Felicia Jingmyr Steiner

Felicia Jingmyr Steiner

Felicia Jingmyr Steiner är mäklare på HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Felicia Jingmyr Steiner har varit registrerad mäklare sedan 2020-05. Felicia Jingmyr Steiner har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 60 omdömen med ett betyg på 4.9. Felicia Jingmyr Steiner har haft 31 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 60 Läs vad Felicia Jingmyr Steiner

• köpte sin lägenhet med hjälp av Felicia Jingmyr Steiner en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    • Södermalm - Skinnarviksberget
    2022-06-17 Verifierad kund
    Väldigt bemötande,hjälpsam och proffesionell
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Felicia Jingmyr Steiner en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    • Södermalm - Katarina
    2022-06-16 Verifierad kund
    Felicia var hela tiden närvarande, proffsig, lätt att prata med och bra på sitt jobb.
    • Södermalm - Skanstull
    2022-06-13 Verifierad kund
    Jag hade satt rätt höga och tuffa mål med min lägenhetsförsäljning men med Felicias ambitiösa och proffsiga egenskaper så var dessa mål ingen match för henne.

Hon är en mäklare som inte ger sig i första taget och är en perfekt medlare mellan säljare och köpare.
    2022-06-10 Verifierad kund
    Engagerad, flexibel, förstod våra behov och var lyhörd för våra önskemål.
    2022-05-02 Verifierad kund
    Vi träffades på en visning där Felicia sålde en annan lägenhet. Jag tyckte att hon var proffesionellt, lyhörd och trevlig vilket gjorde att jag ville att hon skulle komma och värdera min lägenhet. Väl hemma hos oss erbjöd hon att hjälpa oss med en extra värdering om vi hittar drömlägenheten vilket vi gjorde efter 3 dagar. Vi kontaktade henne via sms och hon skickade oss riktlinjer. Det hjälpte oss oerhört mycket i beslutsprocessen.
    Vi är så tacksamma och glada att vi anlitade Felicia till försäljning av vår lägenhet. Hon har gjort ett fantastiskt fint jobb. Hon sålde vår lägenhet till ett pris som vi inte ens kunde drömma om.
    Det bästa med Felicia är att hon gör det lilla extra, inger trygghet och är jättetrevlig.
    2022-05-02 Verifierad kund
    Jag imponerades av Felicias engagemang, professionalism och kompetens. Genom hela köpprocessen var hon tillgänglig och lyhörd. Hon har mina varmaste rekommendationer.
    • Södermalm - Skinnarviksberget
    2022-04-15 Verifierad kund
    Vänligt, tålmodigt och med snabb kontroll av fakta , humor , tjänstvilligt och mycket, mycket proffsigt.
    Vi blev själva kontaktade av Felicia Steiner vad gällde flera lägenheter som var till salu tills vi hittade den vi köpt och som vi är jättenöjda med. Stort stort tack till Felicia och vi rekommenderar henne å det varmaste .
    • Södermalm - Reimersholme
    2022-04-10 Verifierad kund
    Felicia är professionell, hjälpsam och mkt trevlig att ha att göra med! Hon var också tillmötesgående när vi "krånglade" lite och ville skriva om avtalet. Jag uppskattar också oerhört mkt att hon berättade hur hon hanterar fenomenet "dolda bud", vilket i slutändan blev helt avgörande för att jag faktiskt fick chansen att köpa min nya lägenhet!
    • Södermalm - Reimersholme
    2022-04-05 Verifierad kund
    Vänligt och professionellt bemötande, vilket vi naturligtvis förväntade oss. Felicia redogjorde på vår förfrågan på ett föredömligt sätt hur företaget hanterar dolda bud. Då vi sedan ställde till med ett visst besvär när vi ville ändra ägarförhållandet i efterhand hjälpte Felicia glatt till att lösa problemet. Mycket god representant för Husman & Hagberg.
  • 2022-04-02 Spontant omdöme
    Lyhörd och engagerad mäklare som vi kände oss trygga med från dag 1. Superlätt att ha och göra med och väldigt mån om att allt skulle kännas bra för oss. Felicia rodde hem vår försäljning långt över förväntan. Rekommenderas varmt!