Läs vad 7 kunder tycker om IN Kvalitetsbygg 2

• 2020-12-17
    Bra utfört o trevlig personal till ett bra pris.
  • 2020-12-01
    Utmärkt service och alltid toppklass på utförandet. Känner mig alltid i trygga händer. Resultat är alltid över förväntan och jag kan starkt rekommendera IN Kvalitetsbygg.
  • 2020-09-30
    Jag renoverade min etta i Vasastan till en tvåa med IN Kvalitetsbygg. Tog ner vägg, gjorde nytt kök och nytt sovrum. Upplevelsen var väldigt bra, både servicemässigt och renoveringsmässigt.

Hade hela tiden daglig kontakt med Ionut som var mycket professionell. Det kändes väldigt personligt och tryggt med nära och daglig kontakt.

Jag kan starkt rekommendera IN Kvalitetsbygg och kommer definitivt ta hjälp av dem igen!
    Stort tack!
  • 2020-09-18
    Har fått hjälp av bolaget många gånger. Arbetet har gällt byggnation och målning m.m. Arbetet har utförts mycket professionellt och med stort ansvar. Arbetet har skett kostnadseffektivt och till rimliga priser. Jag är kort sagt oerhört nöjd med allt.
  • 2020-09-17
    Trevligt bemötande, i tid, bra och proffsigt utfört arbete. Jag kan rekommendera företaget.
    MVH Petter Hallberg
    0734-144699
  • 2020-09-13
    IN Kvalitets Bygg hjälpte mig med att montera nya badrumsmöbler i mitt badrum; krokar, handfat, ny blandare och skåp. Jag är väldigt nöjd med jobbet.

Ionut är serviceinriktad och väldigt lyhörd för sina kunders önskemål.
  • 2020-09-04
    Måleri, plattsätning och snickeriarbeten i samband med renovering av lägenhet.

Ett mycket trevligt och ärligt bemötande.

Sammantaget en mycket bra upplevelse!