Alla kategorier Resebyrå Skåne Malmö In-Italia Marcus Stoltz

en del av In-Italia

, 211 39 Malmö — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 23 rekommendationer
Efter flera år med In-Italia har Marcus hunnit besöka i stort sett hela Italien samt flera av våra destinationer och leverantörer. Han är specialiserad kring regionerna i södra Italien men har även stor kunskap om Toscana, Rom , Gardasjön och Italiens många vindistrikt. Vill man njuta av vin och gastronomi i Italien är det Marcus man ska tala med. Marcus arbetar även med marknadsföring och produktutveckling.

Läs vad 23 användare tycker om Marcus Stoltz

• Peter H
    Peter H skrev om Marcus Stoltz en del av In-Italia
    Hej
    Har haft en del kontakt med Marcus och han har hjälpt oss på ett föredömligt sätt.
    Vi är super nöjda med allt svar,återkopplingar osv.
    Huset var super! det vi hyrde.
  • Jan R
    Jan R skrev om Marcus Stoltz en del av In-Italia
    Vi tog hjälp av InItalia för att planera och boka boende under en rundresa på Sicilien. Vi hade begränsad erfarenhet själva och ytterst begränsade kunskaper i Italienska. dock med en ganska god uppfattning om vad vi ville få ut av vår resa.
    Vi kom i kontakt med In-Italia och deras Marcus Stoltz. Fick väldigt bra förslag och upplevde en exceptionell lyhördhet.
    Då de rekommendationer som gavs kändes så bra beslöt vi att lägga vår bokning genom In-Italia.
    Före avresa fick vi ett informationsutskick med hotellvouchers och köranvisningar till våra boenden..
    Vi reste runt under tre veckor på Sicilien och bodde på fyra ställen rekommenderade av Marcus.
    Alla förväntningar infriades med råge.
    De platser som rekommenderades var perfekta som utgångspunkt. Samtliga boenden var bland de bättre om inte det bästa på orten. Antalet dagar per ställe var också helt perfekt.
    Vi fick full valuta för våra pengar, är mycket nöjda och rekommenderar In-Italia å det varmaste.
    Vet man bara vad man vill få ut av sin resa så kommer era förväntningar att infrias!
  • Per-Olof P
    Per-Olof P skrev om Marcus Stoltz en del av In-Italia
    Mycket bra service! När vi letade boende i Italien med hund, så fick vi all tänkbar hjälp både via mail och telefon av Marcus Stoltz - som verkligen verkar veta vad han gör och vad han talar om. Tips om vilka boenden som var lämpliga, hur värdarna resonerade om hund, med mera. Det slutade med att vi bokade Agriturismo Le Pale i Bogliasco, Ligurien. Dit var hunden välkommen och fick vara med överallt, och vi hade en fantastisk vecka där. Detta var andra gången vi bokade genom in-italia. Förra gången var Sicilien för flera år sedan, men även då var vi mycket nöjda.
  • Ann H
    Ann H skrev om Marcus Stoltz en del av In-Italia
    Vi är oehört nöjda med bokningar vi gjort via In-Italia och Marcus Stoltz som vi haft kontakt är mycket hjälpsam och tillmötesgående. Vi kan varmt rekommendera att boka med In-Italia. En bra hemsida, lätt att använda och verkligheten stämmer mycket väl med vekligheten. Vi anlitar gärna In-Itialia vid nästa resa!
  • Lovisa E
    Lovisa E skrev om Marcus Stoltz en del av In-Italia
    Vi är oerhört nöjda med vår bröllopsresa som vi bokade med In-Italia. Det var enkelt att använda hemsidan, fanns massor av fina ställen att välja på. Man ser priser och tillgänglighet redan från början och kan sätta ihop sin resa själv men även få tips på olika teman och resmål från In-Italia. Kundservicen var väldigt bra, vi fick ett trevligt bemötande och stort engagemang. Vi bodde på 5 olika ställen under resan och det var väldigt skönt att ha att bokat och betalt redan innan resan. Vi kommer anlita In-Italia nästa gång vi besöker Italien.
  • Vanja L
    Vanja L skrev om Marcus Stoltz en del av In-Italia
    Jag är mycket nöjd med In-Italia. Framförallt deras goda kommunikation med mig som kund. Boendet var i Italien var jättebra och väldigt centralt. Jag kan absolut rekommendera andra att boka genom In-Italia, nästa gång kommer jag självklart att boka hos dem igen.
  • Erik L
    Erik L skrev om Marcus Stoltz en del av In-Italia
    Vi tycker mycket bra om In-Italia. Vi har anlitat dem tre gånger och varje gång har vi varit mycket nöjda. Bra lägenheter och hotell som motsvarat vad de beskrivit på hemsidan.
    2012-07-04 Representant för In-Italia svarar Erik L
    Tack för dina fina ord Erik och vi ser fram emot att se dig som kund hos oss igen!
  • Sven B
    Sven B skrev om Marcus Stoltz en del av In-Italia
    Tillmötesgående, förstående och mycket proffisionella
  • Bengt- Åke K
    Bengt- Åke K skrev om Marcus Stoltz en del av In-Italia
    Jätte nöjd, kommer att använda de fler gånger.
  • Christina L
    Christina L skrev om Marcus Stoltz en del av In-Italia
    Proffsiga, serviceinriktade och snabba
  • Kåre Z
    Kåre Z skrev om Marcus Stoltz en del av In-Italia
    Mycket bra telefonsupport och informativ information.
    2011-08-12 Representant för In-Italia svarar Kåre Z
    Tack Kåre, för ditt vänliga inlägg och varmt välkommen åter som kund hos oss!
  • Nilla H
    Nilla H skrev om Marcus Stoltz en del av In-Italia
    Bra rekomendationer, snabb hjälp och extremt kunniga! Har bokat 2 resor med dem och var jättenöjd!
  • Anh H
    Anh H skrev om Marcus Stoltz en del av In-Italia
    Kan varmt rekommendera in-italia till alla som vill resa till Italien... Vi reste till Maiori juni 2011 och fick tyvärr oturen att hamna på ett boende som inte var i ett skick som förväntades (milt sagt). Men tack vare Marcus Stoltz från in-italia, lyckades han hitta ett annat boende till oss inom 1-2 timmar under högsäsongen i Maiori, med en standard över vår förväntan. Han bemötte oss med hög service från allra första kontakten och fick oss som kund att känna oss viktiga och betydelsefulla.
    Tack än en gång in-italia Marcus Stoltz, för ett underbart bemötande, trevlig service och den snabba responsen.
  • Bo D
    Bo D skrev om Marcus Stoltz en del av In-Italia
    Mycket kompetenta och trevligt bemötande. Snabb respons och lyhörda för våra önskemål. Deras hemsida var suverän och gav oss massor av information.
  • Marita S
    Marita S skrev om Marcus Stoltz en del av In-Italia
    Jag tycker att det har fungerat mycket bra med våra kontakter och bokningar via In-Italia. Vid mailkontakt har vi fått svar fort ochh vi har alltid haft samma person som hjälpt oss vilket underlättar så man slipper förklara vad man vill ha för flera personer.
  • Barbro A
    Barbro A skrev om Marcus Stoltz en del av In-Italia
    Då jag inte har någon tidigare erfarenhet av att boka resor,
    kändes det både proffsigt och tryggt.
    Allt har varit till största belåtenhet.
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Marcus Stoltz en del av In-Italia
    Tillmötesgående och har svar på alla relevanta frågor! Har stor lokalkännedom känns det som.
  • EVA P
    EVA P skrev om Marcus Stoltz en del av In-Italia
    MYCKET SERVICE-VÄNLIGT. VI FICK RÅD, TIPS, UTMÄRKT INFORMATION OCH UPPFÖLJNING!
  • Malin S
    Malin S skrev om Marcus Stoltz en del av In-Italia
    Jag & min sambo är väldigt nöjda med In-Italia och deras engagerade arbete, kunskap & service. Vi kommer definitivt anlita dem igen!
  • Roger N
    Roger N skrev om Marcus Stoltz en del av In-Italia
    Vi har redan tyckt till om detta till Marcus Stoltz på in-italia. Han skickade då den här länken och bad oss skriva samma till er.
    Så här skrev vi:

