ina.h Studio

ina.h Studio

inah.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till ina.h Studio! ina.h Studio är en hårsalong med ett ovanligt läge och en välrenommerad frisör. Här skapas allt med kreativitet från färgning till form. På onlinebokningen kan du läsa utförligt om vilka behandlingar som erbjuds. Vi har alla ett unikt hår! Med stor ambition förvaltar jag det förtroende du skänker...

84 omdömen om ina.h Studio

Eva P
Skrev om ina.h Studio

Alltid lugnt och behagligt att vara hos Ina! Toppen att det finns tider utanför standard.

Mysigt att du trivs Eva😊🙏🏻💥

Mimi H
Skrev om ina.h Studio

Bra och personlig service, går alltid därifrån mycket nöjd!

Vad härligt Mimi, hälsa tösen😊🙏🏻☀️

Emma B
Skrev om ina.h Studio

Otroligt noggrann och duktig frisör. Kan varmt rekommendera henne. Har gått till henne i flera år och kommer inte byta!

Svar från ina.h Studio

Så härligt att du trivs Emma🤩 alltid lika trevligt att få ta hand om dig🙏🏻😊

Lars Å
Skrev om ina.h Studio

En avslappnande stund medan man blir föryngrad av en skicklig hantverkare

Föryngrad😄 Du är fin Lars! 💥🙏🏻😊

Lotta A
Skrev om ina.h Studio

På InaH blir man alltid personligt bemött i en mysig och lugn lokal. Klipper och tvättar alltid mitt lockiga/krylliga hår här. Ina är expert på kryllor. Hon förstår precis vad jag menar när jag försöker beskriva mina önskemål. Blir alltid toppen nöjd, likaså mina två döttrar som klipper och slingar sig här.

Svar från ina.h Studio

Ditt fantastiska hår är så kul att få sätta form på😃 Så härligt att ni trivs Lotta😊💥🙏🏻 hälsa töserna!

Karl S
Skrev om ina.h Studio

Bästa frisören i norra Europa: Ina - the hair whisperer. Väldigt bra bemötande från första stund, mysfaktorn slår i taket så fort man välkomnas in i Ina's studio. Hon förstår verkligen hår, och hur det ska klippas för att passa kunden bäst. Jag rekommenderar alla ett besök, ni kommer aldrig vilja klippa er någon annanstans.

Svar från ina.h Studio

Fina fina Karl! Tack för fina ord, det gör mig glad att du trivs i omgivningen och med mitt arbete😊🙏🏻⚡️

Cristel L
Skrev om ina.h Studio

Alltid ett trevligt och glatt bemötande. Är mycket noggrann och lägger god tid på en välklippt frisyr som håller länge. Är mycket mycket nöjd

Svar från ina.h Studio

Kvalitet och hållbarhet Cristel, de gillar vi😊🙏🏻⚡️

Mona G
Skrev om ina.h Studio

Trevligt bemötande i mysigt rum. Tar sig tid och utför ett professionellt jobb.

Svar från ina.h Studio

Så härligt att du trivs i studion Mona☺️☀️🙏🏻

Evelina A
Skrev om ina.h Studio

Ina är jätte trevlig, man känner sig alltid så välkommen och omhändertagen! Hon är otroligt kunnig och man kan känna sig helt trygg att de kommer bli bra. Jag har lockigt/krulligt hår och de är inte många frisörer som vet hur de ska klippa oss som inte har rakt hår. Ina har full koll, vilket känns jätte tryggt! Rekommenderar henne stark till alla jag känner!

Svar från ina.h Studio

Alltid lika härligt att ta hand om dina lockar Evelina🤩⚡️🙏🏻

Liselotte L
Skrev om ina.h Studio

Kunnig, flink och vänligt bemötande

Härligt att du trivs Liselott🙏🏻😊☀️

Kiki N
Skrev om ina.h Studio

Otroligt skicklig frisör, noggrann, ärlig, kreativ och verkligen ett öga för detaljer och färg! Finns alltid tid för konsultation. Alltid ett fint bemötande rikt på energi. Varit kund i över 10 år av ovan anledning.

