Alla kategorier Inredningsbutik Jönköping Jönköping Iems Tygboutique AB

Iems Tygboutique AB

Kompanigatan 16, 553 05 Jönköping — Visa karta

Iems Tygboutique säljer Inredning Tyger & Presentartiklar i Göteborg och Jönköping Vi på Iems finns för dig ditt hem & din garderob.

Läs vad 3 kunder tycker om Iems Tygboutique AB

• Ulrika E
    Ulrika E skrev om Iems Tygboutique AB
    bra blandning av fina inderningsprylar Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om Iems Tygboutique AB
    Man kan inte gå förbi Iems på A6 utan att dras in. Exponeringen i butiken gör än väldigt intresserad. Många lite annorlunda men riktigt snygga produkter tillsammans med allt modernt som också förväntas. Personalen är otroligt trevliga, hjälpsamma och kunniga. Jag som inte har så bra koll tycker väldigt bra om Iems då man inte behöver känna sig dumförklarad när man går därifrån. Håller med Cecilia om att de hade lite samma produkter som alla andra under en kort period men nu har de ryckt upp sig och visar ännu en gång framfötterna! Rekomenderar verkligen IEMS på A6. Läs mer
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Iems Tygboutique AB
    Jag kommer ihåg första gången jag var på Iems i Jönköping, det var som en flärd för själen. En massa kända vackra tyger och inredningsattiraljer som flödade i hela butiken. Där inne kund ejag gå länge och mysa. Nästa gång jag kom dit tyckte jag de mest hade tagit in samma sket som alla andra inredningsbutiker tycktes ha. Så lite minus blev det sen dess. Läs mer