Jansson Fönsterputs

Jansson Fönsterputs

www.janssonsfonsterputs.se
  • BadgeSevenYears

Välkommen till Jansson Fönsterputs! I över 10 år har vi på Jansson Fönsterputs sett till att hålla fönstrena i Vallentuna skinande rena. Rena barnleken om ni frågar oss! Vårt mål är att alltid ge dig som kund kvalitativt utförda arbeten till ett rimligt pris. De tjänster som vi utför riktar sig till dig både som företagskund...

998 omdömen om Jansson Fönsterputs

Sedan starten hos Reco 2018

Heidi B
Skrev om Jansson Fönsterputs

Snabb leverans av fönsterputs, bra utfört

Therese B
Skrev om Jansson Fönsterputs

Trevliga, flexibla med att hitta tider, snabba när de är på plats och bra på sitt jobb!! Anlitat Jansson fönsterputs i 4 år och är väldigt nöjd!!!!

Ulrika M
Skrev om Jansson Fönsterputs

Glatt och positivt bemötande. Arbetade snabbt och effektivt

Leif L
Skrev om Jansson Fönsterputs

Proffsigt och snyggt blev det!

Lena Birgitta S
Skrev om Jansson Fönsterputs

Det gick snabbt och de var trevliga. Mycket fint putsade fönster. Kommer att anlita denna firma igen.

Anders B
Skrev om Jansson Fönsterputs

Jag är väldigt nöjd och kan varmt rekommendera Jansson Fönsterputs. De var snabba och effektiva. Skinande rena fönster överallt och även den inglasade balkongen.

Sven J
Skrev om Jansson Fönsterputs

Trevikt bemötande av båda två. Att det skulle bli rent. Allt är rent ock bra men balkong glaset längst ner, ca 3 decimeter är inte tvättade. MVH Tobbe Irene

Ellen G
Skrev om Jansson Fönsterputs

Så himla duktiga, noggranna och trevliga! Mycket prisvärt

Elin F
Skrev om Jansson Fönsterputs

Vänliga ,passar tiden och rena fönster förstås!

Anna D
Skrev om Jansson Fönsterputs

Första gången jag använder Jansson Fönsterputs. Snabb och bra första kontakt. Trevlig och duktig man som kom. Mycket bra utfört arbete. Kommer anlita dem igen.

Ingeborg O
Skrev om Jansson Fönsterputs

Rena fönster till ett hyggligt pris. Helt nöjd.

Elin C
Skrev om Jansson Fönsterputs

Fönstren i vår lägenhet tvättades snabbt och effektivt av Jansson Fönsterputs.

Malin J
Skrev om Jansson Fönsterputs

Bra putsat. Prisvärt. Pålitligt. Blir lite som ett nytt hem efter puts. Rekommenderas.

Mimmi R
Skrev om Jansson Fönsterputs

Väl utfört arbete och hög servicenivå. Tack!

Malin L
Skrev om Jansson Fönsterputs

Snabbt och trevligt svar. Kommer i tid. Extremt proffsiga och snabba. Utmärkt resultat. Prisvärt. Kommer att boka ny fönstertvätt till hösten. Så nöjd!

Karin v
Skrev om Jansson Fönsterputs

Vi har använt Jansson Fönsterputs i många år och är alltid lika nöjda. Skinande rena fönster och proffesionellt trevligt bemötande och service.

Thomas R
Skrev om Jansson Fönsterputs

Superproffsiga, trevliga, pålitliga, utan omsvep min bästa ”hantverkskontakt”

Svar från Jansson Fönsterputs

Tack för ett fint samarbete Thomas

Anette J
Skrev om Jansson Fönsterputs

Mycket korrekt och bra bemötande. Förväntningarna infriades med råge aldrig haft så rena fönster. Köpte puts av två inglasade balkonger inklusive 4 rums lägenhet. Rekommenderas!

Lars R
Skrev om Jansson Fönsterputs

Trevligt bemötande. Höga förväntningar infriades.

Inger A
Skrev om Jansson Fönsterputs

Har anlitat Jansson Fönsterputs flera år. Fönstren blir skinande rena på nolltid. Jag kan varmt rekommendera dem!

Barbro L
Skrev om Jansson Fönsterputs

Utmärkt jobb snabbt och ordentligt trevligt bemötande.

Mikael S
Skrev om Jansson Fönsterputs

snabbt, enkelt och proffsigt! :) :):)

Lina Ö

Toppen! Kommer anlita igen, kan varmt rekommendera 😊

Annika L
Skrev om Jansson Fönsterputs

Mycket bra genomfört arbete. Trevligt bemötande. Har inget att invända mot deras besök . Ser fram emot nästa gång de kommer och puttrar våra fönster.

