Instabox AB
1.0 i betyg av av
2 omdömen
Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företagLäs vad 2 kunder tycker om Instabox AB
-
skrev om Instabox AB
Jag skulle ha fått min leverans i tisdags men fick då sms om att dom försökt leverera till mig utan att lyckas. Detta trots att jag var hemma och hade fyllt i alla uppgifter för leveransen. När jag smsade dom och ifrågasatte hur det kunde komma sig att dom ej kunnat leverera fick jag till svar att chauffören inte hade packat med mitt paket. Dom frågade om det gick bra att dom levererade på onsdagen istället vilket jag gick med på.
Då jag på onsdagen varken fått mitt paket eller något sms om att mitt paket var påväg att levereras smsade jag åter till dom och ifrågasatte vad det var som händer. Då påstår dom att jag skulle ha ändrat dag för när min leverans skulle genomföras något jag absolut inte hade gjort. Till slut erkänner dom att dom hade lagt min leverans på fel dag och valt torsdag istället för onsdag.
Jag skrev att jag tyckte att någon form av kompensation vore på sin plats men då hänvisade dom istället till att jag skulle vända mig till Lyko för att höra om dom kunde kompensera mig på något vis.
Kan tilläggas att min beställning var gjord från Apotea.
Så jag skulle absolut inte rekommendera Instabike om man vill ha sitt paket i tid. Jag skulle sträcka mig så pass långt och säga att dom är fullkomligt värdelösa. Välj ett annat fraktbolag istället. -
skrev om Instabox AB
De levererar inte i tid trots pristillägg för expressfrakt (utlovade dagen efter men tog två dagar). Är det viktigt att varan kommer fram i tid är det klokt att välja ett seriösare företag, vissa klarar av att leverera dagen efter utan pristillägg.