ITS Nordic AB

4.1

15 omdömen om ITS Nordic AB

Louise D
Skrev om ITS Nordic AB

Vi har länge varit kunder hos ITS Nordic och har alltid haft ett bra och fint samarbete. tacksam många gånger över deras snabba hantering i kundservice!

Svar från ITS Nordic AB

Tack. Vi blir så glada att du är nöjd med oss och vi ska fortsätta leverera service i världsklass.

Hot Help
4.8/5 i betyg av 589 omdömen 4.8 av 589 omdömen

Snabb service och kunnig personal.

Madeleine M
Skrev om ITS Nordic AB

Vi valde ITS Nordic som leverantör av telefoni för ungefär ett halvår sedan. Allt har hittils fungerat bra med båda tjänst och service, så vi är mycket nöjda.

Svar från ITS Nordic AB

Härligt att höra och tack för omdömet :).

Gregory G
Skrev om ITS Nordic AB

Jag rekommenderar varmt ITS, som företaget har samarbetat med i flera år. Proffs som hjälper och kan sitt jobb. Speciellt Sebastian G., för vilken ingenting är omöjligt att lösa.

Svar från ITS Nordic AB

Stort tack för ditt fina omdöme. Vi ska fortsätta leverera service utöver det vanliga.

Lennart S
Skrev om ITS Nordic AB

Nu har vi förlängt vårt avtal igen och det tack vare ett trevligt bemötande och att tjänsten alltid fungerar.

Svar från ITS Nordic AB

Tackar för omdömet. Ett långt samarbete som skall blir ännu längre:).

Jens K
Skrev om ITS Nordic AB

Vi är nöjda med ITS Nordic då vi alltid får bra service av supporten och utav vår kontaktperson Besim. ITS ligger steget före med att rekommendera stabila produkter och tjänster och vi ser fram emot ett långt samarbete!

Svar från ITS Nordic AB

Tack. Vi ser också fram emot ett långt samarbete :).

Karita B
Skrev om ITS Nordic AB

Vi valde ITS Nordic när vi skulle byta IT- leverantör och vi ångrar oss inte. Teknikerna har med hög kompetens hjälpt oss igenom hela bytet och de höll tidsplanen. Supporten är snabba att hjälpa oss med finjusteringar.

Svar från ITS Nordic AB

Tack för omdömet. Härligt att ni blev så nöjda med leveransen. Vi ska fortsätta leverera toppklass :).

Christer E
Skrev om ITS Nordic AB

Jag har varit kund oss ITS Nordic i mer än 15 år och dom har alltid levererat det vi beställt på rätt tid/plats/kostnad. Kan verkligen rekommendera ITS.

Svar från ITS Nordic AB

Tack för ditt omdöme. Kul att höra att du är nöjd. Vi är glada för det långa samarbete vi har haft och ser fram emot att utveckla samarbetet minst 15 år till :).

CHRISTOPHER J
Skrev om ITS Nordic

Jag valde att anlita ITS för byte utav telefoni i min verksamhet. Jag var väldigt nöjd med arbetet. Installationen gick smidigt och samarbetet därefter har fungerat bra. De var flexibla med att hitta lösningar hela tiden utan att konstant försöka fakturera för det som vissa andra gör. Efter att ha läst recensionerna här innan jag valde ITS var jag noggrann med att titta igenom avtalen. Det var standardavtal, och jag hittade inget konstigt och då har jag ändå pysslat med avtalsbitar en större del av mitt yrkesliv. Hälsningar Christopher

Svar från ITS Nordic

Tack för din feedback. Vi hoppas på många års samarbete.

Ahikar D
Skrev om ITS Nordic AB

Varnar alla för detta företag, visste inte alls vad jag väntade mig när jag skrev på avtalet med detta lömska företag. För tre år sedan gjorde jag ett kontrakt med dem efter att en av dem kom och berättade om deras telefonservice. Han hade kontraktet med sig och förklarade innehållet p.g.a. Min dåliga syn som inte kunde tyda kontraktets små texter bad jag om högläsning och tyvärr litade jag på det han läste och skrev på, vilket blev mitt misstag då det inte alls stämde överens med de villkor som företaget står för. Saken...

Svar från ITS Nordic AB

Hej Ahikar D Jag har läst ditt omdöme om oss men vet inte vem du är eller vilket företag du representerar men du får gärna höra av dig till mig så jag får chansen att reda ut vad det är som har hänt och hitta en lösning.. Med vänlig hälsning, Henrik Welin 08-52243302

Robin Mikael Dennis T

Jag har varit kund hos ITS i snart 3st leasingperioder över 7år. Det har aldrig varit tal om att byta leverantör. Vi har haft 1-3st olika maskiner som näst intill alltid gått felfritt. När något strulat har det berott på handhavande fel, eller billigt papper ;). Bara ringa och teknikerna kommer som ett skott, löser allt - bra service! Till skillnad från tidigare omdöme här känner jag inte alls igen beskrivningen. Jag rekommenderar starkt ITS för den som vill ha en professionell partner och pålitlig drift med hög servicekänsla.

Sebastian G gillar detta
Bella H
Skrev om ITS Nordic

Hej Cenan, Tråkigt att du känner så. Hör av dig till mig igen så ska vi se till att hjälpa dig. / Bella Höglund ITS Nordic AB 08-522 433 58

Jenan K
Skrev om ITS Nordic

Jag har väntat med att skriva detta men det har gått mer än 2 år nu sedan dem lovat fixa problemen jag har. Lita inte på något av det dem säger. Mitt misstag var att jag litade på en säljare som kom in till oss på ett obokat besök med ett nytt avtal. Jag litade tyvärr på säljaren då jag har vänner som jobbar på samma företag... Jag har suttit med en begagnad skrivare som strular ständigt och betalar ca 2000 kr per månad med ett avtal på 60 månader! Dessutom betalar jag även för alla papper jag slänger på grund av att dem...

Pia W gillar detta
Stefan
Skrev om ITS Nordic

Vi har samarbetat med ITS i 18 år. De har löst våra unika och högt ställda krav på hårdvara, drift och säkerhet. Vägen till målet är sällan problemfri men vi har alltid nått fram. Alla kan dock alltid bli bättre, både kunder och leverantörer.

Sebastian G gillar detta
Per G
Skrev om ITS Nordic AB

Jag har haft en enorm nytta av att vara kund till Its Nordic under många år. Den servicen, engagemanget och förståelsen som de visat mig som kund är av sällan skådad rang! Jag kan rekommendera företag till alla som värdesätter kundservice. //Per

Ann-Catrin S
Skrev om ITS Nordic

VARNING!! Jag vill VERKLIGEN varna för det här företaget. Om ni överväger att använda ITS Nordics tjänster, läs avtalstexten noga innan ni skriver på, även det finstilta. Mitt företag blev pålurad en svindyr, överdimensionerad fjärrskrivbord-lösning. Fjärrskrivbordet fungerar dessutom dåligt, ofta kommer vi inte åt våra filer, det kraschar och det är svårt att få support. Dessutom usla på att hantera säkerhet. När jag väl fick support, kunde jag utan vidare få tillgång till min chefs mailkonto, utan problem... Extremt...

Pia W och Jenan K gillar detta