Indcen Resor

Indcen Resor

indcen.se
  • BadgeFourYears

Vi är en traditionell resebyrå med personlig service. Välkommen att besöka oss (Olof Palmes gata 12 - T-hötörget) eller prata per telefon 08-562 65 000 eller skicka maila (info@indcen.se). Hos oss kan Ni boka flyg till hela världen. Vi är högst specialicerade på skräddarsydda resor bl a till Indien, Indiska Oceanen, Fj....

63 omdömen om Indcen Resor

Sedan starten hos Reco 2021

Lars J
Skrev om Indcen Resor

Vi kan varmt rekommendera att boka resa hos Indcen Resor. Vi fastnade för deras prisvärdhet jämfört med andra resebyråer när vi hösten 2019 bestämt oss för att åka till Maldiverna. Mickes service och lyhördhet med snabba svar på frågor och funderingar är dessutom outstanding. Vår första resa med Indcen blev en kombiresa till Sri Lanka och Maldiverna i mars 2020, precis när pandemin bröt ut, världen gick in i lock down och allt stängde ner. Micke skickade då de sista 10 dagarna ett dagligt mail med aktuell status för...

Ewa K
Skrev om Indcen Resor

Fantastisk service. Snabb på att svara på mail, förfrågningar. Man får god hjälp och tips på resor, boende mm. Allt fungerar utmärkt när man väl är på plats. Kan verkligen rekommendera dem och vi kommer återkomma även en tredje gång med att boka våra resor genom Indcen Resor :-)

Maria K
Skrev om Indcen Resor

Micke på Indcen Resor hjälpte oss att sätta ihop en resa till Malaysia och Thailand. Flyg, båt, hotell och transfers. Vi fick mycket professionell hjälp, samt råd och tips om vad vi skulle tänka på. Rekommendationen att vända oss till Indcen kom från vår familj som vid flera tillfällen bokat sina resor vi denna resebyrå. De förväntningar vi hade uppfylldes och all kommunikation och bokningar har fungerat utan problem.

Cecilia S
Skrev om Indcen Resor

Allting var väldigt bra, viss hjälp med planering av resan innan resan, bokningar och guider och andra kontakter på plats. Bemötande av alla mycket bra. Indcen levde upp eller överträffande förväntningarna. Vi hade hjälp med en resa till Vietnam, allting var som sagt utmärkt inklusive planering, bokningar, hotell, guider etc. Vi kommer att använda Indcen igen.

Step In Watch Center

Service i högsta grad och en super bra team med otrolig bra support. Jag har varit kund hos dom i flera år och jag kan starkt rekommendera detta företag. / Naresh Lakhwani

Mats T
Skrev om Indcen Resor

Mycket bra resebyrå. Sydde ihop vår resa i Indien utifrån våra ramar, städer etc bra. Något dålig standard på hotellen (städningen), men ändå ok.

Annika S
Skrev om Indcen Resor

Vi har blivit väl bemötta av Indcen Resor, förväntningarna var stora och som uppfylldes. Vår chaufför var trevlig, intiativrik, hade bra lokalkännedom och körde bilen med stor skicklighet. Lokalguiderna var kunniga och engagerade. Nackdelen med fler guider är att det blir repetion, framförallt presentationen av tempelgudarna. Kanske att något tempel hade kunnat utgå. Hotellen var helt ok, men vi hade köpt trippelrum och av 7 hotell var det endast ett hotell (det sista) som hade bäddat upp 3 bäddar. I vissa fall fick vi påminna...

Mario C
Skrev om Indcen Resor

Allt har fungerat utmärkt, kan verkligen rekommenderas.

Michael W
Skrev om Indcen Resor

Allt fungerade mycket bra. resor, hotellen, guider m.m. En del guider har en förbättringspotential i sin engelska. Utvärderingen av guiderna bordes göras på nätet inte lämna ett ifylld utvärdering till guiderna.

Annika L
Skrev om Indcen Resor

Jag har blivit riktigt proffsigt bemött av Micke på Indcen. Vi har skött kontakten via mail och lite telefon. Eftersom det var en resa med speciellt upplägg med två olika hotell som skulle bokas behövde vi ju hjälp av någon som hade varit där och hade kontakterna. Han tog fram bra förslag till oss och när vi ville ändra något var det inga problem. Han svarade snabbt, enkelt och trevligt på alla våra frågor, bokade både transfer o golf och allt funkade perfekt när vi var på Mauritius. Jag tipsar alla jag känner om Indcen...

Lindy A
Skrev om Indcen Resor

Nyligen hemkommen från Maldiverna med Indcen som researrangör. Fanns inget att klaga på. Resan innehöll allt som utlovas

Fredrik O
Skrev om Indcen Resor

Personlig och trevlig kontakt med Micke på Indcen Resor. Vår resa till Sun Siyam Olhuveli på Maldiverna var fantastisk med bra upplägg av boende och smidig flygresa till och från resmålet.

Kriti S
Skrev om Indcen Resor

Superbra kundservice, bra paketresor från start till slut!

