Indcen Resor

Indcen Resor

Vi är en traditionell resebyrå med personlig service.

Välkommen att besöka oss (Olof Palmes gata 12 - T-hötörget) eller prata per telefon 08-562 65 000 eller skicka maila (info@indcen.se).

Hos oss kan Ni boka flyg till hela världen. Vi är högst specialicerade på skräddarsydda resor bl a till Indien, Indiska Oceanen, Fj. Östern och Öst Afrika (m fl).

Vi har även special avtals flygbiljetter tex.
+ med extra bagage (upptill 2 x 23kg check in)
+ ombokningsbara biljetter

Vi hjälper våra kunder hela vägen - hjärtligt välkomna till oss!

Indcen Resor - reseskräddaren - sedan 1990

Läs vad 22 kunder tycker om Indcen Resor 2

• 2022-01-14
    Vi fick mycket bra hjälp med bokningen av vår Maldiverna-resa - som blev riktigt, riktigt lyckad! Snabba svar och bra bemötande rakt igenom från Indcens sida.
  • 2022-01-11
    LIten och personlig resebyrå med högsta trovärdighet när det gäller resor till Indien. Har använt dem flera år i rad och känner mig trygg med deras reseråd till Indien. Med extremt besvärande Covid restriktioner var deras goda bemötande avgörande.
  • 2022-01-10
    Micke är fantastisk! Två gånger har han prickat helt rätt och och vi har fått två fantastiska resor till Maldiverna. Snabb service, enormt kunnig och framförallt delar med sig av egna erfarenheter. Magi från start till mål - tack!
  • 2022-01-07
    Bästa och mest professionella bemötande jag upplevt av en resebyrå. Hjälpsamma lång bortom förväntningar och uppriktigt engagemang i dig och din resa.
    Under alla de år( snart 30) har jag fått den bästa servicen som tänkas kan.
    Vänlighet och tålamod när alla formulär ska fyllas i. Rekommenderar av hela mitt hjärta.
    Tack🙏🏽
  • 2021-12-17
    Micke outperformed our expectations .He was always available and supportive, responded super quick, has shown a high flexibility when we had change requests. He also shared in a personal way his own experience at the Kanifushi resort hence we knew what to expect when we arrived there! We will absolutely recommend Micke!
  • 2021-12-14
    Fantastik service, är supernöjd
  • 2021-12-12
    Personalen på Indcen lotsade oss tryggt och kunnigt till en fantastisk resa till Maldiverna. Väldigt smidigt med biljetter, betalning och skötte alla kontakter med resmålet. Snabba återkopplingar och proffsigt bemötande gjorde att vi kände oss fullkomligt trygga hela vägen!
  • 2021-12-11
    Vi fick en fantastiskt bra service när det gällde vår resa till Seychellerna. Bokning av flygbiljetter, hotell och transfer fungerade utmärkt.
    Indcen hade både en stor erfarenhet av resmålet och hög tillgänglighet via mejl och telefon.
    Företaget överträffade våra förväntningar.
  • 2021-12-11
    Utomordentlig kontakt i planering och uppköp av vårt eget researrangemang. Alla detaljer som bil m chaufför i 10 dagar, valda hotell och guider på alla orter var perfekta!
    Vi gör denna bedömning utifrån stor erfarenhet från många resor i olika sammanhang och delar av Indien. Vi rekommenderar denna resebyrå å det varmaste!
    2021-12-11
    Tillgängliga, personliga, duktiga och mycket trevliga. Kunden i fokus, precis som man vill som kund.
    Brukar alltid boka mina resor med Indcen.
    2021-12-10
    Engagerad personal som hittar alternativa lösningar snabbt och skickligt.
    2021-12-09
    Vi besökte två olika atoller i Maldiverna. Perfekt upplägg o öarna var fantastiska. Micke ordnade det perfekt för oss! Så nöjda!
  • 2021-12-09
    Uppfyllt alla mina förväntningar. Helnöjd!
    2021-12-09
    Kan sin sak, lätta att nå och väldigt hjälpsamma.
    Dom kan indien innan och utan och har även folk på plats där!
    Känner mig trygg när jag bokat resa via Indcen resor för då vet jag att jag alltid kommer att få hjälp om jag behöver det
    Tack vare Indcen resor kom jag hem ifrån indien då det blev look down. Hade aldrig lyckats fixa så att jag kom med ett chartrat flyg utan deras hjälp!
    Jag litar på Indcen resor och dom litar på mig som kund så vi har en bra relation och jag rekommenderar dom varmt till mina vänner och även kursdeltagare som jag reser med till indien
  • 2021-12-09
    Fick förslag på resa till Maldiverna som blev den bästa resan vi gjort. Fick verkligen bra service och bemötande samt resan till ett jättebra pris! Trovärdigt och prisvärt, kommer anlita Indien resor igen!
  • 2021-12-09
    Trevligt, pålitligt, kom med förslag som gynnade oss mycket. Återkommer när det blir dags nästa gång, helt klart.
    2021-12-08
    Bemött proffesionalt, köpte biljetter flera tillfälle till Indien.
  • 2021-12-08
    Supporten o kunskapen från säljaren var helt fantastisk
  • 2021-12-07
    mycket bra personlig service,hjälpsom personal.
    * Hjälpsamma, flexibla, lyhörda, vänliga
    * De gick out of the way att hjälpa mig och mina barn med våra Indien resor
    * Köpt alla mina Indien resor bara genom Indcen. Är mycket nöjd
  • 2021-12-07
    Det är inte ett enkelt reseföretag utan ett ansvarsfullt, alltid vid din sida reseföretag. Lita på dem fullt ut, särskilt i dessa aldrig tidigare skådade tider
    2013-08-17
    Jag har använt mig av India Center - Indcen för att boka flygresor, inte bara till Indien utan också till Kenya, Egypten, Kina, Indonesien, Japan och Malaysia. De är helt enkelt bäst på resebyråservice - korrekta, snabba, hjälpsamma, trevliga och mycket prisvärda. En stor eloge till Stani och övrig personal!