Är det här ditt företag? Aktivera ditt konto
Instabox Sweden AB

Instabox Sweden AB

Omdömen totalt
131
Snittbetyg
1.2

131 omdömen om Instabox Sweden AB

Visar 131 omdömen med 1.2 i snittbetyg
Mats-anders H
Wrote about Instabox Sweden AB

Skjuter fram leveranser gång på gång mitt råd är använd inte företag som enbart har instabox välj annat alternativ för leverans

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Kent Bertil Natanael T
Wrote about Instabox Sweden AB

Trots besked om 1-2 dagars leverans och att de fått paketet från butik och skickat två preliminära leveranstider, så ändrades status plötsligt till ej mottaget. Vid kontakt med Instabox hävdar dom att inget paket är in scannat hos dom! Helt oseriösa med värdelös support. Aldrig mer Instabox!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Benjamin Kristoffer Olof M
Wrote about Instabox Sweden AB

Beställer en vara från NetOnNet. Jag väljer Instabox då de erbjuder snabbast leverans. Dagen som leveransen skall ske får jag endast ett meddelande om att den "misslyckades". Jag väntar en dag och sen kontaktar jag deras kundservice. Jag får då som svar att den blivit scannad och att jag för besväret skall få paketet prioriterat. 3 dagar efter detta hör jag av mig igen eftersom paket ännu inte dykt upp. Jag får då som svar att paketet "saknar avläsning i vår terminal" men jag skall bli kontaktad så fort det sorterats rätt.... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Anna L
Wrote about Instabox Sweden AB

Överlägset sämsta service jag varit med om. Lovad leverans den 6 november. Efter fem samtal med kundservice och lika många bortförklaringar har jag fortfarande inte den 11 november fått ngn information om var paketet är samt när jag kan vänta mig leverans. Oförklarligt att något seriöst företag anlitar denna firma som en leverantör.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Stefan Rune S
Wrote about Instabox Sweden AB

Om man vill att ett paket verkligen kommer fram bör man välja ett annat fraktbud. Mitt paket konstaterades borttappat 20 dagar efter det anlänt till Bromma depån. När jag erbjöd mig att själv hjälpa till med letandet på depån fick jag ett avslag på min begäran. Känns mer pålitligt att be någon helt främmande på gatan om hjälp att leverera.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Claes Erik Henry H
Wrote about Instabox Sweden AB

Väntade på en 70 års present som vart liggande på instabox lager i 4 dagar på grund av fulla boxar och att dom inte hade någon rutt till den trots att boxen är i samma hus som lagret ligger. Jag undviker instabox Hedan efter

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Tina Christina Margareta N
Wrote about Instabox Sweden AB

Tomt skåp. Får inga svar. Blir mörkrädd att läsa om instabox, verkar sätta detta i system. Sista gången för mig. VARNING ‼️

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Alissa T
Wrote about Instabox Sweden AB

Blivit riktigt skit, fått besked via Sms om förstört paket, uselt, thats it , inget mer Tycker de ska ersätta med sitt slarv, men de är intresserade av bli stora, än enskild kund.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Inga-Lena H
Wrote about Instabox Sweden AB

Luckan med mina betalda varor gick inte att öppna. Jag ringde Instabox och skrev även SMS. De lovade kolla upp, efter att ha väntat drygt en vecka fick jag svaret att de inte kunde öppna luckan. Tiden gick och de lovade ta kontakt med leverantören jag beställt ifrån. Kontaktade leverantören själv och de hade inte hört något från Instabox. Jag får inga besked om vad som pågår. Nu har det gått 4veckor snart och inga pengar tillbaka eller varor jag beställt. Själv är de snabba att tjata om att hämta varorna men det gäller visst inte Instabox själva.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Michael B
Wrote about Instabox Sweden AB

Väntar sedan en vecka på min försändelse. Kan inte ens se att de tagit emot den från företaget. Trots detta har de ändrat prel leveransdatum två gånger redan. Jag har pratat med företaget som sålt produkten och paketet har lämnat deras lager. Ingen vet var prylen är just nu... Riktigt dåligt faktiskt. Kommer aldrig att välja Instabox i framtiden

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Mikael Alexis S
Wrote about Instabox Sweden AB

Väntat på leverans över en vecka efter att leveransdag skjutits fram tre gånger pga felsortering. Ingen information. Har fått ringa kundservice för att få besked. Idag en timme innan utlovad leverans kom äntligen SMS och informerade om att paketet nu blivit transportskadat och returnerats. Aldrig mer Instabox.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Ciro V
Wrote about Instabox Sweden AB

