Mäklare Uppsala Uppsala HusmanHagberg Uppsala Jesper Ackelman
Jesper Ackelman
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-07 - 2019-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag älskar att utmanas av nya affärer och aldrig sitta still. I dagens marknad så får man även utmana sig själv och hitta nya lösningar för att synas i bruset.
Det är endast döda fiskar som följer strömmen!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag drivs av mina nöjda kunder och i yrket så är jag en perfektionist. Det märks genom att jag alltid ser till att hålla mig uppdaterad för att kunna svara på alla frågor som kan dyka upp. Detta leder som en bonus även till högre slutpriser.

Vad gör du helst på fritiden?
Då finner jag stor njutning i att ge mig ut i skogen på en runda och vara ensam med naturen. Det är en riktigt skön avkoppling och ett bra ställe att gå igenom de eventuella problem man möter. När jag får tid över så upptäcker jag gärna nya ställen, inte bara utomlands utan gärna i Sverige (hemester är underskattat)! Läs mer

Läs vad 69 Läs vad Jesper Ackelman

• Mervat A köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-07-02

Årsta
    Jasper är en trovärdig person. Läs mer
    2019-07-08 Jesper A svarar Mervat A
    Hej Mervat, Tack för dina fina ord! Vi hörs av mer här framöver och närmare tillträdet.
    Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Hampus B köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-07-01

Fålhagen
    Trevlig, tillmötesgående och tydlig. Läs mer
    2019-07-08 Jesper A svarar Hampus B
    Hej Hampus,
    Tack så mycket. Det var väldigt trevlig att få hjälpa er med köpet av lägenheten. Smidigt också då vi kunde ta hjälp av mina kollegor i Linköping för själva kontraktsskrivningen så att ni slapp åka över land och rike för att skriva på handlingarna. Vi ses igen till tillträdet!
    Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Fanny T köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-06-05

Kapellgärdet
    Trevlig, bra bemötande och lätt att ha och göra med! Mycket bra mäklare Läs mer
    2019-06-14 Jesper A svarar Fanny T
    Tack Fanny för de varma orden. Det har varit roligt att få hjälpa er vid köpet. Känner verkligen att det var rätt lägenhet för er och att ni kommer trivas bra. Vi hörs av framöver!
    Jesper A gillar detta
  • Daniel D sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-06-05

Kapellgärdet
    Sålde en en 2:a på portalgatan och Jesper gjorde en stark insats för att få den såld även fast marknaden är som den är just nu.
    Jesper var alltid trevlig med ett glatt bemötande.
    Våra förväntningar var att sälja den till utgångspris vilket inte riktigt lyckades men med hjälp av Jesper fick vi den såld till ett rimligt pris.
    Som helhet är vi nöjda med Jesper! Läs mer
    2019-06-14 Jesper A svarar Daniel D
    Tack Daniel för din rekommendation och dina fina ord kring hur du känner samt marknadsläget idag. Som du säger är marknaden som den är och ibland kan det vara svårt att nå hela vägen dit en säljaren förhoppningar ligger. Men som du säger gjorde vi det bästa av läget och fick ett bra pris för er bostad. Nu blickar vi framåt mot ert nya boende och där hoppas jag ni kommer trivas väldigt bra och ser fram emot att höra nya historier kring vart livet tar er.
    Jesper A gillar detta
  • Sara Maria Chin A L sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-06-04

Väldigt nöjd med Jesper som mäklare. Alltid positiv och hjälpsam. Läs mer
    2019-06-14 Jesper A svarar Sara Maria Chin A L
    Hej Sara Maria, Tack för ert förtroende att hjälpa till med försäljningen av er bostad. Det var roligt att få vara en del i den stora affären och ge er goda tips på vägen. Vi hörs av framöver!
    Jesper A gillar detta
  • Emil K köpte sitt hus med hjälp av Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-05-12

Gunsta
    Vi köpte en villa med källare. Hela affären gick mycket smidigt bra bemöt och löpande information under hela prosesen Läs mer
    2019-05-14 Jesper A svarar Emil K
    Hej Emil och Lisa, Tack för era fina ord. Jag tror verkligen att ni och lillen kommer att trivas bra i huset och ser fram emot att se mer av era planer här framöver.
    Jesper A, Rozbeh K, Walat T gillar detta
  • Pernilla Lundh S köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-05-01

Svartbäcken
    Köpte nyss Svartb.g. 87a och har blivit utmärkt bemött under hela processen. Jesper är varm, förstående och professionell! Läs mer
    2019-05-14 Jesper A svarar Pernilla Lundh S
    Hej Pernilla, Det har varit mycket trevligt att få hjälpa dig på vägen mot ett nytt boende och jag tror att denna bostad kommer passa er väldigt bra. Vi hörs av här framöver och tar det steg för steg.
    Jesper A, Walat T, Rozbeh K gillar detta
  • Linnea S sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-01-28

Luthagen
    Hjälpte mig att sälja min lägenhet väldigt snabbt när jag behövde det som mest!! Oerhört tacksam för all hjälp man har fått! Läs mer
    2019-01-29 Jesper A svarar Linnea S
    Hej Linnea, Jo jag kom in i en tid då det var mycket som hände i ditt liv. Men det löste vi på ett bra sätt och kom fram på andra sidan efter en bra försäljning, med tanke på rådande marknadsläge. Vi hörs av här framöver!
    Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Matilda G köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-01-28

Luthagen
    Jag har köpt en lägenhet i Uppsala och fick jättebra hjälp av Jesper. Han var alltid professionell och trevlig.

Vi har haft en god kontakt och jag känner mig mycket nöjd med mitt köp. Läs mer
    2019-01-29 Jesper A svarar Matilda G
    Hej Matilda, var riktigt roligt att få hjälpa dig med ditt köp av din lägenhet. Den kommer att passa dig riktigt bra. Vi hörs av framöver!
    Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • Gretel E sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala

2018-12-31

Stenhagen
    Supertrevlig kille som engagerade sig. Rekommenderar varmt honom vidare! Läs mer
    2019-01-29 Jesper A svarar Gretel E
    Tack för era fina ord. Var riktigt roligt att få hjälpa till med försäljningen av er mors lägenhet.
    Jesper A, Maxim A, Rozbeh K gillar detta

Senaste försäljningarna