Ios AB

Odengatan 60, 113 22 Stockholm — Visa karta

Spela kvällsgibb med kompisarnaför endast 60:- från kl 18.00 till 00.00.
Gäller måndagar till torsdagar.

Företag inom telekommunikation nära Ios AB:

Hästholmsvägen 28, NACKA
Genom att vara snabba i vår service, proaktiva i vår relation och unika i vårt e... Läs mer ›
Stig J:
Jag, Vi, är såå nöjda med ER, alltid snabbt svar när man ringer till Er och får då svar på fråga man ställer.Vi kan bara ge Er många ++++++ ...

Läs vad 6 kunder tycker om Ios AB

• Noel H
    Noel H skrev om Ios AB
    Inferno online är lätt Stockholms bästa internetcafé! ;)
  • Jakob J
    Jakob J skrev om Ios AB
    Inferno Online är riktigt nice! För hundra spänn får du tio timmar lycka vilket är billigt och bra! Lokalen är rätt fräsch, dock måste man sitta på rätt ställe för att det inte ska bli 1000 grader varmt.

Rekommenderas!
  • Falsk I
    Falsk I skrev om Ios AB
    Roligt ställe att gå till om man vill spela bland annat dataspel på kraftfulla datorer själv eller med andra. Många spel att välja mellan, schysst lokal, bra AC och hyggligt rena (under givna förhållanden som medelålder och manlig könsdominans) toaletter. Timpriserna kunde varit lite bättre och för mycket utrustning som krånglar, man kan behöva byta dator 2-3 gånger ibland. Exempelvis hörlurar som är för svaga trots volym är på max eller fungerar inte alls.
  • Lukas W
    Lukas W skrev om Ios AB
    IO måste vara det bästa internet cafét som finns! det är sjukt bra datorer om något krånglar så fixar dom det direkt.

dom har alla spela man vill spela och gillar. Vem som helst kan gå dit.
    Personalen är oxå grymt trevligt, det är struktur på stället oxå vilket jag tycker är bra.
    Och reglerna man har följer man med glädje.
    Det är billigt och grymt värt pengarna.
    Verkligen ett ''Magic Place''
    Jakob J gillar detta
  • Alexander E
    Alexander E skrev om Ios AB
    Perfekt för casual gaming, kanske lite dyrt och ont om platser ibland.
  • Henrik Ö
    Henrik Ö skrev om Ios AB
    Vettig, proffsig och affärsdriven ungdomsgård kan man kalla det.

Odengatan 60, 113 22 Stockholm