Thomas D
Skrev om Indcen Resor

Bästa service! Personalen hos Indcen Resor har visat sig klara av att skräddarsy ihop resepaket utifrån komplicerade och personliga önskemål. Och dessutom under stor tidspress. Jag är full av beundran.

Christer S
Skrev om Indcen Resor

Hela resan har varit helt fantastisk. Allt från bemötande på resebyrån till transporter, hotell, stränder och lokala reseguider. Vi är jättenöjda Christer och Yvonne

Patrycja W
Skrev om Indcen Resor

Vi glömmer aldrig vår resa till unika Sun Siyam Vilu Reef - Maldiverna (februari 2023). Det var fantastiskt på alla sätt! Stort tack till Micke som höll oss i handen hela vägen. Från guidning till vilka platser som är bäst till själva bokningen och alla frågor innan avresa. Detta var vår första flygresa med barnen (8 och 11 år gamla) och även vår bröllopsresa och allt blev helt perfekt! Vill ni ha en lugn och skön semester i paradiset, på en perfekt strand med turkost vatten och med ett dessutom mycket fint husrev att snorkla...

Leslie Ö
Skrev om Indcen Resor

Trots kort framförhållning lyckades Micke på Indcen ordna en synnerligen utmärkt och trevlig sportlovsvistelse på fantastiska (och säkra) Mauritius! Våra samtliga förväntningar överträffades från mottagning på flygplatsen till hotellet med utmärkt personal och trevlig underhållning varje kväll. Fantastiska rena stränder och kristallklart vatten gjorde inte vår vistelse sämre:-)

Malin S
Skrev om Indcen Resor

Engagerad, kunnig personal. Fick många bra tips. Vi reste till maldiverna och resan blev helt fantastisk.

Anju D

Bemötande var Perfect 👍 Uppfyllde alla mina förväntningar

Karl Henric T
Skrev om Indcen Resor

Vår första resa till Maldiverna och Sun Siyam Iru Fushi bokades via Micke på Indcen. Micke svarade snabbt på våra frågor och med sakliga och förtroendegivande svar vilket gjorde vårt val av resmål enklare. Vi är oerhört nöjda med vår resa och kommer återkomma till Micke när det blir dags för vår nästa resa. /Henric med familj

Vijay J
Skrev om Indcen Resor

Very good service. Reasonable airfares and wonderful staff.

Ravinder R
Skrev om Indcen Resor

Mycket professionellt och bra resebyrå, sakkunnig, konkurrenskraftig priser, och mycket bra "after sales"service, som är mycket viktigt för mig.

Per E
Skrev om Indcen Resor

Vi har bar haft kontakt med Micke men dom resor som han plockat ihop till oss har hitintills varit helt fantastiska. Dom har kostat en hel del men varit mycket bra!

Viktor T
Skrev om Indcen Resor

Blev generellt väl bemötta. Vi förväntade oss en välorganiserad resa med guider som var proffsiga och att vi skulle känna oss trygga med service. Vi tycker att hela resan hade god kvalitet. Bra valda upplevelser, duktiga guider o bra hotell. Även de transporter vi reste med var mycket bra. Mycket nöjda med denna resa och skulle absolut kunna rekomendera andra som vill ha en bra skräddarsydd resa i Indien att resa med Indcen.

Cecilia W
Skrev om Indcen Resor

Jag och min familj har haft Indcen som researrangör vid flera tillfällen! (Indien, Maldiverna, Seychellerna och Dubai) Vi har alltid fått bra service och information och tips och våra resor har alltid varit välorganiserade. En extra eloge till Micke som hjälpt oss!

Eulalia Q
Skrev om Indcen Resor

STORT tack till Micke på Indcen som snabbt svarade på min förfråga OCH fixade resan till Seyschellerna : tre olika öar, fint boende och bra tider trots att min förfråga kom in i "sista minuten-"...Hjälpsam, tålmodig och lyhörd! Bra förslag på upplägg...Vi återkommer till öarna och till er:-)

Johan H
Skrev om Indcen Resor

Vi fick suverän rådgivning och bokning av Micke och resan blev ännu bättre än vad han sagt.

Prem S
Skrev om Indcen Resor

Good advice and handling to customer

Sofia N
Skrev om Indcen Resor

Fick hjälp med att ordna turistkort till Kuba. Väldigt snabb och trevlig service!

Niklas A
Skrev om Indcen Resor

Vi kan varmt rekommendera Indcen resor. Det var våran andra resa som vi bokade med dom, allt har fungerat perfekt på båda resorna. Första resan var en kombiresa till Maldiverna the standard och en rund resa i Sri Lanka. Nu återvände vi till Maldiverna igen men nu till sunsiyam Word och det överträffade våra förväntningar det var helt otroligt fantastiskt. Tack för hjälpen med planering till Paradiset. Vi bokade för 2021 men på grund av pandemin så kände vi oss lite osäkra. Vi kontaktade då Indcen och Micke som fixade allt...

Niclas G
Skrev om Indcen Resor

Bra bemötande och snabb service, vilket vi förväntade oss efter liknande erfarenheter av Indcen tidigare. De motsvarar helt klart dessa förväntningar. Vi köpte en resa som vi var mycket nöjda med på alla sätt och vis.

