Alla kategorier Inredningsarkitekt Skåne Malmö Inredningskurser Sverige AB

Vikingagatan 63A, 217 74 Malmö — Visa karta

Läs vad 9 kunder tycker om Inredningskurser Sverige AB

• Johanna S
    Johanna S skrev om Inredningskurser Sverige AB
    Tyckte att ni skötte er mycket bra när jag tyvärr inte kunde påbörja kursen. Svar direkt, pengarna tillbaka och det inom bara några dagar. Jag kommer definitivt att komma tillbaka och gå kursen!
  • Ing-Britt L
    Ing-Britt L skrev om Inredningskurser Sverige AB
    Strålande bemötande har jag fått av Anna under kursens gång. Jag har en synskada och trodde inte jag skulle klara av kursen och få den hjälp jag behövde med uppgifterna men företaget överträffade verkligen mina förväntningar.

Jag tycker att det är mycket tråkigt att se negativa kommentarer, det förvånar mig faktiskt. Jag hoppas att ni som läser kursen får samma bemötande som jag och slipper bli besvikna.
  • L B
    L B skrev om Inredningskurser Sverige AB
    Oj vad många klagomål här var! Jag hade kanske inte läst kursen om jag hade sett detta innan jag anmälde mig...Jag rekommenderar iallafall kursen. Jag har fått feed back så fort jag bett om det och varje kontakt har varit trevlig.

Ni som vill veta mer kan gärna maila mig, Louise Bjelkeryd på lillaloppanb@gmail.com.
  • Petra O
    Petra O skrev om Inredningskurser Sverige AB
    Inget svar, mejl efter mejl. Ingen respons och inga nya uppgifter. Först nu, efter jag skrev mejl från jobbet via bankadressen och sa att jag skulle göra en anmälan mot dem då de inte håller vad de lovat!, Då kommer ett mail tillbaka på en timme och de ber hemskt mycket om ursäkt och sa att de skickat uppgifterna jag frågat efter 2 gånger och en gång innan men att det kan var för stort mejl osv så att det inte nått fram. Eller hur?! Jag har fått vidarebefordrat från en kollega för jag har semester (VD:n). Nu sista gången har det tagit ganska exakt en månad som de inte svarat. J*ä skitföretag
  • Karro A
    Karro A skrev om Inredningskurser Sverige AB
    Ett stort skämt!!! Ge dem inte dina pengar! De varken ger respons på dina uppgifter och påstår att de skickat ut nya till dig fast de inte gjort det. De kan varken be om ursäkt eller erkänna sina fel. Totalt oseriöst tyvärr.

(Kan sätta en tusing på att kommentarerna nedan från "Annika" och "Sofie" är skrivna av personer som "jobbar" för Move me)
  • Sofie A
    Sofie A skrev om Inredningskurser Sverige AB
    Jag måste faktiskt skriva då jag inte håller med om nedanstående klagomål. Jag har bara fått bra bemötande av väldigt tillmötesgående personal. Jag vet i och för sig inte hur det har varit tidigare år, men jag började år 2010 och det har inte varit några problem för mig.

Jag hoppas att ni som är intresserade av en bra inredningskurs tar chansen då jag är jättenöjd.
  • Annika K
    Annika K skrev om Inredningskurser Sverige AB
    Jag håller just nu på med inredningskursen och har kommit halvvägs. Jag trivs jättebra och har inte haft några problem och får alltid svar på mail efter någon dag.

Jag lär mig jättemycket och kan varmt rekommendera kursen. Det är ju en distanskurs, så ibland blir det lite ensamt, men så är det ju med distanskurser.

Jag har gått andra inredningskurser, men detta är faktiskt den mest användbara hittills.
    Sofie A gillar detta
  • Bengt S
    Bengt S skrev om Inredningskurser Sverige AB
    Riktigt stor varning for detta foretag och deras utbildningar. Det ar nast intill omojligt att fa kontakt med nagon pa foretaget. Svarar inte pa telefon, ringer inte tillbaks pa meddelande, svarar inte pa mail! Ingen feed back pa inlamnade uppgifter. Dom forsokte blasa mig pa dubbla avgifter via Nordea (Tack Nordea for fin service). Far se om jag ar blast pa denna kursen, det kanns tyvarr sa! JAG MASTE AVRADA ATT HA MED DETTA FORETAG ATT GORA!
  • Clary A
    Clary A skrev om Inredningskurser Sverige AB
    Totalt värdelös distanskurs inom inredning, ingen feedback överhuvudtaget, inga svar på inlämmnade uppgifter om man inte tjatade i flera veckor, detsamma gällde för nya uppgifter, nä varning för denna kurs, 6000:- åt skogen!!

Vikingagatan 63A, 217 74 Malmö