Läs vad 145 Läs vad Jesper Ackelman

• 2021-01-21
    Har både köpt och sålt lägenhet med hjälp av Jesper som under hela processen var påläst, tillgänglig och trevlig.
    Anna H
    • 2:a
    • 51.0 m²
    • Luthagen
  • 2021-01-19
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Jesper och tycker att han varit tillmötesgående, hjälpsam och proffsig genom hela sälj-processen. Jag är väldigt nöjd och tacksam!
    Josefin M
    • 2:a
    • 51.0 m²
    • Luthagen
  • 2020-12-09
    Köpt bostadsrätt.
    Bra bemötande och en god öppenhet kring försäljning och detaljer.
    Viktor H
  • 2020-12-09
    Köpt en lägenhet i Eriksber, Uppsala. På ett positivt och tydligt sätt förmedlades hela affären. Jesper var tillgänglig och smidig! Tack
    Katarina H
  • 2020-12-08
    Vi har sålt en trea. Jag blev bemöt på väldigt vänligt och professionellt sätt. Han uppfyllde att mina förväntningar när det gällde kontakt med mig eller köparen från min sida. Jag kommer att rekommendera både Jesper Ackelman och Husmanhagberg till alla jag känner.
    Ali R
    Ali R
  • 2020-12-08
    Har sålt en 3 rok.
    Jesper har visat mycket god erfarenhet i sitt yrke som mäklare, var professionell och tillgänglig!
    Blev väl bemött av både Jesper och hans kollegor!
    Margareta B
  • 2020-11-19
    Vi har fått mer än vi har tänkt oss i pris på huset.
    Daniel Cornel C
    • 50.0 m²
    • Stentorpet
    sålde sin stuga med hjälp av Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
  • 2020-11-16
    Trevlig kille att ha och göra med!
    Enkel och rak.
    Jennifer H
    • 50.0 m²
    • Stentorpet
    köpte sin stuga med hjälp av Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala
  • 2020-11-04
    I bought an apartment at Uppsala through Jesper. It was a pleasant experinece working on this deal with Jesper. I feel Jesper was very easy to approach and patience enough to answer all the querries in English. I would highly reccomend Jesper for his job and will love to work with him on similar deals if time may come.
    Regards,
    Avinash.
    Avinash K
    • 80.5 m²
    • Stenhagen
  • 2020-10-29
    Jesper har varit mycket tillmötesgående och hjälpt till och svarat på alla funderingar!
    Camilla L
    • 1:a