022-05-01 Verifierad kund
    Vi fick genomgående ett fantastiskt bemötande. Våra förväntningar överträffades av deras engagemang. Sammanfattningsvis så kände vi oss trygga med att mäklaren hade vårat intresse som fokus.
    • Ingared
    2022-04-04 Verifierad kund
    Vi är super nöjda med servicen vi fick av Roger Karlsson.
    Tack snälla!
    2022-03-30 Verifierad kund
    Det har fungerat bra kan mycket väl rekommendera Roger.
    2022-03-06 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett väldigt trevligt sätt. Förväntningarna var ok och vi uppfyllde dem till fullo.
    En mycket trevlig mäklare och lätt att göra affärer med. Hon fixade allt som vi kom överens om. Jag är väldigt nöjd med hon.
    2022-03-05 Verifierad kund
    Väldigt positivt och glatt bemötande varje gång vi setts och pratats vid, hjälpsam och sett till att det blivit bra för mig i alla lägen.

Mäklaren har gjort exakt vad som utlovats, hjälpt mig hitta bostad där jag ville och processen gick snabbt och smidigt.
    • Centrala Partille
    2022-02-28 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, kunnig och ambitiös säljare.

Kan varmt rekommendera, Husman & Hagberg
    2022-02-14 Verifierad kund
    Vi köpte ett hus av Minna i Paradiset och upplevde från första samtalet med henne ett stort engagemang och genuint förtroende. Trots att det var helg tog hon sig tid att svara på flertalet sms och gjorde sig under processen tillgänglig för både många och långa samtal. Hon var väldigt påläst på huset och dess historia och kunde svara på alla våra frågor. Vi har båda en hög förväntan på dagens mäklartjänst och Minna levde med råge upp till detta och mer därtill. Förhoppningsvis dröjer det många år innan vi säljer huset men den dagen hoppas vi att Minna är kvar och kan hjälpa oss med detta. Vi rekommenderar henne varmt och är mycket glada över att ha fått göra vår första husaffär med henne. Åke och Louise
    2022-02-11 Verifierad kund
    Jag blev väl bemött på alla sätt och och upplevde att man tog sig an försäljningen av min villa med stort engagemang. Försäljningen gick också därefter förvånansvärt fort och till ett pris som jag är nöjd med.
    Mäklaren var trevlig och lätt att kommunicera med bra på att informera mig under alla steg i processen.
  • Sevdai M
    2022-01-10 Verifierad kund
    Blev väldigt professionellt bemött, väl informerad, saklig och väldigt tydlig. Var tillmötesgående på alla sätt och behjälplig på alla plan. Tips, råd och lösningar, som gjorde det enkelt för oss och fatta smartare och bättre beslut. Vilket gjorde att saker o ting gick väldigt smidigt och enkelt för oss. Stort Tack!
    2021-12-27 Verifierad kund
    Mäklaren mötte de högt ställda krav vi hade på vår försäljning, engagerad och målmedveten hela vägen i mål
    • Tollered
    2021-12-26 Verifierad kund
    Roger har varit helt suverän ifrån första mötet! Hans erfarenhet som mäklare märks verkligen!

Han har alltid stått fast vid att allt måste kännas bra för oss, att vi kände oss helt nöjda med annonsen och att vi kände oss trygga.

Alltid varit väldigt tillgänglig! Och tagit sig god tid att prata vid varje tillfälle för att säkra att vi är fortsatt trygga och allt känns bra.

Kom även med jättebra hjälp och förslag vad vi borde fixa till på huset innan försäljningen!

Allt som allt ledde till ett riktigt bra slutpris på huset!

