ina.h Studio

ina.h Studio är en hårsalong med ett ovanligt läge och en välrenommerad frisör.
Här skapas allt med kreativitet från färgning till form.
Besök onlinebokningen och ni kan läsa utförligt om vilka behandlingar som erbjuds.

Vi har alla ett unikt hår!
Med stor ambition förvaltar jag det förtroende ni skänker mig genom att ta hand om dig och ditt hår.
16 års erfarenheten med ett öga för detaljer, skapar helhet.

Öppettider: Erbjuder tider från 08.00-22.00.
Hemsida: inah.se
Instagram: inah.studio
Telefon: 0760304046
Sockerbruksvägen 45
26191 Landskrona.

Detaljerna skapar helheten!

Läs vad 38 kunder tycker om ina.h Studio 2

2022-12-03 Verifierad kund
    Mycket trevligt, professionellt och dessutom högst prisvärt.
    Rekommenderas.
    Tack Lars, alltid lika härligt att få ta hand om dig och din familj🌻 Hälsa gänget! ina.h Studio
    2022-11-28 Verifierad kund
    Har alltid varit supernöjd när jag gått till Ina, alltid supertrevlig att prata med och hon gör ett så bra jobb, varje gång! Kommer aldrig byta frisör.
    Du är såå goo Sara, tack🙏🏻🤗🪩 ina.h Studio
    2022-11-27 Verifierad kund
    Väl mottagen o behandlad med tvätt, klipp o styling av håret .
    Så nöjd med resultatet.
    Underbart att det känns så bra🙏🏻⚡️🤗 ina.h Studio
    2022-11-26 Verifierad kund
    Noggrann & inkännande. Lugn & harmonisk klippning, ingen stress. Jätte mysig liten hårstudio, dit kommer vi om och om igen.
    Alltid lika mysigt att ta hand om dig och töserna🙏🏻☺️🤎 Hälsa gänget✨ ina.h Studio
    2022-11-26 Verifierad kund
    Att besöka Ine är er njutning från början til slut. Att bli väl omhändertagen, få förslag på frisyr som passar mitt hår och god tid till själva behandlingen uppskattas verkligen.
    Tack tack tack härliga Emeli☺️🌻 ina.h Studio
    2022-11-26 Verifierad kund
    Inah lyssnar, tar in och gör det bästa av ens frisyr. Kan verkligen rekommendera henne👌🏻 så nöjd varje gång! Dessutom behöver man inte leta parkering i stan. Här står man direkt utanför huset.
    Tack Louise, visst är det skönt att slippa jaga parkering🤩🚗💨 ina.h Studio
    2022-11-25 Verifierad kund
    Hos Ina blir man omhändertagen på ett fantastiskt sätt och hon är så bra att konsultera med. Och hallå man får något hembakat till kaffet - det är SÅ mysigt hos Ina!
    Härliga Karin , alltid lika kul att få pyssla om dig🤎☺️ 🍪 ina.h Studio
    2022-11-25 Verifierad kund
    Ina är fantastiskt duktig. Den bästa frisören jag haft och speciellt på slingor.
    Så roligt att höra Emelie, hälsa hela familjen🌻🤸🏼‍♀️ ina.h Studio
    2022-11-25 Verifierad kund
    Jag började hos Ina på rekommendation. Hon har motsvarat allt jag hade hoppats på och lite till.
    Ett underbart bemötande i kombination med en stor yrkesskicklighet.
    Toppen helt enkelt.
    Underbara/urroliga Birgitta🤗🪩 Tack för värmande ord⚡️ ina.h Studio
    2022-11-25 Verifierad kund
    Roligt och trevligt bemötande!
    Inah är bra på att ge råd kring hår och frisyr samt kunnig och idérik.
    Så roligt att höra, Tack härliga Annika 🙏🏻✨🌻 ina.h Studio
    2022-11-24 Verifierad kund
    Jag är så nöjd med både bemötande och klippning. Jag har fått bra tips om skötsel och styling. Så noggrant och proffsigt allting!
    Så fint att höra Anette☺️
    Snart ses vi igen✨
    2022-11-24 Verifierad kund
    Very professional, amazing with colour and such a beautiful salon! I always look forward to my appointments and leave feeling great! 👌🏻 Ina is the best!
    Your the best🤩 We talking svengelska and just have fun😅 ina.h Studio
    2022-11-24 Verifierad kund
