Louise Pedersen

Louise Pedersen

Louise Pedersen är mäklare på HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Louise Pedersen har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Louise Pedersen har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 143 omdömen med ett betyg på 4.9. Louise Pedersen har haft 44 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Att överträffa dig som kund och dina förväntningar är grunden till mitt arbete som mäklare. Genuinitet, positivitet och ett starkt engagemang är vad du kommer att mötas av när du väljer mig som mäklare. Jag avslutar inte mitt arbete förens du som kund är nöjd och bästa möjliga resultat är uppnått.

Ofta tillgänglig, enormt driv, Min filosofi är att ha en långsiktig relation till dig som kund oavsett om det handlar om en försäljning eller en fri värdering. Efter att ha bott i Dalarna hela mitt liv hamnade jag i Stockholm på HusmanHagberg Södermalm & Gamla stan vilket kändes helt rätt.

Varmt välkommen att kontakta mig om du vill ha en fri värdering av din bostad eller har några funderingar kring en kommande försäljning eller köp av bostad.

143 omdömen om Louise Pedersen

Sedan starten hos Reco 2021
Laura M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Pedersen en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - SoFo

Det gick väldigt snabbt och smidigt. Bra kommunikation, inga konstigheter. Mäklaren hade bra koll och var mycket tillmötesgående.

Philip B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Pedersen en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - SoFo

Louise är kommunikativ, påläst och tillmötesgående. Hon gjorde betydligt mer än förväntat och jag kan starkt rekommendera henne som mäklare.

Maria O
Södermalm - Skanstull

Louise hade en öppenhet i sitt tilltal, redan från första kontakten. Hon var rask med att svara, erbjöd kontakt kring lägenheten jag var intresserad av, och såg till att kolla av saker med säljaren snabbt. Både prisbild, tillträde och annat. Det gjorde att jag fick ett ökat intresse för att bygga vidare på just detta objekt. Det är särskilt viktigt nu, så många lägenheter säljs på förhand, innan de kommer ut på Hemnet. /Maria Olson - köpte en etta på Söder!

Lisa K
Södermalm - Skinnarviksberget

Louise är en mäklare jag verkligen rekommenderar. Hon har stor kunskap om marknaden och området, gav en rimlig värdering och bra råd längs hela vägen, från start till slut. Hon är kommunikativ, lyhörd, snabb på att agera och guidade mig genom hela processen. Är supernöjd med resultatet och överlag är hon väldigt trevlig att ha att göra med!

Victor H
Södermalm - Skanstull

Jag kan varmt rekommendera Louise! Hon har skött affären exceptionellt bra med ett resultat över förväntan. Hon har genom hela processen varit lyhörd och tillgodosett alla mina önskemål och förhoppningar. Ska du sälja din bostad gör du rätt i att välja Louise Pedersen, hon gör sig värd varenda krona!

Marcos W
Södermalm - Norra Hammarbyhamnen

Bra bemötande, tillgänglig och trevlig.

Lisbeth S
Södermalm - SoFo

Informativ och det kändes bra att tala med henne.

Vincenzo P
Södermalm - Södra Station

Louise has been very professional and super reactive in terms of response time on the interactions. She demonstrated her ability to manage a complex scenario. Louise was as well an advisor for the Bridge loan that was essential in order to BUY first and SELL AFTER with the transfer time

Miléne F
Södermalm - Skanstull

Louise har varit lättillgänglig, trevlig och effektiv. Vi är nöjda med att ha valt att arbeta med henne och rekommenderar henne varmt.

Hannes S

Proffsig, kommunikativa och en trygg partner genom hela processen! Rekommenderar!