Alla kategorier Webshop Intimleksaker.com

Intimleksaker.com

Ett företag som arbetar med import, detalj och partihandel av sexleksaker - intima leksaker sedan 2004

Läs vad 6 kunder tycker om Intimleksaker.com

• Per-Erik B skrev om Intimleksaker.com
    Will be ordering more!
    Easy ordering process and very nice products at prices much lower than other sites. Läs mer
  • Konyl M
    Konyl M skrev om Intimleksaker.com
    Bästa priser och utbudet i Sverige!
    Jag var väldigt orolig när jag beslöt att handla på nätet, då man som kund är väldigt utsatt för bedragare. Dock var det bara intimleksaker som hade det jag sökte i hela Sverige. Då jag dessutom var tvungen att betala ett stort belopp i förskott, gjorde inte saken bättre. Men helt fantastiskt, fick jag hem min vara utan problem. Blev jätteglad. Beslöt att göra fler investeringar. Tog lite tid ibland men fick alltid snabba svar om hur lång tid det skulle ta. Hela tiden med ett vänligt respektfullt bemötande. Har alltid fått det jag betalat för. Jag har bara fått ett bra bemötande av intimleksaker och dom har verkligen brytt sig om mej som kund. Läs mer
    Per-Erik B, Konyl M gillar detta
  • Nika M
    Nika M skrev om Intimleksaker.com
    Billigaste sexleksaker av högsta kvalitet!

Jag har under det senaste året beställt en del varor av intimleksaker.com och för det betalat i förskott.
    Har alltid fått leveransen genomförd. Har alltid fått svar på min förfrågan.
    Jag har bara positiva erfarenheter av intimleksaker. Anser att de är helt seriösa.
    Dessutom tycker jag att det är mycket viktigt att de saluför sexleksaker i hög kvalitet.
    Sexleksaker som man inte hittar i andra sexbutiker.
    Kan från min sida enbart rekommendera intimleksaker.com till andra kunder.
    I synnerhet, om man söker billiga sexleksaker - intimleksaker. Läs mer
    Konyl M gillar detta
  • Daniel H skrev om Intimleksaker.com
    Bara bra att säga om intimleksaker! Fortsätt så här så kommer ni ha många kunder. Läs mer
    Konyl M, Nika M gillar detta
  • Zara F
    Zara F skrev om Intimleksaker.com
    Kan vara ett bra tips på sexleksaker!
    Jag har precis köpt en underbara anal dildo på intimleksaker Läs mer
    Konyl M, Nika M, Daniel H gillar detta
  • Natalija V
    Natalija V skrev om Intimleksaker.com
    Rekommenderar intimleksaker.com
    Otroligt bra bemötante och bra sortiment.
    Trevlig personal som vet vad de pratar om.
    Bra kvalité på produkter. Läs mer
    Konyl M, Nika M, Daniel H gillar detta

Älvtomtagatan 12, 3 tr, 70342, ÖREBRO