Svar från ina.h Studio

Tack för fina fina ord Kiki☺️⚡️🙏🏻

Björn T
Skrev om ina.h Studio

Superb klippning varje gång och alltid lika trevlig frisör (Ina). Ett besök man ser fram emot.

Svar från ina.h Studio

Ljuvliga Björn, alltid lika härligt att ha dig här😊🙏🏻💥

Marianne P
Skrev om ina.h Studio

Har klippt mig hos Ina i flera år. Så nöjd! Alltid trevligt bemötande och alltid nöjd när jag går därifrån.

Svar från ina.h Studio

Alltid lika roligt att få fria händer när du kommer Marianne 🤩🙏🏻💥

Eva H
Skrev om ina.h Studio

Hos Ina får man ett trevligt bemötande och hon är mycket noggrann när hon klipper o fixar håret. Kan verkligen rekommendera henne😁

Svar från ina.h Studio

Fina Eva, så härligt att du trivs😊

Anette T

Proffsig. Noggrann. Inlyssnande. Konstnärlig

Så härligt att du trivs Anette ☺️🙏🏻⚡️

Camilla L
Skrev om ina.h Studio

Trevligt skickligt professionellt mysigt o avkopplande

Svar från ina.h Studio

Så kul att du trivs Camilla☺️🙏🏻☀️

Katarina K
Skrev om ina.h Studio

Underbar frisör som har kunden i fokus, tillmötesgår önskemål men ger en professionell input. Bra produkter, effektiv och strukturerad men ändå personlig och social. Älskar att gå dit! O massagestolen när man får håret tvättat samt huvudmassagen är en fantastisk bonus!

Svar från ina.h Studio

Man blir ju bara så glad, underbart att du trivs Katarina💥🙏🏻😊

Stefan C
Skrev om ina.h Studio

Den var bra ljust och fin lokal väl omhändertagen Priset lite i överkant

Svar från ina.h Studio

Vad härligt att du trivs i omgivningen Stefan och att klippningen känns bra. Behandlingen inkluderar hårtvätt och massage, avsatt tid 45 min. Lite extra grädde på toppen helt enkelt😊

Jane L
Skrev om ina.h Studio

Alltid lika roligt att komma till Ina. Vänligt bemötande och en trevlig miljö i hennes salong. Hon är bäst. 😘

Alltid lika härligt att få ta hand om dig Jane och S. 😊🙏🏻

Malin N
Skrev om ina.h Studio

Väldigt trevlig och varmt kundbemötande. Väntade mig en klippning, färgning samt rådgivning och hjälp med behandling och produkter mellan besök på salongen. Mycket nöjd med allt och kommer att stanna som kund.

Svar från ina.h Studio

Härliga Malin😊 tack för fina ord☺️🙏🏻⚡️

Annika L
Skrev om ina.h Studio

Professionell och kunnig, trevlig och rolig.Personlig!

Svar från ina.h Studio

Tack Annika, alltid lika kul att få ta hand om dig och ditt hår☺️

Agneta H
Skrev om ina.h Studio

Mysigt, lugnt, trevligt och vänligt.

Svar från ina.h Studio

Så trevligt att ha dig här Agneta😊🙏🏻

Fredrika S
Skrev om ina.h Studio

Mkt nöjd! Ina tar sig tid att lyssna och förstå vad man är ute efter i kombination med hennes kunnande och känsla blir det en exeptionell fullträff😀👍

Svar från ina.h Studio

Underbara Fredrika, så fint att det känns bra! Tack för fina ord😊💥🙏🏻

Tina F
Skrev om ina.h Studio

Ett glatt och positivt bemötande som alltid. När resultatet inte blev som jag förväntat mig så gjorde studion om det kostnadsfritt ett par dagar senare. Detta gör att man känner sig angelägen att komma tillbaka till studion i framtiden. Klippning plus färg var tjänsten jag köpte.

