Its Nordic AB

Läs vad 6 kunder tycker om Its Nordic AB

• Robin Mikael Dennis T

2019-05-31

Robin Mikael Dennis T skrev om Its Nordic AB
    Jag har varit kund hos ITS i snart 3st leasingperioder över 7år. Det har aldrig varit tal om att byta leverantör. Vi har haft 1-3st olika maskiner som näst intill alltid gått felfritt. När något strulat har det berott på handhavande fel, eller billigt papper ;). Bara ringa och teknikerna kommer som ett skott, löser allt - bra service! Till skillnad från tidigare omdöme här känner jag inte alls igen beskrivningen.

Jag rekommenderar starkt ITS för den som vill ha en professionell partner och pålitlig drift med hög servicekänsla. Läs mer
  • 2019-05-22

Bella H skrev om Its Nordic AB
    Hej Cenan,
    Tråkigt att du känner så. Hör av dig till mig igen så ska vi se till att hjälpa dig.

/ Bella Höglund
    ITS Nordic AB
    08-522 433 58 Läs mer
  • Jenan K

2019-05-22

Jenan K skrev om Its Nordic AB
    Jag har väntat med att skriva detta men det har gått mer än 2 år nu sedan dem lovat fixa problemen jag har. Lita inte på något av det dem säger. Mitt misstag var att jag litade på en säljare som kom in till oss på ett obokat besök med ett nytt avtal. Jag litade tyvärr på säljaren då jag har vänner som jobbar på samma företag... Jag har suttit med en begagnad skrivare som strular ständigt och betalar ca 2000 kr per månad med ett avtal på 60 månader! Dessutom betalar jag även för alla papper jag slänger på grund av att dem fastnar i maskinen... Inte för att jag tror dem tar detta inlägg på allvar utan vill varna er som ser detta inlägg. Be dem skicka avtalen på mail och ta din tid och gå igenom avtalet innan du skriver på, skadar inte att en annan än du kikar på avtalet också... Läs mer
  • 2018-04-12

Stefan skrev om Its Nordic AB
    Vi har samarbetat med ITS i 18 år.
    De har löst våra unika och högt ställda krav på hårdvara, drift och säkerhet.
    Vägen till målet är sällan problemfri men vi har alltid nått fram.
    Alla kan dock alltid bli bättre, både kunder och leverantörer. Läs mer
  • Per G

2018-04-11

Per G skrev om Its Nordic AB
    Jag har haft en enorm nytta av att vara kund till Its Nordic under många år. Den servicen, engagemanget och förståelsen som de visat mig som kund är av sällan skådad rang! Jag kan rekommendera företag till alla som värdesätter kundservice. //Per Läs mer
  • 2018-01-24

Ann-Catrin S skrev om Its Nordic AB
    VARNING!! Jag vill VERKLIGEN varna för det här företaget. Om ni överväger att använda ITS Nordics tjänster, läs avtalstexten noga innan ni skriver på, även det finstilta.

Mitt företag blev pålurad en svindyr, överdimensionerad fjärrskrivbord-lösning. Fjärrskrivbordet fungerar dessutom dåligt, ofta kommer vi inte åt våra filer, det kraschar och det är svårt att få support.

Dessutom usla på att hantera säkerhet. När jag väl fick support, kunde jag utan vidare få tillgång till min chefs mailkonto, utan problem...

Extremt dyr lösning för ingenting. Motsvarande tjänster finns numera att få gratis. Vi har suttit fast i detta usla, svindyra avtal under flera år och ITS Nordic vägrar att göra någonting åt saken, trots flertalet klagomål. Läs mer
    Jenan K gillar detta

Bästa Kontorsutrustningsbutikerna nära Its Nordic AB:

One Office (3.0km)
Elin K Elin K tycker:
“Köpt olika saker, visitkort, p...” Läs mer