Saleh A
Skrev om Indcen Resor

Excellent service and very helpfull to assist booking your trips

Camilla I
Skrev om Indcen Resor

Trevligt och proffesionellt bemötande. God kunskap om resmålet och snabb återkoppling vid frågor inför bokning och efter bokning av resa.

Nitish C
Skrev om Indcen Resor

Jag brukar köpa min rese biljetter från Indcen Resor för att bolaget har utmärkt service nivå, förmåga att hantera saker snabbt på att bra sättet. Ett service inriktad bolag.

Gunilla N
Skrev om Indcen Resor

Jag har köpt resor hos Indcens sedan 2001, ibland sk stora resor vilket innebär: resor för artister från Indien, Mellanöstern, Syd-Europa och Nordnorge till Stockholm, t.o.r. Jag/vi har blivit mycket vänligt bemött, fått hjälp och råd på många olika sätt. Det har känts tryggt att ha Indcens "i ryggen". - även ha dem som bollplank. Den enda lilla invändningen är: med tanke på alla 100-tals resor som jag och Vox Pacis köpt hade det kanske varit på sin plats att erbjudas en gratisresa./ Hursom helst har det varit ett långvarigt och gott samarbete under drygt 20 år som jag är glad över.

Bo W
Skrev om Indcen Resor

Personligt och professionellt Köpt flyg och tågbiljetter till Indien sen tidigt nittiotal, både för mig och mina grupper. Att jag fortsatt i 30 år visar hur nöjd jag är.

Daniel T
Skrev om Indcen Resor

Snabb och smidig service. Kan verkligen rekommendera.

Sanjoo M
Skrev om Indcen Resor

Fantastisk service och customer service . Har köpt flygg biljetter till Indien . Hög nivå professional service och är väldigt nöjd med dem.

Ravinder R
Skrev om Indcen Resor

Mycket kunnig personal, bra service och priset

Ira N
Skrev om Indcen Resor

Jag sökte kontakt med er samarbetspartner i Indien och fick snabbt svar.

Lena E
Skrev om Indcen Resor

Nu är vi tillbaka från en underbar vistelse i Maldiverna (Sun Siyam Veli Resort, 7 februari-8dgr) Vi är nöjda med precis allt. Boendet i en Sunset Reef Villa var fantastiskt. Tack till Micke för hjälp med planering och för den suveräna servicen. Hälsningar Lena & Johan

Cilla N
Skrev om Indcen Resor

Vi fick mycket bra hjälp med bokningen av vår Maldiverna-resa - som blev riktigt, riktigt lyckad! Snabba svar och bra bemötande rakt igenom från Indcens sida.

Stefan M
Skrev om Indcen Resor

LIten och personlig resebyrå med högsta trovärdighet när det gäller resor till Indien. Har använt dem flera år i rad och känner mig trygg med deras reseråd till Indien. Med extremt besvärande Covid restriktioner var deras goda bemötande avgörande.

Ann Charlotte D
Skrev om Indcen Resor

Micke är fantastisk! Två gånger har han prickat helt rätt och och vi har fått två fantastiska resor till Maldiverna. Snabb service, enormt kunnig och framförallt delar med sig av egna erfarenheter. Magi från start till mål - tack!

Maria B
Skrev om Indcen Resor

Bästa och mest professionella bemötande jag upplevt av en resebyrå. Hjälpsamma lång bortom förväntningar och uppriktigt engagemang i dig och din resa. Under alla de år( snart 30) har jag fått den bästa servicen som tänkas kan. Vänlighet och tålamod när alla formulär ska fyllas i. Rekommenderar av hela mitt hjärta. Tack🙏🏽

Doris K
Skrev om Indcen Resor

Micke outperformed our expectations .He was always available and supportive, responded super quick, has shown a high flexibility when we had change requests. He also shared in a personal way his own experience at the Kanifushi resort hence we knew what to expect when we arrived there! We will absolutely recommend Micke!

Peter T

Fantastik service, är supernöjd

Titti N
Skrev om Indcen Resor

Personalen på Indcen lotsade oss tryggt och kunnigt till en fantastisk resa till Maldiverna. Väldigt smidigt med biljetter, betalning och skötte alla kontakter med resmålet. Snabba återkopplingar och proffsigt bemötande gjorde att vi kände oss fullkomligt trygga hela vägen!

Ingegerd S
Skrev om Indcen Resor

Vi fick en fantastiskt bra service när det gällde vår resa till Seychellerna. Bokning av flygbiljetter, hotell och transfer fungerade utmärkt. Indcen hade både en stor erfarenhet av resmålet och hög tillgänglighet via mejl och telefon. Företaget överträffade våra förväntningar.

Anders E
Skrev om Indcen Resor

Utomordentlig kontakt i planering och uppköp av vårt eget researrangemang. Alla detaljer som bil m chaufför i 10 dagar, valda hotell och guider på alla orter var perfekta! Vi gör denna bedömning utifrån stor erfarenhet från många resor i olika sammanhang och delar av Indien. Vi rekommenderar denna resebyrå å det varmaste!