In-Italia

In-Italia

Klappar ditt hjärta också lite extra för Italien? Vi på In-Italia har både bott och rest mycket i Italien, pratar italienska och förmedlar gärna vår kunskap till dig dig när du ska planera din semester i Italien. Vi älskar det autentiska Italien och vill att även du ska få uppleva det under din semester! Vi lyssnar på dina...

172 omdömen om In-Italia

Christer N
Skrev om In-Italia

Köpte ett semesterboende i Italien. inga bekymmer, och beskrivningen stämde med verkligheten.

Linn N
Skrev om In-Italia

Bra hemsida, trevligt bemötande och smidigt!

Ivar L
Skrev om In-Italia

Fantastiskt bemötande, kunnig personal, kanonvaluta för pengarna, en mycket bra hemsida och blogg. Fortsätt det fina arbetet!

Pontus J
Skrev om In-Italia

Hinner inte med detta. Bättre med "kryssfrågor" Allt funkade suveränt! (kort sammanfattning)

Lars G
Skrev om In-Italia

Bokade en veckas hotellvistelse i Piemonte, Italien, via In-Italia. Allt fungerade klockrent och hotellet var fantastiskt ( ooch dessutom mycket prisvärt).

Nina L
Skrev om In-Italia

Trevligt bemötande! Kommer att används dem för nästa resa också!

Tobias O
Skrev om In-Italia

Vi kan verkligen rekommendera in-italia. Snabba svar och riktigt bra hemsida där faktiskt bilderna stämmer med verkligen. Vi är helnöjda.

Lena F
Skrev om In-Italia

Har bokat boende med In-Italia två gånger och är mycket nöjd. Har fått hjälp att boka boende för oss, barn och barnbarn. Man får svar på frågor snabbt. Kommer varmt rekommendera In- Italia!

Madeleine R
Skrev om In-Italia

Seriös, uppdaterad, engagerad och trovärdig förmedlare. Jag kommer absolut att använda mig av In-Italia igen!! Tack för all hjälp!!!

Robin H
Skrev om In-Italia

Mycket bra hjälp att hitta exakt det man önskar på en Italienresa - trevligt bemötande, proffsig handläggning och återkoppling vid frågor. Vi reste med en bebis och hittade med In-Italias guidning 2 perfekta boendet. Rekommenderas starkt!

Svar från In-Italia

Hej Robin! Stort tack för dina vänliga ord, och välkommen åter! Mvh, Marcus på In-Italia

Eva L
Skrev om In-Italia

Vi har bokat semesterbostäder med In-Italia flera gånger tidigare och varit mycket nöjda med företagets service och de boendealternativ som presenterats. Även denna gång - där vi har mycket trevlig telefonkontakt med kontoret i Malmö - är vi mycket nöjda. Vi kommer absolut att rekommendera In-Italia för våra vänner.

Jonas K
Skrev om In-Italia

Fick hjälp med boende i Italien. Kunde bolla tankar och idéer. Fick tips vad som skulle kunna passa oss bäst m.m. Vår resa blev jättebra och var verkligen nöjd med informationen som In-Italia lämnade. Resan blev bättre än förväntat!

Anna-karin J
Skrev om In-Italia

Bra och snabb service! Enormt kunniga om landet.

Anki T
Skrev om In-Italia

Sju härliga dagar i en mysig liten by Iano med ett lokalt café och en bykrog med enkel men fantastisk god meny och lokalt vin Boendet på la Vecca Sacca i eget hus med fantastisk utsikt Huset var jättetrevligt med allt vad vi behövde samt mycket god service från In Italia

Peter H

Hej Har haft en del kontakt med Marcus och han har hjälpt oss på ett föredömligt sätt. Vi är super nöjda med allt svar,återkopplingar osv. Huset var super! det vi hyrde.

Johanna W
Skrev om In-Italia

Mycket nöjd med vår resa till Alsace, som vi bokade genom In-France! Tack vare IF hamnade vi på ett toppenbra boende, mysig ort och väldigt bra service innan och under vår resa. Danke!

Anders P
Skrev om In-Italia

Vi har haft en fantastisk upplevelse i Apulien, med mycket bra boende i Monopoli. Mycket intressanta områden att besöka. Vi besökte 3 världsarv under vår vistelse. Apulien kan verkligen rekommenderas.

Andreas F
Skrev om In-Italia

Har varit i Toscana säkert tio år i rad. Ändå uppstår alltid frågor typ om närhet till affär, restaurang mm. Jag har ställt dessa frågor och alltid fått snabb respons. På plats har jag också upplevt att svaren stämt.

