Eddie Razaz

Eddie Razaz

Eddie Razaz är mäklare på HusmanHagberg Solna

Eddie Razaz har varit registrerad mäklare sedan 2022-06. Eddie Razaz har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-07 och har fått 78 omdömen med ett betyg på 4.9. Eddie Razaz har haft 25 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

78 omdömen om Eddie Razaz

Johannes H
Råsunda

Bra bemötande, väldigt serviceminded. Förväntade oss en rak och tydlig kommunikation gällande vad säljaren hade för förväntningar och önskemål. Tyckte han var respektfull gentemot både säljaren och köparen i kommunikationen, det uppskattades. Kan absolut tänka mig att kontakta Eddie igen för framtida bostadsaffär.

Olof W
Råsunda

Trevligt och professionellt bemötande. Kändes mycket engagerad i säljprocessen och varit lätt att kontakta när jag haft frågor.

Nader A
Råsunda

Från första stund imponerade Eddie med sin professionalism, sitt engagemang och sin omfattande kunskap om bostadsmarknaden. Eddie var alltid lätt att nå och snabb med att svara på alla mina frågor, vilket gjorde hela processen betydligt mindre stressig. Han lyssnade noggrant på mina önskemål och behov, och jag kände verkligen att han hade mitt bästa i åtanke genom hela försäljningen. Hans råd och vägledning var ovärderliga och visade tydligt hans expertis och erfarenhet i branschen. Hans marknadsföringsstrategi var...

Cecilia U
Råsunda

Eddie är en socialt vinnande person med varm och inbjudande personlighet. Han har varit snabb att svara på mina frågor, varit tillmötesgående, tillgänglig, punktlig och seriös. Han har snabbt tillhandahållit information jag behövt och jag är sammantaget väldigt nöjd med kontakten med Eddie såhär långt i processen.

Henrik R
Råsunda

Eddie var lugn och förstående till vår situation och hjälpte oss längst vägen. Till skillnad från många andra mäklare så kändes Eddie inte ”säljig”, vilket vi uppskattade! Det var vårt första lägenhetsköp och vi kände att vi var i trygga i händer.

Alena
Solna Centrum/Rudviken

Trevlig och proffsig mäklare. Vi kände oss trygga under hela försäljnings gång.

Ainis Z
Solna Centrum/Rudviken

It was great experience working with Eddie - fast responses, supportive, ensured smooth process. Helped to close the deal quickly.

Nina N
Haga Norra

Eddie skötte allt supersmidigt och fanns alltid där för att svara på frågor. Fick snabb återkoppling och ständig information under hela processen av min försäljning. Är mycket nöjd och kan rekommendera honom om man vill ha en hjälpsam och serviceinriktad mäklare!

Tom Henrik M
Råsunda

Bra tålamod med mina krav. Är nöjd med resultatet.

Ludwig A
Haga Norra

Toppen bra affär! Snabbt, smidigt och enkelt. Tack Eddie för ditt stora engagemang!