Jesper Ackelman
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag älskar att utmanas av nya affärer och aldrig sitta still. I dagens marknad så får man även utmana sig själv och hitta nya lösningar för att synas i bruset.
Det är endast döda fiskar som följer strömmen!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag drivs av mina nöjda kunder och i yrket så är jag en perfektionist. Det märks genom att jag alltid ser till att hålla mig uppdaterad för att kunna svara på alla frågor som kan dyka upp. Detta leder som en bonus även till högre slutpriser.

Vad gör du helst på fritiden?
Då finner jag stor njutning i att ge mig ut i skogen på en runda och vara ensam med naturen. Det är en riktigt skön avkoppling och ett bra ställe att gå igenom de eventuella problem man möter. När jag får tid över så upptäcker jag gärna nya ställen, inte bara utomlands utan gärna i Sverige (hemester är underskattat)! Läs mer

Läs vad 104 Läs vad Jesper Ackelman

• Viktor K
    Viktor K sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-03-29

Salabacke
    Otroligt nöjd med Jespers professionella förmedling av min lägenhet. Lugn och tydlig i sina sakkunskaper. Rekommenderar honom varmt för försäljningsuppdrag.
    /Viktor Läs mer
    Maxim A, Rozbeh K gillar detta
  • Camilla A sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-03-26

Svartbäcken
    Jesper har varit toppen att arbeta med. Kunnig, tydlig, trevlig och väldigt lätt att ha att göra med.
    Allt landade i en lyckad försäljning! Läs mer
    Maxim A, Rozbeh K gillar detta
  • Emmy R sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-03-22

Tunabackar
    Jesper sprider en känsla av lugn och förtroende. Han är flexibel och tar tid att göra privatvisningar om det finns potentiella köpare som missar ordinarie visningar. Jag är jätte nöjd över försäljningen han skötte åt mig. Läs mer
    Maxim A, Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • Lisa B sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-03-21

Årsta
    Bra mäklare som alltid svara på ens frågor man hade. Läs mer
    Maxim A, Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • John Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-03-20

Storvreta
    Är riktigt nöjd med mitt köp. Tack för all hjälp. Läs mer
  • Lena C
    Lena C sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-03-16

Luthagen/Stabby
    Jesper agerade mycket proffsigt och jag kände mig trygg när han hjälpte mig att sälja min lägenhet. Läs mer
    Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Jakob P köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-03-16

Stenhagen
    Jesper har varit mycket trevlig och tillmötesgående, och hela processen från visning till kontraktskrivning var smidig och enkelt. Läs mer
    Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Max O sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-03-10

Salabacke
    Sålt en bostadsrätt med hjälp av Jesper. Allt gick snabbt och smidigt. Han svarade snabbt på våra frågor, stora som små, som gällde vår försäljning, och var även behjälplig vid köpet av vår nya lägenhet. Läs mer
    2020-03-12 Jesper A svarar Max O
    Hej Max och Alva! Det har varit en snabb och intensiv resa som vi har haft tillsammans. I en bostadsaffär så handlar det som du skriver inte bara om att ni skall sälja er nuvarande bostad. Utan i 90 % av fallen skall man även köpa någonting nytt. Därav är det en självklarhet för mig att hjälpa till även i dessa lägen och bringa en klarhet kring köpet av den nya bostaden. Dessutom kan det alltid vara skönt att ha ett bollplank från någon annan än den mäklare som man köper bostaden av. Varma hälsningar, Jesper
  • IDA B
    IDA B skrev om Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-03-07

Av alla de mäklare jag haft kontakt med är Jesper helt klart den bästa. Han är förstående, trevlig och känns inte tillgjord. Jesper är lugn och förtroendeingivande. Försäljningen gick bättre än väntat och jag är så nöjd. Kan varmt rekommendera Jesper som mäklare. Läs mer
    2020-03-12 Jesper A svarar IDA B
    Hej Ida,
    Stort tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen av din lägenhet, det har varit min stora glädje att få hjälpa dig. Med vårt samarbete i processen så fick vi till en väldigt bra affär. Hoppas att ni kommer trivas bra med flytten hem norröver och dyker det upp några funderingar så vet du vart jag finns. Vi ses även såklart till tillträdet!
    Varma hälsningar, Jesper
  • Samir J
    Samir J sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Ackelman en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-03-01

Herrhagen
    Jesper har hjälpt mig med försäljning av min bostad och han har sen start varit väldigt förstående och tydlig. Ett flertal gånger har han varit tvungen och vara närvarande på obekväma tider och ändå varit lika glad och positiv. Jag rekommenderar Jesper främst på grund av hans tydlighet,förståelse och att han även är väldigt tillgänglig. Läs mer
    2020-03-12 Jesper A svarar Samir J
    Tack Samir för dina fina ord. Som du skriver så är det viktigt att kunna visa bostaden och även skriva avtal på de tider som fungerar för dig som säljare men även för köparna, detta är en självklarhet för mig. Allt för att ni skall få en så smidig bostadsaffär som möjligt. Ha de nu riktigt gott så hörs vi av framöver! Varma hälsningar, Jesper

Senaste försäljningarna

Stenhagsvägen