Werner H
Skrev om In-Italia

Vi köpte bara en flygstol och hyrde en bil. Syftet var att hyra bostad längs med vägen. Det är givetvis en utmaning jämfört med tryggheten att bo på samma ställe hela tiden. Men att kunna kombinera ett flexibelt boende med tryggheten som det innebar att kunna boka på en svensk site och dessutom kunna ringa en svensktalande trevlig person om man mötet på problem - det är något vi kan rekommendera.

Gunilla P
Skrev om In-Italia

Vi är Mycket nöjda med In-Italias sevice! Deras utbud överallt ,vi har bokat och anlitat dem många gånger och på olika platser i hela Italien . Snabb ,mycket bra och proffsig kontakt!

Jan F

Bokade boende Toscana Bra service och bra upplägg

Marina E
Skrev om In-Italia

Vi är mycket nöjda med In-Italias service både beträffande att hitta rätt semesterort och lägenheter men också att vi fick snabb hjälp då det var en åtgärd som behövdes i lägenheten. Hade en underbar semester på nordöstra Sardinien.

Jonte N
Skrev om In-Italia

Bemötandet och servicen från In-Italia var mycket bra vad gäller vår resa tillItalien.

Kristina H
Skrev om In-Italia

Fungerar bra köpt vår resa på in-italia via nätet, lätt att hitta olika mål

Reidar W
Skrev om In-Italia

Vi var mycket nöjda med hotellet vi valde och med värdinnan. Läget på hotellet var mycket bra. Dock kan man inte få svar hos er på frågor innan man har bokat en resa.

Svar från In-Italia

Hej Reidar! Tack för din bedömning av vår verksamhet. Vi försöker alltid svara så gott vi kan på frågor från våra gäster. Du är alltid välkommen att kontakta oss på telefon, e-mail eller chat i förbindelse med bokning av resa. Mvh, Marcus på In-Italia

Håkan S
Skrev om In-Italia

Allt fungerade jättebra. Resan var toppen. Det blir högsta betyg.

Katarina G
Skrev om In-Italia

Jag kontaktade er representant Marcus för att få hjälp att hitta en stor villa på Sicilien för mitt födelsedagsfirande i september. Via mail fick jag olika förslag på boenden, utflykter innan Villa Breze di Mare kom på tal. Med hjälp av vägbeskrivning hittade vi vår lokala representant i Brolo. Vi har upplevt en bra service, ett trevligt bemötande från In.Italia och kommer troligen att välja ert företag vid kommande resor. /Katarina G-Jonsson

Magnus B
Skrev om In-Italia

Hyrde lägenhet och fick jättebra hjälp med att hitta lämpligt ställe att hyra. Allt stämde som det var sagt när vi bar på plats så jag är jättenöjd!

Hans E
Skrev om In-Italia

Åker vartannat år på en mat och vin resa som vi själva anordnar och när vi åker runt i Italien som nu i år var för 4 gången så känns det självklart att anlita In-Italia för vi tycker om deras hemsida och hur bra bemötta vi blir.

Annelie A
Skrev om In-Italia

Beställde sent på nätet, hade ingen personligt kontakt men hemsidan beskriver platserna bra. Vi har bokat flera gånger via In-Italia. Bra att ni har personal som åker runt och kollar upp alla dessa mysiga ställen.

Kristina R
Skrev om In-Italia

Har bokat vistelser 3 ggr med In-Italia och blivit mkt nöjd varje gång. Uppskattar verkligen service jag fått.

Erja R
Skrev om In-Italia

In-Italia fungerade över förväntan och gav oss det genuina Italien vi sökte. Dessutom överraskade de med att komma med tips & råd som vi t.o.m tyckte var överkurs såsom vägval - all heder! Vi kommer att anlita dem vid nästa upptäcktsresa !

Camilla F
Skrev om In-Italia

Företaget man kan lita på. Vi har varit i kontakt med In-italia flera gånger. Fick bra service och fick alla våra frågor besvarade. Kan verkligen rekommendera det.

Weine L
Skrev om In-Italia

Har använt oss av In-Italia flera gånger och det har varit alldeles utmärkt. Bra hemsida, många boenden. Kontakten med In-Italia fungerat mycket bra. Weine

Per-Olof P
Skrev om In-Italia

Vi har bokat boende i Italien flera gånger genom in-italia. Alla gånger har vi fått mycket bra information och hjälp av Marcus, som är mycket kunnig och synnerligen serviceminded. Särskilt vill vi tacka för all hjälp med att fixa boende som tar emot våra hundar!