Vi är otroligt nöjda och kan helhjärtat rekommendera Roger!
    2021-12-26 Verifierad kund
    Jag tyckte mäklaren skötte sig väldigt väl och har bara gott att säga om Roger. Jag tyckte också det var en väldigt seriös process där mäklaren såg till att både köpare och säljare blev väl omhändertagna och i slutändan väldigt nöjda.
    2021-11-29 Verifierad kund
    vi fick ett trevligt bemötande, personkemin kändes väldigt bra.
    Mäklaren är både proffsig och påläst, så allt kändes bra vid visningen
    2021-11-16 Verifierad kund
    Bemötandet av mäklaren har varit väldigt proffsigt och Roger ingav lugn och trygghet.
    2021-11-15 Verifierad kund
    En super trevlig och vas mäklare som är lyhörd och har en bra sälj strategi kan starkt rekommendera..
    2021-11-15 Verifierad kund
    Är jätte nöjd med eran service och försäljningen gick jätte smidigt och bra.
    2021-11-09 Verifierad kund
    Mäklaren Roger Karlsson på HusmanHagberg är engagerad, kompetent och socialt begåvad. Vi ger honom våra allra bästa rekommendationer.
  • Barbro B
    2021-11-09 Verifierad kund
    Väldigt bra och duktig mäklare. Positiv upplevelse från start till målgång.
    Levde upp gott och väl till mina förväntningar. Rekommenderar Minna som en väldigt bra mäklare.
    2021-10-16 Verifierad kund
    Vi fick ett bra bemötande och mäklaren var väldigt serviceinriktad och ett stöd genom hela processen. Våra förväntningar var att vi skulle känna att vi kunde lita på mäklaren och att hen gjorde rätt val utifrån de bästa förutsättningarna. Vi tyckte att förväntningarna uppfylldes väl och är nöjda med vår kontakt med mäklaren.
    2021-10-15 Verifierad kund
    Ett genomgående trevligt, påläst och tryggt bemötande. Mäklaren var närvarande, noggrann och gjorde försäljningen så lätt och smidig som vi hade önskat. Vi är väldigt nöjda!
    2021-07-19 Verifierad kund
    Roger på HusmanHagberg Partille har från första vilsna samtal visat sig vara en klippa. Med sin enträgenhet, sitt engagemang, outsinliga tålamod och gedigna kunskap har han lotsat mig genom min försäljning.
    Även om det i slutändan endast landade i ett skrivuppdrag har han hela tiden visat prov på förståelse och tillmötesgående utan gräns. Kan varmt rekommendera Roger!
    2021-07-02 Verifierad kund
    Bostadsmarknaden är helt sjuk, och det är inte lätt att vara moraliskt rätt som mäklare i alla lägen. Roger har verkligen bra koll på vad han sysslar med, ur flera perspektiv.
    2021-07-02 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande.
    • Stenliden
    2021-05-23 Verifierad kund
    Köpt hus av denna mäklare. Visningen var bra med bra bemötande. När vi kom in i budgivningsprosessen upplevde vi att kontraktskrivandet förhalades i väntan på nya budgivare skulle komma in vilket var väldigt frustrerande med flera dagar utan nya överbud. Kontraktskrivandet upplevdes som proffessionellt. Det finns däremot mer att önska gällande komunikation och återkomma per telefon och meddelanden.
    2021-03-19 Verifierad kund
    Vi sålde med vår lgh och lilla Roger var en klippa när det gällde allt, flexibel, hög arbetsmoral och riktigt skicklig mäklare överlag! 10/10 i betyg på den grabben!
  • Linnéa H
    2021-03-16 Verifierad kund
    Roger från Husman Hagberg är en kompetent mäklare med hjärtat på rätt ställe. Han hjälpte mig genom hela processen med försäljningen av min trerummare i Partille och gjorde det enkelt för mig. Roger fick mig att känna mig trygg från dag ett och sålde läge fort till ett väldigt bra pris. Jag hade rekommenderat honom till alla som ska sälja eller köpa bostad.
    2021-02-18 Verifierad kund
    Hej! Roger var inte rädd för att anta utmaningen att sälja vår lägenhet efter våra önskemål och förutsättningar för att lyckas uppnå en bra affär! Han svarar gärna på frågor och tar gärna en extra diskussion för att komma fram till ett beslut som känns rätt för alla inblandade.

