Intemp AB

Stureparksvägen 7, 451 55 Uddevalla — Visa karta

Välkommen till Intemp AB!

Vi erbjuder service och installation av kylanläggningar, värmepumpar och solceller i hela västra götaland. Är det dags att kyla av eller söker du hjälp för uppvärmning av till exempel sommarstugan. Vi åtar oss alla typer av uppdrag, varma som kalla.

I över 20 år har vi skapat bra inomhusklimat över hela västsverige. Visste du att temperaturen är en av de viktigaste faktorerna för komfort i hemmet. På plats finns alltid utbildade och certifierade tekniker inom kyl- och värmepumpsteknik vilket gör att du som kund kan vara trygg och lita på att våra tekniker gör rätt. Varmt välkommen att höra av dig till oss om du har några funderingar.

Läs vad 5 kunder tycker om Intemp AB

• 2019-12-15

Peter J skrev om Intemp AB
    Bra och kompetent personal vid installation av värmepump Läs mer
    2019-12-15 Joakim E svarar Peter J
    Hej Peter,
    Vi tack för detta omdömet och hoppas att din nya luft/vattenvärmepump (NIBE F2120) kommer fungera perfekt.
    MVH Joakim Intemp
  • 2019-12-15

Daniel J skrev om Intemp AB
    Köpte luft/vattenpump med installation. Bra och trevligt bemötande, snabb installation. Rekommenderas! Läs mer
    2019-12-15 Joakim E svarar Daniel J
    Hej Daniel,
    Roligt att höra!
    MVH Joakim
  • 2019-12-13

Grundsunds B skrev om Intemp AB
    Snabb och proffsig kontakt samt installation av våran Panasonic värmepump Läs mer
  • 2019-12-06

Krister F skrev om Intemp AB
    Mind F370 installerad tillsammans med Alig VB 250. Som ersättning för elektrisk luftburen värme Läs mer
  • 2019-12-05

Karl-gösta S skrev om Intemp AB
    Har köpt 2st Pansonic luftvärmepumpar inom loppet av ett år.är mycket nöjd medprodukten.Tekniker som monterat har visat sej ha både kompetens och erfarenhet som för kunden känns tryggt.Administration och ledning (vd) är också mycket bra att samtala med och pålitliga.Kommer att rekommendera för vänner och bekantar. K-G Staaf Läs mer
    2019-12-05 Joakim E svarar Karl-gösta S
    Hej Karl-Gösta,
    Tack för det fina omdömet!
    MVH Joakim Intemp
    Joakim E gillar detta