i3 Entreprenad AB

i3 Entreprenad AB, sid 2

Välkommen till i3 Entreprenad AB!

Vi är en sammanslagning av Potentia Bygg AB, Niklas som tidigare varit projektledare och Mattias Holst Bygg AB vilket tillåter oss att arbeta med helhetslösningar för såväl stora bolag som privatpersoner. Vi har tillsammans 48 års erfarenhet av byggbranschen och ser inget annat än ett slutresultat med hög kvalitet.

Vi jobbar gärna och ofta på totalentreprenad och har då kontakt med duktiga hantverkare med egna små bolag. Eftersom varje hantverkare känner eget ansvar för sitt arbete tror vi att var och en är mer mån om resultatet än om du anlitar en stor firma med många beslutsled.

Kontakta oss med din idé så återkommer vi med ett kostnadsförslag!

Läs vad 72 kunder tycker om i3 Entreprenad AB 2

2014-02-19
    Mycket gott hantverk och utmärkt hantering av alla moment i den tillbyggnad de gjorde i vår bostad. De är lösningsorienterade och tar ett helhetsansvar. Vi hölls väl informerade om nästa steg, kostnader och tidsplan. Vi kommer att anlita dem igen och kan varmt rekommendera Potentia Bygg!
    2014-02-02
    Jonny och hans hantverkare har renoverat två badrum, hall och bastu hemma hos oss. Vi är väldigt nöjda med resultatet. Perfekt kvalité i varje detalj och vi fick flera goda råd på vägen. Håller kontakt hela tiden så man vet när de olika momenten ska fixas. Extra viktigt när det gäller badrum då flera olika hantverkare är inblandade. När det blir dags att renovera tredje badrummet kommer vi att anlita dem igen.
    2014-01-28
    Har anlitat Potentia Bygg flertalet tillfällen för div renoveringsprojekt av lägenheter och alltid varig mycket nöjd med resultatet. Inte det lägsta timpriset på marknaden men kvalitén är mycket bra och förmodligen landar slutpriset lägre än lågprissnickare som gör fel och behöver göra om. professionell konsultation i planering och fördigt i tid på uppskattad kostnad - dessutom håller de rent o snyggt omkring sig! uppskattas när man bor i bygget.
    2014-01-27
    Vi lät Jonny bygga en väggfast garderob med skjutdörrar i vår hall. Vi hade inte helt klart för oss hur vi ville ha det men Jonny gav mycket goda, handfasta råd. Resultatet blev över förväntan! Kan varmt rekommenderas! Vi kommer att återkomma till Potentia med fler uppdrag.
    2014-01-24
    Vi genomförde en stor renovering av vår sekelskifteslägenhet i Stockholms innerstad. Vi fick hjälp med att bygga paneler, listverk, garderob, göra om kök, riva innertak, läggning av marmorgolv och massa annat smått. Vi är väldigt petiga och har haft dåliga erfarenheter av ombyggnationet tidigare men den här gången blev allt sjukt bra! Vi fick känslan av att kompetensen är väldigt bred och sträcker sig från att sätta upp enkla gippsväggar till byggnadsvårdsmässigt hantverk. Vi fick många tips på vägen angående hur vi skulle nå det resultat vi eftersträvade och som sagt, slutresultatet blev fantastiskt!
  • Malin G
    2014-01-24
    Vi är super nöjda med den hjälp vi fick av Johnny och hans kollega. Vi gjorde iordning bl s en källar plan med vinkällare etc. Otroligt proffsigt utfört!!!
    2013-09-29
    Vi är mycket nöjda med utfört arbete. Framför allt uppskattade vi de egna förslag som Jonny framförde på ett bra sätt. Det kändes bra att ha Jonnys gedigna kunnande om inredningssnickerier i vårt projekt.
    2013-09-27
    Företaget utförde jobbet inom utsatt tid & budget till fullt godkänd kvalitet. Dök något upp under tiden stämde dom alltid av innan ändringar gjordes. Kan rekommenderas.
    2013-09-26
    Proffsiga och pålitliga. Håller tiderna.
    2013-09-26
    Johnny på Potentia Bygg örn pålitlig person som håller vad han lovar. Han är oerhört noggrann och duktig att hitta lösningar. Han håller rent och snyggt efter sig, varje dag efter avslutad arbetsdag. Jag kan varmt rekommendera Potentia Bygg till det mesta inom byggnation!
    Benke Berg
    2013-09-26
    Profisionellt företag med mycket personlighet. Man får alltid det lilla extra och jag blev supernöjd med resultatet.
    2013-09-25
    Vi har anlitat Potentia bygg Ab för att bla bygga en ny vägg med skjutdörrdparti. Vi är väldigt nöjda med deras insats och kan varmt rekommemdera dem samt kommer att anlita dem igen!!
    Bra bemötande
    Bra i leverans. Undermåligt i ekonomisk uppföljning.
    Bra med Johnny. Dock brister hos de underleverantörer som Potentiabygg anlitade
    Värdet ej i paritet med leverans då ingen ekonomisk uppföljning gjordes under arbetets gång. Kom som en kalldusch efter avslutat arbete med kostnader från underleverantör som vi trodde vi betalat för tidigare.
    Potentiabygg/Johhny bra hantverkare med stort kunnande men när Johhny får för mycket arbete blir administrationen lidande.
    Dock bra slutleverans
  • Ola M
    2013-09-25
    Precission och skicklighet. Mkt nöjd!
    2013-09-25
    Hög kvalité i genomförande.
    Svårt att läsa och följa specifikationer
    2013-09-25
    Ett mer seriösare företag får man leta länge efter. Rekommenderas varmt vidare till andra.
    2013-09-25
    Kompetent och otroligt duktiga.
    Löser problem !
    2013-09-24
    Proffsiga. Pålitliga. Håller tidsscheman. Rekommenderar varmt.
    2013-09-23
    Proaktiva, professionella och håller tid och budget.
    2013-09-23
    Mycket proffesionell service med bra kvalitet. Vi kände oss trygga genom hela byggprocessen och fick precis det resultat vi önskade oss, till beräknat pris.
    2013-09-23
    Bra resultat i slutändan inom förväntad budget. Mycket trög och trevande start.
  • Nikola T
    2013-06-28
    Jonny och hans far lade nytt tak på vårt fritidshus. Jonny är pålitlig och professionell. Kan ge honom mina bästa rekommendationer.