Jesper Ackelman

Jesper Ackelman

Jesper Ackelman är mäklare på HusmanHagberg Uppsala

Jesper Ackelman har varit registrerad mäklare sedan 2016-10. Jesper Ackelman har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-12 och har fått 192 omdömen med ett betyg på 4.7. Jesper Ackelman har haft 52 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag älskar att utmanas av nya affärer och aldrig sitta still. I dagens marknad så får man även utmana sig själv och hitta nya lösningar för att synas i bruset.
Det är endast döda fiskar som följer strömmen!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag drivs av mina nöjda kunder och i yrket så är jag en perfektionist. Det märks genom att jag alltid ser till att hålla mig uppdaterad för att kunna svara på alla frågor som kan dyka upp. Detta leder som en bonus även till högre slutpriser.

Vad gör du helst på fritiden?
Då finner jag stor njutning i att ge mig ut i skogen på en runda och vara ensam med naturen. Det är en riktigt skön avkoppling och ett bra ställe att gå igenom de eventuella problem man möter. När jag får tid över så upptäcker jag gärna nya ställen, inte bara utomlands utan gärna i Sverige (hemester är underskattat)!

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 192 Läs vad Jesper Ackelman

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Sävja
    2021-08-31
    Har inget att kommentera förutom en sak:
    När det blev aktuellt med försäljning så hade tyvärr Jesper semester. I detta läge så skulle han kanske ha lämnat över till en annan mäklare.

I övrigt inget att anmärka på.
    • Tunabackar
    2021-08-29
    Trevlig och till mötesgående! Jag kände att jag fick ut det jag vill utav Jesper som mäklare!
  • Robert L
    Bra i kontrakthantering
  • köpte sin stuga med hjälp av Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Husbyborg
    2021-08-20
    Han har haft semester under det här köpet varför han varit svår att nå, förståligt. Vid de tillfällen vi pratat har han varit trevlig och hjälpsam. Ordnade ersättare vid visning. Nu efter semestern är han inte jättesnabb på att svara på mail, men detta är ju en liten affär för honom, större för mig.
  • Romme S
    sålde sitt hus med hjälp av Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Herrhagen
    2021-08-09
    Professionell bemötande som säljare kände oss trygga med Jesper.
    • Kvarngärdet
    2021-08-07
    god kontakt via telefon och mycket uppskattad återkopplingar. Har dock inte träffats.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Herrhagen
    2021-08-07
    Vi blev mycket trevligt bemötta och förväntningarna vi hade var att kunna ha en bra dialog och få svar på våra frågor, vilket vi fick.
  • Betsy K
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Kvarngärdet
    2021-08-05
    Trevlig, hjälpsam och underbar person. Snabbt svar och ambitiös. Jag har upplevt väldigt bra samtal och kontakt med Nils också. Ni gjorde min dag full av glädje! Tack ska ni ha 💚💚
    • Luthagen
    2021-07-29
    Mycket bra bemött.
    Han var yhörd för våra synpunkter.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Luthagen
    2021-07-26
    Att mäklaren skulle hålla kontakten, hålla oss informerade samt känna ansvar och hålla ihop affären var våra förväntningar. Herr Ackelman hade ett trevligt, korrekt och tillmötesgående bemötande och känslan av en trygg, transparent och grundligt genomförd affär har infunnit sig.