    Frisören som alltid levererar en toppenupplevelse, både för frisyr och mående. Glad, positiv, snäll och inte minst väldigt skicklig med saxen vilket gör att man alltid känner sig välkommen och trivs i stolen. Rekommenderas!
    Så fina ord Andreas⚡️🙏🏻🪄 Så härligt att du trivs men jag är fortfarande avundsjuk på att du har varit på smörtaxen och inte jag😅
    Jag vara sååå nära för några dagar sen!! Här skriver jag på som i ett PM, vi tar det vid nästa klippning🤣
    2022-11-24 Verifierad kund
    Har alltid varit otroligt nöjd efter besök hos Ina. Professionellt och trevligt bemötande och otroligt kompetent och duktig inom sitt yrke. Inlyssnande och får alltid otroligt bra rådgivning kring klippning och färgning. Bästa frisören!
    Tack Sofie, alltid lika mysigt att ha dig här🤗🙏🏻🤎 ina.h Studio
    2022-11-24 Verifierad kund
    Härligt bemötande. Bra klippning som håller !
    Tack Jonas🤩🙏🏻
    Med rätt form så får vi en hållbar frisyr💪🏻
    2022-11-23 Verifierad kund
    Jag är nöjd med allt. Bemötande , omhändertagande , miljön , nöjd med klippning…….
    Jag köpte hårvårdsprodukter.
    Alltid lika kul att få fria händer när jag klipper ditt fantastiska hår Marianne, Tack🤗🪄🙏🏻 Ina.h Studio
    2022-11-23 Verifierad kund
    Alltid mycket trivsamt att komma till Inas studio. Blir mycket väl omhändertagen och får bra tips och råd. Senaste gången färgat och klippt håret med gott resultat.
    Handlade ett balsam också.
    Kan dock tycka att frisörstolen känns lite låg i ryggen, om man sitter länge. Men det går oftast bra.
    Tack fina Lisa, alltid lika roligt att få sätta den där extra detaljen med nyans i ditt hår🎨
    Nästa gång kör vi micropaus för ryggen, det skulle jag också behöva🤗
    2022-11-23 Verifierad kund
    Man blir otroligt bra bemött av Ina, både på ett proffsigt men även på ett härligt sätt. Det är smidigt att enkelt boka sin behandling via hemsidan & alla priser och vad de inkluderar står tydligt redan vid bokningen. Väl på plats får man verkligen den bästa servicen, och lite till! Kan inte vara något annat än nöjd.
    Vad härligt att höra Josefin, att allt är smidigt och enkelt redan från bokning✔️💪🏻
    Tack för senast, alltid en ära att få ta hand om ditt magiska hår🤗
    2022-11-23 Verifierad kund
    Ina är en riktigt stjärna! Man känner sig trygg, sedd och lyssnad på. Hon är otroligt kompetent och besitter så mycket kunskap. Dessutom är det alltid lika mysigt och trevligt 😍
    Lina⭐️ Alltid lika kul att ha dig i studion, dina energier går inte av för hackor😅🙏🏻🫶🏻 Ina.h Studio
    2022-11-23 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande. Ina är lyhörd för kundens önskemål och hon har stort tålamod när barnen önskar få fixat håret lite extra.
    Tack Maria, jag kommer fortsätta platta dottern dins hår tills hon en dag älskar sina lockar.
    Ps. Lila färg kan vi aldrig få för mycket av💜🤩
    2022-11-23 Verifierad kund
    Trevligt bemötande . Duktig frisörska . Går gärna dit igen .
    Tack Cristel, Du är såå välkommen 🙏🏻☺️ Ina.h Studio
    2022-11-23 Verifierad kund
    Personlig, proffsig och hon kan det hon gör. Alltid lika nöjd!
    Starka Mimi, du inspirerar mig💪🏻🙏🏻⚡️ Ina.h Studio
    2022-11-23 Verifierad kund
    Professionellt, varmt , vänlig, omtänksam och personlig. Mån om att ha kunden i centrum men ändå delge sin professionella åsikt och rekommendation.
    Roligt att höra Katarina☺️🙏🏻
    Veckorna bara rusar.. Vi ses ju snart igen🎨😃
    2022-11-23 Verifierad kund
    Klippte håret. Mycket nöjd med allt
    Härligt att få ta hand om dig Jonna🙏🏻
    Du är ju bara så fin i kortare hår👌🏼✨
    2022-11-23 Verifierad kund