Vi är mycket nöjda med Roger och den service han gett!
    2021-02-06 Verifierad kund
    Jag har köpt en lägenhet.
    Bemötandet var varmt och beskrivning var detaljerad.
    2021-02-03 Verifierad kund
    Roger jobbar effektivt och ihärdigt för bästa resultat. Rekommenderas starkt.
    • Gråbo
    2021-01-27 Verifierad kund
    Proffsigt, trevligt och engagerat
  • sålde sin bostad med hjälp av HusmanHagberg Partille Lerum
    • Gråbo
    2021-01-07 Verifierad kund
    Allt har gått snabbt och effektivt. Bra bemötande och kommunikation. Rekommenderar gärna till andra som tänker sälja.
    Mycket nöjda!!
    2020-11-12 Verifierad kund
    Trevlig, tydlig, snabb att återkoppla
    2020-11-10 Verifierad kund
    Köpt en bostadsrätt. Mäklaren var väldigt serviceinriktad och transparent genom hela processen. Mycket bra mäklarfirma och mäklare.
    2020-10-19 Verifierad kund
    Sålt en villa.
    Mycket väl bemött under hela processen.
    Byggde försiktigt upp possitiva förväntningar som sedan införlivades.
    Professionell i alla moment under hela processen.
    2020-09-28 Verifierad kund
    Vi har sålt en villa, och allting gick mycket smidigt och mycket fort, men på ett kontrollerat sätt. Vi blev väldigt bra bemött. Mäklaren lyssnade noga till våra önskemål.
    2020-09-28 Verifierad kund
    Jag har sålt en 23 år gammal villa aldrig renoverad invändigt.Väldigt trevligt bemötande, förstående och gav tips. Upplevde ett engagemang från mäklaren. När jag tyckte det gick trögt ville han satsa lite till.Vi är väldigt nöjda jag och mina barn.
    2020-09-28 Verifierad kund
    Vi har köpt ett radhus. Förväntningar var att få en ärlig affär vilket har blivit så Vi har haft ett utmärkt erfarenhet hittills
    2020-09-27 Verifierad kund
    Vi är nöjda med gott bemötande.
  • Eive Ingemar K
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Partille Lerum
    2020-08-25 Verifierad kund
    Köpt en bostadsrätt och skall sälja mitt hus.
    På ett trevligt och bra sätt.
    Jag hade inga förväntningar.
    Jag är nöjd och glad.
    2020-08-25 Verifierad kund
    Jag sålde en bostadsrätt.

Roger gav ett professionellt och engagerat bemötande genom hela processen. Jag kände att min affär fick ta den tid det krävde och att mäklaren verkligen kan sitt jobb och de strategier som krävs för att få sålt.
    2020-06-28 Verifierad kund
    Vi har köpt en lägenhet i Partille. Vi blev mycket bra bemötta av mäklaren, och han har hjälpt oss på alla sätt och vis! Har vi behövt fråga någonting så har han kollat upp det.
    Vi är jättenöjda med detta! Allting har gått super smidigt!
    • Partille - Furulund
    2020-06-21 Verifierad kund
    Vi har sålt ett hus och har fått ett toppenbra bemötande, fått den hjälp och stöd vi behövde. Har känts enkelt och tryggt hela vägen!
    2020-06-18 Verifierad kund
    Har anlitat Roger på HusmanHagberg Partille/Lerum som sålt vårt hus på Fjällvindsvägen 29. Grymt bra och tydligt upplägg, proffsigt material och bemötande. Dessutom fick vi bättre betalt än vad vi hade förväntat oss och huset såldes snabbt och smidigt. Vi är jättenöjda och kan varm rekommendera HusmanHagberg och mäklare Roger Karlsson.
    • Partille - Furulund
    2020-06-15 Verifierad kund
    Det gick smidigt och blev resultatet blev bra. Mycket bra utfört arbete av mäklaren Johan Slättberg.
    Vi är mer än nöjda
    Hej Hans! Gott att höra att ni mer än nöjda. Tack för fina ord och vi är glada att vi kan leverera ett gott samarbete som ger goda resultat. Vi önskar all lycka till vidare med framtida flytt och nytt boende! / Lise-Marie Kontorschef HH Partille Lerum HusmanHagberg Partille Lerum
    2020-03-28 Verifierad kund
    Jag har köpt och tycker det varit en god kommunikation hela vägen mellan oss som köpare och mäklare. Mycket nöjd med snabb återkoppling under hela processen! Kan varmt rekommendera!!
    • Stenkullen
    2020-02-24 Verifierad kund
    Köpt bostadsrätt.
    Mycket professionell och trevlig mäklare som tog sin tid att svara på frågor och förklarade saker utmärkt!
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar samt lite till.
    Svårt att hitta bättre mäklare!
    2020-02-12 Verifierad kund
    Råger gjorde en super insatts för oss, han var mycket lyhörd till våra önskemål , enkel att nå på telefon och mycket professionell. Affären gick som den skulle och vi är allmänt mycket nöjda.
    Tack Camilio för er rekommendation! Kul att ni är nöjda. Vill samtidigt önska er lycka till med köp av ny bostad och ni vet vart jag finns om ni behöver någon mer hjälp. /Roger HusmanHagberg Partille Lerum