IN Kvalitetsbygg

IN Kvalitetsbygg

in-kvalitetsbygg.se
  • Badge2022

Välkommen till oss på IN Kvalitetsbygg! Renoveringar i Stockholm med omnejd. Vi hjälper dig med det mesta inom renovering oavsett om det är ett mindre jobb eller renovera hela din bostad. Med projektledare, tydlig arbetsbeskrivning och duktiga hantverkare ser vi till att överträffa dina förväntningar. OFFERT Kostnadsfri...

41 omdömen om IN Kvalitetsbygg

Sedan starten hos Reco 2020

Marion G
Skrev om IN Kvalitetsbygg

Väldigt nöjda med IN Kvalitetsbygg, trevligt bemötande av Ionut, bra prisoffert, toppen kommunikation innan, medan och efter arbete, lyssnade på oss som kunder. Resultat var precis som vi ville. Dessutom var de noggranna och behäll platsen i bra ordning under arbete, städade också bra efter dem. Vi kan rekommendera de utan problem!

Agnes J
Skrev om IN Kvalitetsbygg

Andra gången IN Kvalitetsbygg totalrenoverar lägenhet åt mig, alltid samma fina resultat och en smidig väg dit! Håller dessutom det alltid mycket städat under byggnationen vilket uppskattas. Kan varmt rekommendera!

Lars O

Noggranna Blir bra jobb Mmmmmmmmmmm

Jens O
Skrev om IN Kvalitetsbygg

RENOVERING AV VILLA, ALLA YTSKIKT SAMT KÖK OCH BADRUM. PROFSIGA OCH LYHÖRDA. DE ÄR KUNNIGA OCH NOGGRANNA. VI ÄR SUPER NÖJDA OCH KAN VERKLIGEN REKOMENDERA IN KVALITETSBYGG! 5 STJÄRNOR:)

Vanessa E
Skrev om IN Kvalitetsbygg

IN Kvalitetsbygg var jätte trevliga att ha göra med - fina människor. Det var smidigt att få offert. Ionut var väldigt bra med kommunikation hela tiden innan, under, och efter jobbet. Det var så skönt att skicka meddelande och få svar. De kunde börja på en gång som var perfekt för mig. Jag är rätt noggrann och bestämd i vad jag vill ha. Ibland vill inte hantverkare gör som jag vill för det tar tid eller de inte bry sig eller de håller inte med. Ionut och Stefano lyssnade till vad jag vill och gjorde det. Ibland hade dem...

Som alltid med IN Bygg, välförberedda, fint bemötande och bra utfört jobb. 👍

Skrev om IN Kvalitetsbygg

Jag har denna gång anlitat företaget för målning av fönster. Det var fönster med mycket spröjs och smådetaljer, så det var definitivt inget enkelt måleriarbete. Arbetet utfördes punktligt och perfekt! Jag är en mycket nöjd kund! Jag har anlitat företaget många gånger tidigare också för både målning och byggarbeten. Jag har alltid blivit lika nöjd med resultatet! Dessutom får man alltid ett trevligt och ärligt bemötande!

Linda B
Skrev om IN Kvalitetsbygg

Vi är återkommande kunder hos IN Kvalitetsbygg och vi är alltid lika nöjda. Nu senast gjorde dem en nyläggning och utbuggnad av vår altan och vi är supernöjda. Punkliga, otroligt trevliga, håller tidsschemat, budget, noggranna, allt och det blir så bra varje gång. Rekommenderar verkligen Ionut, han är ett riktigt proffs!

My T
Skrev om IN Kvalitetsbygg

JätteBra proffsigt bemötande! Lättillgängliga och öppna för förslag. Har bara positivt att säga! Rekommenderas varmt!

Carin P
Skrev om IN Kvalitetsbygg

Personliga, lyhörda med både hjärna och hjärta på rätt ställe. Duktiga o relativt snabba

Jonatan J
Skrev om IN Kvalitetsbygg

Superbra bemötande och genomförande!