Tom box!!! Absurt! Min leverans försvann! Aldrig mer @instabox!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Angelica Cecilia P
Wrote about Instabox Sweden AB

Under all kritik !!!! Öppnade boxen och den var tom !! Verkar vara en vana hos er när man läser övriga recensioner!! Lär upp personalen det krävs inte en geni för att lägga en kunds paket i en box !!!!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Johan Henrik R
Wrote about Instabox Sweden AB

Öppnade boxen och den var tom. Ringer kundtjänst och får inte mycket mer hjälp än att de skall titta på det. Ingen återkoppling, ingenting som visar att det är anmält. Nästa gång är det kanske något dyrt ( vilket deras personal kanske trodde) Totalt värde 58kr.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Ida Matilda W
Wrote about Instabox Sweden AB

Boxen tom när jag tryckt in koden. Fick en ny kod. Samma tomma box som öpnnades. Fick gå därifrån för att ringa kundtjänst då det inte finns mobiltäckning i garaget där boxarna står. Kundtjänst ber mig ställa mig vid boxarna och knappa in en kod som de bara kan säga över telefon och som bara är giltig några sekunder Jag förklara återigen att det inte finns mobiltäckning vid boxarna så jag kan inte stå där. Lyckas skicka ner min dotter till boxarna som jag förmedlar koden till. Samma box som öppnas igen och den är fortfarande... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Mats F
Wrote about Instabox Sweden AB

Gjorde en beställning hos Widfors den 4/1 skulle anlända den 7/1 blev 8/1. Leverans ändrades hela tiden den 10/1 ringer jag kundtjänst blir lovad hemkörni g senast lördagen den 11/1, tja du den 13/1 dök det upp i boxen. För kännedom Så ligger Widfors lager i Stockhom i Täby jag bor i Tumba.....mindre än fem mil....det lustiga är att dom alltid vill ha credit.....ja tjena att misslyckas med denna transsport och lovad service....

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Per S
Wrote about Instabox Sweden AB

Två dagars leveranstid blir sju. Skyller på lång att köra, snö m.m. Aldrig mer Instabox.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Paul S
Wrote about Instabox Sweden AB

Useless. Customer Service not willing to help. Will miss my trip to England due to delayed vital medication delivery from Apoteket. Instabox refusing to let me have the packet earlier even if I am willing to drive anywhere to pay any amount for earlier delivery, Refusing to listen, to try, or change their routines.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Stella Mari B
Wrote about Instabox Sweden AB

Totalt värdelöst. Väntar 8 dagar på mediciner. Det är andra gången på 6 månader som dom ändrar leveransdag 3 gånger. Tekniskt fel m m. Kommer undvika Instabox på alla sätt jag kan. Katastrof!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Kenneth Mathias H
Wrote about Instabox Sweden AB

beställt 2 paket förra veckan. det ena var tids kritiskt så ja tog de snabbaste alternativet. det kom mer än 100% för sent emot utlovad leverans tid. beställde ytterligare ett paket i fredags som skulle levereras i lördags så ja tänkte att dom får ett försök till på sig. men när lördag kom står de att dom inte har fått paketet ifrån handlaren än. så paketet ska komma på måndag. idag står de att dom inte fått paketet än men om dom får de under dagen så kommer de levereras imorgon. nu säger handlaren att dom visst fick paketet... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Linda Anastasia N
Wrote about Instabox Sweden AB

Totalt odugliga på att leverera och kommunicera och veta vart paketen är vill att man ska byta skåp för snabbare leverans men blir tvärtom

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Elle T
Wrote about Instabox Sweden AB

Ett paket från Apohem med mediciner skulle blivit levererad 2.dec. har fått 3 sms från Instabox att paketet har blivit felsorterad. Idag den 7.dec fortfarande inte levererad. Kundtjänsten ger olika orsaker ( fel bur, fel etikett)vad är det som pågår!??? Ella

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Kent R
Wrote about Instabox Sweden AB

Sämsta Budet!!!! mitt paket som jag betala express leverans för dagen efter skulle vara levererat 2/12, det är nu 6/12 och mitt paket leverans har blivit avbokat 4 dagar pga "felsortering" ???? Hur fasen kan ni fel sortera samma paket 4 dagar i rad??? hur jäkla inkompetenta är ni??? Till och med Postnord har Levererat snabbare, Jäkla kålhuvuden, kan ni på Terminalen borde hitta ett job som ni klarar av!! Skit Bolag!! ANVÄND INTE INSTABOX

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Henrik K
Wrote about Instabox Sweden AB

