Louise Pedersen

Louise Pedersen

Louise Pedersen är mäklare på HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Louise Pedersen har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Louise Pedersen har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 3 omdömen med ett betyg på 5.0. Louise Pedersen har haft 2 försäljningar sen 2021-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Att överträffa dig som kund och dina förväntningar är grunden till mitt arbete som mäklare. Genuinitet, positivitet och ett starkt engagemang är vad du kommer att mötas av när du väljer mig som mäklare. Jag avslutar inte mitt arbete förens du som kund är nöjd och bästa möjliga resultat är uppnått.

Ofta tillgänglig, enormt driv, Min filosofi är att ha en långsiktig relation till dig som kund oavsett om det handlar om en försäljning eller en fri värdering. Efter att ha bott i Dalarna hela mitt liv hamnade jag i Stockholm på HusmanHagberg Södermalm & Gamla stan vilket kändes helt rätt.

Varmt välkommen att kontakta mig om du vill ha en fri värdering av din bostad eller har några funderingar kring en kommande försäljning eller köp av bostad.

Försäljningar 2021-06 - 2021-08

Läs vad 3 Läs vad Louise Pedersen

• köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Pedersen en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    • Södermalm - Mariatorget
    2021-09-15
    Trevligt och oerhört profesionellt bemötande och väldigt god och snabb återkoppling. Bra vägledning kring lån och överlåtelse. Även snabb i återkoppling vid förhandling. Rekommenderas!
    • Södermalm - Katarina
    2021-08-02
    En serviceinriktad mäklare som både bryr sig om säljare och köpare. Snabb att svara på frågor och hjälpsam.
    Tack så mycket för det Thomas! :) Louise Pedersen
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Pedersen en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    • Södermalm - Katarina
    2021-08-01
    Fick superbra bemötande! Louise är en lyhörd mäklare, rekommenderar varmt.
    Tusen tack Ebba! Återigen tack för förtroendet, har varit superroligt att hjälpa dig :) Louise Pedersen