Lars O
Skrev om IN Kvalitetsbygg

Bra och noggrant arbete Kan rekommendera dom

Märta Å
Skrev om IN Kvalitetsbygg

Köpte div bygg o måln tjänster. Otroligt nöjd. Snabba, professionella, artiga, vänliga, lyssnande. Höll alla tider. Dessutom mycket rimligt pris. SKULLE REKOMMENDERA DEM TILL ALLA JAG KÄNNER!!! Tacksamma Märta Åkesson

Ingrid Å
Skrev om IN Kvalitetsbygg

De är mycket professionella, kunniga, lyhörda och trevliga. Jag är mycket nöjd med deras ombyggnation av hall och badrum.

Eva M
Skrev om IN Kvalitetsbygg

Väldigt trevliga o tillmötesgående, fixade allt o jag blev supernöjd! Kakling i köket o allt som behövdes bytas i samband med det .Rekommenderas varmt , vid nästa projekt vänder jag mig dit igen!!

Anne J
Skrev om IN Kvalitetsbygg

När vi helrenoverade vårt duschrum var det Ionut som gjord det och vi blev helnöjda. Vi har därefter anlitat hans företag till alla möjliga arbeten både utom- och inomhus och har blivit nöjda med allt. Det är ordning och reda när man har med Ionut att göra, och jag kan varmt rekommendera honom!

Viktor N
Skrev om IN Kvalitetsbygg

Jättenöjd, väldigt bra kommunikation rätt igenom

Markus E
Skrev om IN Kvalitetsbygg

Allt sammantaget var toppen. Smidig mailkonversation, passade alla tider och utförde jobbet toppen. Väldigt bra service.

Bill G
Skrev om IN Kvalitetsbygg

Vi blev bemött från företaget på ett bra sätt. Vi hade en bild hur det skulle se ut och företaget levde upp till det. Vi köpte en tjänst för renoveringen av vår gamla kök. I renoveringen ingick skivor på väggar., nytt inv. tak och golv, uppsättning av nya köks stommar, målning av tak och väggar. Inkl. 2 st. nya innerdörrar. Vi är nöjda med allt.

Stefan B
Skrev om IN Kvalitetsbygg

Jag är en person som alltid är orolig när jag ska anlita hantverkare, men den här gången blev jag lugn vid första mötet med Ionut, vi anlitade Kvalitetsbygg för att lägga värmegolv/ klinkers i ett stort kök, arbetet flöt på exakt på minuten, vi var bortresta halva tiden och kunde följa jobbet via bilder som skickades till oss. Ionut visade ett engagemang och ansvar att det skulle bli ett bra resultat vilket gjorde att man kände sig trygg hela tiden. Vi är mer än nöjda med resultatet och glada att fått träffa en så trevlig person som Ionut, det fanns bara 5 stjärnor, vi ger 6. Stefan och Anette.

Sophie T
Skrev om IN Kvalitetsbygg

Jättenöjd som vanligt! IN kvalitetsbygg har hjälpt mig med alla renoveringar – från att måla om till att bygga garderober och skruva upp lampor. Proffsigt, smidigt och alltid bra resultat! Så tacksamt att få hjälp med både små och stora projekt.

Skrev om IN Kvalitetsbygg

En bra hantverkare som kan planera och kommunicera!

LOUISE E
Skrev om IN Kvalitetsbygg

Supernöjd! Anlitat dem två gånger, båda lika bra. Noggrant, bra kommunikation, jättefint slutresultat.

Gabriella K
Skrev om IN Kvalitetsbygg

Jag har anlitat IN Kvalitetsbygg två gånger. Både för en köksrenovering samt för ommålning och snickerijobb i min lägenhet. Allt har fungerat jättebra, gått snabbt och blivit precis som jag velat. Har tipsat flera andra familjemedlemmar och vänner om IN Kvalitetsbygg. Hela tiden service minded, stor kunskap och noll krångel. Rekommenderas varmt!

Krister H
Skrev om IN Kvalitetsbygg

IN Kvalitetsbygg har utfört badrumsrenovering hos oss. Arbetet har inneburit total utrivning av gammalt badrum och bygge av nytt med kakel och klinkers. Vi är mycket nöjda med hur arbetet utförts och med den löpande information vi fått genom hela processen. Ionut har förklarat varje steg och varit tydlig i sin information. Den utlovade tidsplanen har hållits och slutsumman stämde mycket väl med offerten. I efterhand har vi fått omfattande dokumentation över hur arbetet utförts, med bifogat kvalitetsintyg. Vi vill verkligen...