Var bra en gång i tiden. Men har verkligen blivit sämre. Min leverans skulle komma tisdag. Fredag är den fortfarande inte leverad. Man kan ju enbart spekulera i varför servicen blivit så mycket sämre.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Ingrid Kristina Ö
Wrote about Instabox Sweden AB

VAD FAN GÖR MAN ÅT DETTA ? Varje dag nu skickar dom att det är felsorterat 4e gången gillt nu och skjuter fram det en dag sedan lagom tills det skulle komma ändras dag pga felsortering. Skyller på många leveranser dom FELSORTERAR JU .Med tanke på att jag redan betalt det genom Klarna undrar jag ju vem som ersätter det ,tror ju inte att det kommer Jäkla skitföretag .Kommer aldrig välja dom mer så uselt. Hur ska dom klara det när alla julpaket ska ut ? Lägg ner firman Tror inte mitt kommer då är frågan om jag hinner beställa om och vad returkostnaden blir om det mot förmodan dyker upp Kokar

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Rasmus G
Wrote about Instabox Sweden AB

ALLTID problem med skåpen. Har gjort ca 10 beställningar senaste åren med instabox som leverantör och 9 av 10 gånger är det fel på skåpen. Dessutom är AI-idioten som svarar på sms dummare än en fiskmås.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Emma Sofia H
Wrote about Instabox Sweden AB

Jag har suttit här och väntat hela kvällen och följt bilen i realtid -med min mobiltelefon fastklistrad(!!!) i handen!!! När Abdul Wahab är framme och jag sitter redo att öppna porten med porttelefonen, som är kopplad till mitt mobilnummer, ringer han istället snabbt och lägger på 2 ggr!!!!! Och ja, ni vet ju vart man blir kopplad när man ringer "tillbaka" på +46105517881, till en telefonsvarare som rabblar öppettider!!! Och ja, ni vet vad jag sedan får för SMS som hånfullt börjar med ett "Åh nej! Vi kunde inte leverera... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Björn H
Wrote about Instabox Sweden AB

Paket skulle komma en dag tidigt. Men sen samma dag som planerat. Väntade i affären nån timme efter tänkt leverans. Men men helt plötsligt ska det levereras nästa dag, altså två dagar efter första tänkta leverans. Instabox appen lämnar mycket i övrigt att önska. Trevlig kundsupport men vad hjälper det? Välj annat företag 😊

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Thomas B
Wrote about Instabox Sweden AB

Beställt snus de 2 sista gångerna har paketet försvunnit, felsorterat mm sista gången de leverar till mig

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Tibor D
Wrote about Instabox Sweden AB

3 dagar efter utlovad leverans

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Farhad Y
Wrote about Instabox Sweden AB

Beställde hem snus och väntade på mitt paket, sen fick jag sms att paketet har felsorterats, fick vänta i nästan en vecka innan den hade status borttappat, då fick jag beställa allt på nytt, fick vänta flera dagar innan den skickades igen, gissa vad, halv timme innan jag ska iväg och hämta paketet får jag ett sms där det står att paketet är felsorterat, IGEN! ringde deras kundservice och då säger de att jag ska vänta för att de ska leta efter paketet, fick vänta i en vecka igen för att de ska ta kontakt med nätbutiken så... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Adam B
Wrote about Instabox Sweden AB

Det blir alltid fel. Förseningar eller boxar som inte går att öppna.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Sofia Madeleine S
Wrote about Instabox Sweden AB

Fel på skåpet så det går inte att hämta ut grejer. Ringer support och felanmäler. Skickar sms och frågar om status dagen efter. Får svar på sms efter ytterligare en dag och då står det att skåpet funkar. Går dit efter jobbet och det är samma fel igen. Vet inte när jag ska kunna få ut mina saker

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Anders S
Wrote about Instabox Sweden AB

Jävla sopföretag. Alltid uppskjuten leverans. 1. Vi har felsorterat ditt paket +1 dag 2. Tiden för leverans passeras, uppdaterad till nästa dag (utan meddelande). Detta har aldrig hänt med t.ex Budbee.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Mimmi S
Wrote about Instabox Sweden AB

Mitt paket blev uppskjutet varje dag i fyra dagar och sedan får jag ett sms att paketet är borttappat 🤦🏻‍♀️ aldrig mer Instabox

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Lee Alfred B
Wrote about Instabox Sweden AB

Har beställt grejer för en resa, valde Instabox för de påstod att de var snabbare än PostNord. Nu har det gått nästan 1 och en halv vecka, och jag har fortfarande inte mitt paket. Det säger att paketet är i kö, och det kommer levereras ”idag”. Det har dom sagt nu i snart 4 dagar… vad händer egentligen?

