HusmanHagberg Partille / Lerum

Göteborgsvägen 84, 433 63 Sävedalen — Visa karta

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Partille och Lerum! Vi kan områdena här i Göteborgstrakten, och lovar dig en trygg bostadsaffär. Vi har lång erfarenhet och tillhör en rikstäckande kedja med över 90 olika kontor i landet.

Bostäder och affärer är vår högsta passion. Kontakta oss om du vill sälja, köpa eller diskutera dina planer. Tillsammans följer dig genom en av dina största affärer i livet. Genom att välja rätt säljstrategi för din fastighet så ger vi det rätt möjligheter från början till slut. Vi börjar där andra nöjer sig!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 35 kunder tycker om HusmanHagberg Partille / Lerum

• 2020-06-28

Gabriella S skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Vi har köpt en lägenhet i Partille. Vi blev mycket bra bemötta av mäklaren, och han har hjälpt oss på alla sätt och vis! Har vi behövt fråga någonting så har han kollat upp det.
    Vi är jättenöjda med detta! Allting har gått super smidigt! Läs mer
  • 2020-06-21

Marina E skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Vi har sålt ett hus och har fått ett toppenbra bemötande, fått den hjälp och stöd vi behövde. Har känts enkelt och tryggt hela vägen! Läs mer
  • 2020-06-18

Marcus J skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Har anlitat Roger på HusmanHagberg Partille/Lerum som sålt vårt hus på Fjällvindsvägen 29. Grymt bra och tydligt upplägg, proffsigt material och bemötande. Dessutom fick vi bättre betalt än vad vi hade förväntat oss och huset såldes snabbt och smidigt. Vi är jättenöjda och kan varm rekommendera HusmanHagberg och mäklare Roger Karlsson. Läs mer
  • 2020-06-15

Hans E skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Det gick smidigt och blev resultatet blev bra. Mycket bra utfört arbete av mäklaren Johan Slättberg.
    Vi är mer än nöjda Läs mer
    2020-06-16 HusmanHagberg Partille Lerum svarar Hans E
    Hej Hans! Gott att höra att ni mer än nöjda. Tack för fina ord och vi är glada att vi kan leverera ett gott samarbete som ger goda resultat. Vi önskar all lycka till vidare med framtida flytt och nytt boende! / Lise-Marie Kontorschef HH Partille Lerum
  • 2020-03-28

Camilla S skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Jag har köpt och tycker det varit en god kommunikation hela vägen mellan oss som köpare och mäklare. Mycket nöjd med snabb återkoppling under hela processen! Kan varmt rekommendera!! Läs mer
  • 2020-02-24

Gerardo P skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Köpt bostadsrätt.
    Mycket professionell och trevlig mäklare som tog sin tid att svara på frågor och förklarade saker utmärkt!
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar samt lite till.
    Svårt att hitta bättre mäklare! Läs mer
  • 2020-02-12

Camilo R skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Råger gjorde en super insatts för oss, han var mycket lyhörd till våra önskemål , enkel att nå på telefon och mycket professionell. Affären gick som den skulle och vi är allmänt mycket nöjda. Läs mer
    2020-02-17 HusmanHagberg Partille - Lerum svarar Camilo R
    Tack Camilio för er rekommendation! Kul att ni är nöjda. Vill samtidigt önska er lycka till med köp av ny bostad och ni vet vart jag finns om ni behöver någon mer hjälp. /Roger
  • 2020-02-11

Marcus H skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Flexibel och löste en riktigt bra deal åt mig, på en lördagskväll dessutom😌 Läs mer
    2020-02-17 HusmanHagberg Partille - Lerum svarar Marcus H
    Tack Marcus! Kul att du är nöjd med ditt lägenhetsköp och grattis till en riktigt fin lägenhet! Värt att offra en lördagskväll för den antar jag? :-). Helt övertygad om att du kommer trivas gott i ditt nya boende. /Roger
  • Titoo K

2020-01-23

Titoo K skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Kan verkligen rekommendera Roger. Här har ni en mycket proffsig. Strukturerad och kunnig mäklare.. Läs mer
    2020-01-25 HusmanHagberg Partille svarar Titoo K
    Tack för din rekommendation Titoo! Kul att ni är nöjda och ni vet vart jag finns när ni behöver mäklare nästa gång. Hälsa familjen så gott! /Roger

