Mäklare Uppsala Uppsala HusmanHagberg Uppsala Jesper Ackelman
Jesper Ackelman
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-02 - 2019-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag älskar att utmanas av nya affärer och aldrig sitta still. I dagens marknad så får man även utmana sig själv och hitta nya lösningar för att synas i bruset.
Det är endast döda fiskar som följer strömmen!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag drivs av mina nöjda kunder och i yrket så är jag en perfektionist. Det märks genom att jag alltid ser till att hålla mig uppdaterad för att kunna svara på alla frågor som kan dyka upp. Detta leder som en bonus även till högre slutpriser.

Vad gör du helst på fritiden?
Då finner jag stor njutning i att ge mig ut i skogen på en runda och vara ensam med naturen. Det är en riktigt skön avkoppling och ett bra ställe att gå igenom de eventuella problem man möter. När jag får tid över så upptäcker jag gärna nya ställen, inte bara utomlands utan gärna i Sverige (hemester är underskattat)! Läs mer

Läs vad 62 kunder tycker om Jesper Ackelman

• Linnea S sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-01-28

47.5m²
    Luthagen
    Hjälpte mig att sälja min lägenhet väldigt snabbt när jag behövde det som mest!! Oerhört tacksam för all hjälp man har fått! Läs mer
    2019-01-29 Jesper A svarar Linnea S
    Hej Linnea, Jo jag kom in i en tid då det var mycket som hände i ditt liv. Men det löste vi på ett bra sätt och kom fram på andra sidan efter en bra försäljning, med tanke på rådande marknadsläge. Vi hörs av här framöver!
    Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Matilda G köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-01-28

47.5m²
    Luthagen
    Jag har köpt en lägenhet i Uppsala och fick jättebra hjälp av Jesper. Han var alltid professionell och trevlig.

Vi har haft en god kontakt och jag känner mig mycket nöjd med mitt köp. Läs mer
    2019-01-29 Jesper A svarar Matilda G
    Hej Matilda, var riktigt roligt att få hjälpa dig med ditt köp av din lägenhet. Den kommer att passa dig riktigt bra. Vi hörs av framöver!
    Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • Gretel E sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala

2018-12-31

4:a
    80.5m²
    Stenhagen
    Supertrevlig kille som engagerade sig. Rekommenderar varmt honom vidare! Läs mer
    2019-01-29 Jesper A svarar Gretel E
    Tack för era fina ord. Var riktigt roligt att få hjälpa till med försäljningen av er mors lägenhet.
    Jesper A, Maxim A, Rozbeh K gillar detta
  • Jaana H sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala

2018-12-21

1:a
    21m²
    Höganäs
    Proffsig, kunnig och mycket trevlig mäklare. Rekommenderas! Läs mer
    2018-12-22 Jesper A svarar Jaana H
    Hej Jaana, Det var riktigt roligt att få hjälpa till med försäljningen av er lägenhet och så fin den blev också med hjälp av stylisten! En riktigt härligt härlig lägenhet att få äran att sälja.
    Ha en riktigt god jul!
    Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • Alexandra S köpte sitt hus med hjälp av Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala

2018-12-05

Storvreta
    Jag har tillsammans med min man köpt ett hus. Min man var på ordinarie visning, men jag kunde inte närvara då. Jag fick en privatvisning dagen efter och det är jag otroligt tacksam för. Mäklaren gjorde ett mycket bra intryck redan från första stund: professionell, glad och välkomnande. Han gav bra information och kunde svara på mina frågor och visade huset med hjärta. Mäklaren levde upp till mina förväntningar genom att också följa med runt i delar av huset och berätta om vad som har renoverats/förbättrats av ägaren i de olika rummen. Han berättade även vad som kan behöva göras av den nya ägaren och det uppskattar jag. Som köpare är jag väldigt nöjd med mäklaren. Läs mer
    2018-12-22 Jesper A svarar Alexandra S
    Hej Alexandra,
    Härligt att höra att du har upplevt att du fått svar på alla dina frågor. Jag ser det som en självklarhet att förmedla en så korrekt bild som möjligt av huset och även prata om de delar som behövs göras. Det skapar en tryggare bild för er när ni skall köpa.
    Hoppas du har en härlig jul nu så hörs vi av efter helgerna!
    Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Jan L sålde sitt hus med hjälp av Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala

2018-12-01

Storvreta
    Sympatisk, lugn och trevlig att ha att göra med. Inget problem med många visningar. Jobbar hårt. Mycket nöjd. Läs mer
    2018-12-03 Jesper A svarar Jan L
    Hej Jan och Kirsten!
    Tack för de fina orden. Det blev några fler visningar än vi tänkte från början men det är inga konstigheter. Var ett antal som tog lite tid på sig att fundera men sedan hittade vi de perfekta köparna till just ert hus. Tack för förtroendet och ha en riktigt härlig vinter här framöver så hörs vi av!
  • Mattias G
    Mattias G köpte sitt hus med hjälp av Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala

2018-11-29

Storvreta
    Jag har köpet ett fint hus i Storvreta där jag blev varmt bemött av min mäklare Jesper. Ha levde upp till alla mina förväntningar som jag hade. Mycket trevlig och bra upplevelse för mig. Läs mer
    2018-11-30 Jesper A svarar Mattias G
    Hej Mattias,
    Jag kände på en gång att det här var helt rätt hus för just er! Ser framför mig att ni kommer trivas lika bra som säljarna gjorde, samt bo länge här. Vi hörs av framöver!
    Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • Johannes L sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala

2018-11-27

1:a
    21m²
    Höganäs
    Proffsig och kunnig mäklare. Fick lägenheten såld efter en vecka över utgångspriset och förväntan. Läs mer
    2018-11-30 Jesper A svarar Johannes L
    Tack för förtroendet Johannes! Det var riktigt roligt att få hjälpa till och så fin lägenheten blev med hjälp av stylisten, Josefin. Tillsammans ordnade vi de bästa förutsättningarna för just er lägenhet.
  • Siv E skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala

2018-11-22

köpt en etta. Mkt skicklig och kompetent mäklare som tillsvarade mina förväntningar Läs mer
    2018-11-30 Jesper A svarar Siv E
    Tack för ditt omdöme Siv. Det var roligt att få träffas igen efter såhär lång tid och nu hjälpa till vid köpet av lägenheten. Ha de så gott så hörs vi av framöver!
  • Emily E
    Emily E skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala

2018-11-22

Vi köpte en liten lägenhet i Uppsala och fått hjälp med det av Jesper Ackelman. Bemötandet utav honom var mycket bra, han verkade professionell och verkade bry sig om att hjälpa kunden mer än at bara få lägenheten såld. Min Förväntningarna på honom var väl att han inte skulle vara för pushig i affären och försöka övertala oss om något vi inte ville vilket han inte har gjort. Han har också klargjort allt med affären och berättat allt som vi behövt veta. Det var han mycket norgrann med, att allt var klart för oss och att det inte skulle finnas några frågetecken eller att vi skulle stöta på några överraskningar senare. Jag är mycket nöjd med att ha haft Jesper Ackelman som mäklare och skulle definitivt vilka ha honom igen eller rekommendera honom till någon annan! Läs mer
    2018-11-30 Jesper A svarar Emily E
    Hej Emily, Tack för de mycket fina orden! Det var mycket trevligt att få hjälpa dig med köpet av din första lägenhet och även svara på alla frågor och funderingar som kan dyka upp just då.
    Önskar dig stort lycka till i lägenheten och med dina studier! Vi hörs av.

Senaste försäljningarna

Ringgatan