Svar från ina.h Studio

Håller med Tina, vi behövde lite extra drag i färgen, det löste vi i ett nafs😃 Härligt att höra att du känner dig trygg på ina.h. 😊⚡️🙏🏻

Lindsay L
Skrev om ina.h Studio

Min son vill inte går någon annan stans! Ina alltid gör som han önskar. Han är 8 och det är viktigt!!

Svar från ina.h Studio

Bästa Q, alltid lika roligt och utmanande att få ta hand om hans hår😃💥☃️ Tack för fina ord Lindsay🙏🏻

Maria G
Skrev om ina.h Studio

Ina är den bästa frisören som finns. Underbar salong som är väldigt mysig att besöka. Är alltid nöjd efter ett besök hos Ina❤

Tack Maria, så härligt 🙏🏻💥☺️

Fanny A
Skrev om ina.h Studio

Blir alltid lika nöjd när jag är hos Ina! Är så trevligt och mysigt i hennes studio, får en riktigt "hemma hos" känsla. Ina är den bästa frisören!

Svar från ina.h Studio

Ljuvligt Fanny, alltid lika trevligt att ha dig här! Tack för fina ord🙏🏻😊☃️

Gerty L
Skrev om ina.h Studio

Trevligt bemötande❤️ Fick tips både på klippning och produkter! Men de berättade även att de jag hade hemma skulle jag använda upp om jag var nöjd med dem Eftersom jag var urless på mitt hår hade jag beställt konsultion och klippning. Blev mycket nöjd, köpte hårvax

Svar från ina.h Studio

Underbart att du är mycket nöjd Gerty, så trevligt att få ta hand om dig☀️😊☀️

Ullvi E
Skrev om ina.h Studio

Ina är bäst i klassen när hon hanterar sin sax. Bemötandet är sedan många år en väldigt trevlig vana. Toppen salong men för stort avstånd från min bostad i Malmö. Kommer dock alltid tillbaka tills jag stupar!!!!!

Underbara Ullvi, tills du stupar!😅 Tack för fina ord🙏🏻☺️

Mirja S
Skrev om ina.h Studio

Trevligt bemötande, lyssnade in, gav råd, utförde behandlingar på ett noggrant sätt. Mycket nöjd på behandlingar som jag fick.

Vad härligt att höra Mirja, Tack🙏🏻😊☀️

Barbro P
Skrev om ina.h Studio

Klippning. Vänligt och trevligt bemötande! Bra klippning med proffsiga förslag på frisyren.

Svar från ina.h Studio

Tack för fina ord Barbro, så härligt att du är nöjd😊

Oskar G

Supertrevlig salong och Ina var mycket bra med min 8 åriga son 😊

Tack Oskar, Så kul att ha er här😊

Nattalie A
Skrev om ina.h Studio

Super go tjej och blev så nöjd med håret!

Så härligt att höra Nattalie🤩 Tack! Hoppas ni hade en supertrevlig kväll😊

Oliver J
Skrev om ina.h Studio

Jätte trevligt bemötande. Mycket nöjd med min klippning och kände mig väldigt avslappnad.

Tack Oliver😊 Du har ju ett fantastiskt hår att få klippa! Hälsa Jenny så gott☀️

Sara J
Skrev om ina.h Studio

Bra bemötande, lyssnar på sin kund och gör sitt bästa för att uppnå kundens önskemål. Berätta om håret och vad som händer vid färgning. Hon är en grym frisör som älskar sitt jobb.. Så nöjd med mitt resultat och kommer gå hit igen.

Svar från ina.h Studio

Underbara Sara! Så fint att du är nöjd☺️ 🙏🏻 Ser fram emot att ta hand om dig igen😊

Gunima B
Skrev om ina.h Studio

Mitt första besök hos Inga! Proffsigt och trevligt bemötande! Härlig massage under hårtvätten. Klippningen höll hög kvalitet och resultatet blev väldigt bra! Jag kommer tillbaka!!

