HusmanHagberg Partille / Lerum

Göteborgsvägen 84, 433 63 Sävedalen — Visa karta

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Partille och Lerum! Vi kan områdena här i Göteborgstrakten, och lovar dig en trygg bostadsaffär. Vi har lång erfarenhet och tillhör en rikstäckande kedja med över 90 olika kontor i landet.

Bostäder och affärer är vår högsta passion. Kontakta oss om du vill sälja, köpa eller diskutera dina planer. Tillsammans följer dig genom en av dina största affärer i livet. Genom att välja rätt säljstrategi för din fastighet så ger vi det rätt möjligheter från början till slut. Vi börjar där andra nöjer sig!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 22 kunder tycker om HusmanHagberg Partille / Lerum

• 2020-01-18

Fawzi A skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Jag har köpt en bostad i Partille.
    Jag kontaktade mäklaren för att köpa en bostad i Partille .
    Jag fick svar med stor respekt. Läs mer
  • 2020-01-16

Anna Christina B skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Jag har både sålt och köpt hus via Husman/Hagberg i Partille. Det är en personlig mäklare som är lättillgänglig på kvällar och helger och återkopplar snabbt.

Han har visat omtanke och engagemang och visat att han säljer med hjärtat!

Det engagemang som jag fick när jag köpte mitt radhus kommer jag aldrig glömma! Läs mer
  • 2019-11-29

Henrik L skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Köpt en villa av Roger och var mycket nöjd med bemötandet. Han tog sig tid och var mycket bra på att delge information. Mina förväntningar motsvarades absolut och jag skulle rekommendera honom till bekanta. Läs mer
    2019-11-29 HusmanHagberg Partille - Lerum svarar Henrik L
    Tack för din rekommendation och kul att ni är nöjda med husköpet. Känns skönt när ni känner att ni fått bra hjälp i samband med erat bostadsköp, speciellt i detta fall när det gick så fort. Grattis igen till ett superfint hus! Antar att många av era vänner är avundsjuka på er nu :-). /Roger
  • 2019-11-15

Marianne W skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Håller på att köpa en mindre bostadsrätt. Upplever en mäklare som är flexibel och tillmötesgående med att hitta tider att ses, tillgodose våra önskemål om tider, dagar etc ( vi bor ca 50 mil bort). Mycket artig.
    Mäklaren är tydlig när han informerar om olika saker i förfaringssätt etc. Läs mer
    2019-11-15 HusmanHagberg Partille Lerum svarar Marianne W
    Stort tack för en smidig affär! Ni kommer säkerligen trivas, speciellt nu när ni kommer närmre barnbarnen. Vi ses på tillträdesdagen!
    Mvh Adriano
  • 2019-11-08

Tony Birger S skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Har köpt lägenhet och sålt radhus. Har blivit mycket bra bemötta samt fått hjälp över förväntan av mäklaren. Läs mer
    2019-11-14 HusmanHagberg Partille Lerum svarar Tony Birger S
    Tack för din rekommendation Tony! Tackar också ödmjukast för att jag fick förtroendet att sälja erat fina radhus! Det blev ju bra det där :-). Önskar er all lycka nu med kommande lägenhetsrenovering och flytt! /Roger
    HusmanHagberg Partille Lerum gillar detta
  • 2019-10-29

Amir T skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Roger är en duktig och professionell mäklare som jag varmt rekommenderar! Läs mer
    2019-10-29 HusmanHagberg Partille Lerum svarar Amir T
    Tack Amir, det uppskattas! Kul att ni är nöjda. Ni vet vart vi finns om ni behöver hjälp någon mer gång i framtiden. /Roger
  • 2019-10-17

Egzon M skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Tycker mäklaren gjort ett fantastiskt jobb, då presentationen utav bostaden var super!
    Bra kontakt med mig som säljare då jag känt mig trygg i denna professionella mäklares händer!

Enkel ha att göra med, trevlig men framförallt han står för sina ord! Läs mer
    2019-10-23 HusmanHagberg Partille Lerum svarar Egzon M
    Hej Egzon! Tack för förtroende för försäljningen av din lägenhet! Har vart ett rent nöje att ha fått samarbeta med dig efter rekommendation från din bror. Nu inväntar jag på inbjudan på middagen som du lovat mig 😉. Återigen stort tack!
  • 2019-10-10

Johan B skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Jag kan verkligen rekommendera Roger Karlsson och HusmanHagberg som mäklare. Roger var professionell från första början. Han tog sig tid att sätta sig in i huset och försäljningen, gav bra tips på vad som är värt att göra, lätt att jobba med och håller bra kommunikation. Han skapade snabbt ett gott förtroende som han hållit genom hela försäljningen. Jag skulle absolut använda Roger och HusmanHagberg igen. Läs mer
    2019-10-10 HusmanHagberg Partille svarar Johan B
    Hej Johan! Tack för förtroendet och dina värmande ord. Har varit ett rent nöje att sälja er villa i Sävedalen. Vill samtidigt passa på att tacka er för ett riktigt gott samarbete genom hela affären. Hälsa familjen så gott! Mvh Roger
  • 2019-09-09

Basoz S skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Vi hade Adriano som mäklare han är jätte duktig vi blev jätte nöjda med med. Honom därför jag rekomenderar honom
    Jag ger honom 5 ✨✨✨✨✨ Läs mer
    2019-09-10 HusmanHagberg Partille Lerum svarar Basoz S
    Hej Basoz! Stort tack för en fin recension! Det har vart jätte trevligt att få hjälpa dig och din familj i din försäljningprocess. Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad i Partille! Vi kommer säkerligen att ses snart igen!
  • 2019-07-04

Tobias H skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Köpte en bostadsrätt på 64 kvm, mitt första bostadsköp. Blev bra bemött av mäklaren under hela processen och fick svar på alla mina frågor. Jag hade egentligen inga specifika förväntningar, då jag aldrig köpt bostad tidigare. Upplevelsen generellt sett var bra och jag fick ett proffsigt intryck av mäklaren, framför allt i slutskedet och under kontraktskrivningen. Läs mer
    2019-07-12 HusmanHagberg Partille Lerum svarar Tobias H
    Hej Tobias!