Anna P skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Vi skulle sälja vår lägenhet och blev rekommenderade Roger Karlsson på HusnanHagberg. Han har verkligen varit helt fantastisk och gjort ett kanonjobb! Han översteg våra förväntningar och vi har verkligen känt oss trygga hela vägen. Han är en bra människokännare och vi kunde inte vara mer nöjda. Bästa mäklaren vi haft! Otroligt driv och engagemang. Läs mer
    2020-01-25 HusmanHagberg Partille svarar Anna P
    Tack Anna! Ja, som sagt ibland kan försäljningen gå fort :-)! Snyggt jobbat med lägenheten inför fotograferingen, ni kanske skall starta en stylingfirma när ni nu flyttar till Borlänge :-)? Gott samarbete bäddar som sagt alltid för ett gott slutresultat! Önskar er all lycka vidare med nytt jobb och bostad. /Roger

Kristoffer J skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Vi har precis sålt lägenhet. Hela försäljningen har gått över förväntningarna och vi är så extremt tacksamma att vi valde att ta hjälp av Roger på HusmanHagberg, han har hjälpt oss från första stund och varit en stöttepelare hela vägen. Han har hela tiden gjort mer än vad man kan förvänta sig av en mäklare och är den bästa mäklaren vi har haft! Läs mer
    2020-01-25 HusmanHagberg Partille svarar Kristoffer J
    Tack Kristoffer för de värmande orden. Alltid lika roligt när jag lyckas överträffa mina kunders förväntningar, speciellt när det som för er startade genom en rekommendation från en av mina tidigare kunder. Tackar er samtidigt för ett bra samarbete och all lycka till med flytten inom kort! /Roger

Kristina J skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Sålt i Sävedalen en mäklare som såg och lyssnade, inte bara körde på. Läs mer
    2020-01-23 HusmanHagberg Partille Lerum svarar Kristina J
    Tack Kristina. Vill tacka dig för ett gott och fint samarbete. Blev innerligt glad att försäljningsprocessen gick så smidigt som den gjorde. Nu hoppas jag att du trivs i din nya bostad vid Munkebäck. Önskar dig all lycka till! / Adriano
  • 2020-01-20

Moa A skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Köpt lägenhet.
    Snabbt smidigt och roligt.
    Proffsig mäklare som såg till att affären flöt smidigt. Läs mer
    2020-01-21 HusmanHagberg Partille Lerum svarar Moa A
    Tack Moa för ett gott samarbete och smidig affär. Kul att du hittade bostaden du letat efter och att jag fick hjälpa er i den processen. Jag hoppas och tror säkerligen att ni kommer att stormtrivas. / Adriano
  • 2020-01-18

Fawzi A skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Jag har köpt en bostad i Partille.
    Jag kontaktade mäklaren för att köpa en bostad i Partille .
    Jag fick svar med stor respekt. Läs mer
    2020-01-21 HusmanHagberg Partille Lerum svarar Fawzi A
    Tack Fawzi! Roligt att ni äntligen ska flytta till Göteborg och att ni hittat ert nya hem. Önskar er och er familj ett stort lycka till med försäljningen av er bostad i Falköping. / Adriano
  • 2020-01-16

Anna Christina B skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Jag har både sålt och köpt hus via Husman/Hagberg i Partille. Det är en personlig mäklare som är lättillgänglig på kvällar och helger och återkopplar snabbt.

Han har visat omtanke och engagemang och visat att han säljer med hjärtat!

Det engagemang som jag fick när jag köpte mitt radhus kommer jag aldrig glömma! Läs mer
    2020-01-21 HusmanHagberg Partille Lerum svarar Anna Christina B
    Ni är sanna HusmanHagbergare, vilket vi på Husmanhagberg Partille/Lerum uppskattar mer än du tror! Tack Anna och Andreas för att jag fick förtroendet med försäljningen av er bostad. Roligt att ni sett att jag i min yrkesroll som mäklare arbetar med hjärtat, omtänksamhet och engagemang. Det är några av ledorden som jag alltid strävar efter. Jag önskar er ett stort lycka till med framtiden!
    / Adriano
  • 2019-11-29

Henrik L skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Köpt en villa av Roger och var mycket nöjd med bemötandet. Han tog sig tid och var mycket bra på att delge information. Mina förväntningar motsvarades absolut och jag skulle rekommendera honom till bekanta. Läs mer
    2019-11-29 HusmanHagberg Partille - Lerum svarar Henrik L
    Tack för din rekommendation och kul att ni är nöjda med husköpet. Känns skönt när ni känner att ni fått bra hjälp i samband med erat bostadsköp, speciellt i detta fall när det gick så fort. Grattis igen till ett superfint hus! Antar att många av era vänner är avundsjuka på er nu :-). /Roger
  • 2019-11-15

