Marcus Stoltz

Marcus Stoltz

Marcus Stoltz en del av In-Italia

Efter flera år med In-Italia har Marcus hunnit besöka i stort sett hela Italien samt flera av våra destinationer och leverantörer. Han är specialiserad kring regionerna i södra Italien men har även stor kunskap om Toscana, Rom , Gardasjön och Italiens många vindistrikt. Vill man njuta av vin och gastronomi i Italien är det Marcus man ska tala med. Marcus arbetar även med marknadsföring och produktutveckling.

23 omdömen om Marcus Stoltz

Sedan starten hos Reco 2009
Peter H
Skrev om Marcus Stoltz en del av In-Italia

Hej Har haft en del kontakt med Marcus och han har hjälpt oss på ett föredömligt sätt. Vi är super nöjda med allt svar,återkopplingar osv. Huset var super! det vi hyrde.

Jan R
Skrev om Marcus Stoltz en del av In-Italia

Vi tog hjälp av InItalia för att planera och boka boende under en rundresa på Sicilien. Vi hade begränsad erfarenhet själva och ytterst begränsade kunskaper i Italienska. dock med en ganska god uppfattning om vad vi ville få ut av vår resa. Vi kom i kontakt med In-Italia och deras Marcus Stoltz. Fick väldigt bra förslag och upplevde en exceptionell lyhördhet. Då de rekommendationer som gavs kändes så bra beslöt vi att lägga vår bokning genom In-Italia. Före avresa fick vi ett informationsutskick med hotellvouchers och...

Per-Olof P
Skrev om Marcus Stoltz en del av In-Italia

Mycket bra service! När vi letade boende i Italien med hund, så fick vi all tänkbar hjälp både via mail och telefon av Marcus Stoltz - som verkligen verkar veta vad han gör och vad han talar om. Tips om vilka boenden som var lämpliga, hur värdarna resonerade om hund, med mera. Det slutade med att vi bokade Agriturismo Le Pale i Bogliasco, Ligurien. Dit var hunden välkommen och fick vara med överallt, och vi hade en fantastisk vecka där. Detta var andra gången vi bokade genom in-italia. Förra gången var Sicilien för flera år sedan, men även då var vi mycket nöjda.

Ann H
Skrev om Marcus Stoltz en del av In-Italia

Vi är oehört nöjda med bokningar vi gjort via In-Italia och Marcus Stoltz som vi haft kontakt är mycket hjälpsam och tillmötesgående. Vi kan varmt rekommendera att boka med In-Italia. En bra hemsida, lätt att använda och verkligheten stämmer mycket väl med vekligheten. Vi anlitar gärna In-Itialia vid nästa resa!

Lovisa E
Skrev om Marcus Stoltz en del av In-Italia

Vi är oerhört nöjda med vår bröllopsresa som vi bokade med In-Italia. Det var enkelt att använda hemsidan, fanns massor av fina ställen att välja på. Man ser priser och tillgänglighet redan från början och kan sätta ihop sin resa själv men även få tips på olika teman och resmål från In-Italia. Kundservicen var väldigt bra, vi fick ett trevligt bemötande och stort engagemang. Vi bodde på 5 olika ställen under resan och det var väldigt skönt att ha att bokat och betalt redan innan resan. Vi kommer anlita In-Italia nästa gång vi besöker Italien.

Vanja L
Skrev om Marcus Stoltz en del av In-Italia

Jag är mycket nöjd med In-Italia. Framförallt deras goda kommunikation med mig som kund. Boendet var i Italien var jättebra och väldigt centralt. Jag kan absolut rekommendera andra att boka genom In-Italia, nästa gång kommer jag självklart att boka hos dem igen.

Erik L
Skrev om Marcus Stoltz en del av In-Italia

Vi tycker mycket bra om In-Italia. Vi har anlitat dem tre gånger och varje gång har vi varit mycket nöjda. Bra lägenheter och hotell som motsvarat vad de beskrivit på hemsidan.

Sven B
Skrev om Marcus Stoltz en del av In-Italia

Tillmötesgående, förstående och mycket proffisionella

Bengt- Åke K
Skrev om Marcus Stoltz en del av In-Italia

Jätte nöjd, kommer att använda de fler gånger.

Christina L

Proffsiga, serviceinriktade och snabba