Inredningskurser Sverige AB

3.0

12 omdömen om Inredningskurser Sverige AB

Ingela B
Skrev om Inredningskurser Sverige AB

Jag kan verkligen rekommendera inredningskurser.se. Har lärt mig massor och lärarna är fantastiska!

Sofie G
Skrev om Inredningskurser Sverige AB

Jag har precis blivit klar med min yrkesutbildning till inredare och kan bara rekommendera dessa tjejer. Utan utbildningen och speciellt stödet från lärarna hade jag aldrig fått det jobba jag har idag som stylist på en mäklarfirma i Sthlm. Det jag hade önskat lite mer av är en tydligare kurssida, men det har kommit en ny nu förstår jag, synd bara att jag inte var kvar och fick testa den!

Kajsa T
Skrev om Inredningskurser Sverige AB

Jag trodde det var ett skämt när jag började läsa kursmaterialet. Det var syftningsfel, stavningsfel och det kändes generellt som att en grundskoleelev hade skrivit kurstexten. Det värsta var ändå att det knappt gick att ta till sig frågeställningarna som var otydliga och missvisande. Flera gånger fick jag maila och fråga hur de menade och det tog alltid lång tid tills man fick svar. Pluggar man på distans, vilket jag har erfarenhet av, är återkoppling A och O. När man har avsatt tid för att sätta sig med studierna och man...

Johanna S
Skrev om Inredningskurser Sverige AB

Tyckte att ni skötte er mycket bra när jag tyvärr inte kunde påbörja kursen. Svar direkt, pengarna tillbaka och det inom bara några dagar. Jag kommer definitivt att komma tillbaka och gå kursen!

Ing-Britt L
Skrev om Inredningskurser Sverige AB

Strålande bemötande har jag fått av Anna under kursens gång. Jag har en synskada och trodde inte jag skulle klara av kursen och få den hjälp jag behövde med uppgifterna men företaget överträffade verkligen mina förväntningar. Jag tycker att det är mycket tråkigt att se negativa kommentarer, det förvånar mig faktiskt. Jag hoppas att ni som läser kursen får samma bemötande som jag och slipper bli besvikna.

L B
Skrev om Inredningskurser Sverige AB

Oj vad många klagomål här var! Jag hade kanske inte läst kursen om jag hade sett detta innan jag anmälde mig...Jag rekommenderar iallafall kursen. Jag har fått feed back så fort jag bett om det och varje kontakt har varit trevlig. Ni som vill veta mer kan gärna maila mig, Louise Bjelkeryd på lillaloppanb@gmail.com.

Petra O
Skrev om Inredningskurser Sverige AB

Inget svar, mejl efter mejl. Ingen respons och inga nya uppgifter. Först nu, efter jag skrev mejl från jobbet via bankadressen och sa att jag skulle göra en anmälan mot dem då de inte håller vad de lovat!, Då kommer ett mail tillbaka på en timme och de ber hemskt mycket om ursäkt och sa att de skickat uppgifterna jag frågat efter 2 gånger och en gång innan men att det kan var för stort mejl osv så att det inte nått fram. Eller hur?! Jag har fått vidarebefordrat från en kollega för jag har semester (VD:n). Nu sista gången har det tagit ganska exakt en månad som de inte svarat. J*ä skitföretag

Karro A
Skrev om Inredningskurser Sverige AB

Ett stort skämt!!! Ge dem inte dina pengar! De varken ger respons på dina uppgifter och påstår att de skickat ut nya till dig fast de inte gjort det. De kan varken be om ursäkt eller erkänna sina fel. Totalt oseriöst tyvärr. (Kan sätta en tusing på att kommentarerna nedan från "Annika" och "Sofie" är skrivna av personer som "jobbar" för Move me)

Sofie A
Skrev om Inredningskurser Sverige AB

Jag måste faktiskt skriva då jag inte håller med om nedanstående klagomål. Jag har bara fått bra bemötande av väldigt tillmötesgående personal. Jag vet i och för sig inte hur det har varit tidigare år, men jag började år 2010 och det har inte varit några problem för mig. Jag hoppas att ni som är intresserade av en bra inredningskurs tar chansen då jag är jättenöjd.

Annika K
Skrev om Inredningskurser Sverige AB

Jag håller just nu på med inredningskursen och har kommit halvvägs. Jag trivs jättebra och har inte haft några problem och får alltid svar på mail efter någon dag. Jag lär mig jättemycket och kan varmt rekommendera kursen. Det är ju en distanskurs, så ibland blir det lite ensamt, men så är det ju med distanskurser. Jag har gått andra inredningskurser, men detta är faktiskt den mest användbara hittills.

Sofie A gillar detta
Bengt S
Skrev om Inredningskurser Sverige AB

Riktigt stor varning for detta foretag och deras utbildningar. Det ar nast intill omojligt att fa kontakt med nagon pa foretaget. Svarar inte pa telefon, ringer inte tillbaks pa meddelande, svarar inte pa mail! Ingen feed back pa inlamnade uppgifter. Dom forsokte blasa mig pa dubbla avgifter via Nordea (Tack Nordea for fin service). Far se om jag ar blast pa denna kursen, det kanns tyvarr sa! JAG MASTE AVRADA ATT HA MED DETTA FORETAG ATT GORA!

Clary A
Skrev om Inredningskurser Sverige AB

Totalt värdelös distanskurs inom inredning, ingen feedback överhuvudtaget, inga svar på inlämmnade uppgifter om man inte tjatade i flera veckor, detsamma gällde för nya uppgifter, nä varning för denna kurs, 6000:- åt skogen!!