Kul att du är nöjd med ditt lägenhetsköp! Jag hoppas att du ska trivas i många år framöver. :) Tack för dina generösa ord, jag är mycket tacksam att jag kunnat utföra ett bra jobb och du är nöjd med mitt bemötande. / Roger
  • 2019-06-14

Lars Thomas Ö skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Proffsig mäklare. Snabb affär och bra skött. Läs mer
    2019-06-17 HusmanHagberg Partille - Lerum svarar Lars Thomas Ö
    Hej Thomas! Kul att du är nöjd med din villaförsäljning. Önskar dig all lycka nu med flytten vidare. Gråbo kommer sakna dig :-). /Roger
  • 2019-06-12

Johnny M skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    En bra mäklare med trevligt bemötande och som tog sig tid Läs mer
    2019-06-13 HusmanHagberg Partille Lerum svarar Johnny M
    Hej Johnny!

Vad roligt att du är nöjd med ditt köp av hus. Vi hoppas verkligen att ni kommer att trivas och att ni får många fina år i ert nya boende.
    Är det något längs vägen finns vi här för att hjälpa er. Nu längtar vi tills ni får flytta in :) !
    HusmanHagberg Partille Lerum gillar detta
  • 2019-05-30

Jonas B skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Köpt radhus
    Ska sälja bostadsrätt
    Positivt bemött
    Hade inga förväntningar
    Enkel och positiv upplevelse Läs mer
    2019-06-14 HusmanHagberg Partille Lerum svarar Jonas B
    Tack Johan! :)

Kul att du fått ett sånt fint nytt hem och att väljer att sälja din bostadsrätt vidare med oss. Vi glada att vi fått ditt förtroende och hoppas att du ska bli riktigt nöjd vidare också.
  • 2019-04-23

Johan F skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Roger var mycket kunnig och hjälpsam genom hela processen, vilket gjorde oss trygga i vårt husköp. Läs mer
    2019-05-06 HusmanHagberg Partille Lerum svarar Johan F
    Tack Johan!
    Vad roligt att ni är nöjda. Det gläder mig att ni är nöjda med erat husköp och jag önskar att ni kommer att få många fina år i ert nya hem! / Roger
  • 2019-03-03

Atosa M skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Jag och min sambo har mycket att tacka Roger Karlsson för, vi lyckades köpa vår drömbostad till slut! Vi upplevde honom som väldigt engagerad,trygg, hjälpsam och proffsig! Det är ingen tvekan om att vi kommer kontakta Roger Karlsson för våra framtida bostadsaffärer! Läs mer
    2019-03-03 HusmanHagberg Partille - Lerum svarar Atosa M
    Tack Atosa & Emil! :) Vi blir väldigt glada att höra att ni känner er nöjda och att ni upplever att ni fått den hjälp ni ville ha. Ni varmt välkomna när och om ni känner att ni vill lyfta på flyttvingarna igen.
  • 2019-02-13

Göte Lennart H skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Mycke bra bemötande. Bra arbete utav Roger Karlsson Läs mer
    2019-02-13 HusmanHagberg Partille Lerum svarar Göte Lennart H
    Tack Lennart! Hoppas ni kommer få lika många fina år i ert nya boende som ni har haft i Gråbo. Vi önskar er alla lycka till vidare och ni är alltid välkomna in på en kaffe om ni har vägarna förbi :).
  • 2019-01-28

Morgan T skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Trevligt bemötande från mäklaren Roger Karlsson som var mycket professionell och engagerad. Rekommenderas!
    Morgan, säljare Öjersjö Läs mer
    2019-01-28 HusmanHagberg Partille Lerum svarar Morgan T
    Tack Morgan för dina fina ord! Det var en glädje för oss att få hjälpa dig i din bostadsaffär. Du är varmt välkommen igen! :)
  • 2019-01-24

Annica M skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Sålde min lägenhet i Sävedalen via Roger Karlsson på Husman Hagberg. Är mycket nöjd med Roger som mäklare och Husman Hagberg Sävedalen som rakt igenom har agerat mycket proffsigt. Tack! Läs mer
    2019-01-24 HusmanHagberg Partille Lerum svarar Annica M
    Tack Annica för du gav oss förtroendet att följa dig i din bostadsaffär! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen :)
  • 2018-03-27

Mohamed O skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Bra bemötande fick den hjälp jag förväntade mig av mäklaren. Läs mer
  • 2018-03-18

Jesper N skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Köpare av bostadsrätt! Fungerat utmärkt och väldigt bra service Läs mer
  • 2018-03-17

Ilein H skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Jättebra bemötande, kände mig alltid prioriterad som kund. Levde helt upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2018-03-16

Danilo S skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Min upplevelse var generellt bra, förutom dålig återkoppling. Läs mer

Göteborgsvägen 84, 433 63 Sävedalen