Suzanne S
Skrev om Jansson Fönsterputs

Väldigt fin fönsterputsning, snabbt och effektivt utfört.

Johanna E
Skrev om Jansson Fönsterputs

Dom är Noggranna, jag frågade på plats om dom kunde putsa våra fönster i uterummet som inte var med i bokningen och det gjorde dom. Tack! Mycket bra pris.

Pia B
Skrev om Jansson Fönsterputs

Kom punktligt och jobbade snabbt och bra.

Anna B
Skrev om Jansson Fönsterputs

Heter inte Anna. De är bra,fint arbete,liite dyra för 30 min. jobb. Trevligt bemötande

Martin N
Skrev om Jansson Fönsterputs

Effektivt och riktigt bra! Sticker ut bland konkurrenterna i att vara genuint duktiga på det dom gör.

Miriam D
Skrev om Jansson Fönsterputs

Snabba, duktiga och trevliga.

Nils B
Skrev om Jansson Fönsterputs

Mkt bra, aldrig haft sårena fönster!

Malin Ö
Skrev om Jansson Fönsterputs

Noggranna, snabba och trevliga!

Anders E
Skrev om Jansson Fönsterputs

Snabb återkoppling efter att jag sökt dom på telefon. Kom vid utsagd tid, trevligt bemötande, Snabbt och effektivt jobb med fint resultat. Rätt pris. Jag kan rekommendera Jansson Fönsterputs. Stefan Eriksson, Täby

Märta G
Skrev om Jansson Fönsterputs

Vänligt o mycket trevligt bemötande från början!!!!!!!! Fönstren kunde dessutom inte ha blivit finare!

Tommy S
Skrev om Jansson Fönsterputs

Bra bemötande, snabba svar. Kunde komma med kort varsel.

Maria F
Skrev om Jansson Fönsterputs

Svarar alltid på mejl fort, bra och tillmötesgående. Bra bemötande och blir alltid supernöjd. Toppen resultat varje gång jag får mina fönster putsade!

Lars B
Skrev om Jansson Fönsterputs

Punktlig. Bra genomförd fönsterputs. Kan varmt rekommenderas.

Jenni B
Skrev om Jansson Fönsterputs

Har använt mig av Jansson Fönsterputs i flera år och är alltid lika nöjd. Snabba, noggranna och så trevliga att ha och göra med. Kan verkligen rekommendera.

Alexander T
Skrev om Jansson Fönsterputs

Grymt proffsiga, trevliga och prisvärda!

Anders Fredrik W
Skrev om Jansson Fönsterputs

Grymt bra utfört arbete, med snabb bra leverans och till ett toppenpris!

Mikael E
Skrev om Jansson Fönsterputs

Kunde inte vara nöjdare! Vårt abonnemang rullar på ochdet blir kanon.

Jennie J
Skrev om Jansson Fönsterputs

Mycket bra service o trevligt bemötande

Jonas M
Skrev om Jansson Fönsterputs

Alltid superbra jobb av Jansson & co. Svarar fort, kommer så fort de kan och gör allting riktigt proffsigt. Och är dessutom väldigt trevliga.

Svar från Jansson Fönsterputs

Tack detsamma Jonas. Ni är en mycket uppskattad kund

Monika J
Skrev om Jansson Fönsterputs

Vi har anlitat Janssons Fönsterputs i flera år nu. Först i gamla huset och nu på det nybyggda. De återkoppla mycket fort om lediga tider. De är trevliga och snabba och man får rena fönster varje gång. Tack ! // Monika

Lena B
Skrev om Jansson Fönsterputs

Effektiv och bra utfört arbete. Skulle det vara några problem, upplever jag att Jansson fönsterputs skulle åtgärda det så fort som möjligt utan extra kostnad 👍🏼

Stig L
Skrev om Jansson Fönsterputs

Allt på topp, kan rekomendera 👍

Ulla T
Skrev om Jansson Fönsterputs

Mycket professionellts utfört arbete och trevligt bemötande från samtliga medarbetare. Känns tryckt att veta Janssons prioriterar oss. Birgitta Thomsson

Daniel H
Skrev om Jansson Fönsterputs

Bra service, mycket fint resultat..

Kerstin F
Skrev om Jansson Fönsterputs

Dennis är väldigt trevlig och mycket snabb med bra resultat!

Ann-Katrin K
Skrev om Jansson Fönsterputs

Mycket bra. Verkade väldigt proffsiga. Gick snabbt men car ändå noggranna