Ylva H
Skrev om In-Italia

Vi har bokat boende via in-italia tre år i följd. Tack vare den informativa hemsidan och Marcus som per mail och telefon ger snabba, kunniga och personliga svar på frågor, så har vi sytt ihop tre resor till platser vi inte har känt till från tidigare men utifrån våra önskemål om boende och utflykter. Just enkelheten att hitta bra information på sajten har också blivit en anledning till att vi har åkt fler än en gång.

Peter E
Skrev om In-Italia

Vi bokade vår Italienvistelse på Sicilien via In-Italia och är mycket nöjda med bemötandet. Huset vi bokade stämde bra överrens med de beskrivningar som vi fick inför resan. Vi tycker att vi fick bra kvalitet för pengarna

Martin W
Skrev om In-Italia

Vi reste till Toscana och stannade i tre veckor och bodde totalt på 4 olika ställen, samtliga bokade via In-Italia. Vi är jättenöjda med In-Italias service och utbud. Allt fungerar toppen och det är lätt att få tag på någon på kundservice. Vi hyrde även bil via In-Italia och det visade sig vara mycket prisvärt eftersom den dyra självriskelimineringen ingick i priset. Vi åker gärna till Italien med In-Italia igen!

Jenny G
Skrev om In-Italia

Hjälpsam, trevlig och kunning kundtjänst. De hjälpte oss att hitta en kombinationssemester på två orter som passade oss och våra önskemål. Vi bokar gärna via In-italia igen.

Malin L
Skrev om In-Italia

Det upplevs som ett seriöst och kundfokuserat företag. Kan starkt rekommendera det.

Ulrika W
Skrev om In-Italia

Service över förväntan från första besöket på deras hemsida och efterföljande dialog! Rekommenderade oss flera alternativ på lägenhet och vi var jättenöjda med den som vi till slut valde. Vi fick tydlig information innan resan och deras representant mötte upp oss i lägenheten så vi slapp hämta nycklarna på ett annat ställe först.

Marie S
Skrev om In-Italia

Bokade In-Italia via nätet. Allt har fungerat utmärkt.

Marie L
Skrev om In-Italia

Vi är mycket nöjda med den hjälp vi fått av personalen på In-Italia inför vår Venedig/Lido resa. De uppgifter vi fick angående boendet och resan stämde fullt ut och det var lätt att få kontakt med resebyrån.

Eva K
Skrev om In-Italia

Mycket nöjda med personal och boende

Anna J
Skrev om In-Italia

Snabb återkoppling via mail samt bra information om vår destination.

Annika J
Skrev om In-Italia

Personlig serrvice är man inte bortskämd med i dessa dagar, men det får man här. Har bokat boende via In-Italia två gånger och dessa hade jag inte hittat på egen hand. Snabba besked och hjälp med olika pratiska tips. Har tipsat hela min bekantskapskrets om In-Italia!

Maria B
Skrev om In-Italia

Vi har bokat boenden många gånger med In-Italia. Jag tycker det fungerar helt perfekt. Snabba svar, hjälpsamma, bra tips. Jag tycker det är en idealisk resebyrå. Vi kommer fortsätta att boka boenden via In-Italia. Maria Bjälvegård, Gränna

Maria G
Skrev om In-Italia

Vi har rest med In-Italia några gånger och det har fungerat klockrent! Vi har haft olika önskemål och lite frågor kring varje resa och Marcus har kommit med förslag som motsvarat våra förväntningar och lite till. In-italia håller vad de lovar In-Italia levererar! Har just bokat vår nästa resa med In-Italia Maria Granholm, Frösön

Marcus . gillar detta
Therese S
Skrev om In-Italia

In-italia håller alltid vad dom lovar. Boenden håller mycket hög standard. Kundservicen är toppen, snabba svar vid frågor och alltid ett trevligt bemötande. In-italia bidrar till en toppensemester!

Marcus . gillar detta
Karin E
Skrev om In-Italia

Allt har fungerat jättebra - från internetbeställning till betalning. Har också haft telefonkontakt med In-Italia och mycket trevligt bemötande. Det enda som jag kan klaga på är ett stavfel i vägbeskrivningen. Vi skulle svänga till Migliana - istället stod det Migliare. Det kostade en liten omväg. Men en bagatell i sammanhanget. Karin