Marianne W skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Håller på att köpa en mindre bostadsrätt. Upplever en mäklare som är flexibel och tillmötesgående med att hitta tider att ses, tillgodose våra önskemål om tider, dagar etc ( vi bor ca 50 mil bort). Mycket artig.
    Mäklaren är tydlig när han informerar om olika saker i förfaringssätt etc. Läs mer
    2019-11-15 HusmanHagberg Partille Lerum svarar Marianne W
    Stort tack för en smidig affär! Ni kommer säkerligen trivas, speciellt nu när ni kommer närmre barnbarnen. Vi ses på tillträdesdagen!
    Mvh Adriano
  • 2019-11-08

Tony Birger S skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Har köpt lägenhet och sålt radhus. Har blivit mycket bra bemötta samt fått hjälp över förväntan av mäklaren. Läs mer
    2019-11-14 HusmanHagberg Partille Lerum svarar Tony Birger S
    Tack för din rekommendation Tony! Tackar också ödmjukast för att jag fick förtroendet att sälja erat fina radhus! Det blev ju bra det där :-). Önskar er all lycka nu med kommande lägenhetsrenovering och flytt! /Roger
    HusmanHagberg Partille Lerum gillar detta
  • 2019-10-29

Amir T skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Roger är en duktig och professionell mäklare som jag varmt rekommenderar! Läs mer
    2019-10-29 HusmanHagberg Partille Lerum svarar Amir T
    Tack Amir, det uppskattas! Kul att ni är nöjda. Ni vet vart vi finns om ni behöver hjälp någon mer gång i framtiden. /Roger
  • 2019-10-17

Egzon M skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Tycker mäklaren gjort ett fantastiskt jobb, då presentationen utav bostaden var super!
    Bra kontakt med mig som säljare då jag känt mig trygg i denna professionella mäklares händer!

Enkel ha att göra med, trevlig men framförallt han står för sina ord! Läs mer
    2019-10-23 HusmanHagberg Partille Lerum svarar Egzon M
    Hej Egzon! Tack för förtroende för försäljningen av din lägenhet! Har vart ett rent nöje att ha fått samarbeta med dig efter rekommendation från din bror. Nu inväntar jag på inbjudan på middagen som du lovat mig 😉. Återigen stort tack!
  • 2019-10-10

Johan B skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Jag kan verkligen rekommendera Roger Karlsson och HusmanHagberg som mäklare. Roger var professionell från första början. Han tog sig tid att sätta sig in i huset och försäljningen, gav bra tips på vad som är värt att göra, lätt att jobba med och håller bra kommunikation. Han skapade snabbt ett gott förtroende som han hållit genom hela försäljningen. Jag skulle absolut använda Roger och HusmanHagberg igen. Läs mer
    2019-10-10 HusmanHagberg Partille svarar Johan B
    Hej Johan! Tack för förtroendet och dina värmande ord. Har varit ett rent nöje att sälja er villa i Sävedalen. Vill samtidigt passa på att tacka er för ett riktigt gott samarbete genom hela affären. Hälsa familjen så gott! Mvh Roger
  • 2019-09-09

Basoz S skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Vi hade Adriano som mäklare han är jätte duktig vi blev jätte nöjda med med. Honom därför jag rekomenderar honom
    Jag ger honom 5 ✨✨✨✨✨ Läs mer
    2019-09-10 HusmanHagberg Partille Lerum svarar Basoz S
    Hej Basoz! Stort tack för en fin recension! Det har vart jätte trevligt att få hjälpa dig och din familj i din försäljningprocess. Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad i Partille! Vi kommer säkerligen att ses snart igen!
  • 2019-07-04

Tobias H skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Köpte en bostadsrätt på 64 kvm, mitt första bostadsköp. Blev bra bemött av mäklaren under hela processen och fick svar på alla mina frågor. Jag hade egentligen inga specifika förväntningar, då jag aldrig köpt bostad tidigare. Upplevelsen generellt sett var bra och jag fick ett proffsigt intryck av mäklaren, framför allt i slutskedet och under kontraktskrivningen. Läs mer
    2019-07-12 HusmanHagberg Partille Lerum svarar Tobias H
    Hej Tobias!

