Eddie Razaz

Eddie Razaz

Eddie Razaz är mäklare på HusmanHagberg Solna

Eddie Razaz har varit registrerad mäklare sedan 2022-06. Eddie Razaz har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-07 och har fått 71 omdömen med ett betyg på 4.9. Eddie Razaz har haft 31 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

71 omdömen om Eddie Razaz

Nina N
Haga Norra

Eddie skötte allt supersmidigt och fanns alltid där för att svara på frågor. Fick snabb återkoppling och ständig information under hela processen av min försäljning. Är mycket nöjd och kan rekommendera honom om man vill ha en hjälpsam och serviceinriktad mäklare!

Tom Henrik M
Råsunda

Bra tålamod med mina krav. Är nöjd med resultatet.

Ludwig A
Haga Norra

Toppen bra affär! Snabbt, smidigt och enkelt. Tack Eddie för ditt stora engagemang!

Bowen C
Haga Norra

Eddie is a great broker/agent, he help me with all the questions and unclear details. Take my calls in the late night and super professional and efficient on everything.

Alice B
Haga Norra

Jag har bara bra saker att säga om Eddie! Han är mycket trevlig och driven, allt gick smidigt och jag fick mycket bra rådgivning kring att sälja min bostad. Jag rekommenderar honom verkligen!

Andrew H
Skytteholm

Eddie Razaz har från början kommit med ett väldigt service inriktat och proffsigt bemötande, speciellt i svajiga bostads tider som denna! Alltid kommit med väldigt bra svar och förklaringar till sina frågor. Jag skulle rekommendera honom till väldigt många. Han har en riktig kämpar glöd även när de känns som att allt vänds mot en! Otroligt bra jobbat!

André N
Råsunda

Eddie var en skön person att ha med att göra, enkel att prata med samt få goda råd. Snabb på att svara men också flexibel med att visa lägenheten.

Faris B
Råsunda

Jag har köpt via Eddie och kommer även att sälja via honom. Eddie var mycket professionell och mötesgående genom hela processen, han var enkelt att få tag på och svarade alltid på alla mina frågor och säkerställde att jag var välinformerade under hela processen och förstod mina behov. Rekommenderar starkt.

Marsa T
Järvastaden

Snabb, pålitlig mäklare. Rekommenderas starkt!

Sofia J
Järvastaden

Enkel och smidig process, från start till mål. Eddie guidar och är ett perfekt stöd längs hela vägen.