Felicia Jingmyr Steiner

Felicia Jingmyr Steiner

Felicia Jingmyr Steiner är mäklare på HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Felicia Jingmyr Steiner har varit registrerad mäklare sedan 2020-05. Felicia Jingmyr Steiner har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 27 omdömen med ett betyg på 4.8. Felicia Jingmyr Steiner har haft 16 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 27 Läs vad Felicia Jingmyr Steiner

• köpte sin lägenhet med hjälp av Felicia Jingmyr Steiner en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    • Södermalm - Hornstull
    2021-07-19
    Mycket trevligt bemötande. Genuint ärlig och mkt hjälpsam 🌟🌟🌟
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Felicia Jingmyr Steiner en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    • Södermalm - Hornstull
    2021-07-07
    Felicia tog hand om hela processen från start till mål på ett proffsigt sätt och med ett trevligt bemötande.
    • Södermalm - SoFo
    2021-07-06
    Vi har köpt en lägenhet genom Felicia och upplevde genom hela processen, från visning till kontraktsskrivning, en tydlig omtanke för både köpare och säljare, vilket kändes både tryggt och professionellt.

Vi kan varmt rekommendera Felicia Jingmyr Steiner för framtid bostadsaffärer.
    • Södermalm - Reimersholme
    2021-06-17
    Vi är väldigt nöjda med den hjälp vi fått från felicia. Vi uppskattade hennes tydlighet, tillgänglighet och jordnära personlighet. Vi är glada och nöjda med hela säljprocessen.
    • Södermalm - Reimersholme
    2021-06-17
    Trevligt bemötande. Eftersom jag är köpare hade jag inga direkta förväntningar på mäklaren men Felicia har varit väldigt trevlig och ger intryck av att vara stabil och kunnig.
    • Gamla Stan
    2021-05-28
    Felicia har ansvarat för försäljning av vår bostad i Gamla stan. Både vi säljare samt köpare är mycket nöjda med hennes insats. Hon är glad, engagerad, nogrann/ordningssam. Vi kan verkligen rekommendera henne!
    • Södermalm - SoFo
    2021-05-13
    Vi sålde en lägenhet på söder. Felicia är mycket hjälpsam och svarar snabbt och bra samt har hållit väl underrättade om processen. Hon mötte mycket väl våra förväntningar. Jag tycker att hon utförde ett mycket gediget arbete och kan rekommendera hennes tjänster.
  • Ritva M
    2021-05-05
    Jag har köpt en lägenhet på Färgargårdstorget via Felicia. (Håller på att sälja en villa i Älvsjö). Felicia var kunnig och inte för "ivrig". Hon var mycket tillmötesgående ang frågor etc. Hon lät mig och dottern titta i lugn och ro på lägenheten och ordnade även ett extra besök dit med min son.
    Hon ordnade ett mycket informativt möte med säljaren och vi gick igenom allt det praktiska med köpet. Jag har under hela köpet haft möjlighet att kommunicera med henne.

Jag kan gärna rekommendera henne till andra bostadsköpare.
  • Ulf R
    2021-05-04
    Mycket proffsigt och väl genomfört uppdrag.
    2021-05-03
    Sålt en bostad.
    Har största förtroende för Felicia.
    Hon är tydlig och snabb med feedback.
    Mycket bra i telefon (pratar lugnt och tydligt).
    Felicia är go' och gla'! (på ett ostockholmskt vis = inte forcerad)
    Det är ordning och reda på henne.
    Jag litar helt och fullt på att Felicia ska "rådda" hela affären i hamn.