Skrev om IN Kvalitetsbygg

Fantastiskt på alla vis! Kan varmt rekommenderas. Har anlitat företaget många gånger.

Tanja M
Skrev om IN Kvalitetsbygg

Skulle starkt rekommendera IN Kvalitetsbygg. Professionell, kommunikativ och noggrann. Kommer definitivt att anlita Ionut igen.

Enis K
Skrev om IN Kvalitetsbygg

Bra kommunikation och arbete uppfyllde alla förväntningar. Kan varmt rekommenderas.

Carl K
Skrev om IN Kvalitetsbygg

Toppenbetmötande, snabb och duktig. Mycket bra resultat

Astrid S
Skrev om IN Kvalitetsbygg

Proffsig och kunnig. Bra tips på materialval. Snabb och noggrann. Rekommenderas varmt.

Anders N

Vänligt bemötande Sakkunnigt hantverk God kommunikation

Anne J
Skrev om IN Kvalitetsbygg

Alltid bra bemötande från Ionut. Lyssnar på önskemål och utför därefter arbetet på ett bra sätt. Eftersom vi anlitade företaget i samband med renovering av vårt duschrum, valde vi att kontakta dem för bygge av nytt staket som vi tyckte blev jättebra! Vi rekommenderar företaget varmt! Anne och Lennart Jansson Fjärdhundra

Sophie T
Skrev om IN Kvalitetsbygg

Jättefint resultat med smarta lösningar!

Linda B
Skrev om IN Kvalitetsbygg

Vi anlitade IN Kvalitetsbygg för att hjälpa oss med måleri samt platsbyggnad av en större bokhylla/TV möbel och kan så varmt rekommendera deras tjänster. Otroligt duktiga, trevliga och pålitliga. Utförde jobbet punktligt, noggrant och allt vart så fint. Har sällan varit så nöjd med anlitade hantverkare tidigare. Full transparens kring tid, inköp osv så dom har verkligen känts pålitliga hela vägen igenom!

Lisa T
Skrev om IN Kvalitetsbygg

Bra utfört o trevlig personal till ett bra pris.

Hanna S
Skrev om IN Kvalitetsbygg

Utmärkt service och alltid toppklass på utförandet. Känner mig alltid i trygga händer. Resultat är alltid över förväntan och jag kan starkt rekommendera IN Kvalitetsbygg.

CARL B
Skrev om IN Kvalitetsbygg

Jag renoverade min etta i Vasastan till en tvåa med IN Kvalitetsbygg. Tog ner vägg, gjorde nytt kök och nytt sovrum. Upplevelsen var väldigt bra, både servicemässigt och renoveringsmässigt. Hade hela tiden daglig kontakt med Ionut som var mycket professionell. Det kändes väldigt personligt och tryggt med nära och daglig kontakt. Jag kan starkt rekommendera IN Kvalitetsbygg och kommer definitivt ta hjälp av dem igen! Stort tack!

Ionut N gillar detta
Skrev om IN Kvalitetsbygg

Har fått hjälp av bolaget många gånger. Arbetet har gällt byggnation och målning m.m. Arbetet har utförts mycket professionellt och med stort ansvar. Arbetet har skett kostnadseffektivt och till rimliga priser. Jag är kort sagt oerhört nöjd med allt.

Skrev om IN Kvalitetsbygg

Trevligt bemötande, i tid, bra och proffsigt utfört arbete. Jag kan rekommendera företaget. MVH Petter Hallberg 0734-144699

Ionut N gillar detta
Jenny J
Skrev om IN Kvalitetsbygg

IN Kvalitets Bygg hjälpte mig med att montera nya badrumsmöbler i mitt badrum; krokar, handfat, ny blandare och skåp. Jag är väldigt nöjd med jobbet. Ionut är serviceinriktad och väldigt lyhörd för sina kunders önskemål.

Alf P
Skrev om IN Kvalitetsbygg

Måleri, plattsätning och snickeriarbeten i samband med renovering av lägenhet. Ett mycket trevligt och ärligt bemötande. Sammantaget en mycket bra upplevelse!