RESA till ROM
    Andra veckan i juni i år var vi i Rom.
    Vi bodde i en lägenhet, som vi hyrde
    genom in-italia. Veckan blev toppen.
    Vi tackar in-italia i allmänhet och
    Marcus Stoltz i synnerhet för mycket
    bra bemötande och service, både före
    och efter vår resa till Rom.
    Vi vill varmt rekommendera er som
    tänker resa till Italien att gå in på
    in-italias hemsida: www.in-italia.se
    Deras utbud är helt fantastiskt.
    Bästa Hälsningar !
    Anita. Catarina. Mikael. Roger
    OBS!
    På in-italias hemsida ligger också fem bilder ihop med vår text !!!!!
  • Hans N
    Hans N skrev om Marcus Stoltz en del av In-Italia
    Kunnig, nischad reseagent. Webbplatsens påståenden om "unik vägledning av högutbildade resekonsulenter med flera års erfarenhet med den italienska kultur, landets sevärdheter och möjligheter till trevliga upplevelser" stämmer väl. Webbplatsen är mycket innehållsrik men kunskaperna och kontaktnätet sträcker sig utanför detta. Vi uppskattar förmågan att delta i att sy ihop ett skräddarsytt paket men ändå ha integritet att avråda från turistfällor och olämpliga lösningar. Det kan enbart nischade aktörer göra!
  • Hans E
    Hans E skrev om Marcus Stoltz en del av In-Italia
    Jag har inte så mycket erfarenhet men har bokat 2 resor med Marcus och blivit mycket väl omhändertagen och rekommenderad bra boende och resrutt. Är mycket nöjd med mina resor och återkommer gärna i framtiden
  • Katri A
    Katri A skrev om Marcus Stoltz en del av In-Italia
    Vi är mycket nöjda med In-Italia,båda deras hemsida och service,vi tittar alltid deras resmål,när vi planerar resa.

, 211 39 Malmö