    Helt underbart bemötande och service.
    Tack för fina ord Kerstin!
    Gaaah! Älskar din korta frisyr & luggen är pricken över i:et🤩
    2022-11-23 Verifierad kund
    Möts alltid av ett leende och ett proffsigt bemötande. Kunnig i det hon gör och väldigt tillmötesgående.
    Alltid lika härligt när hela gänget kommer😃
    Tack Therese🤗
    Mycket trevligt bemötande.
    Klippning kort frisyr, mycket nöjd.
    Alltid lika kul att få sätta en form i ditt tjocka fina hår Cristel☺️🙏🏻 Ina.h Studio
    2022-11-23 Verifierad kund
    Varit kund i många år hos denna fantastiska frisör som har ett otroligt öga för detaljer och färg. Alltid ett fint bemötande och ger kunden gott om tid för konsultation. Jag kan varmt rekommendera Ina.h studio, du kommer inte att ångra dig.
    Kiki Kiki Kiki, du får mig att rodna☺️😜
    Så många gånger jag fått utlopp för min kreativitet på ditt hår, ljuvligt🤩🎨✂️
    Ps. Längtar till den 1 dec!🎅🏼🎥
    2022-11-23 Verifierad kund
    Mysigt & trevligt bemötande.
    Skönt att vara ensam kund eller att det bara är 1 person till på salongen.
    Nöjd med mina behandlingar & besök där
    Visst är det skönt Sonja! Du, jag & Rudolf😅☺️
    Tack för fina ord, alltid lika härligt att ta hand om dig⭐️
    2022-11-23 Verifierad kund
    Personligt och proffsigt omhändertagande. Ina är en skicklig frisör. Ina har med råge levt upp till mina förväntningar och komer ha mig som trogen kund.
    Jag kan med varm hand rekommendera henne!
    Underbara Lena ☺️ 🙏🏻
    Hälsa hela gänget 🐕 🐶
    2022-11-23 Verifierad kund
    Trevlig och professionell bemötande.
    Ina är verkligen jätte duktig och kan sina saker och är inte rätt för att pröva något nytt eller en kund som mej som aldrig vet vad jag vill göra. Kan lite på henne till 200% att de kommer bli snyggt, vad hon än gör!
    Dina lockar skulle man kunna ge vad som helst för Evelina🤩 alltid lika kul att få sätta saxen i ditt hår och bara känna☺️🙏🏻⚡️ Ina.h Studio
    2022-11-23 Verifierad kund
    Ina är en underbar person med mycket energi och känsla för stil. Tack för fint omhändertagande inför mitt bröllop!
    Så roligt att få vara en del av er stora dag Linda🫶🏻
    Tack för att du sprider så fin energi🙏🏻🤗
    2022-11-23 Verifierad kund
    Mycket vänligt bemött, kundvänlig. Frisören kom med tips o råd , vilket jag uppskattade väldigt mycket. Tog sig tid till att lyssna på mina önskemål ang. frisyr.
    Tack fina Susanne, mysigt att få ta hand om dig🤗🙏🏻💫 Ina.h Studio
    2022-11-23 Verifierad kund
    Toppen. Trevlig, superkunnig på färg. Man känner sig omhändertagen på alla sätt.
    Tack Petra🙏🏻
    Att få ge dig/ditt hår tid & skapa med färg är ett rent nöje💫🎨🤩
    2022-11-23 Verifierad kund
    Ina är en välkomnande och trevlig person Jag rekommenderar henne blev jätte bra bemött och var super nöjd när jag var klar. Jag berättar gärna dör mina vänner att gå dit så blir du nöjd
    Tack Catrine🤗
    Härligt att få sätta en fin form på ditt hår😃👌🏼
    2022-11-23 Verifierad kund
    Aldrig träffat en så ödmjuk och talangfull frisör. Man blir aldrig besviken!
    Tack Viktoria☺️
    Snart är det dags igen, ska bli såå kul att få gå kreativ i ditt hår🤩⚡️🎨
    2022-11-23 Verifierad kund
    Ina är bäst! Vet verkligen vad jag är ute efter varje gång. Mina bästa rekommendationer.
    Bästa Emma! Alltid lika kul att få ta hand om dig, från rosa till mörkt och allt där emellan😃
    Ps. Kaktusen lever🌵☺️
    2022-11-23 Verifierad kund
    Bästa frisören både åt mig och min dotter :)
    Grym, proffsig och har en superfin salong!
    🤗🙏🏻🤩
    Hälsa bästa tjejen, jag står redo med sprayfärgen 💖🤩💜