IN Kvalitetsbygg

IN Kvalitetsbygg

Välkommen till oss på IN Kvalitetsbygg!

Renoveringar i Stockholm med omnejd.

Vi hjälper dig med det mesta inom renovering oavsett om det är ett mindre jobb eller renovera hela din bostad. Med projektledare, tydlig arbetsbeskrivning och duktiga hantverkare ser vi till att överträffa dina förväntningar.

OFFERT
Kostnadsfri offert inför varje arbete där du får välja mellan både fast och rörligt pris, du avgör vad som passar dig bäst.
UPPSTART
Alla renoveringar är unika, vi gör en noggrann plan för varje steg i projektet.
PRODUKTION
När projektet pågår har vi regelbundna avstämningar med dig för att kontrollera att allt blir enligt dina förväntningar och att vi levererar enligt överenskommelse.
AVSLUT
För att du ska bli helt nöjd låter vi dig göra en besiktning innan projektet är klart, är det något som inte är enligt förväntan åtgärdar vi det och när du meddelat att du är nöjd är projektet klart.

Läs vad 26 kunder tycker om IN Kvalitetsbygg 2

2022-09-04 Verifierad kund
    När vi helrenoverade vårt duschrum var det Ionut som gjord det och vi blev helnöjda. Vi har därefter anlitat hans företag till alla möjliga arbeten både utom- och inomhus och har blivit nöjda med allt.
    Det är ordning och reda när man har med Ionut att göra, och jag kan varmt rekommendera honom!
    2022-08-27 Verifierad kund
    Jättenöjd, väldigt bra kommunikation rätt igenom
    2022-08-01 Verifierad kund
    Allt sammantaget var toppen. Smidig mailkonversation, passade alla tider och utförde jobbet toppen. Väldigt bra service.
    2022-07-31 Verifierad kund
    Vi blev bemött från företaget på ett bra sätt. Vi hade en bild hur det skulle se ut och företaget levde upp till det. Vi köpte en tjänst för renoveringen av vår gamla kök. I renoveringen ingick skivor på väggar., nytt inv. tak och golv, uppsättning av nya köks stommar, målning av tak och väggar. Inkl. 2 st. nya innerdörrar. Vi är nöjda med allt.
    2022-07-24 Verifierad kund
    Jag är en person som alltid är orolig när jag ska anlita hantverkare, men den här gången blev jag lugn vid första mötet med Ionut, vi anlitade Kvalitetsbygg för att lägga värmegolv/ klinkers i ett stort kök, arbetet flöt på exakt på minuten, vi var bortresta halva tiden och kunde följa jobbet via bilder som skickades till oss.
    Ionut visade ett engagemang och ansvar att det skulle bli ett bra resultat vilket gjorde att man kände sig trygg hela tiden. Vi är mer än nöjda med resultatet och glada att fått träffa en så trevlig person som Ionut, det fanns bara 5 stjärnor, vi ger 6.
    Stefan och Anette.
    2022-05-24 Verifierad kund
    Jättenöjd som vanligt! IN kvalitetsbygg har hjälpt mig med alla renoveringar – från att måla om till att bygga garderober och skruva upp lampor. Proffsigt, smidigt och alltid bra resultat! Så tacksamt att få hjälp med både små och stora projekt.
    2022-04-28 Verifierad kund
    En bra hantverkare som kan planera och kommunicera!
    2022-02-14 Spontant omdöme
    Supernöjd! Anlitat dem två gånger, båda lika bra. Noggrant, bra kommunikation, jättefint slutresultat.
    2022-02-13 Verifierad kund
    Jag har anlitat IN Kvalitetsbygg två gånger. Både för en köksrenovering samt för ommålning och snickerijobb i min lägenhet. Allt har fungerat jättebra, gått snabbt och blivit precis som jag velat. Har tipsat flera andra familjemedlemmar och vänner om IN Kvalitetsbygg. Hela tiden service minded, stor kunskap och noll krångel. Rekommenderas varmt!
    2022-02-03 Verifierad kund
    IN Kvalitetsbygg har utfört badrumsrenovering hos oss. Arbetet har inneburit total utrivning av gammalt badrum och bygge av nytt med kakel och klinkers.
    Vi är mycket nöjda med hur arbetet utförts och med den löpande information vi fått genom hela processen. Ionut har förklarat varje steg och varit tydlig i sin information.
    Den utlovade tidsplanen har hållits och slutsumman stämde mycket väl med offerten.
    I efterhand har vi fått omfattande dokumentation över hur arbetet utförts, med bifogat kvalitetsintyg.

