Notar Solna

Ring 08-470 33 50 www.notar.se
3.4

13 omdömen om Notar Solna

Mikael Alexander S

Sam är proffsig, kunnig och pålitlig! Ett riktigt bra val.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1103 omdömen 4.8 av 1103 omdömen

Shelan P

Mycket bra kommunikation och uppmärksam

Andre G

Sam ägnade verkligen noggrann tid åt att engagera sig på ett professionellt sätt för att framgångsrikt sälja vår bostad. Hans djupa förståelse för marknaden visade sig i hans värdefulla råd och idéer. Dessutom imponerade hans vänliga personlighet och smidiga kommunikationsstil på intressenterna.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1119 omdömen 4.7 av 1119 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Estivalia H

Sam gjorde ett fantasin med att sälja vår bostad! Han höll oss uppdaterade dagligen och levererade på det vi kommit överens om. Vill man ah en mäklare som håller det han lovar så vill jag varmt rekommendera honom.

David Emanuel H

Sam är engagerad och jobbade hårt för att uppnå en så bra försäljning som möjligt. Jag är mycket nöjd!

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1656 omdömen 4.8 av 1656 omdömen

Tomer Shaul R

Sam var alltid trevlig och tillmötesgående under vår försäljning, även fast det var ett svårt läge på bostadsmarknaden så letade han konstant efter potentiella köpare. Vi fick tillslut ett överkonligt pris och tror inte vi kunde fått mycket bättre under rådande omständigheter. Enda kritik är att det kundexibland vara lite slarvfel på hemnet annonsen.

SAHAR E

Sam är väldigt drivande och kunnig. Bra kommunikation och ärlighet. Jobbar flitigt och får saker gjort, social vänlig och energisk. Skulle rekommendera Sam hundra gånger om!-sålde vår lägenhet på Fridensborgsvägen 119 i Solna.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 936 omdömen 4.9 av 936 omdömen

ANISEH Y

En bostadsförsäljning är stort och kan vara jobbig och stressig mellanåt men med Sam blir det roligare. Alltid lite skratt och roliga kommentarer men samtidigt affärsmässigt korrekt. Tror att i en sådan stor affär krävs det att man som mäklare ser till och göra det enkelt för säljare och köpare. Sam är lyhörd och lyssnar på ens behov och finns alltid tillgänglig, kommunicerar på ett öppet sätt och delar sina förväntningar som baserar sig på den expertisen som han har för området och för yrket. Han är även otroligt...

LUIS B
Skrev om Notar Solna

Jag köpte en lägenhet som visade sig ha dolda fel som kostade flera tusen att reparera. Fackman bekräftade att dessa fel fanns flera månader innan jag flyttade in. När jag kontaktade Notar Solna för råd svarade deras jurist att jag får stå för kostnader eftersom säljaren inte kände till felen. Notar Solna var inte opartisk och följde inte Mäklarsamfundets rekommendation: "När en köpare kontaktar mäklaren och påtalar att denne efter tillträdet upptäckt ett fel får mäklaren inte utreda om köparen har rätt eller fel, av den orsaken att mäklaren ska vara opartisk"

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1357 omdömen 4.8 av 1357 omdömen

BORA Ö
Skrev om Notar Solna

Hanna Hedström på Notar Solna gav mig den sämsta mäklarupplevelsen hittills. Hon hade dålig koll på lägenheten, området och kunde inte svara på mina frågor. Hon kändes inte alls pålitlig då det också var väldigt uppenbart att hon ljög om säljarnas situation, föreningen, andra intressenter (som inte fanns) och mycket mer. Vi kom överens om att skriva avtal men så fick jag ett samtal samma dag om att säljaren var sjuk. Så vi bestämde ny tid. Precis när vi skulle åka hemifrån så fick jag samtal från henne igen – säljaren hade...

MARIA S
Skrev om Notar Solna

Köpte lägenhet Järva Skjutbanevägen 45 av mäklare på Notar Solna. Kändes fel med den mäklaren från början. Var vid flera tillfällen jag hade hoppat av om det inte hade varit för att min son fastnad väldigt mycket för lägenheten (inte ville såra honom). Påpekade att min budgivning på 10000 kr/bud var för låg (budet kommer aldrig ta slut). Fick en magkänsla av fejkbud efter ett tag i budgivningen. När jag vann på 2595000 då ville mäklaren att jag skulle avrunda till 2,6 miljoner jämt. Sa absolut inte. När vi avtalat tid ringer...

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Jonas N
Skrev om Notar Solna

Respekterar inte "Ingen reklam tack!"-skylt på brevlådan. Anser att den typen av "vi vet bättre än kunden"-attityd är arrogant och helt obegriplig som marknadsföring mot nya kunder. Jag blir åtminstone övertygad om att jag aldrig vill anlita detta mäklarkontor.

Abbe N
Skrev om Notar Solna

Solnas sämsta mäklare, provade sälja med dem och de var oengagerade och oproffsiga. Fick byta till en konkurrent för att få ett högre pris för min bostadsrätt. Undvik dem om ni vill ha bra betalt för er bostad!

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2928 omdömen 4.8 av 2928 omdömen