Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Partille HusmanHagberg HusmanHagberg Partille / Lerum

HusmanHagberg Partille / Lerum

Göteborgsvägen 84, 433 63 Sävedalen — Visa karta

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Partille och Lerum! Vi kan områdena här i Göteborgstrakten, och lovar dig en trygg bostadsaffär. Vi har lång erfarenhet och tillhör en rikstäckande kedja med över 90 olika kontor i landet.

Bostäder och affärer är vår högsta passion. Kontakta oss om du vill sälja, köpa eller diskutera dina planer. Tillsammans följer dig genom en av dina största affärer i livet. Genom att välja rätt säljstrategi för din fastighet så ger vi det rätt möjligheter från början till slut. Vi börjar där andra nöjer sig!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 9 kunder tycker om HusmanHagberg Partille / Lerum

• 2019-04-23

Johan F skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Roger var mycket kunnig och hjälpsam genom hela processen, vilket gjorde oss trygga i vårt husköp. Läs mer
  • 2019-03-03

Atosa M skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Jag och min sambo har mycket att tacka Roger Karlsson för, vi lyckades köpa vår drömbostad till slut! Vi upplevde honom som väldigt engagerad,trygg, hjälpsam och proffsig! Det är ingen tvekan om att vi kommer kontakta Roger Karlsson för våra framtida bostadsaffärer! Läs mer
    2019-03-03 HusmanHagberg Partille/Lerum svarar Atosa M
    Tack Atosa & Emil! :) Vi blir väldigt glada att höra att ni känner er nöjda och att ni upplever att ni fått den hjälp ni ville ha. Ni varmt välkomna när och om ni känner att ni vill lyfta på flyttvingarna igen.
  • 2019-02-13

Göte Lennart H skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Mycke bra bemötande. Bra arbete utav Roger Karlsson Läs mer
    2019-02-13 HusmanHagberg Partille/Lerum svarar Göte Lennart H
    Tack Lennart! Hoppas ni kommer få lika många fina år i ert nya boende som ni har haft i Gråbo. Vi önskar er alla lycka till vidare och ni är alltid välkomna in på en kaffe om ni har vägarna förbi :).
  • 2019-01-28

Morgan T skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Trevligt bemötande från mäklaren Roger Karlsson som var mycket professionell och engagerad. Rekommenderas!
    Morgan, säljare Öjersjö Läs mer
    2019-01-28 HusmanHagberg Partille/Lerum svarar Morgan T
    Tack Morgan för dina fina ord! Det var en glädje för oss att få hjälpa dig i din bostadsaffär. Du är varmt välkommen igen! :)
  • 2019-01-24

Annica M skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Sålde min lägenhet i Sävedalen via Roger Karlsson på Husman Hagberg. Är mycket nöjd med Roger som mäklare och Husman Hagberg Sävedalen som rakt igenom har agerat mycket proffsigt. Tack! Läs mer
    2019-01-24 HusmanHagberg Partille/Lerum svarar Annica M
    Tack Annica för du gav oss förtroendet att följa dig i din bostadsaffär! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen :)
  • 2018-03-27

Mohamed O skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Bra bemötande fick den hjälp jag förväntade mig av mäklaren. Läs mer
  • 2018-03-18

Jesper N skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Köpare av bostadsrätt! Fungerat utmärkt och väldigt bra service Läs mer
  • 2018-03-17

Ilein H skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Jättebra bemötande, kände mig alltid prioriterad som kund. Levde helt upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2018-03-16

Danilo S skrev om HusmanHagberg Partille / Lerum
    Min upplevelse var generellt bra, förutom dålig återkoppling. Läs mer

Göteborgsvägen 84, 433 63 Sävedalen