Alla kategorier Hosting Internet.se Svenska AB

Internet.se Svenska AB

Internet.se hjälper företag att etablera sig på nätet och underlättar varje år för tusentals nystartade och små företag att ta första steget i att nå ut till sina kunder digitalt. Vi erbjuder allt från hosting och e-postlösningar till hjälp att skapa en hemsida.

Företaget ingår idag i Infracom Group AB (publ) men grundades redan 1994. Under 25 år har vi jobbat för att förenkla för våra kunder så att de slipper lägga tid på tekniska tjänster. Vi vill i första hand ta bort allt som kan uppfattas krångligt genom en personlig kontakt, men allt vilar såklart på en tekniskt avancerad och driftsäker plattform med hög redundans och lokala servrar i Sverige.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 12 kunder tycker om Internet.se Svenska AB

• Arne J skrev om Internet.se Svenska AB
    Hej,
    Mitt ärende var ett supportärende kopplat till mitt avtal om mail-service.
    Jag fick utomordentlig bra support och efter supporten fungerar min mail-service utomordentligt bra.
    Hade höga förväntningar och de överträffades.
    Utomordentlig service!!!! Läs mer
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om Internet.se Svenska AB
    Duktiga, trevliga och kompetenta. Tar sig tid när man ringer att svara på frågor och hjälpa en företagare som inte alltid har så bra koll på tekniken :) Läs mer
    Internet.se gillar detta
  • Brittan Å skrev om Internet.se Svenska AB
    Väldigt snabba svar och utmärkt kompetens! Alltid hjälpsamma- även med tips utöver deras egna verksamhet vilket visar att de tydligt sätter kunden i främsta fokus. Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Internet.se Svenska AB
    Köpte domän och hemsida och fått ett fantastiskt bemötande och service. Alla som jag har varit i kontakt med känns kompetenta, professionella och familjära. Så nöjd och kommer att fortsätta med uppdrag hos internet.se i mitt företag i framtiden. :) <3 Läs mer
    2018-11-12 Internet.se svarar Anna S
    Hej Anna, tack för den fina recensionen. Vi ser fram emot ett trevligt samarbete :)

/Rebecca | Internet.se
  • Per H skrev om Internet.se Svenska AB
    Jag handlar inte på internet. Läs mer
  • Liselott A skrev om Internet.se Svenska AB
    Fick hjälp med att skapa min Hemsida.
    Bra hjälp och trevligt bemötande Läs mer
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Internet.se Svenska AB
    Driftsäkert webbhotell med god service

Vi är ett speditionsbolag som hanterar gods över hela världen där kommunikation är mycket viktigt. Därför väger driftsäkerheten tungt i vårt val av webbhotell och där har Internet.se verkligen levererat. Stabil server i kombination med snabb support. De har även hjälpt oss med vår hemsida som vi är mycket nöjda med och det ingick hjälp med byggnationen så att man kom igång på ett bra sätt.

Kan varmt rekommendera detta webbhotell. Läs mer
    2018-11-12 Internet.se svarar Fredrik R
    Stort tack för de fina orden :)

/Jakob Hwang | Internet.se
  • Sandra  I
    Sandra I skrev om Internet.se Svenska AB
    Startade företag våren 2017 och fick deras erbjudande. Varg ratis att prova i 100 dagar. De höll vad de lovade och levererade mer därtill. Hemsida till mitt företag, epost, internetnamn, svarade på alla mina frågor, trevlig och snabb support som man kan ringa till utan att hämna i dryga köer. Rekommenderas till dig som startat företag framförallt. Läs mer
  • Anna I skrev om Internet.se Svenska AB
    Förstår inte de dåliga recensionerna. För mig och mitt lilla företag har de varit jättebra. Fick verkligen hjälp med ALLT. Internetnamn, eposten och hemsida - som blev supernajs. Jag fick en offert på 15 000 kr från VIKAB och Internet Svenska gjorde samma sida gratis åt mig. De har oxå suttit i timmar på supporten och hjälp mig med allt möjligt. Patrik där är guld. Och jag betalar ett par hundralappar i månaden för allt. Hade först Binero men eftersom jag inte är så teknisk så lyckades jag inte ens få igång eposten där och när jag frågade om de kunde hjälpa mig med hemsida så förstod de inte vad jag menade. Så för mig som har företag och inte är så teknisk har de varit guld. Läs mer
  • 2017-05-09

Lukas S skrev om Internet.se Svenska AB
    Jag håller med Ann nedan. Kan ej rekommendera dessa lurendrejare. Riktiga Internetpirater. Läs mer
  • 2017-04-09

Kristian S skrev om Internet.se Svenska AB
    Tråkigt att de behandlar kunderna dåligt och låser upp kunder på ett oetiskt sätt. Läs mer
  • Ann S skrev om Internet.se Svenska AB
    Använd INTE detta företag för era tjänster på internet. Domäner är billigare på andra ställen. Vid uppsägning är det ett helsike att komma ur, dom skyller på att man inte gjort det ena och det andra trots skriftlig uppsägning. Dom erkänner att dom fått uppsägning men att det gäller en sak och inte den andra tjänsten, givetvis den dyrare. Fy farao för såna klängiga företag som klistrar sig fast. Läs mer