Är det här ditt företag? Aktivera ditt konto
Husvagnsreserven AB

Husvagnsreserven AB

Omdömen totalt
4
Snittbetyg
3.5

About company

Husvagnsreserven AB är ett familjeföretag med bas i Kristianstad, Skåne, som riktar sig till hela södra Sverige. Husvagnsreservens verksamhet inkluderar: Försäljning: De är auktoriserade återförsäljare av nya och begagnade husbilar, husvagnar och "plåtisar" (skåpbilar inredda som husbilar) från märken som bland annat Adria,... 

4 omdömen om Husvagnsreserven AB

Visar 4 omdömen med 3.5 i snittbetyg
Pia H
Wrote about Husvagnsreserven AB

Vänligt bemötande, fick den service vi förväntade oss

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Jon O
Wrote about Husvagnsreserven AB

bra bemötande, trevlig personal, ordning o reda vid hämtning av husbil ,bra genomgång vid leverans ,väldigt nöjda .

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Frederik F
Wrote about Husvagnsreserven AB

Trevlig bemötande, kompetent personal positiv upplevelse att köpa hos Husvagnsreserven

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Per Ingvar F
Wrote about Husvagnsreserven AB

Vi köpte en Tabbert comtesse 495 HE årsm: 2002 med reg nr: TWO769 år 2017-03 av Anders Ekdahl på husvagnsreserven Kristianstad och varit väldig nöjde med husvagnen fram till 2024-09 då vi inte orkade med husvagnslivet längre så vi kontaktade Anders om han ville köpa tillbaka husvagnen. Jo det gick bra men ni får inte mer än 40000:- lite lågt tyckte vi men ok. Vid överenkommen tid körde vi till husvagnsreserven och det blev stort pådrag med att kolla vagnen med fuktest och ev: skador mm ! När detta var.klart efter mycket... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Svar från Husvagnsreserven AB

Hej! Det är verkligen tråkigt att ni känner er missnöjda. Vid inbyten gör vi alltid inbytestest med bl.a fukttest och värderar fordonen utifrån dess skick, samtliga fordon åtgärdas sedan inför leverans till nästa kund och de är alltså inte alltid åtgärdade vid försäljningstillfället. Vi har försökt hitta en lösning även i efterhand och beklagar att vi inte nått fram till en överenskommelse som känts bra för er.

Filtrera omdömen