IN Kvalitetsbygg

IN Kvalitetsbygg

Välkommen till oss på IN Kvalitetsbygg!

Renoveringar i Stockholm med omnejd.

Vi hjälper dig med det mesta inom renovering oavsett om det är ett mindre jobb eller renovera hela din bostad. Med projektledare, tydlig arbetsbeskrivning och duktiga hantverkare ser vi till att överträffa dina förväntningar.

OFFERT
Kostnadsfri offert inför varje arbete där du får välja mellan både fast och rörligt pris, du avgör vad som passar dig bäst.
UPPSTART
Alla renoveringar är unika, vi gör en noggrann plan för varje steg i projektet.
PRODUKTION
När projektet pågår har vi regelbundna avstämningar med dig för att kontrollera att allt blir enligt dina förväntningar och att vi levererar enligt överenskommelse.
AVSLUT
För att du ska bli helt nöjd låter vi dig göra en besiktning innan projektet är klart, är det något som inte är enligt förväntan åtgärdar vi det och när du meddelat att du är nöjd är projektet klart.

Läs vad 12 kunder tycker om IN Kvalitetsbygg 2

2021-09-08
    Proffsig och kunnig. Bra tips på materialval. Snabb och noggrann. Rekommenderas varmt.
    2021-08-14
    Vänligt bemötande
    Sakkunnigt hantverk
    God kommunikation
    2021-07-11
    Alltid bra bemötande från Ionut. Lyssnar på önskemål och utför därefter arbetet på ett bra sätt. Eftersom vi anlitade företaget i samband med renovering av vårt duschrum, valde vi att kontakta dem för bygge av nytt staket som vi tyckte blev jättebra!

Vi rekommenderar företaget varmt!

Anne och Lennart Jansson
    Fjärdhundra
    2021-02-25
    Jättefint resultat med smarta lösningar!
    2021-02-16
    Vi anlitade IN Kvalitetsbygg för att hjälpa oss med måleri samt platsbyggnad av en större bokhylla/TV möbel och kan så varmt rekommendera deras tjänster. Otroligt duktiga, trevliga och pålitliga. Utförde jobbet punktligt, noggrant och allt vart så fint. Har sällan varit så nöjd med anlitade hantverkare tidigare. Full transparens kring tid, inköp osv så dom har verkligen känts pålitliga hela vägen igenom!
    2020-12-17
    Bra utfört o trevlig personal till ett bra pris.
    2020-12-01
    Utmärkt service och alltid toppklass på utförandet. Känner mig alltid i trygga händer. Resultat är alltid över förväntan och jag kan starkt rekommendera IN Kvalitetsbygg.
    2020-09-30
    Jag renoverade min etta i Vasastan till en tvåa med IN Kvalitetsbygg. Tog ner vägg, gjorde nytt kök och nytt sovrum. Upplevelsen var väldigt bra, både servicemässigt och renoveringsmässigt.

Hade hela tiden daglig kontakt med Ionut som var mycket professionell. Det kändes väldigt personligt och tryggt med nära och daglig kontakt.

Jag kan starkt rekommendera IN Kvalitetsbygg och kommer definitivt ta hjälp av dem igen!
    Stort tack!
    2020-09-18
    Har fått hjälp av bolaget många gånger. Arbetet har gällt byggnation och målning m.m. Arbetet har utförts mycket professionellt och med stort ansvar. Arbetet har skett kostnadseffektivt och till rimliga priser. Jag är kort sagt oerhört nöjd med allt.
    2020-09-17
    Trevligt bemötande, i tid, bra och proffsigt utfört arbete. Jag kan rekommendera företaget.
    MVH Petter Hallberg
    0734-144699
    2020-09-13
    IN Kvalitets Bygg hjälpte mig med att montera nya badrumsmöbler i mitt badrum; krokar, handfat, ny blandare och skåp. Jag är väldigt nöjd med jobbet.

Ionut är serviceinriktad och väldigt lyhörd för sina kunders önskemål.
    2020-09-04
    Måleri, plattsätning och snickeriarbeten i samband med renovering av lägenhet.

Ett mycket trevligt och ärligt bemötande.

Sammantaget en mycket bra upplevelse!