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Jenny Alexandra J
Wrote about Instabox Sweden AB

Har avänt Instabox emellanåt i 2 år men varje gång jag beställer saker som levereras med Instabox så skjuts alltid leveranstiden fram. Tror jag beställt kanske 50 ggr med Instabox & tiden skjuts fram varje hela tiden. Jag kan förstå att trafik, olyckor, vägarbeten m.m. kan orsaka förseningar, men detta borde inte ske vid varenda leverans. Så om du skall beställa med Instabox tänk om.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Sofia C
Wrote about Instabox Sweden AB

Instabox är värdelöst kommer aldrig använda dom igen, ändrar tid och dag varje gång jag använt mig av dom fruktansvärt opålitligt. 😠

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Thomas L
Wrote about Instabox Sweden AB

Verkar som Instabox är det absolut sämsta alternativet när man väljer leverantör av varor. Hur många gånger kan en firma ändra leverans datum? 😠

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Ralf L
Wrote about Instabox Sweden AB

Beställde vara som levererades snabbt till InstaBox:en. Fick SMS och skulle hämta ut varan men skärmen reagerade inte när man tryckte på den. Nu har det gått 7 dagar, 5 samtal med deras support och varje gång får man olika besked att de är så ledsna och att den skulle vara "fixad" men måste ha gått sönder igen. Försökt då få dem att plocka ut mitt paket när chauffören kommer och leverera till min dörr men det gick inte. Då måste paket först ha kommit tillbaka till deras distributionscentral för att sedan skickas ut. Extremt... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Lars N
Wrote about Instabox Sweden AB

Ändrade upphämtningsplats till längre från mig för att få varan snabbare levererad. Samma dag som utlovad leverans ändrades tiden till nästa dag.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Zivoslav O
Wrote about Instabox Sweden AB

Skit rent ut sagt, man planerar sin dag efter denna leveransen som skulle kommit 11 fram skjutet hela tiden, nu ska det komma 17 , sista gången jag väljer er.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Varj F
Wrote about Instabox Sweden AB

Riktigt dåligt - utlovar snabba leveranser, mer framskjuten leverans. Undvik..

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Andreas B
Wrote about Instabox Sweden AB

Beställde en vara den 7/7 som skulle levereras den 9/7. Hade inte aktivt valt instabox och blev förfärad när jag insåg att min vara skulle levereras med dem. Mycket riktigt gick allt åt skogen. Först kom ett sms att mitt paket hade sorterats fel och skulle levereras den 10/7. Leveransstatus sköts sedan upp dag för dag. Kontakten med kundservice kunde endast konstatera "avvikelser" och att det inte var möjligt att se var paketet har tagit vägen. Efter mer än två veckor så är status för paketet "borttappat". Trots att jag... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Maria H
Wrote about Instabox Sweden AB

Chauffören kom inte in i boxen tog med sig paketet tillbaka till lagret

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Anders N
Wrote about Instabox Sweden AB

Leveranstid flyttas fram hela tiden. Först onsdag 14:00, sedan torsdag 15:00, sedan fredag 13:40. Nu måndag 13:00. Ibstabox va riktigt bra tidigare och det snabbaste alternativet. Men senaste månaderna så är det det längsta alternativet. Postnord, Bring, Dhl och Schenker är bra mycket snabbare.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Johan E
Wrote about Instabox Sweden AB

Först så sorterades mina varor fel, varpå jag får ett sms om detta och en ny leveranstid. 2 dagar efteråt så får jag ett nytt sms, denna gång har de förstört min försändelse så pass mycket att de inte ens kan leverera paketet. Klåpare som verkligen inte rekommenderas!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Patrik K
Wrote about Instabox Sweden AB

Sätta företaget skjuter hela tiden fram leveranstiden detta har skett fyra gånger. Tröttnade och begärde retur och valde en annan leverans möjlighet. Aldrig mer Instabox.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Simon L
Wrote about Instabox Sweden AB

Valde instabox för de lovade kortast leveranstid, samt så var det den närmaste upphämtningen. Detta var ett misstag, på bara en dag så har de ändrat leveranstiden minst 30 gånger. Kommer aldrig mer beställa från dem

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Marlene L
Wrote about Instabox Sweden AB

Sämsta leverans någonsin. Leveranstid skjuts upp hela tiden, personal är svår att nå och dessutom inte speciellt trevliga.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share

Filtrera omdömen