Vi vill verkligen rekommendera IN Kvalitetsbygg. Att Ionut dessutom är trevlig och lätt att ha att göra med är ytterligare ett plus!
    2021-12-13 Verifierad kund
    Fantastiskt på alla vis! Kan varmt rekommenderas. Har anlitat företaget många gånger.
    2021-11-26 Verifierad kund
    Skulle starkt rekommendera IN Kvalitetsbygg. Professionell, kommunikativ och noggrann. Kommer definitivt att anlita Ionut igen.
    2021-11-06 Verifierad kund
    Bra kommunikation och arbete uppfyllde alla förväntningar. Kan varmt rekommenderas.
    2021-10-24 Verifierad kund
    Toppenbetmötande, snabb och duktig. Mycket bra resultat
    2021-09-08 Verifierad kund
    Proffsig och kunnig. Bra tips på materialval. Snabb och noggrann. Rekommenderas varmt.
    2021-08-14 Verifierad kund
    Vänligt bemötande
    Sakkunnigt hantverk
    God kommunikation
    2021-07-11 Verifierad kund
    Alltid bra bemötande från Ionut. Lyssnar på önskemål och utför därefter arbetet på ett bra sätt. Eftersom vi anlitade företaget i samband med renovering av vårt duschrum, valde vi att kontakta dem för bygge av nytt staket som vi tyckte blev jättebra!

Vi rekommenderar företaget varmt!

Anne och Lennart Jansson
    Fjärdhundra
    2021-02-25 Verifierad kund
    Jättefint resultat med smarta lösningar!
    2021-02-16 Verifierad kund
    Vi anlitade IN Kvalitetsbygg för att hjälpa oss med måleri samt platsbyggnad av en större bokhylla/TV möbel och kan så varmt rekommendera deras tjänster. Otroligt duktiga, trevliga och pålitliga. Utförde jobbet punktligt, noggrant och allt vart så fint. Har sällan varit så nöjd med anlitade hantverkare tidigare. Full transparens kring tid, inköp osv så dom har verkligen känts pålitliga hela vägen igenom!
    2020-12-17 Verifierad kund
    Bra utfört o trevlig personal till ett bra pris.
    2020-12-01 Verifierad kund
    Utmärkt service och alltid toppklass på utförandet. Känner mig alltid i trygga händer. Resultat är alltid över förväntan och jag kan starkt rekommendera IN Kvalitetsbygg.
    2020-09-30 Spontant omdöme
    Jag renoverade min etta i Vasastan till en tvåa med IN Kvalitetsbygg. Tog ner vägg, gjorde nytt kök och nytt sovrum. Upplevelsen var väldigt bra, både servicemässigt och renoveringsmässigt.

Hade hela tiden daglig kontakt med Ionut som var mycket professionell. Det kändes väldigt personligt och tryggt med nära och daglig kontakt.

Jag kan starkt rekommendera IN Kvalitetsbygg och kommer definitivt ta hjälp av dem igen!
    Stort tack!
    2020-09-18 Verifierad kund
    Har fått hjälp av bolaget många gånger. Arbetet har gällt byggnation och målning m.m. Arbetet har utförts mycket professionellt och med stort ansvar. Arbetet har skett kostnadseffektivt och till rimliga priser. Jag är kort sagt oerhört nöjd med allt.
    2020-09-17 Spontant omdöme
    Trevligt bemötande, i tid, bra och proffsigt utfört arbete. Jag kan rekommendera företaget.
    MVH Petter Hallberg
    0734-144699
    2020-09-13 Verifierad kund
    IN Kvalitets Bygg hjälpte mig med att montera nya badrumsmöbler i mitt badrum; krokar, handfat, ny blandare och skåp. Jag är väldigt nöjd med jobbet.

Ionut är serviceinriktad och väldigt lyhörd för sina kunders önskemål.
    2020-09-04 Verifierad kund
    Måleri, plattsätning och snickeriarbeten i samband med renovering av lägenhet.

Ett mycket trevligt och ärligt bemötande.

Sammantaget en mycket bra upplevelse!