Intimleksaker.com

Intimleksaker.com

4.3

Ett företag som arbetar med import, detalj och partihandel av sexleksaker - intima leksaker sedan 2004

6 omdömen om Intimleksaker.com

NIZAMI F
Skrev om Intimleksaker.com

Bedragare som levererar inte varor!

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Konyl M
Skrev om Intimleksaker.com

Bästa priser och utbudet i Sverige! Jag var väldigt orolig när jag beslöt att handla på nätet, då man som kund är väldigt utsatt för bedragare. Dock var det bara intimleksaker som hade det jag sökte i hela Sverige. Då jag dessutom var tvungen att betala ett stort belopp i förskott, gjorde inte saken bättre. Men helt fantastiskt, fick jag hem min vara utan problem. Blev jätteglad. Beslöt att göra fler investeringar. Tog lite tid ibland men fick alltid snabba svar om hur lång tid det skulle ta. Hela tiden med ett vänligt...

NIZAMI F och Konyl M gillar detta
Nika M
Skrev om Intimleksaker.com

Billigaste sexleksaker av högsta kvalitet! Jag har under det senaste året beställt en del varor av intimleksaker.com och för det betalat i förskott. Har alltid fått leveransen genomförd. Har alltid fått svar på min förfrågan. Jag har bara positiva erfarenheter av intimleksaker. Anser att de är helt seriösa. Dessutom tycker jag att det är mycket viktigt att de saluför sexleksaker i hög kvalitet. Sexleksaker som man inte hittar i andra sexbutiker. Kan från min sida enbart rekommendera intimleksaker.com till andra kunder. I synnerhet, om man söker billiga sexleksaker - intimleksaker.

Konyl M gillar detta
Daniel H
Skrev om Intimleksaker.com

Bara bra att säga om intimleksaker! Fortsätt så här så kommer ni ha många kunder.

Konyl M och Nika M gillar detta
Zara F
Skrev om Intimleksaker.com

Kan vara ett bra tips på sexleksaker! Jag har precis köpt en underbara anal dildo på intimleksaker

Konyl M och 2 andra gillar detta
Natalija V
Skrev om Intimleksaker.com

Rekommenderar intimleksaker.com Otroligt bra bemötante och bra sortiment. Trevlig personal som vet vad de pratar om. Bra kvalité på produkter.

Konyl M och 2 andra gillar detta