Svar från ina.h Studio

Så trevligt att få ta hand om dig Gunima och härligt att du är så nöjd ☺️ tack för fina ord🙏🏻☀️

Monica L
Skrev om ina.h Studio

Jättebra. Mycket trevligt bemötande.

Tack Monica🤗.

Jenny S
Skrev om ina.h Studio

Kunnig och noggrann frisör och med en unik salong i häftig miljö. Jag kommer tillbaka :)

Vad kul att höra Jenny, tack för fina ord! 🤗🤸🏼‍♂️

Yvonne A
Skrev om ina.h Studio

Väldigt trevligt bemötande. Mysig stund med trevligt småprat. Går hem med ett leende och fin i håret.

Svar från ina.h Studio

Mysigt att få ta hand om dig Yvonne🙏🏻🤗

Johanna S
Skrev om ina.h Studio

Min 2-åriga son blir alltid fin i håret hos Ina, och hon har så bra hand med honom och får honom att känna sig trygg. Rekommenderas varmt.

Svar från ina.h Studio

Ge busfröet en bamse kram från mig🤗🙏🏻💙

Karin P
Skrev om ina.h Studio

Bemötandet var utmärkt. Det kunde inte varit bättre. Ina är trevlig och lätt att prata med.

Svar från ina.h Studio

Så härligt att se dig igen Karin, vad roligt att höra att det känns så bra🤸🏼‍♀️🤗

Mia L
Skrev om ina.h Studio

Jag blev klippt och fick lagt slingor. Mycket nöjd med resultatet och hela vistelsen.

Tack fina Mia, Hälsa Bengt🐕🤗

Mona G
Skrev om ina.h Studio

Jag blir alltid bemött med stora proffsighet när jag bokat tid för min klippning hos denna trevliga frisör. Hon tar sig tid till varje kund.

Svar från ina.h Studio

Tack Mona, hoppas ni hade ett trevligt nyår & god fortsättning🤗💪🏻🤸🏼‍♀️

Amanda G
Skrev om ina.h Studio

Hjärtligt och proffsigt! Kommer absolut tillbaka.

Underbart Amanda🙏🏻 Önskar dig en superkul nyårsafton🥳⚡️

Pontus R
Skrev om ina.h Studio

Otroligt bra bemötande. Super trevlig som alltid, förväntningarna är som vanligt! Alltid nöjd. Utan tvekan Skånes bästa frisör.

Svar från ina.h Studio

Fina fina Pontus☺️ alltid lika kul/underhållande att få ta hand om dig, tack för fina ord🙏🏻⚡️🤸🏼‍♀️

Martina H
Skrev om ina.h Studio

nämen herregud i löken, ina är bäst. att jag kör totalt 3 timmar (!!!) för ett besök hos henne säger väl allt? noggrant arbete, seriös frisör & inte minst underbar människa. Tack ina & på återseende så så såklart!

Haha! Herregud i löken, vad Du är underbar Martina!!! 🥳🙏🏻🤗

Lars Å
Skrev om ina.h Studio

Mycket trevligt, professionellt och dessutom högst prisvärt. Rekommenderas.

Svar från ina.h Studio

Tack Lars, alltid lika härligt att få ta hand om dig och din familj🌻 Hälsa gänget!

Sara S
Skrev om ina.h Studio

Har alltid varit supernöjd när jag gått till Ina, alltid supertrevlig att prata med och hon gör ett så bra jobb, varje gång! Kommer aldrig byta frisör.

Svar från ina.h Studio

Du är såå goo Sara, tack🙏🏻🤗🪩

Marie P
Skrev om ina.h Studio

Väl mottagen o behandlad med tvätt, klipp o styling av håret . Så nöjd med resultatet.

Svar från ina.h Studio

Underbart att det känns så bra🙏🏻⚡️🤗

Lotta A
Skrev om ina.h Studio

Noggrann & inkännande. Lugn & harmonisk klippning, ingen stress. Jätte mysig liten hårstudio, dit kommer vi om och om igen.

Svar från ina.h Studio

Alltid lika mysigt att ta hand om dig och töserna🙏🏻☺️🤎 Hälsa gänget✨