Eddie Razaz

Eddie Razaz

Eddie Razaz är mäklare på HusmanHagberg Solna

Eddie Razaz har varit registrerad mäklare sedan 2022-06. Eddie Razaz har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-07 och har fått 66 omdömen med ett betyg på 4.9. Eddie Razaz har haft 29 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

66 omdömen om Eddie Razaz

Sedan starten hos Reco 2022
Andrew H
Skytteholm

Eddie Razaz har från början kommit med ett väldigt service inriktat och proffsigt bemötande, speciellt i svajiga bostads tider som denna! Alltid kommit med väldigt bra svar och förklaringar till sina frågor. Jag skulle rekommendera honom till väldigt många. Han har en riktig kämpar glöd även när de känns som att allt vänds mot en! Otroligt bra jobbat!

Nima-André N
Råsunda

Eddie var en skön person att ha med att göra, enkel att prata med samt få goda råd. Snabb på att svara men också flexibel med att visa lägenheten.

Faris B
Råsunda

Jag har köpt via Eddie och kommer även att sälja via honom. Eddie var mycket professionell och mötesgående genom hela processen, han var enkelt att få tag på och svarade alltid på alla mina frågor och säkerställde att jag var välinformerade under hela processen och förstod mina behov. Rekommenderar starkt.

Marsa T
Järvastaden

Snabb, pålitlig mäklare. Rekommenderas starkt!

Sofia J
Järvastaden

Enkel och smidig process, från start till mål. Eddie guidar och är ett perfekt stöd längs hela vägen.

Sergey V
Vasalund/Råsunda

Eddie was very helpful and supportive throughout the entire process

Otto R
Gamla Råsunda

Eddie gjorde ett bra jobb med försäljningen av min lägenhet. Snabb hantering och bra råd!

Hazhan H
Frösunda

Jag köpte en lägenhet av Eddie. Han jobbar oerhört för sin kund. Svarar på frågor oavsett tidpunkt. Mycket engagerad, trevlig och respektfull. Kan varmt rekommendera Eddie med sin positiva inställning, goda kunskap och trovärdighet.

Barbro I
Frösunda

Kunnig lyhörd lättsam lyssnade verkligen på både köpare o säljare . Vill verkligen rekommendera Eddie Razaz han gjorde vår försäljning väldigt Lyckad .

Azadeh P
Råsunda

Jättetrevlig och kunnig mäklare, snabb på att svara på frågor även när han var på resande fot. Bemötte alla våra frågor och funderingar på ett bra sätt. Slutpriset var högre än våra initiala förväntningar & helt i linje med hans bedömning av lägenheten. Rekommenderas varmt!