Kul att du är nöjd med ditt lägenhetsköp! Jag hoppas att du ska trivas i många år framöver. :) Tack för dina generösa ord, jag är mycket tacksam att jag kunnat utföra ett bra jobb och du är nöjd med mitt bemötande. / Roger
  • 2019-06-14

Lars Thomas Ö skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Proffsig mäklare. Snabb affär och bra skött. Läs mer
    2019-06-17 HusmanHagberg Partille - Lerum svarar Lars Thomas Ö
    Hej Thomas! Kul att du är nöjd med din villaförsäljning. Önskar dig all lycka nu med flytten vidare. Gråbo kommer sakna dig :-). /Roger
  • 2019-06-12

Johnny M skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    En bra mäklare med trevligt bemötande och som tog sig tid Läs mer
    2019-06-13 HusmanHagberg Partille Lerum svarar Johnny M
    Hej Johnny!

Vad roligt att du är nöjd med ditt köp av hus. Vi hoppas verkligen att ni kommer att trivas och att ni får många fina år i ert nya boende.
    Är det något längs vägen finns vi här för att hjälpa er. Nu längtar vi tills ni får flytta in :) !
    HusmanHagberg Partille Lerum gillar detta
  • 2019-05-30

Jonas B skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Köpt radhus
    Ska sälja bostadsrätt
    Positivt bemött
    Hade inga förväntningar
    Enkel och positiv upplevelse Läs mer
    2019-06-14 HusmanHagberg Partille Lerum svarar Jonas B
    Tack Johan! :)

Kul att du fått ett sånt fint nytt hem och att väljer att sälja din bostadsrätt vidare med oss. Vi glada att vi fått ditt förtroende och hoppas att du ska bli riktigt nöjd vidare också.
  • 2019-04-23

Johan F skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Roger var mycket kunnig och hjälpsam genom hela processen, vilket gjorde oss trygga i vårt husköp. Läs mer
    2019-05-06 HusmanHagberg Partille Lerum svarar Johan F
    Tack Johan!
    Vad roligt att ni är nöjda. Det gläder mig att ni är nöjda med erat husköp och jag önskar att ni kommer att få många fina år i ert nya hem! / Roger
  • 2019-03-03

Atosa M skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Jag och min sambo har mycket att tacka Roger Karlsson för, vi lyckades köpa vår drömbostad till slut! Vi upplevde honom som väldigt engagerad,trygg, hjälpsam och proffsig! Det är ingen tvekan om att vi kommer kontakta Roger Karlsson för våra framtida bostadsaffärer! Läs mer
    2019-03-03 HusmanHagberg Partille - Lerum svarar Atosa M
    Tack Atosa & Emil! :) Vi blir väldigt glada att höra att ni känner er nöjda och att ni upplever att ni fått den hjälp ni ville ha. Ni varmt välkomna när och om ni känner att ni vill lyfta på flyttvingarna igen.
  • 2019-02-13

Göte Lennart H skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Mycke bra bemötande. Bra arbete utav Roger Karlsson Läs mer
    2019-02-13 HusmanHagberg Partille Lerum svarar Göte Lennart H
    Tack Lennart! Hoppas ni kommer få lika många fina år i ert nya boende som ni har haft i Gråbo. Vi önskar er alla lycka till vidare och ni är alltid välkomna in på en kaffe om ni har vägarna förbi :).
  • 2019-01-28

Morgan T skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Trevligt bemötande från mäklaren Roger Karlsson som var mycket professionell och engagerad. Rekommenderas!
    Morgan, säljare Öjersjö Läs mer
    2019-01-28 HusmanHagberg Partille Lerum svarar Morgan T
    Tack Morgan för dina fina ord! Det var en glädje för oss att få hjälpa dig i din bostadsaffär. Du är varmt välkommen igen! :)
  • 2019-01-24

Annica M skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Sålde min lägenhet i Sävedalen via Roger Karlsson på Husman Hagberg. Är mycket nöjd med Roger som mäklare och Husman Hagberg Sävedalen som rakt igenom har agerat mycket proffsigt. Tack! Läs mer
    2019-01-24 HusmanHagberg Partille Lerum svarar Annica M
    Tack Annica för du gav oss förtroendet att följa dig i din bostadsaffär! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen :)
  • 2018-03-27

Mohamed O skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Bra bemötande fick den hjälp jag förväntade mig av mäklaren. Läs mer
  • 2018-03-18

Jesper N skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Köpare av bostadsrätt! Fungerat utmärkt och väldigt bra service Läs mer
  • 2018-03-17

Ilein H skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Jättebra bemötande, kände mig alltid prioriterad som kund. Levde helt upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2018-03-16

Danilo S skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Min upplevelse var generellt bra, förutom dålig återkoppling. Läs mer

Göteborgsvägen 84, 433 63 Sävedalen