Alla kategorier Hosting Internet.se Svenska AB

Internet.se Svenska AB

På internet.se kan du registrera domännamn, webbhotell, e-post, hemsidor samt förhandsregistrera

Läs vad 5 kunder tycker om Internet.se Svenska AB

• Sandra  I
    Sandra I skrev om Internet.se Svenska AB
    Startade företag våren 2017 och fick deras erbjudande. Varg ratis att prova i 100 dagar. De höll vad de lovade och levererade mer därtill. Hemsida till mitt företag, epost, internetnamn, svarade på alla mina frågor, trevlig och snabb support som man kan ringa till utan att hämna i dryga köer. Rekommenderas till dig som startat företag framförallt. Läs mer
  • Anna  I
    Anna I skrev om Internet.se Svenska AB
    Förstår inte de dåliga recensionerna. För mig och mitt lilla företag har de varit jättebra. Fick verkligen hjälp med ALLT. Internetnamn, eposten och hemsida - som blev supernajs. Jag fick en offert på 15 000 kr från VIKAB och Internet Svenska gjorde samma sida gratis åt mig. De har oxå suttit i timmar på supporten och hjälp mig med allt möjligt. Patrik där är guld. Och jag betalar ett par hundralappar i månaden för allt. Hade först Binero men eftersom jag inte är så teknisk så lyckades jag inte ens få igång eposten där och när jag frågade om de kunde hjälpa mig med hemsida så förstod de inte vad jag menade. Så för mig som har företag och inte är så teknisk har de varit guld. Läs mer
  • Lukas S
    Lukas S skrev om Internet.se Svenska AB
    Jag håller med Ann nedan. Kan ej rekommendera dessa lurendrejare. Riktiga Internetpirater. Läs mer
  • Kristian S
    Kristian S skrev om Internet.se Svenska AB
    Tråkigt att de behandlar kunderna dåligt och låser upp kunder på ett oetiskt sätt. Läs mer
  • Ann S
    Ann S skrev om Internet.se Svenska AB
    Använd INTE detta företag för era tjänster på internet. Domäner är billigare på andra ställen. Vid uppsägning är det ett helsike att komma ur, dom skyller på att man inte gjort det ena och det andra trots skriftlig uppsägning. Dom erkänner att dom fått uppsägning men att det gäller en sak och inte den andra tjänsten, givetvis den dyrare. Fy farao för såna klängiga företag som klistrar sig fast. Läs mer