Alla kategorier Kontorsutrustning Stockholms län Solna Its Nordic AB

Its Nordic AB

Gårdsvägen 18, 169 70 Solna — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Its Nordic AB

• Stefan skrev om Its Nordic AB
    Vi har samarbetat med ITS i 18 år.
    De har löst våra unika och högt ställda krav på hårdvara, drift och säkerhet.
    Vägen till målet är sällan problemfri men vi har alltid nått fram.
    Alla kan dock alltid bli bättre, både kunder och leverantörer. Läs mer
  • Per G
    Per G skrev om Its Nordic AB
    Jag har haft en enorm nytta av att vara kund till Its Nordic under många år. Den servicen, engagemanget och förståelsen som de visat mig som kund är av sällan skådad rang! Jag kan rekommendera företag till alla som värdesätter kundservice. //Per Läs mer
  • Ann-Catrin S skrev om Its Nordic AB
    VARNING!! Jag vill VERKLIGEN varna för det här företaget. Om ni överväger att använda ITS Nordics tjänster, läs avtalstexten noga innan ni skriver på, även det finstilta.

Mitt företag blev pålurad en svindyr, överdimensionerad fjärrskrivbord-lösning. Fjärrskrivbordet fungerar dessutom dåligt, ofta kommer vi inte åt våra filer, det kraschar och det är svårt att få support.

Dessutom usla på att hantera säkerhet. När jag väl fick support, kunde jag utan vidare få tillgång till min chefs mailkonto, utan problem...

Extremt dyr lösning för ingenting. Motsvarande tjänster finns numera att få gratis. Vi har suttit fast i detta usla, svindyra avtal under flera år och ITS Nordic vägrar att göra någonting åt saken, trots flertalet klagomål. Läs mer

Starrbäcksgatan 3, 17274, Sundbyberg